Ovos De Easterquote:Op woensdag 13 april 2005 09:45 schreef RedGuy het volgende:
Gefeliciteerd methodmich!
Wat zijn paaseieren in het Portugees?
Alex achterin.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:44 schreef Bjoro het volgende:
*proest
hopelijk wel een 24-uurs-topic !
Het schijnt dat hij speciaal voor Mich ook nog Barry v Galen meeneemt als "10" !
Samen met Kromkamp en Matthijssen ?quote:
Inderdaad, wat een sukkel. Je zal maar coach worden van de grootste club van Portugal die pas de Champions League heeft gewonnen, veel geld heeft gevangen en spelers heeft gekocht die 't maar niet kunnen laten zien. Er valt niks op te bouwen daarquote:Op woensdag 13 april 2005 14:10 schreef Linz het volgende:
wat een dombo, wat gaat ie daar nou doen?? zeker voor geld
Er is vooralsnog alleen gesproken en ze geven zelf aan dat Portugese en Spaanse clubs vaker hypothetisch namen droppen.quote:Um porta-voz do AZ Alkmaar confirmou esta manhã a existência de contactos entre o técnico Co Adriaanse e o FC Porto. «Só não há é contrato assinado», é assumido na Holanda. «Foi o próprio técnico que nos disse isso», revela o director de comunicação do clube holandês.
«Adriaanse é um técnico muito pretendido na Europa e não só, mas Portugal e Espanha são dois países que surgem com mais hipóteses no futuro do nosso actual treinador», referiu o dirigente.
O AZ Alkmaar está a vinte e quatro horas de efectuar o jogo da segunda «mão» da Taça UEFA, e, por isso, toda a concentração se encontra nesse encontro com os espanhóis. «O que podemos garantir é que houve já contactos com o FC Porto mas não se pode falar para já em contrato», referiu o porta-voz holandês
Hoop doet leven zeggen ze toch wel eens?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Ach, passanten maken weinig uit... Dat zagen we aan Del Neri en Fernández. Co wordt de volgende in de rij en dan nemen ze eindelijk weer eens een goede trainer aan. Zo werkt dat.
Kan niks anders dan beamen wat je net zegt.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
De man spreekt geen woord Portugees of Spaans, dan heb je het daar heel zwaar, PyTh. Bovendien zijn Portugese spelers totaal anders dan Nederlandse en past de cultuur helemaal niet bij Co. Simpel redeneren dus.
Misschien wil Peixo wel mee...quote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij zal op z'n minst een goede tolk mee moeten nemen om daar te slagen denk ik.
Een club met een trainer vergelijken kwa prestatiesquote:Op woensdag 13 april 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Porto heeft meer gewonnen dan Co ooit zal kunnen doen...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Team G W G V P V T 1 Benfica 28 16 6 6 54 45 - 27 2 Sporting Lissabon 28 15 6 7 51 57 - 30 3 Sporting Braga 28 14 9 5 51 39 - 20 4 FC Porto 28 13 9 6 48 31 - 23 5 Boavista 28 13 9 6 48 36 - 35 6 Vitória Guimãraes 28 12 8 8 44 31 - 24 7 Rio Ave 28 9 15 4 42 32 - 30 8 Belenenses 28 11 6 11 39 36 - 30 9 Marítimo Funchal 28 9 12 7 39 33 - 29 10 Vitória Setúbal 28 9 9 10 36 38 - 38 11 Nacional 28 10 4 14 34 37 - 40 12 Penafiel 28 10 4 14 34 31 - 43 13 União Leiria 28 7 12 9 33 26 - 27 14 Académica 28 7 8 13 29 23 - 35 15 Gil Vicente 28 7 6 15 27 27 - 36 16 Estoril 28 7 5 16 26 32 - 45 17 Moreirense 28 5 10 13 25 21 - 37 18 Beira Mar 28 5 8 15 23 26 - 52 |
Dan had ie wel naar de Emiraten gegaan. Hij wil wel iets met trainen/lopen en voetbal blijven doenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Goed salaris, dan zit ie in Oporto verkeerd hoor.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef Bjoro het volgende:
nu het dan toch definitief is.....Mich van harte, man
hebben de wk-gangers mooi een beetje rustquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Binnen een paar maanden is ie weg, helaas is Porto dan al kansloos voor de titel en ligt het uit de CL.
Deze post halen we er later nog eens bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Binnen een paar maanden is ie weg, helaas is Porto dan al kansloos voor de titel en ligt het uit de CL.
Inderdaad; Ik kan mm's aversie van Adriaanse maar niet verklaren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze post halen we er later nog eens bij.
Waarschijnlijk heeft MM toch heimelijk een oogje op Co en hangt er een poster van Co en zijn paaseitjes boven MM's bedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad; Ik kan mm's aversie van Adriaanse maar niet verklaren.
Het is gewoon een eikel. Zie ook hoe hij zich de laatste tijd weer heeft gedragen. Voeg er aan toe die domme ludieke straffen, die zogenaamd leuke uitspraken en de manier waarop hij vele mensen bij Ajax heeft beschadigd en altijd zelf de verongelijkte man speelt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad; Ik kan mm's aversie van Adriaanse maar niet verklaren.
Co is een eikel maar zijn trainerskwaliteiten staan buiten kijf natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is gewoon een eikel. Zie ook hoe hij zich de laatste tijd weer heeft gedragen. Voeg er aan toe die domme ludieke straffen, die zogenaamd leuke uitspraken en de manier waarop hij vele mensen bij Ajax heeft beschadigd en altijd zelf de verongelijkte man speelt.
Maar als Co slaagt bij Porto, is dat meer dan een wonder. De man past er totaal niet en dat zal vermoedelijk vroeg blijken.
Hij durft wel maar met minder wordt natuurlijk geen genoegen genomenquote:Ook met FC Porto gaat Co Adriaanse aanvallen
24/5/2005 14:10
FC Porto presenteerde dinsdagochtend Co Adriaanse aan de Portugese pers. Vergezeld van voorzitter Pinto Da Costa deed de Amsterdamse trainer zijn eerste beloften. 'FC Porto zal altijd aanvallend spelen.'
In het Estádio do Dragão tekenden Adriaanse en assistent Jan Olde Riekerink dinsdag een tweejarig contract met een optie voor een derde seizoen. Anderhalve maand geleden was de voormalig trainer van AZ al tot een mondelinge overeenkomst gekomen met FC Porto, de huidige nummer twee van Portugal.
'Ik wilde graag werken in het buitenland en het liefst bij een topclub zoals FC Porto. Het is een van de grootste clubs ter wereld en voor mij is het een geweldige stap.'
'We gaan hard werken om de beste van Portugal te kunnen zijn en het beste Porto ooit te worden', vertelde Adriaanse. 'Ik wil twee dingen beloven. Ten eerst wil ik winnen én kampioen worden in het volgende seizoen. En het tweede, en dat vind ik even belangrijk, is dat FC Porto altijd aanvallend zal spelen, in een zeer aantrekkelijke stijl.'
Voorzitter Pinho Da Costa ging in op de vraag of Jan Kromkamp en Denny Landzaat het voorbeeld van hun coach zullen volgen. 'Het zijn spelers die kunnen spelen bij FC Porto, net zoals honderd anderen. We gaan de ploeg eerst analyseren en dan zal El Mister zeggen waar er versterking nodig is.'
Volgens De Telegraaf had Adriaanse graag Rafael van der Vaart willen meenemen naar Portugal. Maar zijn voormalig pupil besloot na overleg met vader Ramon en zaakwaarnemer Søren Lerby toch te kiezen voor Hamburger SV.
Mmmmm, is streaken misschien iets? Moet ie het veld oprennen terwijl hij een vlag in zijn handen heeft met: I Love Co Adriaanse!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
nouja, MM wat is je tegenprestatie mocht Co het einde van het seizoen halen met een prijs?
Niks, dan baal ik al genoeg dat hij nog langer blijft.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
nouja, MM wat is je tegenprestatie mocht Co het einde van het seizoen halen met een prijs?
En dan met een FOK! tatoeagequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:43 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Mmmmm, is streaken misschien iets? Moet ie het veld oprennen terwijl hij een vlag in zijn handen heeft met: I Love Co Adriaanse!
SLAP!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niks, dan baal ik al genoeg dat hij nog langer blijft.
Als je dan een vent bent zet je er ook wat tegenover mm.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, eigenlijk wel PyTh, maar je weet nooit. Zie PSV dit seizoen.
Als Co kampioen word... wedden dat MM opeens een Co Adriaanse avatar heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, eigenlijk wel PyTh, maar je weet nooit. Zie PSV dit seizoen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:06 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Als Co kampioen word... wedden dat MM opeens een Co Adriaanse avatar heeft![]()
oud quotjequote:Op woensdag 13 april 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Leuk topic DD!!
Enige voordeel is dat Co nu Ajax in ieder geval niet meer ten gronde kan richten. Ik geef hem 4 weken bij Porto, dan lachen ze hem weg. Tenzij de toppers al verkocht worden natuurlijk. Ik zie mannen als Maniche niet de komst van Co Adriaanse afwachten.
Vanaf de eerste competitiematch? Of 4 weken vanaf de eerste training, eer de eerste berichten van ontevreden spelers komen? Ontslag zet ik in op ruim voor de kerst.quote:
Een column vol bewondering van Co's vakmanschap bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Wat moet je er tegenover stellen dan? Is toch nutteloos?
je zegt dat hij maar 4 weken bij Porto zal zitten, dus dat moet dan vanaf de eerste training zijn, als ik jouw woorden goed uitlegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vanaf de eerste competitiematch? Of 4 weken vanaf de eerste training, eer de eerste berichten van ontevreden spelers komen? Ontslag zet ik in op ruim voor de kerst.
Liegebeestquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
6 punten, 6 duels.. Is nog te doen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Goed salaris, dan zit ie in Oporto verkeerd hoor.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze post halen we er later nog eens bij.
Je schijnt zelden de waarheid te kunnen zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ik volg je niet helemaal nu..
Bleek toch van niet, misschien dan onredelijk inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
6 punten in 6 duels, is nog te doen... Ging om de achterstand die Porto toen had. Dat is redelijkerwijs ook te doen.
Een goed salaris is nog geen uitstekend salaris, maar voor Co voldoendequote:En heb jij al een salaris van Co gehoord? Ik weet zeker dat hij bij andere opties veel meer had kunnen verdienen.
maar het is nog geen kerst natuurlijk !quote:STAND
1 FC Porto 5 4 1 0 13 9 - 2
2 Sporting Lissabon 5 4 0 1 12 8 - 5
3 Sporting Braga 5 3 2 0 11 4 - 0
4 Nacional Madeira 5 3 2 0 11 6 - 3
5 Belenenses 5 3 0 2 9 10 - 6
6 Boavista 5 2 3 0 9 9 - 5
De CL poule zullen we er maar niet bijzettenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar het is nog geen kerst natuurlijk !
omdat hij toevallig 2x pech heeft gehad !quote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef rubbereend het volgende:
De CL poule zullen we er maar niet bijzetten
ach ja, je probeert eens watquote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou ja pech, als je met 2-0 voor nog vol op de aanval gaat spelen ben je dom bezig.
aanval is (vaak) de beste verdediging !quote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou ja pech, als je met 2-0 voor nog vol op de aanval gaat spelen ben je dom bezig.
Nee hoor. Dit is ook een mindere prestatie dan vorig seizoen met AZ. Met Porto kampioen worden is hetzelfde als met Ajax of PSV. Europees heeft de man gefaald.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:05 schreef rubbereend het volgende:
hoe staat het ervoor MM?al fan van Co?
Maar die staan zonder kampioenschapquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Sporting speelt leuker bijvoorbeeld.
Niets zuur, gewoon de waarheid. José Mourinho werd hier in Nederland neergezet als een defensieve trainer, maar liet Porto met beter voetbal en meer goals kampioen worden dan "het aanvallende genie" Co. 49 doelpuntjes is een laagterecord. Hij speelt puur op de PSV-wijze.quote:
Dat ie kampioen is geworden in zijn eerste seizoen?quote:
Hij speelt 3-5-2 met defensieve vleugelspelers. Dus ook om te zetten in 5-3-2. Niet de 3-4-3 van AZ.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef jojomen4 het volgende:
De prestatie van de Amsterdammer is des te knapper omdat Adriaanse ook in Portugal aanvallend voetbal, met een laatste linie van maar drie man, propageerde. Aanvankelijk sprak vriend en vijand van een zelfmoordtactiek, maar met nog twee duels te gaan is Porto met afstand 's lands beste.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=78960/sc=133688
Zeker alleen propaganda?VI schrijft wel vaker BS.
Zegt weinig hoor, is hetzelfde als kampioen worden met PSV, Bayern München of Chelsea.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ie kampioen is geworden in zijn eerste seizoen?
Toptrainertje hoor.
Hey.. ik zei ook dat VI best vaak BS schrijft. Ik vertrouwde al op jou oordeel toen je zei dat het niet aanvallend was.quote:Op zondag 23 april 2006 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij speelt 3-5-2 met defensieve vleugelspelers. Dus ook om te zetten in 5-3-2. Niet de 3-4-3 van AZ.
Ik zie de link ook nog niet helemaal.quote:
en nu ?quote:
graag gedaan natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |