Ik kom bijna iedere week wel langs de torenspits van bi-ba-bommel.quote:
Vandaar al die fouten in de teksten en niet op waarheid gebaseerde stukkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:20 schreef RedGuy het volgende:
Voetbalzone realiseert zich dat alleen Feyenoorders voetbalkenners zijn.
Goed zo voetbalzone!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vandaar al die fouten in de teksten en niet op waarheid gebaseerde stukken
Hahaquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:28 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond!
Zo dat was een dag teambuilding... en na 2 dagen stage lopen kent de hele afdeling me...
Ik was vandaag wat onhandig enzo....
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:29 schreef Noca het volgende:
[..]
HahaAltijd leuk als ze je zo leren kennen
Poedelprijs?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]idd... ik heb daardoor wel een mega paasei van 30 cm gekregen
lekker
Nee, hij zei dat hij de prijs gaf aan iemand die, die dag iets extra toevoegde... ik dusquote:
Waar had die kabouter zich verstopt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb Legolas gevonden!!!
We geven ze nog 5 jaar, als ze dan nog geen BVO hebben, stoten we ze af.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, gooi die dijken maar plat, zijn we daar ook weer vanaf...
Nee, hoezo ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Meer mensen troubles met MSN?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Meer mensen troubles met MSN?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Mijn avond is al geslaagd. Dione de Graaf was alle drie prominent in beeld
Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:32 schreef golfer het volgende:
Viel Bluezz en mij ook al op.
Ze leken wel groter dan normaal die van Bluezz.
Zou ze zwanger zijn?
Van Jan Joost?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel Bluezz en mij ook al op.
Ze leken wel groter dan normaal.
Zou ze zwanger zijn?
sterkte voor jullie beide ....quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:38 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook rare MSN.
Horen net dat Noca's oom is overleden vanochtend. Lymfeklierkanker. Het is voor ons allemaal nogal onverwacht. Klotenziekte ook
![]()
Of van Marco van cafe De Saloonquote:
Klein beetje domquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Sterkte, C en N (ik wist niet eens dat jullie iets hebben, is dat dom?)
Damm vervelendquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klein beetje dom![]()
Al meer dan 4 jaar gelukkig met elkaar
Pff bah, wat kun je dan ineens uit je doen zijn. 54 jaar![]()
Gelukkig spreek ik niet uit ervaring, maar kan me wel enigszins voorstellen dat er leukere dingen zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:05 schreef Noca het volgende:
Thx Hools!
Toffe ooms verliezen sucked! Hij heeft gelukkig geen pijn gehad, het was alleen nogal onverwacht...![]()
Da's lang voetbal kijken, dat is inclusief verlengingen en pingels tot een stand van 117-116?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat voetbal kijken.
Tot morgen
Hopelijk wordt ie minder lui dan zijn pappa en gaat hij, als ie ooit oud genoeg wordt om te fokken, niet net als zijn pappa, maar steeds onder het account van zijn mamma posten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:32 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, en Glenn egt ook al "pappa"
1000 keer per dag
minimaal
bijna om gek van te worden
Zegt ie tegen iedereen pappa ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:32 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, en Glenn zegt ook al "pappa"
1000 keer per dag
minimaal
bijna om gek van te worden
Morgen middag staat ie klaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:41 schreef golfer het volgende:
VoreG: Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Nominaties!
Ga je daar nog eens mee beginnen?
OK heeft m'n topic toch geholpenquote:
Subtiel gebrachtquote:
Moffen die verliezen is altijd leuk.quote:
Maar goed na al dit klote opmerkingen van die trainer heb ik het niet zo meer op chelsea.... maar goed Kane zuur te zien kijken.... dat is altijd leuk natuurlijkquote:
Inderdaad, Chelsea dat verliest, geweldig. Kahn en Ballack die zuur kijken, onbetaalbaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed na al dit klote opmerkingen van die trainer heb ik het niet zo meer op chelsea.... maar goed Kane zuur te zien kijken.... dat is altijd leuk natuurlijk![]()
Hey we zijn het eens met elkaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad, Chelsea dat verliest, geweldig. Kahn en Ballack die zuur kijken, onbetaalbaar
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:47 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn de mooiste
Als je elkaar overal tegenkomt mag dat ook wel eensquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey we zijn het eens met elkaar
Maar goed kut wedstrijd is het wel....![]()
Iddquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:47 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn de mooiste
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je elkaar overal tegenkomt mag dat ook wel eens
Gelukkig verschillen we daarin welquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is ook weer zonou volgens mij zijn we over het algemeen wel met elkaar eens...
Behalve de juiste voetbalploegmaar goed dat zou ook wel erg eng zijn
Ik kan het plaatje van een huilende kahn met de medaille om zijn nek niet meer vinden. Dan zie je hem op het grote schermquote:
Me ... net binnen gekregen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:41 schreef PyTh het volgende:
Sterkte Noca en clauwhee.
Heb nou ook een email van Lucille gehad, meer mensen die net ook die mail gehad hebben en straks nog niet hadden?
Klinkt goed ja!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:56 schreef appelsientje het volgende:
Geachte appelsientje,
Dit bericht is een automatische uitgave van Voetbalzone.nl en geeft u de mogelijkheid om uw stem uit te brengen in de verkiezing Talent v/h Jaar.
Klinkt toch mooi he ... Geachte appelsientje
Dus jij bent niet de contact persoon van voetbalzone?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:08 schreef cultheld het volgende:
Hebben jullie ook iets meegekregen van die Voetbalzone "talent van het jaar verkiezing" ?Te amateuristisch voor woorden.
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:08 schreef cultheld het volgende:
Hebben jullie ook iets meegekregen van die Voetbalzone "talent van het jaar verkiezing" ?Te amateuristisch voor woorden.
![]()
Het is zo'n vreemd systeem. Voetbalzone had beter kunnen kiezen voor het insturen van namen door mensen die voetbalzone benadert, in plaats van toppers als Collins John, Maduro en Vonlanthen op één lijst te zetten met Tevez, Mascherano en Robinho.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee hoorze zeggen het zelf... voetbal kenner
![]()
Lijkt me toch vrij duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |