Wel hoor...post je eigen accoustische werk en wij aanbidden het...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:59 schreef SaferSephy het volgende:
Ik zie dat dit voornamelijk een electrisch gitaar topic is? Geen plaats voor een acoustisch/fingerstyle gitarist dus
Juist wel, mijn voorkeur gaat daar ook naar uitquote:Op donderdag 14 april 2005 16:59 schreef SaferSephy het volgende:
Ik zie dat dit voornamelijk een electrisch gitaar topic is? Geen plaats voor een acoustisch/fingerstyle gitarist dus
Vind je het OP plaatje die k had gemaakt wat? Of was dat bagger?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:40 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
tegen de tijd dat er een nieuw deel komt wil ik wel proberen een goede OP te maken
de linkjes updaten, nieuwe erbij etc.
maar dat is nu nog niet nodig
Je bedoelt als je 'm uittrapt?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:09 schreef Jorikjet het volgende:
even een vraagje, misschien wel heel dom, maar ik weet het niet hehe
als je een wahwah hebt, en die op de batterij laat werken, gaat die dan ook op als je niet gitaarspeelt? maw, blijftie gewoon doorlopen?
Raad eens wie die heeft.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:37 schreef Jorikjet het volgende:
ja ik wil een Dunlop JH-1 kopen...
Die werkt volgens mij via de jack-unplug-methode. Als je een kabel in de input stopt, gaat 'ie aan en vreet 'ie ook batterij, ongeacht of je 'em aan- of uit hebt getrapt.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:37 schreef Jorikjet het volgende:
ja ik wil een Dunlop JH-1 kopen...
Ik denk dat als je je kabel per ongeluk een weekend erin hebt laten zitten en je zoveelste batterij in notime leeg is geraakt, je er wel anders over denktquote:Op donderdag 14 april 2005 20:17 schreef Jorikjet het volgende:
ja ok, maar dan heb je het gedoe met al die draadjes, en dat raakt altijd in de knoop bij mij. misschien als ik wat meer pedaaltjes heb zo'n plankje maken. maar dit wordt me eerste pedaaltje
2ehands naturlich
plaatje is wel tof, alleen jammer dat je de mooie gitaren niet meer goed ziet door je effectquote:Op donderdag 14 april 2005 18:57 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Vind je het OP plaatje die k had gemaakt wat? Of was dat bagger?![]()
dat ben ik een paar keer vergeten, totdat mn ma boos werd omdat ik teveel batterijen verbruiktequote:Op donderdag 14 april 2005 21:04 schreef Hugo- het volgende:
Hehe, dat is zo lullig als je batterij na een weekend op is. Gelukkig vergeet ik nooit de kabels uit mijn distortion te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |