Ik kan me daar grotendeels in vinden.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef NightH4wk het volgende:
Ik steun iig wat er atm gebeurd in het Midden-Oosten.
Sorry dat ik aan je held kom.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kun je hier verder gaan: Een ode aan G.W. Bush. ?
Yep, al is het probleem met Europa kleiner imo omdat het zich toch al om zeep helpt: we stoppen met fokken. Maar Azie wordt nog heel interessant idd. Maar iig, als de huidige uiteenvalling van de USSR nog op de goede manier doorgaat zie ik iig het begin van verdere ontwikkelingen wel zitten.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:53 schreef TopGear het volgende:
[..]
Klopt, als je het boek van Zbigniew Brzezinski "The grand Chessboard ter hand neemt, dan staat daar heel exact in dat degene die de macht in Euro-Azië weet te verkrijgen, de dominante factor in de wereld wordt / is.
En dan hebben we de uitwerking van Paul D. Wolfowitz ( toekomstig president van de wereldbank ) getiteld "Project for the New American Century" waarin zelfs wordt beschreven dat ze een Pearl Harbor achtige gebeurtenis nodig hebben om Euro-Azië onder controle te krijgen.
Wapenhandel is een klein facet uit de beweegredenen waarom de Amerikanen conflicten stichten en voedden.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:58 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Yep, al is het probleem met Europa kleiner imo omdat het zich toch al om zeep helpt: we stoppen met fokken. Maar Azie wordt nog heel interessant idd. Maar iig, als de huidige uiteenvalling van de USSR nog op de goede manier doorgaat zie ik iig het begin van verdere ontwikkelingen wel zitten.
Maar wat heeft dit precies te maken met wapenhandel?
Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt. WO2 is ook niet zonder offers aan geallieerde zijde gewonnen.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:00 schreef NorthernStar het volgende:
Buiten de eventuele vinger in 9/11 zijn er natuurlijk genoeg redenen om Bush en zijn regering voor het gerecht te slepen. Een voorstander zal het ws. nooit toegeven maar ik kan me geen weldenkend mens voorstellen die in zijn hart echt niet beter weet.
Ja en 120.000 mensen voortijdig in hun graf.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt.
Is dat niet wat hoog?quote:Op woensdag 13 april 2005 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
Ja en 120.000 mensen voortijdig in hun graf.
Je moet toch iets dieper kijken...........quote:Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt. WO2 is ook niet zonder offers aan geallieerde zijde gewonnen.
Imo niet.quote:
Overtuigende bronnen met de kennis van nu, maar was dat toen al duidelijk. Dat is wat ik mis. Verder is de opa van Bush natuurlijk Bush niet en tevens doet het niets af aan het feit dat Hussein weg is uit Irak.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:05 schreef TopGear het volgende:
[..]
Je moet toch iets dieper kijken...........
Door wie is Hitler gefinancierd?
De opa van George W. Bush......
http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott.htm
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=prescott+bush+hitler&meta=
Hoeveel doden vallen er door de inactiviteit van Westerse landen? En zullen die ooit op die inactiviteit worden aangesproken? Zelfs nu laten we nog genocides doorgaan in Sudan en waren we niet bereid om het in Rwanda tegen te houden. En dat aantal doden stijgt ver uit boven wat er in Irak gebeurd.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Imo niet.
Maar voor mij mag je ook de helft nemen, zijn het er slechts 60.000...
Buiten dat, die hele Irak oorlog hangt toch van leugens, smerigheden en misdaden aan elkaar? Ik snap echt niet dat mensen dat nog 'goed' kunnen noemen. Of een noodzakelijk kwaad for that matter.
Ten Tijde dat Rumfeld de Liason tussen de VS en Saddam vormde, kreeg Irak alle info en wapens om Iran te bevechten..... Wat Saddam niet wist, was dat de VS ook wapens aan Iran leverde.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Overtuigende bronnen met de kennis van nu, maar was dat toen al duidelijk. Dat is wat ik mis. Verder is de opa van Bush natuurlijk Bush niet en tevens doet het niets af aan het feit dat Hussein weg is uit Irak.
Absoluut waar. En voor een groot deel zijn we met zijn allen schuldig of mede-verantwoordelijk. Hoewel je daar op een gegeven moment wel een grens moet trekken want anders slaat het door tot in het belachelijke. Mensen kunnen nu geen schadevergoeding meer vragen omdat onze voorouders ze ooit uit Afrika hebben ontvoerd en als slaaf hebben verkocht bijv. Maar voor de rest heb je gelijk. En wat te denken van IMF regels waardoor hongersnoden ontstaan of het dumpen van onze overschotten op Afrikaanse markten waardoor hun toch al fragiele economie weer op zijn gat gaat.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:24 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hoeveel doden vallen er door de inactiviteit van Westerse landen? En zullen die ooit op die inactiviteit worden aangesproken? Zelfs nu laten we nog genocides doorgaan in Sudan en waren we niet bereid om het in Rwanda tegen te houden. En dat aantal doden stijgt ver uit boven wat er in Irak gebeurd.
Nou, nee die propaganda klopt niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:22 schreef TopGear het volgende:
Het wordt nog leuker.........
De spin doctor achter Bush is Karl Rove..... wiens opa
Karl Rove is, in fact, the grandson of Karl Heinz Roverer, the gauleiter of Mecklenburg, who was also a partner and senior engineer of Roverer Sud-Deutche Ingenieurb?ro AG. They built Birchenau, the concentration camp in Nazi Germany.
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=karl+rove+nazi&meta=
http://www.norway-times.com/2004_Main_Stories/Main_story_20.htmlquote:Karl Rove, is proud of his Norwegian roots. His Norwegian great grandfather, Olaf I. Rove, immigrated to America in 1884 and later became Norway’s Vice-Consul in Milwaukee, WI. His correspondence with Norwegian authorities has now been discovered in Oslo.
www.whitehouse.gov, bijvoorbeeld? www.pentagon.gov? www.cia.gov?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:22 schreef CeeJee het volgende:
links naar nog meer liegende sites
Onzin, de feiten die daar gepresenteerd worden zijn in veel gevallen te toetsen aan wat de rest van de journalistiek aan nieuws brengt.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
www.whitehouse.gov, bijvoorbeeld? www.pentagon.gov? www.cia.gov?
Of aan de Powerpoint presentaties, gebaseerd op onvolledig onderzoek van studenten?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Onzin, de feiten die daar gepresenteerd worden zijn in veel gevallen te toetsen aan wat de rest van de journalistiek aan nieuws brengt.
Er werd gevraagd om liegende websites. Elke overheidssite van elk land liegt per definitie, al liegen de Amerikaanse net even wat harder dan gemiddeld.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, wat waren behoorlijke missers, maar wat heeft dat met die websites te maken? In het geval dat je probeerde de betrouwbaarheid van de yanks te schaden, wijzen op enkele incidenten zegt vrij weinig over de betrouwbaarheid vd persberichten in het algemeen. Je moet de oorlogsretoriek zien te scheiden van de normale berichtgeving.
Je gaat toch ook niet de cijfers van de hoeveelheid gevallen russische soldaten uit een dossier vh bureau van Goebbels halen en vervolgens doen alsof de berichtgeving incorrect is?
Totdat ik het tegendeel voor mijzelf zie, beschouw ik dit als retoriek.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om liegende websites. Elke overheidssite van elk land liegt per definitie, al liegen de Amerikaanse net even wat harder dan gemiddeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |