abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26186788
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:29 schreef Braamhaar het volgende:
Misschien dat Volkert een dagje verlof krijgt?
Guttegut, de jongeman denkt dat ik links ben. Hou je beledigingen in het vervolg voor je.
pi_26186796
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:24 schreef Steijn het volgende:

[..]

Rot weg met je paranoide spam.
Steijn, ik vermoed dat er wel delen van waar kunnen zijn. In de huidige wereld was wel zoiets gruwelijks nodig om legitiem een "War On Terror" te kunnen starten. Als je ziet hoe terughoudend Europa nu zelfs nog is, hoe zouden ze ooit gereageerd moeten hebben op een VS die na de USSR het volgende gevaar telijf ging: de (radicale) Islam? Europa zal het nooit gesteund hebben, ze hebben de strijd al tijden terug opgegeven, en dat zou tot hele grote internationale problemen leiden.
pi_26186801
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bush is gelukkig diplomatiek onschendbaar zolang hij staatshoofd is van de VS.
Dat is maar de Amerikaanse wet.
pi_26186839
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:32 schreef Steijn het volgende:

[..]

Guttegut, de jongeman denkt dat ik links ben. Hou je beledigingen in het vervolg voor je.
Steijn, waar ben je bang voor, vertel het ons, wellicht dat we je kunnen helpen?
pi_26186864
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:33 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Steijn, ik vermoed dat er wel delen van waar kunnen zijn. In de huidige wereld was wel zoiets gruwelijks nodig om legitiem een "War On Terror" te kunnen starten. Als je ziet hoe terughoudend Europa nu zelfs nog is, hoe zouden ze ooit gereageerd moeten hebben op een VS die na de USSR het volgende gevaar telijf ging: de (radicale) Islam? Europa zal het nooit gesteund hebben, ze hebben de strijd al tijden terug opgegeven, en dat zou tot hele grote internationale problemen leiden.
Wapenhandel mag nimmer stil staan........ is er geen oorlog....... dan maken we er één!
pi_26186881
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:57 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

een of andere boompje..... werkschuw tuig.
Ik vrees dat dit tuig nog een treedje lager staat; het is namelijk "islamofiel langharig tuig".
pi_26186888
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:39 schreef TopGear het volgende:

[..]

Wapenhandel mag nimmer stil staan........ is er geen oorlog....... dan maken we er één!
Kun je ook wat anders verzinnen dan standaard onzin-retoriek?
pi_26186897
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:33 schreef NightH4wk het volgende:
Het is een mooie theorie, maar ik heb er nog nooit een bewijs voor gezien. En het vuur is me in TRU aardig aan de schenen gelegd destijds.
pi_26186900
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:39 schreef TopGear het volgende:

[..]

Ow, hoe groot is de slice van de wapenhandel in de wereldhandel en van de wapenproductie in de wereldproductie? Natuurlijk levert het ontwikkelen van nieuwe wapens leuke nieuwe technieken op, maar om hier nou de wereld op te centreren lijkt me niet juist.
pi_26186922
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Het is een mooie theorie, maar ik heb er nog nooit een bewijs voor gezien. En het vuur is me in TRU aardig aan de schenen gelegd destijds.
Yeh, we zullen het nooit zeker weten. Ik steun iig wat er atm gebeurd in het Midden-Oosten.
pi_26186924
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:43 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Ow, hoe groot is de slice van de wapenhandel in de wereldhandel en van de wapenproductie in de wereldproductie? Natuurlijk levert het ontwikkelen van nieuwe wapens leuke nieuwe technieken op, maar om hier nou de wereld op te centreren lijkt me niet juist.
Mja, ik denk eigenlijk eerder hat TopGear van het slag mens is dat denkt dat elk groot Amerikaans mega-concern wapens produceerd.
pi_26186963
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Mja, ik denk eigenlijk eerder hat TopGear van het slag mens is dat denkt dat elk groot Amerikaans mega-concern wapens produceerd.
Yep, en daarnaast zijn wapens minder gevaarlijk dan gedachten: en kijk eens wie de grote exporteur is van de mogelijkheid om alles wat je weet en denk individueel te vormen, aka het internet . Het lijkt me logsicher dan om brede globalisatie als wapen van de VS te zien dan wat ze verdienen aan wapenhandel.
pi_26186982
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:43 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Klopt, als je het boek van Zbigniew Brzezinski "The grand Chessboard ter hand neemt, dan staat daar heel exact in dat degene die de macht in Euro-Azië weet te verkrijgen, de dominante factor in de wereld wordt / is.

En dan hebben we de uitwerking van Paul D. Wolfowitz ( toekomstig president van de wereldbank ) getiteld "Project for the New American Century" waarin zelfs wordt beschreven dat ze een Pearl Harbor achtige gebeurtenis nodig hebben om Euro-Azië onder controle te krijgen.
pi_26186990
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat?
Ken je me?
pi_26186996
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:53 schreef TopGear het volgende:

[..]

En dan hebben we de uitwerking van Paul D. Wolfowitz ( toekomstig president van de wereldbank ) getiteld "Project for the New American Century" waarin zelfs wordt beschreven dat ze een Pearl Harbor achtige gebeurtenis nodig hebben om Euro-Azië onder controle te krijgen.
Kun je hier verder gaan: Een ode aan G.W. Bush. ?
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:54 schreef TopGear het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat?
Op het feit dat ik meerdere figuren van jouw politieke stroming heb gesproken die dat wel dachten. Ik zei bijvoorbeeld Hewlett Packet en vervolgens kreeg ik te horen dat het bedrijf een denkmantel van een grootse wapenhandel was.
quote:
Ken je me?
Nee. De vraag of ik dat zo wil houden laat ik bij deze in het midden.
pi_26187008
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:45 schreef NightH4wk het volgende:
Ik steun iig wat er atm gebeurd in het Midden-Oosten.
Ik kan me daar grotendeels in vinden.
pi_26187014
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:55 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Kun je hier verder gaan: Een ode aan G.W. Bush. ?
Sorry dat ik aan je held kom.
pi_26187018
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:53 schreef TopGear het volgende:

[..]

Klopt, als je het boek van Zbigniew Brzezinski "The grand Chessboard ter hand neemt, dan staat daar heel exact in dat degene die de macht in Euro-Azië weet te verkrijgen, de dominante factor in de wereld wordt / is.

Yep, al is het probleem met Europa kleiner imo omdat het zich toch al om zeep helpt: we stoppen met fokken. Maar Azie wordt nog heel interessant idd. Maar iig, als de huidige uiteenvalling van de USSR nog op de goede manier doorgaat zie ik iig het begin van verdere ontwikkelingen wel zitten.

Maar wat heeft dit precies te maken met wapenhandel?
pi_26187027
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:58 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Yep, al is het probleem met Europa kleiner imo omdat het zich toch al om zeep helpt: we stoppen met fokken. Maar Azie wordt nog heel interessant idd. Maar iig, als de huidige uiteenvalling van de USSR nog op de goede manier doorgaat zie ik iig het begin van verdere ontwikkelingen wel zitten.

Maar wat heeft dit precies te maken met wapenhandel?
Wapenhandel is een klein facet uit de beweegredenen waarom de Amerikanen conflicten stichten en voedden.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 02:00:25 #95
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26187028
Buiten de eventuele vinger in 9/11 zijn er natuurlijk genoeg redenen om Bush en zijn regering voor het gerecht te slepen. Een voorstander zal het ws. nooit toegeven maar ik kan me geen weldenkend mens voorstellen die in zijn hart echt niet beter weet.
pi_26187041
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:00 schreef NorthernStar het volgende:
Buiten de eventuele vinger in 9/11 zijn er natuurlijk genoeg redenen om Bush en zijn regering voor het gerecht te slepen. Een voorstander zal het ws. nooit toegeven maar ik kan me geen weldenkend mens voorstellen die in zijn hart echt niet beter weet.
Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt. WO2 is ook niet zonder offers aan geallieerde zijde gewonnen.
pi_26187047
http://www.prisonplanet.c(...)405orderedkilled.htm

304 U.S. soldiers ordered killed by Pentagon in Iraq

TEHRAN (MNA) - About 304 recalcitrant U.S. soldiers have been killed by the Pentagon's special team, intelligence sources in Iraq have revealed.

The sources quoted high-ranking U.S. officers as saying that since the U.S. occupation of Iraq in March 2003 more than 304 U.S. military forces have been executed in spurious clashes at the behest of army commanders and with the knowledge of the Pentagon.

The bodies of these soldiers have been sent to their families and announced as forces who have been killed in the fight against terrorists, the Mehr News Agency correspondent in southern Iran has learnt.

The soldiers ordered killed were mainly among those who suffered mental disorders and protested against the massacre of Iraqi civilians and asked "Who were they fighting for".

Reports say the number of soldiers who have injured or maimed themselves to flee from the scene of war in Iraq are on the rise, and new revelations show that this number has exceeded to 2,100 over the past two years.

The U.S. Army medical dispensary announced four months ago that more than 6,000 soldiers serving in Iraq suffer from severe mental problems. The reports have also revealed that some of these soldiers tend to kill innocent Iraqi civilians without any particular reason in order to reduce their mental pains.

Als dit waar is.............
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 02:04:10 #98
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26187056
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt.
Ja en 120.000 mensen voortijdig in hun graf.

Het doel (dat overigens militair strategisch van aard is en niet humanitair) heiligt de middelen niet, maar dat is ws. het verschil tussen ons.
pi_26187064
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
Ja en 120.000 mensen voortijdig in hun graf.
Is dat niet wat hoog?
pi_26187065
quote:
Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

Het effect is wel dat er nu een gruwelijke dictator verdreven is en voor de rechter komt. WO2 is ook niet zonder offers aan geallieerde zijde gewonnen.
Je moet toch iets dieper kijken...........

Door wie is Hitler gefinancierd?

De opa van George W. Bush......

http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott.htm

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=prescott+bush+hitler&meta=
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')