Toen ik een jaar of 6/7 was denk ik had ik 's ochtends al is nog in bed lag wel eens een stijve piemel en dan had ik wel een bepaald gevoel schaamte, hoewel mijn ouders echt niet streng deden op dat gebied ofzo. Later begon ik ook met 'hobbelen', over de matras heen en weer schuiven waar je dan een lekker gevoel van kreeg in je piemel, totdat je plotseling ophield omdat je voldaan was, een orgasme dus denk ik dan, dit associeerde ik verder niet met seks of vrijen. Ook rond die leeftijd had ik wat vriendjes en vriendinnetjes waarmee we dan op het schoolplein stonden, en als er dan een jongetje bij wilde komen staan, moest die eerst z'n piemeltje laten zien
Toen ik 7/8 was mocht ik wel eens bij m'n broer (2 jaar ouder) op z'n kamer slapen en ik kan me herinneren dat ik dat altijd erg spannend vond. We gingen dan dicht tegen elkaar aanliggen en elkaar soms ook 'voelen', maar wel boven de gordel zeg maar. Ik vond dat m'n broer absoluut niet mocht weten dat ik daar een stijve piemel van kreeg. Ik heb me voor deze dingen altijd best voor geschaamd en het er nooit meer over gehad met m'n broer. Maar nu ik dit topic heb doorgelezen besef ik me dat het eigenlijk vrij normaal was, ik deed het expirimenteren alleen met m'n broer omdat er om het zo maar even te zeggen geen andere kinderen voorhanden waren. Ben ook niet homoseksueel ofzo, dat ik dit expirimenteren niet met meisjes deed. Ik heb iets dergelijks verder niet met andere kinderen gedaan, omdat er niet veel kinderen in de buurt woonden, en die er woonden ging ik niet mee om. Als ik spelen was bij een vriendje dan was dit niet aan de orde.
Met een jaar of 9/10 nog wel eens naar een sekslijn gebeld, ook met m'n broer, maar dan bleef het bij luisteren, we deden verder niks maar vonden het allebei wel spannend. Wist niet dat mama het ook op de telefoonrekening kon zien...
![]()
Op een camping met wat vakantievriendjes ook een keer een Playboy oid gevonden, dat vonden we toch ook wel erg spannend om te bekijken.
Met het 'hobbelen' bleef ik ondertussen wel doorgaan tot ik een keer gezien had in een boek dat het normaal was aan je piemel te zitten, en vanaf dat moment ben ik dat ook gaan proberen