abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26243135
Mijn eerste aanvaring toen ik 5 was en mijn Bert en Ernie bandje zocht Toen vond ik een bandje van mijn broer die een bandje vol met sexlijnverhalen had opgenomen met de huistelefoon Maar goed, de eerste echte erotische ervaring was toen ik 14 was en bij een vriend van mij logeerde en wou douchen, maar zijn moeder stond al onder de douche en ik zag haar dus zo helemaal naakt en schrok eerst wel, maar bleef wel met open ogen kijken hoe zij zichzelf aan het douchen was en zij vond het blijkbaar niet erg dat ik keek en voor een vrouw van in de 30 zag ze er nog wel strak uit hehehe. Verdere echte lichamelijke sexueele ervaring heb ik met mijn overbuurmeisje opgedaan, we hebben van alles geprobeerd
pi_26243978
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe oud was je toen, ikke0302?
ongeveer 14jaar
pi_26244143
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:42 schreef Maeghan het volgende:
Gelukkig ben ik dus niet de enige die 'doktertje spelen' niet zo'n duidelijke uitleg vindt haha. Het enige doktertje spelen wat ik deed was de poten van de hond in verband wikkelen.
Ja, ik dus ook. Vroeger uitbundig doktertje gespeeld, maar dat ging altijd gepaard met een oude zwachtel en gewonde knuffelbeesten en het dokterspeelgoed van mijn zusje en niet met blote buurkindertjes.
Ik kan me ook niet herinneren ooit seksueel georienteerde blote spelletjes gedaan te hebben, wel dat ik seks als verschijnsel wel interessant vond (toen ik een jaar of 9-10 was). Maar ik betrok het gewoon niet echt op mezelf. Pas toen mijn zusje (die was er wat vroeger bij) me voordeed hoe je moest 'hetten' (zo noemde zij masturberen) toen ik elf was eigenlijk. Ik kwam er toen ook achter dat ik -genant, genant- mensen die niezen opwindend vond. Maar dat heb ik mezelf inmiddels afgeleerd.
pi_26244169
What is wrong with the mothers in this world?!
pi_26244184
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:38 schreef ikke0302 het volgende:
ongeveer 14jaar
Hoe heb je dat zelf beleefd? Vind je achteraf dat het 'kon' wat ze deed of vind je het raar?
pi_26244225
Ik heb wel vroeger ooit met een vriendinnetje van school een sexlijn gebeld. Toen was ik dénk ik een jaar of 10. Daar werden we dus wel geil van, maar we wisten niet wat het was, dus toen zeiden we tegen elkaar: "heb jij ook zo'n gek gevoel beneden?"
pi_26244228
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:46 schreef lelibel het volgende:
What is wrong with the mothers in this world?!
Er zijn genoeg volwassen vrouwen die met pubers flirten, hoor. Ik weet niet of ik er veel kwaads inzie, zolang ze de grens maar kennen. Niks mis met een beetje flirten wat mijn betreft.
pi_26244236
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef lelibel het volgende:
Ik heb wel vroeger ooit met een vriendinnetje van school een sexlijn gebeld. Toen was ik dénk ik een jaar of 10. Daar werden we dus wel geil van, maar we wisten niet wat het was, dus toen zeiden we tegen elkaar: "heb jij ook zo'n gek gevoel beneden?"
pi_26244352
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er zijn genoeg volwassen vrouwen die met pubers flirten, hoor. Ik weet niet of ik er veel kwaads inzie, zolang ze de grens maar kennen. Niks mis met een beetje flirten wat mijn betreft.
Ik weet het niet hoor, ik vind het toch een beetje ziekjes aangelegd
pi_26244362
quote:

[..]

Dat heb ik nou altijd met de uitgelubberde oude tang bij het toilet in de kroeg
pi_26244403
quote:

[..]

Ik stel het gelijk aan pedofilie. Die wijven zouden moeten worden opgepakt, de hoeren!
pi_26244540
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hoe heb je dat zelf beleefd? Vind je achteraf dat het 'kon' wat ze deed of vind je het raar?
Ik vond het zeer opwindend, het was dan ook een zeer aantrekkelijke vrouw. Ik heb dan ook gemastrubeerd terwijl ik aan haar dacht.
pi_26244593
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:00 schreef ikke0302 het volgende:

[..]

Ik vond het zeer opwindend, het was dan ook een zeer aantrekkelijke vrouw. Ik heb dan ook gemastrubeerd terwijl ik aan haar dacht.
Hoe ziek!!!! Je tante?!?!?!?!?!
pi_26244627
Ik vind dit ook pure pedofielie worden, moet je kijken hoe een mind hier getwist door wordt
pi_26244668
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:03 schreef lelibel het volgende:
Ik vind dit ook pure pedofielie worden, moet je kijken hoe een mind hier getwist door wordt
Ja en dan zitten we wel massaal incest te crimineliseren, maar wacht maar eens over 50 jaar. Dan is het heel normaal.
pi_26244758
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hoe ziek!!!! Je tante?!?!?!?!?!
Het was een aangetrouwde tante. Mijn oom was gescheiden en trouwde met een 20jaar jongere vrouw ik vond en vindt er niks ziek aan.
Ik vindt ook niet dat ik mij hier moet laten beledigen en 'raad' moet aanhoren van iemand die chocolademelk beter vindt dan seks. Je opgewonden voelen heb je niet altijd onder conrtole en zeker niet in je puberjaren wanneer je alles aan het ontdekken bent mischien had je beter zelf ook eens iets soortgelijks meegemaakt dan kon je erover meepraten i.pv. te oordelen
pi_26244792
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:09 schreef ikke0302 het volgende:
Het was een aangetrouwde tante. Mijn oom was gescheiden en trouwde met een 20jaar jongere vrouw ik vond en vindt er niks ziek aan.
Ik vindt ook niet dat ik mij hier moet laten beledigen en 'raad' moet aanhoren van iemand die chocolademelk beter vindt dan seks. Je opgewonden voelen heb je niet altijd onder conrtole en zeker niet in je puberjaren wanneer je alles aan het ontdekken bent mischien had je beter zelf ook eens iets soortgelijks meegemaakt dan kon je erover meepraten i.pv. te oordelen
Nja ik veroordeel je niet, ik vind het gewoon apart dat je er achteraf nog zo over nadenkt...
pi_26244822
quote:
Eum jah probeer je even in de leven in zo'n 'volwassen' vrouw ok? Waar ben je in godsnaam dan mee bezig als je in je volle bewustzijn zó voor een jochie gaat staan? Dan ben je in je hoofd allang over die grens heengegaan..
pi_26244843
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:03 schreef lelibel het volgende:
Mijn mind is helemaal niet getwist hoor. Ik ben reeds 9 jaar samen met mijn vriendin en we hebben een zeer goeie relatie op emotioneel en seksueel gebied. Ik vindt enkel dat een vrouw mooier is dan een meisje en mijn vriendin weet dat.
pi_26244863
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:12 schreef lelibel het volgende:

[..]

Eum jah probeer je even in de leven in zo'n 'volwassen' vrouw ok? Waar ben je in godsnaam dan mee bezig als je in je volle bewustzijn zó voor een jochie gaat staan? Dan ben je in je hoofd allang over die grens heengegaan..
Ze wil gewoon een keer een jonge pik?

Who cares.
pi_26245191
Veertien jaar is geen 'jochie' en ik vind dat jullie het overdrijven.

FuifDuif, ik zou het op prijs stellen als je dit topic niet verpest. Het gaat over vroege seksuele ervaringen en ik zou graag willen dat mensen die hier kunnen delen zonder dat er allerlei oordelen aan te pas komen. Als je hierover wilt discussiëren, raad ik je aan er een topic over te openen. Niet hier alsjeblieft. Je taalgebruik vind ik onnodig grof.

[ Bericht 37% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 15-04-2005 12:45:28 ]
pi_26245518
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:13 schreef ikke0302 het volgende:
Mijn mind is helemaal niet getwist hoor. Ik ben reeds 9 jaar samen met mijn vriendin en we hebben een zeer goeie relatie op emotioneel en seksueel gebied. Ik vindt enkel dat een vrouw mooier is dan een meisje en mijn vriendin weet dat.
Nee daar zeg ik ook niet echt wat over. Ik vind het gewoon apart dat je er aan terugdenkt op een manier van dat je het wel ok vond ofzo. Maargoed laat ook maar zitten , we worden het toch niet eens
  vrijdag 15 april 2005 @ 13:08:14 #173
37769 erodome
Zweefteef
pi_26246201
quote:

[..]

Ohhhh, is dat zo dat dat zo veelvuldig voorkomt???
Ventjes van 14 zijn niet echt bijster interresant, misschien dat je die op z'n hoogst eens plaagt met een dubbelzinnige opmerking om een leuk rood hoofd te zien en daar hartelijk om te lachen, maar serieus flirten en sexuele handelingen, nou nee, vind ik toch persoonlijk een beetje heel erg ver gaan, beetje pedo....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26246265
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef lelibel het volgende:
Haha nee ik en mn vriendinnen dan:

Man van de sekslijn: 'Heb je al een natte poes?' (oid)
Vriendin van me: 'Wij hebben geen poes, wij hebben een hond'.

We wisten trouwens ook niet echt wat ze nou steeds bedoelden met of we al 'geil' waren.
pi_26246504
Kan de pedodiscussie eindigen alsjeblieft? Ik heb in de OP al aangegeven dat ik niet wil dat het topic die kant op gaat, dat vind ik gewoon zonde...
pi_26246529
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:10 schreef tulpje6 het volgende:
Man van de sekslijn: 'Heb je al een natte poes?' (oid)
Vriendin van me: 'Wij hebben geen poes, wij hebben een hond'.

vrijdag 15 april 2005 @ 13:22:01 #177
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26246554
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_26246758
quote:

[..]

[afbeelding]
Whahahahahahahaha
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 13:32:17 #179
5428 crew  miss_sly
pi_26246798
quote:

[..]

Die is stoer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 13:34:36 #180
5428 crew  miss_sly
pi_26246869
En ontopic, volgens mij kan ik me wel iets herinneren.
Ik was toen wel al een jaar of 11 ofzo, denk ik, en het was mijn eerste orgasme.
Ik had mijn eerste orgasme in mijn slaap, en het heeft wel even geduurd voor ik doorhad hoe ik dat ook zonder slaap kon bewerkstelligen Ik ging na die eerste keer wel erg graag slapen, omdat ik hoopte dat ik dat fijne gevoel dat ik in mijn droom had gehad, weer zou krijgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26247124
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Ohhhh, is dat zo dat dat zo veelvuldig voorkomt???
Ventjes van 14 zijn niet echt bijster interresant, misschien dat je die op z'n hoogst eens plaagt met een dubbelzinnige opmerking om een leuk rood hoofd te zien en daar hartelijk om te lachen, maar serieus flirten en sexuele handelingen, nou nee, vind ik toch persoonlijk een beetje heel erg ver gaan, beetje pedo....
Er is hier toch geen sprake van sexuele handelingen. Ze liet me gewoon onder haar rok gluren het was niet zo dat ze met haar benen open voor mij zat en het flirten hield zeker niet meer in dan eens een knipoogje of een opmerking
pi_26247152
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Veertien jaar is geen 'jochie' en ik vind dat jullie het overdrijven.

FuifDuif, ik zou het op prijs stellen als je dit topic niet verpest. Het gaat over vroege seksuele ervaringen en ik zou graag willen dat mensen die hier kunnen delen zonder dat er allerlei oordelen aan te pas komen. Als je hierover wilt discussiëren, raad ik je aan er een topic over te openen. Niet hier alsjeblieft. Je taalgebruik vind ik onnodig grof.
Grof? Sorry hoor, maar ik vind het gewoon niet normaal dat je zulke gevoelens hebt voor je tante en oke, als dat zo was destijds, ala, maar om er dan ook nog blij mee te zijn achteraf? Ik wil de beste man niet aanvallen, het zal een goede kerel zijn! Maar we moeten met zijn alleen een streep trekken van tot hier en niet verder.

Wat ik zeg, over 50 jaar is seks met je eigen kinderen ook heel normaal. En zoals Lupa beweert, mogen kinderen alle vrijheid hebben om seksueel actief te zijn.
pi_26247227
FuifDuif, alsjeblieft? Anders vraag ik om een slotje, ik wil dit topic schoon houden. Please...
pi_26247243
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef miss_sly het volgende:
En ontopic, volgens mij kan ik me wel iets herinneren.
Ik was toen wel al een jaar of 11 ofzo, denk ik, en het was mijn eerste orgasme.
Ik had mijn eerste orgasme in mijn slaap, en het heeft wel even geduurd voor ik doorhad hoe ik dat ook zonder slaap kon bewerkstelligen Ik ging na die eerste keer wel erg graag slapen, omdat ik hoopte dat ik dat fijne gevoel dat ik in mijn droom had gehad, weer zou krijgen.
Ik heb ook wel eens orgasmes in mijn slaap, word er altijd wakker van.
pi_26247273
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
FuifDuif, aljeblieft? Anders vraag ik om een slotje, ik wil dit topic schoon houden. Please...
Oke, sorry .
pi_26247294
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:51 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, sorry .
Hartelijk bedankt.
pi_26351164
leuk om jullie ervaringen te lezen.

Mijn vroegste herinnering is met een vriendinnetje bij haar thuis op zolder, in een kast. Ik was toen 6 volgens mij, zij ook. We gingen, op haar initiatief (ze had het al vaker gedaan) bloot op elkaar liggen. Dat was sex voor ons, tjsa we wisten ook nog niet dat die piemel in dat gaatje moest en dat ie daar stijf voor moet zijn.

Later ook nog wel regelmatig doktertje gespeeld, elkaar bekijken enzo, maar ook dingen bij elkaar in de onderbroek stoppen.

Ook nog wel toen ik 10/11 was met andere jongens dingen uitgeprobeerd, was spannend en lekker. Ook wel buiten, totdat een vriend tegen me zei dat het prima is om zulke dingen te doen, maar niet in openbaar, toen zijn we maar binnen gebleven. als er toen meisjes bij waren geweest had ik dat waarschijnlijk ook met hun gedaan. (ben nu vooral hetero ingesteld).
Rond die tijd trouwens ook nog wel eens met een meisje geprobeerd te neuken en vingeren, helaas lukte beide niet.
pi_26353060
Ouders vertellen je ook altijd maar de helft hè.
pi_26368427
Kan me helemaal niet zoiets met andere kinderen herinneren, maar had dan ook nooit veel vriendjes en vriendinnetjes.
Weet wel dat bij ons thuis vaak MTV ofzo aanstond en ik bij sommige videoclips (jaar of 7/8 was ik toen) altijd het gevoel kreeg dat ik nodig naar de wc moest, maar dan toch neit hoefde te plassen. Heb paar jaar later pas ontdekt wat dat gevoel nou precies betekende.
Op m'n 10e gaan mastruberen, voelde dat waterstraal van de douchekop wel erg lekker was. Helaas later een andere douchekop gekregen, war alleen maar van die miezerige straaltjes uitkwamen.
Gelukkig hadden we de Yes in de leesmap en daar stonden wel eens van die artikelen in over klaarkomen en hoe dat nu precies moest en lukte het ook met m'n vingers.

Wel aardig om te lezen hoe ouders daar nou precies mee om gaan als zoon/dochterlief van een jaar of 6 ze meededeelt wat ze allemaal doen. Lijkt me moeilijk om daar een normale reactie op te geven.

[ Bericht 46% gewijzigd door Innocence op 20-04-2005 10:06:45 ]
Sweet and innocent...
pi_26369112
Binnenlopen bij mijn ouders...

Ik was een jaar of 6/7 denk ik. De zwoele zomer van 86 of 87 dus.
pi_26370422
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef SHE het volgende:
Mijn eerste seksuele ervaring was notabene met iemand van hetzelfde geslacht
Ik was 9 en had een vriendinnetje die heel vaak op bezoek kwam met haar moeder. Al spelend hadden we ontdekt dat als je op elkaar ging liggen en met je bekken langs elkaar schuurde dat dat lekker was
Same here. We waren allebei 6 en hebben het vier jaar lang volgehouden, totdat haar (ZEER Christelijke) moeder erachter kwam en we elkaar nooit meer mochten zien. Daar ben ik wel een paar weken goed stuk van geweest
Ik heb het overigens wel eerlijk tegen mijn ouders gezegt die mij gelijk duidelijk maakten dat het ECHT niet erg was en dat bijna iedereen het vroeg of laat wel doet.

Een jaar daarop nog wat aangekloot met een buurjongentje, maar ik kwam er al snel achter dat ik iets meer met meisjes had .
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_26372630
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Same here. We waren allebei 6 en hebben het vier jaar lang volgehouden, totdat haar (ZEER Christelijke) moeder erachter kwam en we elkaar nooit meer mochten zien. Daar ben ik wel een paar weken goed stuk van geweest
Wat vreselijk zeg... Dat arme meisje, en arme jij...
pi_26376836
quote:
Grof? Sorry hoor, maar ik vind het gewoon niet normaal dat je zulke gevoelens hebt voor je tante en oke, als dat zo was destijds, ala, maar om er dan ook nog blij mee te zijn achteraf? Ik wil de beste man niet aanvallen, het zal een goede kerel zijn! Maar we moeten met zijn alleen een streep trekken van tot hier en niet verder.

Nouja zeg.. Gevoelens daar kun je niets aan doen hoor. En al vind jij het niet normaal denk maar niet dat jij de sexuele standaard kan zetten ofzo, en denk maar helemaal niet dat een 10 jarig jochie zich iets zal aantrekken van jouw sexueel moraal. Je kunt hem wel vertellen dat wat hij voelt volgens jou fout is of volgens jou ingaat tegen de wetten van de natuur, maar hij voelt wat hij voelt en leren dat hij fout is omdat hij iets verkeerds voelt is denk ik net zo fout als de volgens jou foute gevoelens zelf (snap je em nog?) . Ik vind het juist heel goed dat mensen met dergelijke gevoelens hun verhaal doen.

Nu optopic; ik weet niet meer preceis wat nu echt mijn eerste herinnering is, ik ben volgens mij al met sex bezig zo ver mijn geheugen terug gaat, maar het kan best zijn dat dit de vroegste is; Ik weet nog dat ik een jaartje of zeven was en in de flat naast mij woonde een heel mooi meisje wat een paar jaar ouder was. Ik speelde best wel veel met haar, knikkeren enzo, ik denk dat ik mischien wel verliefd op haar was. Een keer gingen we doktertje spelen, elkaar uitkleden en dan betasten enzo. Ik weet nog goed dat zij op gegeven moment naakt op het bed ging liggen en mij vroeg om op haar te komen liggen. Dat deed ik dus. Schijnbaar ging dat gelijk goed want de seconde dat ik op haar lag moest ik gelijk plassen. Ik sprong dus op en rende naar de w.c., en toen ik terug kwam was zij zich alweer aan het aankleden... Ik moet zeggen dat ik nog heel erg vaak met veel plezier aan die herinnering heb terug gedacht. Ik zag die meid een paar weken geleden voor het eerst sinds 10 jaar weer lopen, even mooi en aantrekkelijk als vroeger, ik vroeg me echt af of zij het ook nog weet.
eeeh
pi_26377332
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:35 schreef DaveHarris het volgende:
Ik zag die meid een paar weken geleden voor het eerst sinds 10 jaar weer lopen, even mooi en aantrekkelijk als vroeger, ik vroeg me echt af of zij het ook nog weet.
Ech wel!
pi_26390577
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:56 schreef Markster het volgende:
Jij keek porno op je 9e?

Ik zat toch nog aan de transformers en de turtles
Vond jij Optimus Prime er dan niet retegeil uit zien?
  zondag 24 april 2005 @ 11:22:43 #196
59945 DwighTjo
Tha Hottest
pi_26469592
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ech wel!
heb vanaf ongeveer mijn 6de , 3 jaar lang doktertje gespeelt met mijn "nichtje" (dochter van een goede vriendin van je mams, die je naar verloop van tijd dan maar tante moet noemen)

nu 13 jaar later hebben we weer contact. en iedere keer als ik haar weer zie, vraag ik me af.... Do you still remember ?
pi_26478089
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:22 schreef DwighTjo het volgende:
nu 13 jaar later hebben we weer contact. en iedere keer als ik haar weer zie, vraag ik me af.... Do you still remember ?
Durf je het niet te vragen? Ik denk dat mensen die dingen wel onthouden, hoor. Het maakt op de een of andere manier toch best indruk
  zondag 24 april 2005 @ 18:04:01 #198
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_26479024
ja anders vraag je ff aan een 20 jarige meid: "hee weet je nog toen we 6 waren dat ik mijn plassertje in jouw gaatje probeerde te stoppen?"
There IS no global warming -- The Matrix
pi_26479084
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:04 schreef Smoked het volgende:
ja anders vraag je ff aan een 20 jarige meid: "hee weet je nog toen we 6 waren dat ik mijn plassertje in jouw gaatje probeerde te stoppen?"
Is dat raar dan? Is toch iets waar je achteraf samen hard om kunt lachen?
  zondag 24 april 2005 @ 18:07:04 #200
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_26479099
Ik weet niet,
het is in ieder geval niet iets wat ik zomaar zou vragen.
There IS no global warming -- The Matrix
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')