Daar had ik eerst ook altijd problemen mee. Achtergrond werd altijd bruinig van kleur. Nu zet ik het onderwerp verder van de achtergrond en gebruik een kortere sluitertijd. Ik zet (om het onderwerp zelf niet te donker te krijgen) een spotje recht op het onderwerp. Ver genoeg weg om de achtergrond niet te verlichten, en dicht genoeg bij om het onderwerp toch naar voren te halen...das ff proberen. Gelukkig hebben we in dit digitale tijdperk een display die het resultaat al enigzins laat zien. Na een tijdje weet je ongeveer de instellingen welquote:Op maandag 18 april 2005 17:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe krijg je inhemelsnaam die achtergrond zo zwart?
Ik zie 't zo 123 niet, maar als ik de foto hier op m'n harde schijf bekijk, lijkt die inderdaad iets scherper. (sterker nog, die is echt haarscherp). zal 'm morgen eens ergens anders uploaden, kijken of het scheeltquote:Op maandag 18 april 2005 23:00 schreef Ymke het volgende:
Hij lijkt me niet helemaal scherp ET
ik ben niet kwaad. Ik ben tegen vooroordelen.quote:
Ik was vergeten te stemmenquote:Op maandag 18 april 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Is toch al best netjes pea
Toch vraag ik me af welke idioten er allemaal voor "drie" gestemd hebben![]()
mooi plaatjequote:Op zondag 17 april 2005 19:46 schreef Radyhyn het volgende:
Mijn creatie:
[afbeelding]
Wat vinden jullie hiervan?
Bedanktquote:
Ik vind em leuk. Vooral omdat het 3 verschillende koeien zijn, wat ik eigenlijk nog nooit in de wei gezien heb).... en ik woon toch echt wel op het platte land...quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Drie 'dames' die ik vorig jaar in het wild tegenkwam...
sorry, kan ff niet bij m'n 550 px brede versie...
Tnx, ik weet niet zo goed wat ik van de blaadjes moet vindenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
De lepels vind ik wel geinig, zijn het zilveren lepels? Zoja, ff poetsen nog een keer nemen en dan in zwart wit
De blaadjes en drupjes vind ik niet zo....... sorrie
IK heb em in paintshop pro gehaald (jaa, officieel op mijn werk, whehehehe) en het volgende mee gedaan:quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:42 schreef Elefes het volgende:
Drie probeersels van mij:
#1:
[afbeelding]
Iemand feedback? Ik ben me er van bewust dat het niet super is...
Jammer dat het zo'n slecht weer is, anders kon ik buiten op zoek naar nog meer "Drie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |