Tnx, ik weet niet zo goed wat ik van de blaadjes moet vindenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
De lepels vind ik wel geinig, zijn het zilveren lepels? Zoja, ff poetsen nog een keer nemen en dan in zwart wit
De blaadjes en drupjes vind ik niet zo....... sorrie

IK heb em in paintshop pro gehaald (jaa, officieel op mijn werk, whehehehe) en het volgende mee gedaan:quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:42 schreef Elefes het volgende:
Drie probeersels van mij:
#1:
[afbeelding]
Iemand feedback? Ik ben me er van bewust dat het niet super is...
Jammer dat het zo'n slecht weer is, anders kon ik buiten op zoek naar nog meer "Drie".

Hij was te zwaar om hem wel te tillenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:28 schreef k_man het volgende:
Robertje, jammer dat de vierde pot ook nog in beeld staat. Is niet echt 'drie' zo.

Mijn inzending is overdag gemaakt, die van gisteren zijn 's avonds gemaakt met als extra belichting de zonnebank aan. Vandaar die blauw/paarse belichting. Ik zal met de instellingen van gisteren en de belichting van eerder komend weekend nog 1 keertje proberen. ik heb geen zin om me elke keer zo zwaar op te maken, maar voor de foto geeft het wel net dat extra effect wat ik er aan wil geven Probleem met zoiets is gewoon dat je én je toestel moet bedienen én zelf moet poseren. Als ik een model had gehad was het veel makkelijker geweest, dan had ik gewoon aanwijzingen kunnen geven in de trant van 'hoofd iets schuiner' vingers iets meer spreiden' want ik wil dus wel het hele gezicht erop, maar dan wel precies tussen de vingers door. En ik wil die afstand hebben van een hele gestrekte arm. Best lastig allemaal wanneer je het allemaal zelf moet doen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:32 schreef Drinkemaatje het volgende:
@Puckzzz, Wat schannulleke zegt, belichting is in je inzending mooier, maar ik had toch graag, als echte zeurkous de vingers (volgens mij het onderwerp...) scherp willen hebben. Maar verder echt een orgineel idee met leuke uitvoering!

ik vind de tulpen er ook "getekend" uitzien...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:28 schreef k_man het volgende:
Robertje, jammer dat de vierde pot ook nog in beeld staat. Is niet echt 'drie' zo.

Ja dat vind ik nou juist ook, dus ik ga kijken of ik die twee kan combineren. die arrogante blik nog een keer moet geen probleem vormenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:26 schreef pea4fun het volgende:
@Robertje...ik ben beter van je gewend hoor...
@Puckzzz, van deze zou ik nr 2 kiezen, al is de "arrogante" houding van 3 wel sprekender.

Ach, ik wil ook best keer arrogant voor je kijken hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ow jawel, mijn vriendin kan het ook heeeeeeel goedmaar die heeft het altijd zo druk

Ik ben helaas alleen in de weekenden vrij en zelfs dan heb ik teveel te doenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:15 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Ach, ik wil ook best keer arrogant voor je kijken hoortoch drie dagen per week vrij dus je roept maar!
* Astridj0h heeft ook nog ergens soortgelijke foto liggen van een shoot waar ik zelf model was vette ervaring

Ik ben inspiratieloos...misschien dit weekend ff goed nadenken.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:26 schreef pea4fun het volgende:
@Robertje...ik ben beter van je gewend hoor...
.

Hmmm, tja bij de volgende aanschaf toch op de een of andere manier zo'n klap LCD schermpje erbij kopen??????quote:Op woensdag 20 april 2005 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg trouwens net een brainstorm...ik ga kijken of ik een spiegel achter de camera kan zetten zodat ik op zijn minst een beetje kan zien of ik goed zit enzo......
lekker op tijd he? om daar op te komen na talloze mislukte pogingen
* Puckzzz mompelt iets van blont enzo......

Yeah....yeah...yeah...het geld ligt hier voor het oprapenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:08 schreef Drinkemaatje het volgende:
[..]
Hmmm, tja bij de volgende aanschaf toch op de een of andere manier zo'n klap LCD schermpje erbij kopen??????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |