Hehe ik wil niet negatief overkomen hoor, ik ben alleen zo verbaasd...zo jong!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:32 schreef Maeghan het volgende:
Lieve schat, ik had op mijn vierde al kennis van neuken (eerste dag naar (christelijke) school geweest, "mamma, wat is neuken?") en vanaf mijn tiende of zo weet ik meer over seks dan mijn ouders. Niet zo muppen hoor.
Jij wilde het toch niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef heiden6 het volgende:
Haar heb ik dan ook bijna het een en ander mee gedaan toen ik twaalf was. Maar uiteindelijk wilde ik het toch niet.
De slet.
Ja, maar zij wel.quote:
Zekers, vooral voor een Jehova's Getuige.quote:
LOL Je weet het hè. Hoe geloviger, hoe geiler.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:51 schreef heiden6 het volgende:
Zekers, vooral voor een Jehova's Getuige.![]()
Inderdaad, ja. Al gaat dat niet altijd op.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Je weet het hè. Hoe geloviger, hoe geiler.
Dat heeft er niet heel veel mee te maken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist een heel nieuwsgierige leeftijd. En als je dan een beetje de ladies man in wording bent...
Toen had ik ook m'n eerste vriendinnetje, trouwens. Ik heb haar overigens niet geneukt.
Misschien was je een vroegbloeier.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:41 schreef -DailaLama- het volgende:
Dat heeft er niet heel veel mee te maken.
Ik had toen best veel vriendinnetjes over de vloer, terwijl ik er nu in vergelijking met anderen erg weinig mee bezig ben.
Maar misschien komt dat nog.![]()
Nou dat hoop ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien was je een vroegbloeier.
Op wat voor manier is sex 'onnatuurlijk' dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, maar dat is zeg maar het 'natuurlijke' gedeelte.]
Hiermee bedoel je waarschijnlijk dat er in de opvoeding niet genoeg tegennatuurlijke schaamte en terughoudendheid in het kind is gestampt? Moet je in je opvoeding soms meenemen dat "nette kindjes dat pas doen vanaf hun achttiende" ofzo dan?quote:Ik denk wel dat als je op je 9de al de drang tot en kennis van neuken en andere sexuele handelingen hebt, er iets niet helemaal jofel is gegaan in de opvoeding ofzo...
Het is juist vreemd als ze het zouden afkeuren zoals in moslimlanden. Het hoort bij een gezonde ontwikkeling die zogenaamde fasen:quote:Op woensdag 13 april 2005 08:53 schreef Jozzy het volgende:
haha, echt bizar dat je ouders dat allemaal prima vonden!
Ze vonden het dus goed dat jij op je 9de 'sex' had. Dat vind ik redelijk bizar.
Wat een onzin allemaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het is juist vreemd als ze het zouden afkeuren zoals in moslimlanden. Het hoort bij een gezonde ontwikkeling die zogenaamde fasen:
orale fase (baby)
anale fase (peuter)
fallische fase (kleuter, groep 1 en 2-leeftijd)
latentie fase (groep 3 t/m 8)
genitale fase (puber)
de leeftijden bij de fasen zijn niet bij alle mensen hetzelfde, maar het hoort wel bij de psychoseksuele ontwikkeling.
Is gewoon Freud. Valt te betwisten of Freuds theorieën nog actueel zijn, maar dat een mens al vanaf zijn vroegste dagen een seksueel wezen is en dat het geen voorkeur verdient om dat te onderdrukken, lijkt me wel evident.quote:
Wat jammer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef AgLarrr het volgende:
Ehm..ik speelde doktertje met een vriendinnetje toen we 5 waren. Ik een huge boner en vond't niet erg dat ie onderzocht werd. En daar wil ik het graag bij laten..
Nouwjah, veel meer valt er ook niet te vertellen eignelijk. Ik heb ooit nog eens geprobeerd weer doktertje te spelen met 'r toen we allebei een jaar of 16 waren. Onder het mom van "vroegah". Trapte ze niet in...quote:Wat jammer.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:46 schreef AgLarrr het volgende:
Nouwjah, veel meer valt er ook niet te vertellen eignelijk. Ik heb ooit nog eens geprobeerd weer doktertje te spelen met 'r toen we allebei een jaar of 16 waren. Onder het mom van "vroegah". Trapte ze niet in...
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Ik heb alleen zo'n grafhekel aan dat psychoanalytische gezwam. Dat is dé reden dat men psychologie zo zweverig vindt. Bovendien is hopeloos achterhaald en nooit bewezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is gewoon Freud. Valt te betwisten of Freuds theorieën nog actueel zijn, maar dat een mens al vanaf zijn vroegste dagen een seksueel wezen is en dat het geen voorkeur verdient om dat te onderdrukken, lijkt me wel evident.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:05 schreef heiden6 het volgende:
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Ik heb alleen zo'n grafhekel aan dat psychoanalytische gezwam. Dat is dé reden dat men psychologie zo zweverig vindt. Bovendien is hopeloos achterhaald en nooit bewezen.
Je weet toch dat ik altijd gelijk heb?quote:
Da's dan vervelend, ik heb namelijk ook altijd gelijk. Dan moet het zo zijn dat we het overal over eens zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef heiden6 het volgende:
Je weet toch dat ik altijd gelijk heb?
Het topic gaat eik meer over seksuele ervaringen uit je kindertijd. Doktertje spelen e.d.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:03 schreef Chandler het volgende:
Dat ik 3 maand moest wachten voordat ik er op mocht. Het is het iig waard geweest... wil niets tegen iemand's zin in doen.... en fijn was het niet (de eerste weken...) maar toen kwam het genot
En die andere posters zeker wel?quote:Op maandag 18 juli 2005 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je dit topic leest, hoef je je echt nergens meer voor te schamen.
Nee hoor, maar hier kun je een beetje zien hoe normaal het eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 10:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En die andere posters zeker wel?
Serieus?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:36 schreef Tranceptor het volgende:
De schoolmeester die bij de naschoolse opvang twee kindertjes apart hield en zich liet aftrekken.
Ik was een jaar of 8/9
Da's waar.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee hoor, maar hier kun je een beetje zien hoe normaal het eigenlijk
is dat je soms wat experimenteerd.
EHM.. Ja. Nou in elk geval vriendinnen van mijquote:Op maandag 18 juli 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's waar.Heb jij dan lang gedacht dat het abnormaal was?
Je kunt ook kijken of je het weer aan kunt pappen met je nichtje. En als je dan op een punt komt waarbij gepijpt of gebeft drijgt te worden... "Zeg, ligt het nu aan mij of komt mij dit bekend voor???"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:29 schreef der_weiss het volgende:
Ja, maar dalijk heb ik het gedroomt ofzo, en dan sta ik mooi te kijken met m'n verhaal..
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef RiDo78 het volgende:
Je kunt ook kijken of je het weer aan kunt pappen met je nichtje. En als je dan op een punt komt waarbij gepijpt of gebeft drijgt te worden... "Zeg, ligt het nu aan mij of komt mij dit bekend voor???"
Hehe dat heb ik ook.... ik kan me herinneren dat ik een keer met mijn neef heb gezoend (tongzoen) toen ik heel jong was... maar het kan dus ook gewoon niet gebeurd zijn. Ik zou er iig nooit over beginnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:29 schreef der_weiss het volgende:
Ja, maar dalijk heb ik het gedroomt ofzo, en dan sta ik mooi te kijken met m'n verhaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |