Heb een heerlijke wedstrijd gezien, Tong!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Hulde
Mijn Koen van der Laak topic is vorig jaar tenj onrechte gesloten
Wat een kutsite, niets werkt!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:07 schreef Yeahinho het volgende:
Foto's online op www.fcdbfans.nl.
[/spam]
Weet ikquote:Op woensdag 13 april 2005 21:32 schreef Reanimatie.com het volgende:
Lady > aan het eind van het seizoen wil ik die DVD van je!
je bent geweldig!
Niet zeiken joh, alles komt goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou er flink van genieten, alleen lullig dat de klap van de onvermijdelijke degredatie nog harder aankomt.
Je kan het niet eens spellen, debielquote:Op donderdag 14 april 2005 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou er flink van genieten, alleen lullig dat de klap van de onvermijdelijke degredatie nog harder aankomt.
Den Bosch blijft erin. Die vervelende Superboeren vliegen eruit.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
alleen scoorde van Grinsven nu nietquote:Op donderdag 14 april 2005 10:39 schreef DarkShine het volgende:
Congratz!
Kon me ogen niet geloven toen ik de beelden zag, dacht dat het oude beelden waren...![]()
Ik zie eerder RBC het kind van de rekening worden nu,die hebben van de 3 onderste verre weg het zwaarste programmaquote:Op donderdag 14 april 2005 13:45 schreef VoreG het volgende:
Het programma van de Graafschap is zwaarder dan dat van Den Bosch, hopen dat Den Bosch het volhoudt
quote:FC Den Bosch ontloopt diepterecords na zege
FC Den Bosch had dit seizoen nog drie eredivisierecords kunnen evenaren, dan wel breken. Maar na de 4-1 overwinning op Feyenoord is dat niet meer mogelijk.
Voor het thuisduel met Feyenoord had FC Den Bosch deze competitie pas twaalf punten gepakt en zestien doelpunten gemaakt. Tevens had de hekkensluiter van de eredivisie al liefst 21 wedstrijden verloren.
Dankzij de drie punten tegen Feyenoord heeft FCDB inmiddels al vijftien punten en dat is er één meer dan recordhouders DS'79 en RBC Roosendaal. Beide clubs delen de slechtste prestatie ooit met 14 punten.
FC Volendam blijft in het bezit van het laagste aantal gemaakte doelpunten: zestien. De Bosschenaren stonden op vijftien, maar voerden woensdag dat totaal op tot negentien.
En aan de 28 nederlagen, waarmee RBC recordhouder is, zal de ploeg van interim-coach Jan van Grinsven ook niet meer kunnen komen. Ook al verliezen de Bosschenaren alle zes resterende wedstrijden van dit seizoen, dan eindigen ze 'slechts' op 27 verliesbeurten.
VI.nl
Helaas heb ik zelf geen anal+ Heb wel tv home (met het voetbalkanaal) en waarschijnlijk zal deze wedstrijd daar ook nog op uitgezonden worden. Als dat zo is ga ik hem zeker te weten opnemen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Reanimatie.com het volgende:
Lady > ik weet niet of er op de cd alleen de samenvattingen komen, maar ik ben ook op zoek naar de Anal+ wedstrijd van gister.
Hehe, toen begon je er een beetje in te geloven?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:17 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb de wedstrijd vanaf ongeveer de 40e minuut op band van Canal plus
Nee,toen dacht ik dat ik al richting Eindhoven ging,niet dusquote:Op donderdag 14 april 2005 18:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, toen begon je er een beetje in te geloven?
Als dat toch eens zou kunnen inderdaad....quote:Op donderdag 14 april 2005 17:23 schreef Yeahinho het volgende:
Als het aan mij ligt blijven FC Den Bosch én De Graafschap erin. RBC mag er van mij onmiddelijk uit.
Held....... met een toetsenbordquote:Je kan het niet eens spellen, debiel
Ook welkom hier Red Devil Nicky. Uit je reactie begrijp ik dat je ook al jaren vaste bezoeker in de vliert bent. Op welk vak zit je? Ga je ook uit mee? en vanwaar de naam Red Devil nicky? Sorry ben gewoon een nieuwsgierig typequote:Op vrijdag 15 april 2005 10:49 schreef RED_DEVIL_NICKY het volgende:
Zo..... dat was echt een wedstrijd, ben nu nog aan het bijkomen![]()
Dat was echt een van de beste, is het niet de allerbeste wedstrijd, van de afgelopen seizoenen die ik heb gezien in het stadion.
3 onverwachte punten en een makkelijker programma dan de andere twee ploegen, de graafschap en rbc.
We kunnen het nog redden.... en zeker als we die strijd van de wedstrijd tegen Feyenoord kunnen volhouden. Wat heb ik die strijd dit seizoen gemist.................Laat Groningen maar komen
![]()
Hopelijk worden het zes wedstrijden meer dit seizoen, moet makkelijk kunnen
Ik zou hem ook graag willenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:33 schreef LadyFCDB het volgende:
Rean> DVD FC - Feyenoord is geregeld. Heb de dvd recorder ingesteld en voor de zekerheid bij mn pa ook dus ook die dvd kan je ook verwachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |