Leuk topic, laat ik ook maar eens een "nuttige" bijdrage leveren
Ik was er nogal vroeg bij, de eerste 'sexuele' herinnering die ik heb is van rond mijn vierde. Op de kleuterschool (of eerste klas lagere school, zoiets) vond ik het kennelijk nogal interessant om met mijn piemeltje te spelen onder tafel.
![]()
De juf betrapte me daarbij en liet me midden in de klas op tafel staan met iedereen erom heen 'zodat iedereen het goed kon zien". Ik stoorde me er niet echt aan op dat moment, hoewel ik nu vind dat die lerares er nogal vreemd op reageerde. Ik denk ook niet dat mijn ouders er erg blij mee waren geweest.
Sommige van mijn klasgenootjes hadden het kennelijk onthouden, een meisje uit mijn klas waar ik vaak thuis kwam vroeg regelmatig of ze 'm nog eens mocht zien, in ruil daarvoor ging haar broekje dan naar beneden. Dit begon denk ik tegen mijn vijfde, zij was even oud, en heeft zeker twee jaar geduurt, daarna verhuisde ze helaas Dat bleef trouwens hoofdzakelijk bij kijken (erg spannend) en wat voelen. Ik kan me herinneren dat we een keer – zonder succes – hebben geprobeerd het steeltje van een stuk speelgoed in haar te steken.
De jaren daarop heb ik heel wat keren, met heel wat verschillende meisjes allerlei dingen geprobeerd. Meestal waren ze jonger dan ik en was het dus min of meer ‘doktertje spelen’.
Mijn eerste écht sexuele gebeurtenis (ook bewust zo bedoeld) was twee maanden voor mijn negende verjaardag, met een meisje op de camping. Ik had ondertussen masturbatie ontdekt (bekend verhaal toch, in paaltjes klimmen! Als kind deed ik dat in het openbaar, op de weg van school naar huis. zeker drie keer per dag.. Later kon ik het ook door me min of meer af te trekken) Ik had dat aan een meisje op de camping verteld. Dat meisje was een half jaar jonger dan ik. Die wilde dat wel eens zien maar omdat we niet wisten waar bouwden we eerst een hut in het bos. (De geur van de grond in combinatie met de geur van de vlierbessen die daar overal stonden heeft me jaren later tijdens een oefening in militaire dienst eens een stortvloed van herinneringen en een stijve opgeleverd, gelukkig was het nacht
![]()
)
In die hut deed ik het eerst voor en liet me daarna aftrekken, vervolgens wist zij me te vertellen dat ie dáár in moest. Dat lukte met een vinger vrij aardig en na wat moeite met mijn lul ook maar ik kan me niet herinneren of ik zo ook kon klaarkomen. Dat we het beide aangenaam vonden lijkt achteraf duidelijk omdat we het vrijwel dagelijks deden. Later kwam daar ook een vriendinnetje van haar bij, maar die vond er niets aan en keek liever naar ons. Die had kennelijk al wat dingen gehoord ergens want die heeft naast tekst en uitleg er ook voor gezorgd dat ik voor het eerst gepijpt werd, ontdekte dat een vagina naar urine smaakt (
![]()
) en dat als je wat moeite doet hij ook in een kontgat past. Dat tweede meisje wilde altijd graag met me zoenen maar daar vond ik ( toen, sukkel die ik was
![]()
) niets aan..
Op mijn elfde ging ik, iedere keer als wij daar of zij bij ons waren, met mijn nichtje van 9 naar boven of buiten om sexuele spelletjes te spelen; van gemeenschap is het nooit gekomen, wel bevredigden we elkaar met de hand en betrok zij daar later haar vriendinnetjes bijl dan ging ik in een kast op zolder zitten en haalde zij dat vriendinnetje over sexspelletjes te spelen en kon ik daarbij toekijken. Mijn eerste contact met lesbische scenes
Off, genoeg zo denk ik, laat ik de echt rare en ranzige dingen uit mijn jeugd maar achterwege laten
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-