Simon willen ze nog een seizoen huren meldt de VI.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:47 schreef Trancemaster het volgende:
En over Simon is ook nog niets definitiefs gezegd, ik hoop dat hij blijft. Zie de bui al helemaal hangen als hij straks vertrekt eind juli en Majstro ook nog eens. Dan wordt het weer net zo'n 1e seizoenshelft als vorig jaar,
Jup klopt... Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Schalke zo gek is, aangezien hij nog een contract tm 2006 heeft bij Schalke. Schalke is hem dan kwijt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Simon willen ze nog een seizoen huren meldt de VI.
Van fctwente.netquote:"Cziommer blijft bij FC Twente"
Vrijdag 17-6-2005 - Mastho
Via diverse Duitse media bereikt ons het nieuws dat Simon Cziommer zeer waarschijnlijk ook volgend jaar in Enschede voetbalt. De Duitse aanvallende middenvelder wordt waarschijnlijk definitief overgenomen van Schalke 04. In 2003 bewandelde de populaire Cziommer de omgekeerde weg. In Gelsenkirchen kon hij geen basisplaats afdwingen, waarna hij 1,5 jaar op huurbasis in Enschede voetbalde. FC Twente is nu bezig hem wederom onder contract te krijgen. Details over de afkoopsom of contractduur zijn ons niet bekend, het is wachten op de officiciele bevestiging.
ja zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Trancemaster het volgende:
Als onze vriend Simon dan gekocht wordt ben ik bang dat er weinig geld over is voor andere versterkingen... Aangezien Plageman over Jardler al zei dat 6 ton te veel was...
Maar we wachten in spanning af...
Ik wil een linksback erbij!!
Dus ze willen geen schuld kwijtschelden maar wel een klein bedrag betalen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:42 schreef Trancemaster het volgende:
Transfer Cziommer in een impasse
ENSCHEDE - Het is nog altijd hoogst onzeker of Simon Cziommer het komende seizoen ook bij FC Twente speelt. De onderhandelingen tussen Schalke 04 en de Enschedese club verkeren op dit moment in een impasse. De Duitse club, waar de speler van Twente nog een doorlopend contract heeft, wil Cziommer verkopen, terwijl Twente de middenvelder net als het afgelopen seizoen wil huren.
Twente kan de speler wel zogenaamd voor niets overnemen van Schalke, maar dan moet de club een bedrag van 275.000 euro kwijtschelden. Dat geld is het laatste deel van een bedrag van 650.000 euro, dat Schalke nog aan Twente moet betalen voor de opleidingskosten van Cziommer. Twente wil echter niet aan zo’n constructie meewerken. ‘Voor ons staan die twee dingen totaal los van elkaar’, zegt directeur Johan Plageman. ‘Wij hebben gewoon recht op dat geld. Het is voor ons niet aan de orde om die twee zaken aan elkaar te koppelen.’
Knijp je handjes toch dicht Plaag.... Zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |