quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:14 schreef Christine het volgende:
Beste Mede fokkers,
Na overleg hebben wij, jullie oh zo gewaardeerde r&p mods :') , besloten dat het
misschien tijd is om een nieuw centraal topic in het leven te roepen. Als
test welteverstaan.
Verleden jaar hebben we een reeks gehad over het (nog) niet hebben van
relaties. Er werd met veel animo in gepost, maar helaas verzandde deze reeks
in een eindeloze slowchat. Dat was niet de bedoeling en hoewel velen dit jammer
vinden hebben we daarom uiteindelijk de stekker uit die reeks getrokken.
Nu duikt er weer zo'n 'reeks' op: Single en selectief en ook hier blijkt weer dat
mensen behoefte hebben om hierover te praten. Deel drie is een feit en het
ziet er naar uit dat mensen er nog genoeg over kunnen zeggen. Om alles
overzichtelijk te houden hebben we besloten om zo'n nieuwe reeks een kans te geven:
(Nog steeds) Single.. Dit omdat we zien dat er daadwerkelijk mensen
zijn die echt hun ei hierover kwijt willen zonder al te veel op de loop te
gaan met het hele topic.
Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.
***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***
* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.
**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***
* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.
* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.
Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.
Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.
Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen
Mijn mening! Komop Sabrina, kies d'r eens eentje uit.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:33 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind dat Sabrina nu gewoon ff een vrijgezelle gozer van FOK! moet uitkiezen en daar een leuke date mee gaat hebben...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Mijn mening! Komop Sabrina, kies d'r eens eentje uit.
Ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:38 schreef melismay het volgende:
[..]Volgens mij mis ik de clou waarom dat moet????
Pas maar op wat je zegt, want straks moet je inderdaad ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:40 schreef melismay het volgende:
Moet ik ook al kiezen voor wie ik wil gaan??? Volgens mij zit ik hier nog niet lang genoeg om een keuze te maken
omgquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, want straks moet je inderdaad ook
Je mag voor mij kiezen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:40 schreef melismay het volgende:
Moet ik ook al kiezen voor wie ik wil gaan??? Volgens mij zit ik hier nog niet lang genoeg om een keuze te maken
Misschien moet er een polletje voor je gemaakt worden... Ik vind metro wel een geschikte kandidaat...quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, want straks moet je inderdaad ook
Ik ben dan ook gedoemd... Dus ik leg me er al bij neer...quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deel 13! Brengt vast ongeluk... Wedden dat we aan het einde van dit deel nog allemaal single zijn?![]()
Het is inderdaad alleen maar een selectie.quote:Tja iemand waarmee ik op normaal niveau mee kan praten en die niet opkijkt alsof hij water ziet branden als ik wat over mijn studie of intresses vertel of me aangaapt als ik een bepaald woord gebruik... En ja daarvoor hoef je geen opleiding te hebben, maar hoogopgeleid is wederom een functioneel criterium om mensen eruit te filteren die enige mate van intelligentie bezitten, doorzettingsvermogen hebben(om een studie af te maken) en bovendien enigzins gemotiveerd zijn om wat van hun leven te maken... Wat niet zegt dat je dat niet hebt als je niet hoogopgeleid bent... (yeah, drie ontkenningen in 1 zin) Ik bedoel trouwens HBO of universitair met hoogopgeleid.
waar ben ik kandidaat voor?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien moet er een polletje voor je gemaakt worden... Ik vind metro wel een geschikte kandidaat...
op de mavo leer je ook gewoon normaal nederlands sprekenquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:03 schreef Metro2005 het volgende:
Reactie op Xortes
[..]
Het is inderdaad alleen maar een selectie.
Ik heb zelf misschien wel de brains voor HBO (heb ik 3 jaar gedaan zonder al te veel moeite) maar heb er geen diploma van omdat ik vroegtijdig ben gestopt met de opleiding.
Maar ik kan me wel enigszins voorstellen dat je het fijn vind om een beetje op niveau te kunnen praten met iemand. Mijn eerste ex was echt zo iemand die je alle iets lastigere woorden uit moest leggen en ook sarcasme en woordgrapjes kwamen vaak niet over![]()
en uitdrukkingen en spreekwoorden was iets wat blijkbaar niet geleerd wordt op de mavo ofzo![]()
Dus ik kan me goed voorstellen dat je daar op selecteert maar ook op andere datingsites vind je genoeg mensen die een goede opleiding hebben hoor. Zelfs op fok! kom je ze tegen
hee, tijd niet gezienquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:12 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
[..]
op de mavo leer je ook gewoon normaal nederlands spreken![]()
gelukkig snappen mijn vriendje en ik elkaar altijd![]()
Owjee, de ex meldt zich, en zo te zien heeft ze al weer een nieuwe dekhengst gevonden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:12 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
[..]
op de mavo leer je ook gewoon normaal nederlands spreken![]()
gelukkig snappen mijn vriendje en ik elkaar altijd![]()
Ach, hij had ongeveer een week nadat het met haar uit was al een anderquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Owjee, de ex meldt zich, en zo te zien heeft ze al weer een nieuwe dekhengst gevonden.
jullie onthouden ook allesquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ach, hij had ongeveer een week nadat het met haar uit was al een ander![]()
sommige mensen hebben bindingsangst... en anderen kunnen geen week alleen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ach, hij had ongeveer een week nadat het met haar uit was al een ander![]()
al bijna 2 weken hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:19 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben bindingsangst... en anderen kunnen geen week alleen zijn.
veel plezier met je nieuwe afspraakje hoor metro. (je bent natuurlijk al een week vrijgezel en dat kan natuurlijk echt niet)![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deel 13! Brengt vast ongeluk... Wedden dat we aan het einde van dit deel nog allemaal single zijn?![]()
Pas twee weken vrijgezel... loser! Je begint hier pas een beetje mee te tellen vanaf een halfjaar, maar om tot de inner circle door te dringen moet je toch wel minimaal een jaar vrijgezel zijn!quote:
Die kerel is veel ouder. Maar wellicht loopt er nog ergens een gebochelde dwerg rond van 21 en luisterend naar de naam Ashton Kutcher.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:46 schreef MaRySe het volgende:
Ben je tussen de 18 en 24 jaar en heet je Ashton Kutcher,
schroom dan niet mij te mailen ()
Telt vrijblijvend gezoen en geflikflooi neigend naar een korte scharrel mee? Natuurlijk niet trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pas twee weken vrijgezel... loser! Je begint hier pas een beetje mee te tellen vanaf een halfjaar, maar om tot de inner circle door te dringen moet je toch wel minimaal een jaar vrijgezel zijn!![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef nozem het volgende:
[..]
Die kerel is veel ouder. Maar wellicht loopt er nog ergens een gebochelde dwerg rond van 21 en luisterend naar de naam Ashton Kutcher.
Dat is dubieus moet ik zeggen... Een echte die hard-vrijgezel onthoudt zich daar natuurlijk wel van en zou een dergelijke kans ook afslaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Telt vrijblijvend gezoen en geflikflooi neigend naar een korte scharrel mee? Natuurlijk niet trouwens.
Want in dat geval ben ik al bijna 2 jaar vrijgezel, och heremetij..![]()
BHFH is getrouwd geweest en jij hebt gezoend, vuile slet!quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dubieus moet ik zeggen... Een echte die hard-vrijgezel onthoudt zich daar natuurlijk wel van en zou een dergelijke kans ook afslaan, maar als we de lat zo hoog leggen blijf ik alleen met BHFH over hier, dus dat lijkt me ook niet de bedoeling.
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pas twee weken vrijgezel... loser! Je begint hier pas een beetje mee te tellen vanaf een halfjaar, maar om tot de inner circle door te dringen moet je toch wel minimaal een jaar vrijgezel zijn!![]()
mannen afpakken is not donequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:54 schreef Xortes het volgende:
Hehe, Thabit, waarom zouden wij daten? En waarom voor 1 mei?
Mijn single probleem is niet dat er geen beschikbare mannen zijn overigens. Het probleem is dat het te vaak niet klikt en ik in de 2 jaartjes dat ik nu single ben nog geen echte 'match' heb gevonden*. Ik ontmoet best veel nieuwe mensen, maar als er dan al enige vorm van klik is loopt het uit op een leuke nacht en verder niets van mijn kant...
O ja, Metro2005, ik geloof per definitie niet in datingsites, maar ik dacht never hurts to try... Doet ook geen pijn, maar het blijft teleurstellend.
* Ok, op die man na die ik van zn vriendin probeerde los te weken...ik bijna slaagde en hij toen terug ging!
*verlaat het topic weer*quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:54 schreef Xortes het volgende:
Ok, op die man na die ik van zn vriendin probeerde los te weken...ik bijna slaagde en hij toen terug ging!
Doe mijn e-mailadres er dan ook bijquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Gnagna.. Nou ja als je Josh Hartnett heet mag je ook mailen.
Kijk, we zijn allebei single en hoogopgeleid. Bovendien ben ik met m'n 26 jaar geen ouwe lul. En 1 mei is een belangrijke datumgrens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:54 schreef Xortes het volgende:
Hehe, Thabit, waarom zouden wij daten? En waarom voor 1 mei?
Ja, ik schaam me er ook heel erg voor.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
Dan meld ik me ook maar (> 3 jr). Ben ik nu ook stoer?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoelang vrijgezel, wat boeit dat? Niks toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:39 schreef srblackbird het volgende:
Kunnen we geen overzichtelijk lijstje maken ?
Man/ vrouw:
leeftijd:
hoelang single:
opzoek naar:
m, 20 , lang, leuk meisje
En daar is het idee geboren voor:
http://dating.fok.nl/![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |