al bijna 2 weken hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:19 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben bindingsangst... en anderen kunnen geen week alleen zijn.
veel plezier met je nieuwe afspraakje hoor metro. (je bent natuurlijk al een week vrijgezel en dat kan natuurlijk echt niet)![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deel 13! Brengt vast ongeluk... Wedden dat we aan het einde van dit deel nog allemaal single zijn?![]()
Pas twee weken vrijgezel... loser! Je begint hier pas een beetje mee te tellen vanaf een halfjaar, maar om tot de inner circle door te dringen moet je toch wel minimaal een jaar vrijgezel zijn!quote:
Die kerel is veel ouder. Maar wellicht loopt er nog ergens een gebochelde dwerg rond van 21 en luisterend naar de naam Ashton Kutcher.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:46 schreef MaRySe het volgende:
Ben je tussen de 18 en 24 jaar en heet je Ashton Kutcher,
schroom dan niet mij te mailen ()
Telt vrijblijvend gezoen en geflikflooi neigend naar een korte scharrel mee? Natuurlijk niet trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pas twee weken vrijgezel... loser! Je begint hier pas een beetje mee te tellen vanaf een halfjaar, maar om tot de inner circle door te dringen moet je toch wel minimaal een jaar vrijgezel zijn!![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef nozem het volgende:
[..]
Die kerel is veel ouder. Maar wellicht loopt er nog ergens een gebochelde dwerg rond van 21 en luisterend naar de naam Ashton Kutcher.
Dat is dubieus moet ik zeggen... Een echte die hard-vrijgezel onthoudt zich daar natuurlijk wel van en zou een dergelijke kans ook afslaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Telt vrijblijvend gezoen en geflikflooi neigend naar een korte scharrel mee? Natuurlijk niet trouwens.
Want in dat geval ben ik al bijna 2 jaar vrijgezel, och heremetij..![]()
BHFH is getrouwd geweest en jij hebt gezoend, vuile slet!quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dubieus moet ik zeggen... Een echte die hard-vrijgezel onthoudt zich daar natuurlijk wel van en zou een dergelijke kans ook afslaan, maar als we de lat zo hoog leggen blijf ik alleen met BHFH over hier, dus dat lijkt me ook niet de bedoeling.
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pas twee weken vrijgezel... loser! Je begint hier pas een beetje mee te tellen vanaf een halfjaar, maar om tot de inner circle door te dringen moet je toch wel minimaal een jaar vrijgezel zijn!![]()
mannen afpakken is not donequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:54 schreef Xortes het volgende:
Hehe, Thabit, waarom zouden wij daten? En waarom voor 1 mei?
Mijn single probleem is niet dat er geen beschikbare mannen zijn overigens. Het probleem is dat het te vaak niet klikt en ik in de 2 jaartjes dat ik nu single ben nog geen echte 'match' heb gevonden*. Ik ontmoet best veel nieuwe mensen, maar als er dan al enige vorm van klik is loopt het uit op een leuke nacht en verder niets van mijn kant...
O ja, Metro2005, ik geloof per definitie niet in datingsites, maar ik dacht never hurts to try... Doet ook geen pijn, maar het blijft teleurstellend.
* Ok, op die man na die ik van zn vriendin probeerde los te weken...ik bijna slaagde en hij toen terug ging!
*verlaat het topic weer*quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:54 schreef Xortes het volgende:
Ok, op die man na die ik van zn vriendin probeerde los te weken...ik bijna slaagde en hij toen terug ging!
Doe mijn e-mailadres er dan ook bijquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Gnagna.. Nou ja als je Josh Hartnett heet mag je ook mailen.
Kijk, we zijn allebei single en hoogopgeleid. Bovendien ben ik met m'n 26 jaar geen ouwe lul. En 1 mei is een belangrijke datumgrens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:54 schreef Xortes het volgende:
Hehe, Thabit, waarom zouden wij daten? En waarom voor 1 mei?
Ja, ik schaam me er ook heel erg voor.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
Dan meld ik me ook maar (> 3 jr). Ben ik nu ook stoer?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoelang vrijgezel, wat boeit dat? Niks toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:39 schreef srblackbird het volgende:
Kunnen we geen overzichtelijk lijstje maken ?
Man/ vrouw:
leeftijd:
hoelang single:
opzoek naar:
m, 20 , lang, leuk meisje
En daar is het idee geboren voor:
http://dating.fok.nl/![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |