abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2005 @ 14:43:39 #126
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_26222186
now, now, be nice !
Nou doe je het weer!
pi_26222273
Don't worry, JooB, het is iets tussen mij en die vliegende fuifrat.
pi_26222615
Nou ik ben zelf female en ik heb toen ik een jaar of 6/7 was met een vriendinnetje uit de buurt (wat ook mijn enige vriend/vriendin uit de buurt was, want veel waren er niet van mijn leeftijd) weleens wat geprobeerd. Dat hield dan in boven op elkaar liggen en een beetje over elkaar heen wrijven. Nog geen gebruik van handen dus of iets dergelijks.
Met andere vriendinnetjes heb ik ook weleens kontjes bekeken, dat vonden we ook altijd leuk. Om de één of andere reden waren er niet echt jongens in mijn omgeving nog, toen ik een jaar of 9 was kwam dat pas, en toen waren het alleen vieze grapjes en verder ook totaal geen lichamelijk contact...
Ik begon met mezelf te spelen toen ik ook een jaar of 8 was denk ik, ik reed (en nog steeds, meer nooit lekker gevonden) altijd tegen mijn handen op of in bed nog wel eens tegen zo'n lapje (nu niet meer). Ik kan niet klaarkomen dus daar heb ik geen weet bij.

Hebben meer mensen dat vroeger alleen met eigen geslacht gehad?
pi_26222830
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:03 schreef lelibel het volgende:
Nou ik ben zelf female en ik heb toen ik een jaar of 6/7 was met een vriendinnetje uit de buurt (wat ook mijn enige vriend/vriendin uit de buurt was, want veel waren er niet van mijn leeftijd) weleens wat geprobeerd. Dat hield dan in boven op elkaar liggen en een beetje over elkaar heen wrijven. Nog geen gebruik van handen dus of iets dergelijks.
Met andere vriendinnetjes heb ik ook weleens kontjes bekeken, dat vonden we ook altijd leuk. Om de één of andere reden waren er niet echt jongens in mijn omgeving nog, toen ik een jaar of 9 was kwam dat pas, en toen waren het alleen vieze grapjes en verder ook totaal geen lichamelijk contact...
Ik begon met mezelf te spelen toen ik ook een jaar of 8 was denk ik, ik reed (en nog steeds, meer nooit lekker gevonden) altijd tegen mijn handen op of in bed nog wel eens tegen zo'n lapje (nu niet meer). Ik kan niet klaarkomen dus daar heb ik geen weet bij.]

Hebben meer mensen dat vroeger alleen met eigen geslacht gehad?
Denk je dat, kom maar eens langs dan
pi_26223568
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Tobbes het volgende:
Denk je dat, kom maar eens langs dan
haha en weer een zoveelste reactie op die manier. Ga jij eerst eens uitvinden wat anorgasmie is !!
pi_26223838
Flauwe reactie, Tobbes. Lijkt me erg vervelend als het je niet lukt om klaar te komen. Je zou kunnen denken 'je weet toch niet wat je mist', maar je weet van anderen dat het zo'n heerlijk gevoel is, dus dat lijkt me vrij frustrerend. Mijzelf lukt het niet om anders dan door masturbatie klaar te komen. Wat ik zelf vreemd vind, omdat ik allesbehalve geremd ben op seksueel gebied.
pi_26223914
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:43 schreef lelibel het volgende:

[..]

haha en weer een zoveelste reactie op die manier. Ga jij eerst eens uitvinden wat anorgasmie is !!
Maar is het iets medisch dan? Is het fysiek echt onmogelijk? Of lukt het gewoon niet?
pi_26223933
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Flauwe reactie, Tobbes. Lijkt me erg vervelend als het je niet lukt om klaar te komen. Je zou kunnen denken 'je weet toch niet wat je mist', maar je weet van anderen dat het zo'n heerlijk gevoel is, dus dat lijkt me vrij frustrerend. Mijzelf lukt het niet om anders dan door masturbatie klaar te komen. Wat ik zelf vreemd vind, omdat ik allesbehalve geremd ben op seksueel gebied.
Sorry
pi_26224118
Nou, het lijkt mij anders wel humor om een man bij mij te laten proberen tot ik een orgasme krijg. Dat is dan einde zelfverzekerdheid haha...
Sanity is (not) statistical
pi_26224174
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:57 schreef Tobbes het volgende:
Sorry
Geeft niet. 't Is misschien voor een man wat moeilijk voor te stellen. Het komt bij vrouwen geloof ik best veel voor.
pi_26224182
Ja ik betwijfel idd, als ik een man alles helemaal alleen zou laten doen (zonder sturing of hulp) of ik er wel eens opgewonden van raak.
And the druids turn to stone...
pi_26227220
Goed. Laat ik anders ook eens gaan posten. Ik vroeg toen ik een jaar of vier/vijf oud was aan mijn moeder waar "dat zakje onder mijn piemel" nou precies voor is. Kennelijk was het voorlichtingsboekje al in huis, want dat hebben we die avond doorgenomen.

Dus ik was me er iig bewust van. Maar eigenlijk is het daarna jaren lang weinig verder gegaan dan doktertje spelen. Vond dat allemaal zeker spannend, maar uiteindelijk dacht ik nog behoorlijk lang dat seks alleen was om kindjes te krijgen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_26236115
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:01 schreef LintuxCx het volgende:
Goed. Laat ik anders ook eens gaan posten. Ik vroeg toen ik een jaar of vier/vijf oud was aan mijn moeder waar "dat zakje onder mijn piemel" nou precies voor is. Kennelijk was het voorlichtingsboekje al in huis, want dat hebben we die avond doorgenomen.

Dus ik was me er iig bewust van. Maar eigenlijk is het daarna jaren lang weinig verder gegaan dan doktertje spelen. Vond dat allemaal zeker spannend, maar uiteindelijk dacht ik nog behoorlijk lang dat seks alleen was om kindjes te krijgen.
Toen ik een jaar of 4/5/6 of iets ouder was heb ik nog een poos lang gedacht dat er 2 soorten seks waren: seks ZONDER kleren aan (bah hehe), dat deed je dan om kinderen te maken; en seks MET kleren aan, dat was dan gewoon gewone seks of zo.
pi_26236306
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:17 schreef tulpje6 het volgende:
Toen ik een jaar of 4/5/6 of iets ouder was heb ik nog een poos lang gedacht dat er 2 soorten seks waren: seks ZONDER kleren aan (bah hehe), dat deed je dan om kinderen te maken; en seks MET kleren aan, dat was dan gewoon gewone seks of zo.
Kinderlogica.
pi_26236685
Hehe idd.

Trouwens, wat ik me afvraag, wat deden andere kinderen nu precies bij het 'doktertje spelen', want het is wel een bekende term, maar wat deed je dan concreet ongeveer? Ik heb zelf al verteld in mn post wat wij dan deden, maar vraag me af wat anderen dan deden.

Hahaha wij zeiden dan volgens mij ook altijd in bij zijn van die ouders 'zullen we doktertje gaan spelen', vraag me af of die ouders dan geen vermoedens hebben gehad ofzo.
pi_26236725
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit doktertje gespeeld heb. Ik heb het ongetwijfeld gedaan, maar ik weet er niks meer van. Heb sowieso nauwelijks herinneringen van voor m'n achtste ofzo.
pi_26236733
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef SHE het volgende:
Mijn eerste seksuele ervaring was notabene met iemand van hetzelfde geslacht
Ik was 9 en had een vriendinnetje die heel vaak op bezoek kwam met haar moeder. Al spelend hadden we ontdekt dat als je op elkaar ging liggen en met je bekken langs elkaar schuurde dat dat lekker was
Whehe dat is precies mijn verhaal Op elkaar liggen en een beetje bewegen en dan kreeg je 'dat lekkere gevoel'.
Toen begonnen we ook zo'n beetje door te hebben dat het met sex te maken had. Wij waren denk ik 10 of 11.
Een paar jaar daarvoor toen ik een jaar of 6 was vonden een vriendje en ik het wel erg interessant om eens bij elkaar te kijken hoe het er uitzag, want ja dat was natuurlijk wel heel speciaal, hij had een plasser en ik alleen een plasgaatje, wat een verschil!

En ik kan me niet herinneren wanneer ik begon met masturberen eigenlijk. Weet wel dat ik er wat dat betreft ook aardig vroeg bij was maar wist ik veel wat ik deed, het gaf gewoon een lekker gevoel
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_26236888
Gelukkig ben ik dus niet de enige die 'doktertje spelen' niet zo'n duidelijke uitleg vindt haha. Het enige doktertje spelen wat ik deed was de poten van de hond in verband wikkelen.
Sanity is (not) statistical
pi_26237013
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:35 schreef tulpje6 het volgende:
Trouwens, wat ik me afvraag, wat deden andere kinderen nu precies bij het 'doktertje spelen', want het is wel een bekende term
Bekend, bekend ... bij mij heette het niet eens zo eigenlijk.

Maar goed, dat boeit verder ook niet. 't Bleef bij kijken eigenlijk. Gewoon gezonde nieuwsgierigheid. Alhoewel 'k toch niet echt het idee had dat het helemaal normaal was.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_26237463
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:57 schreef Tobbes het volgende:
Maar is het iets medisch dan? Is het fysiek echt onmogelijk? Of lukt het gewoon niet?
Ja, het kán medisch zijn (in de zin van dat de doorbloeding niet altijd even lekker schijnt te zijn bij dat soort mensen, maar het kan ook een psychische achtergrond hebben of iets dergelijks). Fysiek is het wel mogelijk, iedereen zou het in principe moeten kunnen. Er zullen vast mensen zijn waar het helemaal nooit bij gelukt is, maar die zullen het denk ik ook niet echt geprobeerd hebben verder. Mijn moeder had hetzelfde, die kwam trouwens pas in haar 40e, en zolang ben ik toch echt niet van plan te gaan wachten . Maar niet dat het in je genen zit ofzo hoor... Er zijn redelijk wat vrouwen die hier last van hebben, en zelfs een erg pitite hoeveelheid mannen.
pi_26239238
Ik weet nog wel 1 ding wat bij nader inzien wel een gruwelijke actie van mij was waar ik toen natuurlijk niet bij nadacht

Het was in groep 5 toen ik zo'n vriendinnetje had en wij gewoon beetje uitproberen enzo(zij was ruim 1 jaar ouder dan mij), maar het mooie was dat we dat diezelfde middag nog op straat aan de rest van de buurtkinderen liepen te vertellen , en toen mijn vriendinnetje weer naar huis was ben ik nog ff naar mijn overbuurmeisje geweest(kon ik goed mee opschieten) en die vroeg zo aan mij: "wat je net vertelde wil je dat ook met mij doen?", en ik zeg met me domme kop natuurlijk ook van ja is goed.

Gewoon 2 x op 1 dag met 2 verschillende meisjes, tot nu toe niet meer voorgekomen
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
  vrijdag 15 april 2005 @ 03:19:45 #147
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_26239763
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

'Research' is meestal vrij saai en langdradig.
Vooral als blijkt dat je hypothese niet klopt, en je weer van vooraf aan kan gaan beginnen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_26241277
Mijn eerste echte seksuele ervaring die ik mij nog goed herinner was toen ik bij mijn neef ging spelen. Zijn moeder stelde voor om samen op zolder enkele fotos van vroeger te gaan bekijken. Ze zette zich recht voor mij en ik kon zien dat ze onder haar rok nylonkousen droeg zonder een slipje. Ik wist dat zij zag dat ik onder haar rok zat te gluren maar ze bleef zitten en liet me genieten van wat ik zag. Zo heeft ze jaren met me geflirt maar hebben we nooit iets gedaan. Het is waarschijnlijk daarom dat ik op oudere vrouwen val en een fetish heb voor nylonkousen.
pi_26242171
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:30 schreef ikke0302 het volgende:
Mijn eerste echte seksuele ervaring die ik mij nog goed herinner was toen ik bij mijn neef ging spelen. Zijn moeder stelde voor om samen op zolder enkele fotos van vroeger te gaan bekijken. Ze zette zich recht voor mij en ik kon zien dat ze onder haar rok nylonkousen droeg zonder een slipje. Ik wist dat zij zag dat ik onder haar rok zat te gluren maar ze bleef zitten en liet me genieten van wat ik zag. Zo heeft ze jaren met me geflirt maar hebben we nooit iets gedaan. Het is waarschijnlijk daarom dat ik op oudere vrouwen val en een fetish heb voor nylonkousen.
Dat is best ziek??
pi_26242747
Hoe oud was je toen, ikke0302?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')