Guttegut, de jongeman denkt dat ik links ben.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:29 schreef Braamhaar het volgende:
Misschien dat Volkert een dagje verlof krijgt?
Steijn, ik vermoed dat er wel delen van waar kunnen zijn. In de huidige wereld was wel zoiets gruwelijks nodig om legitiem een "War On Terror" te kunnen starten. Als je ziet hoe terughoudend Europa nu zelfs nog is, hoe zouden ze ooit gereageerd moeten hebben op een VS die na de USSR het volgende gevaar telijf ging: de (radicale) Islam? Europa zal het nooit gesteund hebben, ze hebben de strijd al tijden terug opgegeven, en dat zou tot hele grote internationale problemen leiden.quote:
Dat is maar de Amerikaanse wet.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bush is gelukkig diplomatiek onschendbaar zolang hij staatshoofd is van de VS.
Steijn, waar ben je bang voor, vertel het ons, wellicht dat we je kunnen helpen?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Guttegut, de jongeman denkt dat ik links ben.Hou je beledigingen in het vervolg voor je.
Wapenhandel mag nimmer stil staan........ is er geen oorlog....... dan maken we er één!quote:Op woensdag 13 april 2005 01:33 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Steijn, ik vermoed dat er wel delen van waar kunnen zijn. In de huidige wereld was wel zoiets gruwelijks nodig om legitiem een "War On Terror" te kunnen starten. Als je ziet hoe terughoudend Europa nu zelfs nog is, hoe zouden ze ooit gereageerd moeten hebben op een VS die na de USSR het volgende gevaar telijf ging: de (radicale) Islam? Europa zal het nooit gesteund hebben, ze hebben de strijd al tijden terug opgegeven, en dat zou tot hele grote internationale problemen leiden.
Ik vrees dat dit tuig nog een treedje lager staat; het is namelijk "islamofiel langharig tuig".quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:57 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
een of andere boompje..... werkschuw tuig.![]()
Kun je ook wat anders verzinnen dan standaard onzin-retoriek?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:39 schreef TopGear het volgende:
[..]
Wapenhandel mag nimmer stil staan........ is er geen oorlog....... dan maken we er één!
Het is een mooie theorie, maar ik heb er nog nooit een bewijs voor gezien. En het vuur is me in TRU aardig aan de schenen gelegd destijds.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:33 schreef NightH4wk het volgende:
Steijn, ik vermoed dat er wel delen van waar kunnen zijn. In de huidige wereld was wel zoiets gruwelijks nodig om legitiem een "War On Terror" te kunnen starten. Als je ziet hoe terughoudend Europa nu zelfs nog is, hoe zouden ze ooit gereageerd moeten hebben op een VS die na de USSR het volgende gevaar telijf ging: de (radicale) Islam? Europa zal het nooit gesteund hebben, ze hebben de strijd al tijden terug opgegeven, en dat zou tot hele grote internationale problemen leiden.
Ow, hoe groot is de slice van de wapenhandel in de wereldhandel en van de wapenproductie in de wereldproductie? Natuurlijk levert het ontwikkelen van nieuwe wapens leuke nieuwe technieken op, maar om hier nou de wereld op te centreren lijkt me niet juist.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:39 schreef TopGear het volgende:
[..]
Wapenhandel mag nimmer stil staan........ is er geen oorlog....... dan maken we er één!
Yeh, we zullen het nooit zeker weten. Ik steun iig wat er atm gebeurd in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het is een mooie theorie, maar ik heb er nog nooit een bewijs voor gezien. En het vuur is me in TRU aardig aan de schenen gelegd destijds.![]()
Mja, ik denk eigenlijk eerder hat TopGear van het slag mens is dat denkt dat elk groot Amerikaans mega-concern wapens produceerd.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:43 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ow, hoe groot is de slice van de wapenhandel in de wereldhandel en van de wapenproductie in de wereldproductie? Natuurlijk levert het ontwikkelen van nieuwe wapens leuke nieuwe technieken op, maar om hier nou de wereld op te centreren lijkt me niet juist.
Yep, en daarnaast zijn wapens minder gevaarlijk dan gedachten: en kijk eens wie de grote exporteur is van de mogelijkheid om alles wat je weet en denk individueel te vormen, aka het internet . Het lijkt me logsicher dan om brede globalisatie als wapen van de VS te zien dan wat ze verdienen aan wapenhandel.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mja, ik denk eigenlijk eerder hat TopGear van het slag mens is dat denkt dat elk groot Amerikaans mega-concern wapens produceerd.
Klopt, als je het boek van Zbigniew Brzezinski "The grand Chessboard ter hand neemt, dan staat daar heel exact in dat degene die de macht in Euro-Azië weet te verkrijgen, de dominante factor in de wereld wordt / is.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:43 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ow, hoe groot is de slice van de wapenhandel in de wereldhandel en van de wapenproductie in de wereldproductie? Natuurlijk levert het ontwikkelen van nieuwe wapens leuke nieuwe technieken op, maar om hier nou de wereld op te centreren lijkt me niet juist.
Waarop baseer je dat?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mja, ik denk eigenlijk eerder hat TopGear van het slag mens is dat denkt dat elk groot Amerikaans mega-concern wapens produceerd.
Kun je hier verder gaan: Een ode aan G.W. Bush. ?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:53 schreef TopGear het volgende:
[..]
En dan hebben we de uitwerking van Paul D. Wolfowitz ( toekomstig president van de wereldbank ) getiteld "Project for the New American Century" waarin zelfs wordt beschreven dat ze een Pearl Harbor achtige gebeurtenis nodig hebben om Euro-Azië onder controle te krijgen.
Op het feit dat ik meerdere figuren van jouw politieke stroming heb gesproken die dat wel dachten. Ik zei bijvoorbeeld Hewlett Packet en vervolgens kreeg ik te horen dat het bedrijf een denkmantel van een grootse wapenhandel was.quote:
Nee. De vraag of ik dat zo wil houden laat ik bij deze in het midden.quote:Ken je me?
Ik kan me daar grotendeels in vinden.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef NightH4wk het volgende:
Ik steun iig wat er atm gebeurd in het Midden-Oosten.
Sorry dat ik aan je held kom.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kun je hier verder gaan: Een ode aan G.W. Bush. ?
Yep, al is het probleem met Europa kleiner imo omdat het zich toch al om zeep helpt: we stoppen met fokken. Maar Azie wordt nog heel interessant idd. Maar iig, als de huidige uiteenvalling van de USSR nog op de goede manier doorgaat zie ik iig het begin van verdere ontwikkelingen wel zitten.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:53 schreef TopGear het volgende:
[..]
Klopt, als je het boek van Zbigniew Brzezinski "The grand Chessboard ter hand neemt, dan staat daar heel exact in dat degene die de macht in Euro-Azië weet te verkrijgen, de dominante factor in de wereld wordt / is.
En dan hebben we de uitwerking van Paul D. Wolfowitz ( toekomstig president van de wereldbank ) getiteld "Project for the New American Century" waarin zelfs wordt beschreven dat ze een Pearl Harbor achtige gebeurtenis nodig hebben om Euro-Azië onder controle te krijgen.
Wapenhandel is een klein facet uit de beweegredenen waarom de Amerikanen conflicten stichten en voedden.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:58 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Yep, al is het probleem met Europa kleiner imo omdat het zich toch al om zeep helpt: we stoppen met fokken. Maar Azie wordt nog heel interessant idd. Maar iig, als de huidige uiteenvalling van de USSR nog op de goede manier doorgaat zie ik iig het begin van verdere ontwikkelingen wel zitten.
Maar wat heeft dit precies te maken met wapenhandel?
Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt. WO2 is ook niet zonder offers aan geallieerde zijde gewonnen.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:00 schreef NorthernStar het volgende:
Buiten de eventuele vinger in 9/11 zijn er natuurlijk genoeg redenen om Bush en zijn regering voor het gerecht te slepen. Een voorstander zal het ws. nooit toegeven maar ik kan me geen weldenkend mens voorstellen die in zijn hart echt niet beter weet.
Ja en 120.000 mensen voortijdig in hun graf.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt.
Is dat niet wat hoog?quote:Op woensdag 13 april 2005 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
Ja en 120.000 mensen voortijdig in hun graf.
Je moet toch iets dieper kijken...........quote:Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt. WO2 is ook niet zonder offers aan geallieerde zijde gewonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |