abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:21:49 #241
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27964745
Tja.. veel geld hebben ze niet te besteden he
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_27964992
Niet als er geen spelers (N'Kufo, Majstro) weggaan, helaas
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:47:07 #243
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_27965633
En over Simon is ook nog niets definitiefs gezegd, ik hoop dat hij blijft. Zie de bui al helemaal hangen als hij straks vertrekt eind juli en Majstro ook nog eens. Dan wordt het weer net zo'n 1e seizoenshelft als vorig jaar,

Dat Twente niet veel geld heeft snap ik, maar 6 ton, wat is nou 6 ton in de voetballerij..... Voor minder dan dat vind je ook geen goede linksback
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:47:42 #244
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_27965654
TENZIJ plaag ons zo weet te verassen net zoals bij Majstro, dus ik geef m nog even voordeel van de twijfel
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:25:42 #245
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27967177
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:47 schreef Trancemaster het volgende:
En over Simon is ook nog niets definitiefs gezegd, ik hoop dat hij blijft. Zie de bui al helemaal hangen als hij straks vertrekt eind juli en Majstro ook nog eens. Dan wordt het weer net zo'n 1e seizoenshelft als vorig jaar,
Simon willen ze nog een seizoen huren meldt de VI.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:20:01 #246
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_27969055
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:25 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Simon willen ze nog een seizoen huren meldt de VI.
Jup klopt... Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Schalke zo gek is, aangezien hij nog een contract tm 2006 heeft bij Schalke. Schalke is hem dan kwijt.

Maar wie weet dat ze zo gek zijn
pi_27970235
Schalke kan hem beter voor een redelijke prijs verkopen aan FC Twente.
That's all folks!
pi_28029413
quote:
"Cziommer blijft bij FC Twente"
Vrijdag 17-6-2005 - Mastho
Via diverse Duitse media bereikt ons het nieuws dat Simon Cziommer zeer waarschijnlijk ook volgend jaar in Enschede voetbalt. De Duitse aanvallende middenvelder wordt waarschijnlijk definitief overgenomen van Schalke 04. In 2003 bewandelde de populaire Cziommer de omgekeerde weg. In Gelsenkirchen kon hij geen basisplaats afdwingen, waarna hij 1,5 jaar op huurbasis in Enschede voetbalde. FC Twente is nu bezig hem wederom onder contract te krijgen. Details over de afkoopsom of contractduur zijn ons niet bekend, het is wachten op de officiciele bevestiging.
Van fctwente.net
Цой жив
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:01:22 #249
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_28030846
Jup, ik las het, zou erg mooi zijn
pi_28031258
Goede zaak inderdaad.
That's all folks!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:18:56 #251
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_28031430
Hoeveel zal Schalke dr voor willen hebben? Denk rond de 5 ton?
pi_28031540
Ik denk ook zoiets.
That's all folks!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:29:33 #253
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_28031743
Als onze vriend Simon dan gekocht wordt ben ik bang dat er weinig geld over is voor andere versterkingen... Aangezien Plageman over Jardler al zei dat 6 ton te veel was...

Maar we wachten in spanning af...

Ik wil een linksback erbij!!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:46:33 #254
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_28034161
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Trancemaster het volgende:
Als onze vriend Simon dan gekocht wordt ben ik bang dat er weinig geld over is voor andere versterkingen... Aangezien Plageman over Jardler al zei dat 6 ton te veel was...

Maar we wachten in spanning af...

Ik wil een linksback erbij!!
ja zou mooi zijn.

maar toch... als ze dit team bij elkaar kunnen houden, moet er weer om Europees meegestreden kunnen worden
[b]Enschede![/b]
pi_28034202
Misschien dat er extern kan worden bijgesprongen, zou mooi zijn.
That's all folks!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 16:56:53 #256
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_28045937
Schijnt dat Twente niet de 275.000 euro wil betalen die Schalke vraagt voor m.... Hoop dat het goed gaat...
pi_28050358
hmm 275.000 lijkt me toch niet zoveel voor een speler als Cziommer
Цой жив
  zaterdag 18 juni 2005 @ 21:36:29 #258
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_28051630
Als je nagaat dat Bogekluns van PSV voor 1.2 miljoen wordt verkocht..

Ik noem maar iets....
  zaterdag 18 juni 2005 @ 21:42:15 #259
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_28051751
Transfer Cziommer in een impasse
ENSCHEDE - Het is nog altijd hoogst onzeker of Simon Cziommer het komende seizoen ook bij FC Twente speelt. De onderhandelingen tussen Schalke 04 en de Enschedese club verkeren op dit moment in een impasse. De Duitse club, waar de speler van Twente nog een doorlopend contract heeft, wil Cziommer verkopen, terwijl Twente de middenvelder net als het afgelopen seizoen wil huren.

Twente kan de speler wel zogenaamd voor niets overnemen van Schalke, maar dan moet de club een bedrag van 275.000 euro kwijtschelden. Dat geld is het laatste deel van een bedrag van 650.000 euro, dat Schalke nog aan Twente moet betalen voor de opleidingskosten van Cziommer. Twente wil echter niet aan zo’n constructie meewerken. ‘Voor ons staan die twee dingen totaal los van elkaar’, zegt directeur Johan Plageman. ‘Wij hebben gewoon recht op dat geld. Het is voor ons niet aan de orde om die twee zaken aan elkaar te koppelen.’

Knijp je handjes toch dicht Plaag.... Zucht
  zaterdag 18 juni 2005 @ 21:43:14 #260
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_28051778
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 21:42 schreef Trancemaster het volgende:
Transfer Cziommer in een impasse
ENSCHEDE - Het is nog altijd hoogst onzeker of Simon Cziommer het komende seizoen ook bij FC Twente speelt. De onderhandelingen tussen Schalke 04 en de Enschedese club verkeren op dit moment in een impasse. De Duitse club, waar de speler van Twente nog een doorlopend contract heeft, wil Cziommer verkopen, terwijl Twente de middenvelder net als het afgelopen seizoen wil huren.

Twente kan de speler wel zogenaamd voor niets overnemen van Schalke, maar dan moet de club een bedrag van 275.000 euro kwijtschelden. Dat geld is het laatste deel van een bedrag van 650.000 euro, dat Schalke nog aan Twente moet betalen voor de opleidingskosten van Cziommer. Twente wil echter niet aan zo’n constructie meewerken. ‘Voor ons staan die twee dingen totaal los van elkaar’, zegt directeur Johan Plageman. ‘Wij hebben gewoon recht op dat geld. Het is voor ons niet aan de orde om die twee zaken aan elkaar te koppelen.’

Knijp je handjes toch dicht Plaag.... Zucht
Dus ze willen geen schuld kwijtschelden maar wel een klein bedrag betalen?

Dom zeg
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')