abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26187008
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef NightH4wk het volgende:
Ik steun iig wat er atm gebeurd in het Midden-Oosten.
Ik kan me daar grotendeels in vinden.
pi_26187014
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:55 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Kun je hier verder gaan: Een ode aan G.W. Bush. ?
Sorry dat ik aan je held kom.
pi_26187018
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:53 schreef TopGear het volgende:

[..]

Klopt, als je het boek van Zbigniew Brzezinski "The grand Chessboard ter hand neemt, dan staat daar heel exact in dat degene die de macht in Euro-Azië weet te verkrijgen, de dominante factor in de wereld wordt / is.

En dan hebben we de uitwerking van Paul D. Wolfowitz ( toekomstig president van de wereldbank ) getiteld "Project for the New American Century" waarin zelfs wordt beschreven dat ze een Pearl Harbor achtige gebeurtenis nodig hebben om Euro-Azië onder controle te krijgen.
Yep, al is het probleem met Europa kleiner imo omdat het zich toch al om zeep helpt: we stoppen met fokken. Maar Azie wordt nog heel interessant idd. Maar iig, als de huidige uiteenvalling van de USSR nog op de goede manier doorgaat zie ik iig het begin van verdere ontwikkelingen wel zitten.

Maar wat heeft dit precies te maken met wapenhandel?
pi_26187027
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:58 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Yep, al is het probleem met Europa kleiner imo omdat het zich toch al om zeep helpt: we stoppen met fokken. Maar Azie wordt nog heel interessant idd. Maar iig, als de huidige uiteenvalling van de USSR nog op de goede manier doorgaat zie ik iig het begin van verdere ontwikkelingen wel zitten.

Maar wat heeft dit precies te maken met wapenhandel?
Wapenhandel is een klein facet uit de beweegredenen waarom de Amerikanen conflicten stichten en voedden.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 02:00:25 #95
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26187028
Buiten de eventuele vinger in 9/11 zijn er natuurlijk genoeg redenen om Bush en zijn regering voor het gerecht te slepen. Een voorstander zal het ws. nooit toegeven maar ik kan me geen weldenkend mens voorstellen die in zijn hart echt niet beter weet.
pi_26187041
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:00 schreef NorthernStar het volgende:
Buiten de eventuele vinger in 9/11 zijn er natuurlijk genoeg redenen om Bush en zijn regering voor het gerecht te slepen. Een voorstander zal het ws. nooit toegeven maar ik kan me geen weldenkend mens voorstellen die in zijn hart echt niet beter weet.
Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt. WO2 is ook niet zonder offers aan geallieerde zijde gewonnen.
pi_26187047
http://www.prisonplanet.c(...)405orderedkilled.htm

304 U.S. soldiers ordered killed by Pentagon in Iraq

TEHRAN (MNA) - About 304 recalcitrant U.S. soldiers have been killed by the Pentagon's special team, intelligence sources in Iraq have revealed.

The sources quoted high-ranking U.S. officers as saying that since the U.S. occupation of Iraq in March 2003 more than 304 U.S. military forces have been executed in spurious clashes at the behest of army commanders and with the knowledge of the Pentagon.

The bodies of these soldiers have been sent to their families and announced as forces who have been killed in the fight against terrorists, the Mehr News Agency correspondent in southern Iran has learnt.

The soldiers ordered killed were mainly among those who suffered mental disorders and protested against the massacre of Iraqi civilians and asked "Who were they fighting for".

Reports say the number of soldiers who have injured or maimed themselves to flee from the scene of war in Iraq are on the rise, and new revelations show that this number has exceeded to 2,100 over the past two years.

The U.S. Army medical dispensary announced four months ago that more than 6,000 soldiers serving in Iraq suffer from severe mental problems. The reports have also revealed that some of these soldiers tend to kill innocent Iraqi civilians without any particular reason in order to reduce their mental pains.

Als dit waar is.............
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 02:04:10 #98
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26187056
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt.
Ja en 120.000 mensen voortijdig in hun graf.

Het doel (dat overigens militair strategisch van aard is en niet humanitair) heiligt de middelen niet, maar dat is ws. het verschil tussen ons.
pi_26187064
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
Ja en 120.000 mensen voortijdig in hun graf.
Is dat niet wat hoog?
pi_26187065
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt. WO2 is ook niet zonder offers aan geallieerde zijde gewonnen.
Je moet toch iets dieper kijken...........

Door wie is Hitler gefinancierd?

De opa van George W. Bush......

http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott.htm

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=prescott+bush+hitler&meta=
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 02:09:36 #101
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26187093
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:05 schreef Steijn het volgende:

[..]

Is dat niet wat hoog?
Imo niet.

Maar voor mij mag je ook de helft nemen, zijn het er slechts 60.000...

Buiten dat, die hele Irak oorlog hangt toch van leugens, smerigheden en misdaden aan elkaar? Ik snap echt niet dat mensen dat nog 'goed' kunnen noemen. Of een noodzakelijk kwaad for that matter.
pi_26187100
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:05 schreef TopGear het volgende:

[..]

Je moet toch iets dieper kijken...........

Door wie is Hitler gefinancierd?

De opa van George W. Bush......

http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott.htm

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=prescott+bush+hitler&meta=
Overtuigende bronnen met de kennis van nu, maar was dat toen al duidelijk. Dat is wat ik mis. Verder is de opa van Bush natuurlijk Bush niet en tevens doet het niets af aan het feit dat Hussein weg is uit Irak.
pi_26187173
Het wordt nog leuker.........

De spin doctor achter Bush is Karl Rove..... wiens opa

Karl Rove is, in fact, the grandson of Karl Heinz Roverer, the gauleiter of Mecklenburg, who was also a partner and senior engineer of Roverer Sud-Deutche Ingenieurb?ro AG. They built Birchenau, the concentration camp in Nazi Germany.

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=karl+rove+nazi&meta=

En dan hebben we het nog niet eens over Gustav Schwarzenegger

"On May 1, 1939, a year after the Nazis took control of Schwarzenegger's native Austria, his father Gustav, voluntarily joined Hilter's infamous Strumabteilung (SA), "brown shirt" stormtroopers. This was just six months after the brown shirts played a key role in the bloody Kristallnacht attacks on Germany's Jewish community.

"The Vienna daily Der Standard noted recently that "Gustav, a high-ranking Nazi, brought up the bespectacled, rather frail boy with an iron fist and quite a few slaps in the face." Arnold's father favored a Hitler-style mustache in photos."

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=Schwarzenegger+Nazi+gustav&meta=

Beangstigend als je weet dat de Republikeinen de grondwet willen aanpassen zodat ook een buitenlander president kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door TopGear op 13-04-2005 02:40:51 ]
pi_26187178
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:09 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Imo niet.

Maar voor mij mag je ook de helft nemen, zijn het er slechts 60.000...

Buiten dat, die hele Irak oorlog hangt toch van leugens, smerigheden en misdaden aan elkaar? Ik snap echt niet dat mensen dat nog 'goed' kunnen noemen. Of een noodzakelijk kwaad for that matter.
Hoeveel doden vallen er door de inactiviteit van Westerse landen? En zullen die ooit op die inactiviteit worden aangesproken? Zelfs nu laten we nog genocides doorgaan in Sudan en waren we niet bereid om het in Rwanda tegen te houden. En dat aantal doden stijgt ver uit boven wat er in Irak gebeurd.
pi_26187203
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:10 schreef Steijn het volgende:

[..]

Overtuigende bronnen met de kennis van nu, maar was dat toen al duidelijk. Dat is wat ik mis. Verder is de opa van Bush natuurlijk Bush niet en tevens doet het niets af aan het feit dat Hussein weg is uit Irak.
Ten Tijde dat Rumfeld de Liason tussen de VS en Saddam vormde, kreeg Irak alle info en wapens om Iran te bevechten..... Wat Saddam niet wist, was dat de VS ook wapens aan Iran leverde.

Hussein was een wrede dictator........ goed dat hij weg is.

Maar dat de VS daadwerkelijk de uitgangspunten van Wolfowitz gaan uitvoeren, zou de wereld moeten alarmeren. Project for the New American Century is in feite een moderne versie van "Mein Kampf".
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 02:49:21 #106
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26187288
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:24 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Hoeveel doden vallen er door de inactiviteit van Westerse landen? En zullen die ooit op die inactiviteit worden aangesproken? Zelfs nu laten we nog genocides doorgaan in Sudan en waren we niet bereid om het in Rwanda tegen te houden. En dat aantal doden stijgt ver uit boven wat er in Irak gebeurd.
Absoluut waar. En voor een groot deel zijn we met zijn allen schuldig of mede-verantwoordelijk. Hoewel je daar op een gegeven moment wel een grens moet trekken want anders slaat het door tot in het belachelijke. Mensen kunnen nu geen schadevergoeding meer vragen omdat onze voorouders ze ooit uit Afrika hebben ontvoerd en als slaaf hebben verkocht bijv. Maar voor de rest heb je gelijk. En wat te denken van IMF regels waardoor hongersnoden ontstaan of het dumpen van onze overschotten op Afrikaanse markten waardoor hun toch al fragiele economie weer op zijn gat gaat.

Zo blijft er trouwens ook weinig over van de favoriete dooddoener dat het "Amerika-bash" zou zijn. Persoonlijk ben ik juist best wel een fan van Amerika, mijn pc, mobiel, pda etc. zijn allemaal Amerikaanse merken, ik drink coca cola, kan genieten van een goede hollywood-film en heb een aantal goede contacten in de States bijvoorbeeld. Alleen jammer dat ze er zo'n bende van maken in de wereld.
pi_26187294
Ik zal het boek eens gaan lezen, dan kan ik er iig beter over meepraten. =X
  woensdag 13 april 2005 @ 05:59:23 #108
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26187553
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:22 schreef TopGear het volgende:
Het wordt nog leuker.........

De spin doctor achter Bush is Karl Rove..... wiens opa

Karl Rove is, in fact, the grandson of Karl Heinz Roverer, the gauleiter of Mecklenburg, who was also a partner and senior engineer of Roverer Sud-Deutche Ingenieurb?ro AG. They built Birchenau, the concentration camp in Nazi Germany.

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=karl+rove+nazi&meta=
Nou, nee die propaganda klopt niet.
De familie Rove komt uit Noorwegen.
quote:
Karl Rove, is proud of his Norwegian roots. His Norwegian great grandfather, Olaf I. Rove, immigrated to America in 1884 and later became Norway’s Vice-Consul in Milwaukee, WI. His correspondence with Norwegian authorities has now been discovered in Oslo.
http://www.norway-times.com/2004_Main_Stories/Main_story_20.html
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26187599
Belachelijk idee van een kort geding. Het zijn zeker net zulke paranoide figuren die Ayaan aanklaagden voor een nog te maken film.
  woensdag 13 april 2005 @ 06:41:39 #110
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_26187605
Goed idee.

Mag ie ook in Nederland blijven aub, graag met een TBS'je.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 13 april 2005 @ 08:04:20 #111
272 R@b
No-nonsens
pi_26187868
Misschien kan iemand een kort geding aanspannen tegen deze Hagenaars wegens het in gevaar brengen van Nederland en haar inwoners. De VS zullen namelijk niet lijdzaam toezien hoe een snotneuzen staat als Nederland hun president arresteert.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 13 april 2005 @ 08:07:35 #112
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26187881
"Saving president Bush"

"Een verhaal over een Amerikaan met de naam "Vampier" die in zijn oude moederland zijn president kwam redden, nu in de videoland!"

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26187965
Kansloos. Dat weten degenen die dit aanspannen ook wel, maar het geeft ze zo'n fijn gevoel dat ze strijden voor de goeie zaak. En dat op een comfortabele, 100% veilige manier. Nu nog was amateuristische Photoshop plaatjes en links naar nog meer liegende sites in dit topic en het feest is compleet.
  woensdag 13 april 2005 @ 08:25:13 #114
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26187985
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:22 schreef CeeJee het volgende:
links naar nog meer liegende sites
www.whitehouse.gov, bijvoorbeeld? www.pentagon.gov? www.cia.gov?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_26188045
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

www.whitehouse.gov, bijvoorbeeld? www.pentagon.gov? www.cia.gov?
Onzin, de feiten die daar gepresenteerd worden zijn in veel gevallen te toetsen aan wat de rest van de journalistiek aan nieuws brengt.
  woensdag 13 april 2005 @ 08:35:48 #116
66444 Lord_Vetinari
pi_26188064
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:33 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Onzin, de feiten die daar gepresenteerd worden zijn in veel gevallen te toetsen aan wat de rest van de journalistiek aan nieuws brengt.
Of aan de Powerpoint presentaties, gebaseerd op onvolledig onderzoek van studenten?
pi_26188123
Ja, wat waren behoorlijke missers, maar wat heeft dat met die websites te maken? In het geval dat je probeerde de betrouwbaarheid van de yanks te schaden, wijzen op enkele incidenten zegt vrij weinig over de betrouwbaarheid vd persberichten in het algemeen. Je moet de oorlogsretoriek zien te scheiden van de normale berichtgeving.

Je gaat toch ook niet de cijfers van de hoeveelheid gevallen russische soldaten uit een dossier vh bureau van Goebbels halen en vervolgens doen alsof de berichtgeving incorrect is?
  woensdag 13 april 2005 @ 08:44:10 #118
66444 Lord_Vetinari
pi_26188140
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, wat waren behoorlijke missers, maar wat heeft dat met die websites te maken? In het geval dat je probeerde de betrouwbaarheid van de yanks te schaden, wijzen op enkele incidenten zegt vrij weinig over de betrouwbaarheid vd persberichten in het algemeen. Je moet de oorlogsretoriek zien te scheiden van de normale berichtgeving.

Je gaat toch ook niet de cijfers van de hoeveelheid gevallen russische soldaten uit een dossier vh bureau van Goebbels halen en vervolgens doen alsof de berichtgeving incorrect is?
Er werd gevraagd om liegende websites. Elke overheidssite van elk land liegt per definitie, al liegen de Amerikaanse net even wat harder dan gemiddeld.
pi_26188232
Ik betwijfel of het achterhalen van de grootvader van Karl Rove net zo moeilijk en gevaarlijk is als de inhoud van een zwaar bewaakt lab in het Irak onder Saddam Hussein.
pi_26188251
quote:
Op woensdag 13 april 2005 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Er werd gevraagd om liegende websites. Elke overheidssite van elk land liegt per definitie, al liegen de Amerikaanse net even wat harder dan gemiddeld.
Totdat ik het tegendeel voor mijzelf zie, beschouw ik dit als retoriek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')