Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Peelen viert dus zijn tweede kampioenschap in twee seizoenen.
Ja tuurlijk, nu lopen ze 1 punt in op de Graafschap waardoor ze nog maar 2 punten achterstaan terwijl de graafschap een zwaarder programma heeft.quote:Op zondag 24 april 2005 17:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd.
Maar hebben jullie nou echt wat aan dat puntje?![]()
Hehe ok, ben vergeten wat degredatievoetbal ookalweer inhoudt. Maar dat maken we als we zoals vandaag blijven spelen volgend jaar wel weer mee..quote:Op zondag 24 april 2005 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, nu lopen ze 1 punt in op de Graafschap waardoor ze nog maar 2 punten achterstaan terwijl de graafschap een zwaarder programma heeft.
Maar goed dat je vader belde anders was je met een behoorlijk klote gevoel terug naar DB gereden. Nu een toch iets beter gevoel.quote:Op zondag 24 april 2005 17:37 schreef DutchGooner het volgende:
1 minuut voor tijd weggegaan met de geachte dat het 2-1 is gebleven belt mijn vader op om me te feliciteren met het puntje.
Puntje denk ik
Lekker dit hoor
quote:Op zondag 24 april 2005 17:37 schreef DutchGooner het volgende:
1 minuut voor tijd weggegaan met de geachte dat het 2-1 is gebleven belt mijn vader op om me te feliciteren met het puntje.
Puntje denk ik
Lekker dit hoor
Schandalig dat je niet even een colaatje bent komen halen bij ons thuis.quote:Op zondag 24 april 2005 17:37 schreef DutchGooner het volgende:
Puntje denk ik
Lekker dit hoor
ik heb er wel aan gedachtquote:Op zondag 24 april 2005 21:02 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Schandalig dat je niet even een colaatje bent komen halen bij ons thuis.![]()
Had je niet alleen ons nieuwe huis kunnen zien, maar ook de Peter in levende lijve....
slecht DG, slecht!
Mja dat was vaag inderdaad...quote:Op zondag 24 april 2005 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vond trouwens de reactie van Bart na de 2-1 OK maar na de 2-2 leek het wel alsof ik weet niet wat is misgelopen
Hoezo gestolen? Ik was er zelf niet bij maar wat ik ervan gezien en gehoord heb waren hun de 2e helft beter en wij de eerste.. Wat is er dan gestolen aan? Omdat het in de laatste minuut was? Dat vind ik echt onzin. Een wedstrijd duurt minimaal 90 minuten en ook in de laatste minuut kan een goal vallen.. ook dan moet je scherp zijn.. Net als dat je de eerste minuten (na rust) scherp moet zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De 2-2 gemist, maar dat maakt de vreugde niet minder. Een gestolen punt, maar wel een belangrijk punt.
Nog maar 2 punten!
NACOMPETITIE WE KOMEN!
NEC was echt beter en ik heb de hele wedstrijd gezien. NEC was echt een stuk minder slecht is overigens misschien een betere uitdrukking in dit geval.quote:Op zondag 24 april 2005 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo gestolen? Ik was er zelf niet bij maar wat ik ervan gezien en gehoord heb waren hun de 2e helft beter en wij de eerste.. Wat is er dan gestolen aan? Omdat het in de laatste minuut was? Dat vind ik echt onzin. Een wedstrijd duurt minimaal 90 minuten en ook in de laatste minuut kan een goal vallen.. ook dan moet je scherp zijn.. Net als dat je de eerste minuten (na rust) scherp moet zijn.
Dat dacht ik ook over FC Groningen.quote:Op zondag 24 april 2005 23:58 schreef Suijk het volgende:
NAC is de volgende toch? Als er ergens nog punten te halen zijn, lijkt me dat het tegen hun kan.
en tegen RKC uit en Utrecht thuis,Twente thuis wordt lastigerquote:Op zondag 24 april 2005 23:58 schreef Suijk het volgende:
NAC is de volgende toch? Als er ergens nog punten te halen zijn, lijkt me dat het tegen hun kan.
gaat ook deels voor mij opquote:Op maandag 25 april 2005 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als Robbie er niet is halen ze punten.
VI.nl. Dit klopt beter dan het verslag van TT, daar hadden ze een strijdlustig FCDB gezien....quote:NEC heeft de overwinning door de vingers laten glippen. FC Den Bosch maakte diep in de blessuretijd de gelijkmaker (2-2).
NEC was in De Goffert de minst slechte ploeg en leek aan die status ook drie punten over te houden. FC Den Bosch had weliswaar via Berry Powel kort na rust de leiding genomen, door toedoen van Tininho en Bart Van Den Eede waren de rollen in de 81-ste minuut omgedraaid.
De negen minuten die FC Den Bosch restten bleken de Brabantse ploeg wel besteed, al viel de gelijkmaker pas in de blessuretijd. Charly van den Ouweland, die de eerste Bossche treffer had voorbereid, tekende voor de 2-2.
Met het punt zette FC Den Bosch een volgende stap in de richting van de nacompetitie. De hekkensluiter verkleinde de achterstand op De Graafschap tot twee punten.
Precies, Van de laatste 5 wedstrijden alleen PSV en Groningen geweest. En de resultaten zijn bekendquote:Op maandag 25 april 2005 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als Robbie er niet is halen ze punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |