Ja, Goor is tot tweemaal toe ontsnapt aan rood.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie nu die overtreding van Goor op Powel pas van dichtbij (Boschtion).
Die smerige teringbelg had gewoon rood verdiend!!
Ik hou het liever bij herinneringenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:33 schreef LadyFCDB het volgende:
Rean> DVD FC - Feyenoord is geregeld. Heb de dvd recorder ingesteld en voor de zekerheid bij mn pa ook dus ook die dvd kan je ook verwachten!
Dat ze 'Willem' toch weer zover hebben gekregenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu trouwens een FC Den Bosch supporter op omroep brabant nieuws die verteld over de onterechte stadionverboden. Elk half uur word het herhaald.
Precies, heel de wedstrijd gelijkwaardig.. maar door enkele minuten onoplettendheid en een opleving van Nevland verloren..quote:Op zondag 17 april 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Zonde, een paar Nevland-minuten doen jullie de das om!
Inmiddels mag je toch verwachten dat ze bij elke club wel van de Nevland gehoord hebben, maar bij Den Bosch denken ze zeker "eerst zien, dan geloven". Sja, dan loop je achter de feiten aan dus.quote:
lul niet zo dom kut als je de wedstrijd niet gezien heb.quote:Op zondag 17 april 2005 18:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Inmiddels mag je toch verwachten dat ze bij elke club wel van de Nevland gehoord hebben, maar bij Den Bosch denken ze zeker "eerst zien, dan geloven".
Zeik niet zo... voor hetzelfde geld hadden we met het zelfde spel gelijkgespeeld of gewonnen, dan zat je niet te mauwen.quote:Op zondag 17 april 2005 18:41 schreef Yeahinho het volgende:
Bout-wedstrijd. Alleen de eerste 10 minuten waren aardig aan Den Bosch-kant...
Als we zo de overige 5 wedstrijden voetballen, dan halen we De Graafschap nooit meer in.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 april 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeik niet zo... voor hetzelfde geld hadden we met het zelfde spel gelijkgespeeld of gewonnen, dan zat je niet te mauwen.
We zijn niet ineens Real madrid nu we van Feyenoord hebben gewonnen...
Mourad werd wel flink vastgepakt inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 19:36 schreef DutchGooner het volgende:
Hadden wij trouwens geen recht op een pingel in de laatste minuut?
Was buitenspel.. (waar ook voor gevlagd en gefloten is volgens mij..) was een beetje onduidelijk..quote:Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volmer had die bal er trouwens wel in mogen schieten. Dat was een levensgrote kans,
Weet het ook niet zeker... Maar dat zeiden mensen om mij heen.. Maar je hebt gelijk dat zo'n bal er gewoon keihard in moeten..quote:Op zondag 17 april 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Buitenspel? Hm, oke...al was het geen buitenspel, de bal ging er niet in.
ja,grens stond te vlaggenquote:Op zondag 17 april 2005 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet het ook niet zeker... Maar dat zeiden mensen om mij heen.. Maar je hebt gelijk dat zo'n bal er gewoon keihard in moeten..
Als we met deze inzet een gelijkspel hadden gehaald (had met een beetje veel mazzel er misschien wel in gezeten) dan was het nog 3x kut geweest. Er zat vandaag veel meer in, dus dan had het gewoon een overwinning moeten zijnquote:Op zondag 17 april 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeik niet zo... voor hetzelfde geld hadden we met het zelfde spel gelijkgespeeld of gewonnen, dan zat je niet te mauwen.
We zijn niet ineens Real madrid nu we van Feyenoord hebben gewonnen...
Die persoon die recht achter jou zit toevallig?quote:Op zondag 17 april 2005 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Die Mampaey blijft idd een prutser eerste klas.
Des te vreemder vind ik dan ook de mede-supporter op het stoeltje achter me die onze goalie(s) al seizoenenlang toejuicht en adoreert.
Ja inderdaad. Hij schijnt ook een groot fan van Cales en Kolk te zijn (geweest).quote:Op zondag 17 april 2005 21:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die persoon die recht achter jou zit toevallig?
Zo ook hier op fok. Jullie zouden ons ook wel even pakken vanmiddag. Maar hoogmoed kwam voor de val klaarblijkelijk.quote:Op zondag 17 april 2005 19:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Genoeg supporters die vanmiddag dachten dat we een subtopper waren na de overwinning op Feyenoord
Laten we het zo zeggen,Dave heeft een eigen mening die hij niet onder stoelen of banken schuiftquote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij schijnt ook een groot fan van Cales en Kolk te zijn (geweest).
Vond je?quote:Op zondag 17 april 2005 21:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Overigens respect voor jullie den Bosch supporters, zelfs bij de 0-2 nog redelijk vaak zingen en steunen. Is (en eerlijk is eerlijk) bij Ajax vaak wel anders op 410 en de F-side na.
En dat vond ik misselijk.quote:En "Hang je maar op"![]()
Mwah misschien komt het wel omdat ik kwa sfeer niet vaak verwend ben bij Ajaxquote:Op zondag 17 april 2005 22:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vond je?
[..]
En dat vond ik misselijk.
Als de FCG supporters gezongen hadden "Politie Den Bosch schiet altijd raak" referreerd aan Boulleij of "steek je leuter in een kleuter" waren er een stel over de zeik gegaan.
Mwah das wel waar, was ook wel veel stil. Maar als je bij Ajax zit en ze staan 0-2 achter dan loopt juist dat laatste kwartier al veel mensen weg. Hier begon dat pas zo'n 2 minuten voor het einde. En zo hoort het ook. Maar goed klootjesvolk bij Ajax enzo...quote:Op zondag 17 april 2005 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerste kwartier en laatste kwartier was de sfeer wel aardig.. Daartussen in was het niet veel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |