Fockin GMTAquote:Op zondag 17 april 2005 14:59 schreef elcastel het volgende:
Tsja, het blijft toch een donkere, grauwe, enigzins saaie foto. Ik denk dat het moeilijk te redden is.quote:Op zondag 17 april 2005 15:12 schreef mwvdlee het volgende:
@Cramus: Bij plaatje 1 iets van de onderkant afknippen, bij 2e plaatjes iets van de lucht afknippen (ik zit nu te zoeken naar de horizon). De laatste drie foto's zijn zondermeer het beste, vooral die met die eenden.
Zelfde foto's als voorheen echter nu met wat conservatievere kleurverschuivingen. Is dit wat je bedoelde?
1. Stuk minder contrast, enkel auto contrast en "handmatig" het middelpunt wat rechtgezet.
Heb nog wat gespeeld met de uitsnede maar de schaduw ging te veel aandacht vragen.
[afbeelding]
Dus.... Er moet nog wat gecropped worden, gelevelled worden of de foto's kunnen de prullenbak in?quote:Op maandag 18 april 2005 16:22 schreef portier het volgende:
Ik zie een hoop uitgebeten vlekken en weinig spannende composities.
1: Op zich een aardige foto, maar het is zeker zonde van die overbelichte vlek links, met croppen zou deze foto toch mooier worden. Brengt de bij (wesp?quote:Op maandag 18 april 2005 13:27 schreef Elefes het volgende:
Net eventjes de tuin in geweest, en ondanks de vervelende wind toch nog wat beestjes kunnen fotograferen
Resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog niets aan gecropped, dat komt (misschien) nog..
Moet er gecropt worden en mag er best wat dichterbij en schuin of schuin van onder gefotografeerd wordenquote:Op maandag 18 april 2005 23:14 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dus.... Er moet nog wat gecropped worden, gelevelled worden of de foto's kunnen de prullenbak in?
1; Links zitten nog wat storende objecten. Ik vind het ook niet echt een onderwerp. Er is niets spannends te zien, of iig niets wat een verhaal vertelt. De kleur is op zich wel okay gekozen.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:31 schreef SuPerTje het volgende:
ik ben ook nog steeds een noob maar ben nu bezig mezelf ff het een en ander aan het aanleren qua fotografie.
Voor de volgende foto's heb ik een Minolta Vectis S1 gebruikt.
gaarne "opbouwende" kritiek ...
[afbeelding]
[afbeelding]
De beeldhoek is niet zo spannend, maar ik vind de foto wel heel erg leuk eigenlijk. Het lijkt net of het in een studio is gefotografeerd. Heb je geflitst? Ik vind het wel geinig.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:03 schreef teenage-dirtbag het volgende:
[afbeelding]
Om in de lente sfeer te blijven.
Geen flits, gewoon het lente zonnetje. En ook niet in een studio gefotografeerd gewoon in de tuin.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef portier het volgende:
[..]
De beeldhoek is niet zo spannend, maar ik vind de foto wel heel erg leuk eigenlijk. Het lijkt net of het in een studio is gefotografeerd. Heb je geflitst? Ik vind het wel geinig.
Heb je er nog iets aan bewerkt achteraf?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:03 schreef teenage-dirtbag het volgende:
[afbeelding]
Om in de lente sfeer te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |