Het maakt me helemaal niks uit als mensen niet goed met elkaar op kunnen schieten. Deze kwestie interreseert me ook verder niks. Maar ik kan er niet tegen, als mensen net gaan doen alsof ik gek ben en hier een potje zit te liegen ofzo...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:34 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Zo het zit je nogal dwars? Laat lekker rusten, er is niks meer verkeerd tussen Nolius <-> Viper dus laat het lekker doen... Voor mijn mening verwijs ik je een paar topics terug, meer dan duidelijk uiteengezet toen.
Op naar de afterparty![]()
Inlezen qua IRC. Dan weet je dat ik er niets mee te maken heb.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat doe je blij met je "lees je eens in" ik zit langer in deze reeks dan jij dus hou maar stil.
Je bent gewoon een lafaard, als iemand je ergens mee confronteerd weet je ineens van niks. En achteraf heb je weer praatjes. Net als toen je met Nolius belde.
eindelijk erkenning!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:35 schreef dvr het volgende:
blablabbla
Ik geloof jullie kant van het verhaal (alhoewel Vlad hierboven een goed punt heeft!), en de verontwaardigde toon die de mannetjes van de radio aansloegen was wat mij betreft ongepast. Ik hoop dat jullie je niet schuldig zitten te voelen.
blablabla
Mee eens, maar of Yvonne of anderen het ooit zouden opbiechten... Ik vraag het me af! Misschien op de afterparty Yvonne dronken voeren en wat antwoorden loskrijgen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:35 schreef dvr het volgende:
... dat zijn ze ons wel verplicht.
34 topics samengevat in een persberichtjequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef Rocco_jr het volgende:
Het langverwachte persbericht![]()
------
http://www.omroepzeeland.nl/Nieuws/NieuwsIndexRO.htm#12
------
12/04/2005
Proef met infiltratie grondwater
------
Waterbedrijf Evides begint woensdag
aan een proef bij de waterwinning op
de Brabantse Wal.
Om verdroging in het gebied waar ook
het drinkwater voor delen van Zeeland
vandaan komt tegen te gaan, wordt een
proef gedaan met kunstmatige
infiltratie. Dat komt neer op het
terugbrengen van water in de bodem.
Evides wil aan het einde van dit jaar
vaststellen of die methode in de
West-Brabantse grond werkt.
------
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:41 schreef Viperdesign het volgende:
Volgens mij wist Yvonne niet meer dan anderen...
WAAR moet ik duidelijkheid over geven????quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:41 schreef dvr het volgende:
Het verhaal is niet compleet als Yvonne c.s. geen duidelijkheid geven. Zoveel grootmoedigheid is daar heus niet voor nodig, er is niemand boos en er zijn geen verwijten. Maar het zou leuk zijn om nu wel de hele waarheid te kennen.
Doen jullie weer braaf ?quote:
Cheers.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:35 schreef dvr het volgende:
Stali en Ryan, ik was oprecht ontroerd na zoveel spanning jullie gezinnetje op de webcam van Fokradio te zien verschijnen, met een uitgeteld kuikentje en met die brave Ollie op schoot. Ik geloofde niet in een echte verdwijning (dan zou de oude garde van Fok, waar Ryan toch deel van uitmaakt, zich niet zo afzijdig hebben gehouden) maar ik had toch echt meegeleefd.
Ik geloof jullie kant van het verhaal (alhoewel Vlad hierboven een goed punt heeft!), en de verontwaardigde toon die de mannetjes van de radio aansloegen was wat mij betreft ongepast. Ik hoop dat jullie je niet schuldig zitten te voelen.
Ondertussen heb ik wel mijn bedenkingen bij de wijze waarop Yvonne, Iteejer en FokRadio met het verhaal zijn weggelopen. Yvonne ontwijkt tot nu toe kritische vragen, maar voorlopig kan ik niet anders concluderen dan dat zij vorige week al wist hoe de vork in de steel zat. Ze gaf de hint over Ossendrecht (waar de pit daadwerkelijk bleek te liggen, er werd in het verkeerde bos gezocht) en het blijft verdácht toevallig dat ze daags na de vondst van de pit en luttele uurtjes voor de zorgvuldig voorbereide radiouitzending jullie verblijfplaats wist te achterhalen. Ik neem niet aan dat Ryan ooit het telefoonnummer van zijn moeder op Fok heeft geplaatst..
Dat het Fok veel pageviews en nieuwe forumusers heeft opgeleverd is leuk, en aan het avontuur heeft iedereen een hoop lol beleefd, maar of het helemaal zuiver was om zoveel mensen in bezorgdheid te laten zitten, daar heb ik mijn twijfels bij. Vooral dat Yvone zich oprecht verontrust voordeed droeg daar aan bij. Uiteindelijk is de spanning toch zo gestegen dat diverse lezers zelfs de politie en media hebben willen inschakelen. Het is allemaal goed afgelopen, maar nu het verhaal ten einde is vind ik dat de hoaxsters dan ook maar eens volledig open kaart moeten spelen - dat zijn ze ons wel verplicht.
Dit hele verhaal zat gewoon erg goed in elkaar. Chapeau daarvoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Cheers.
Na ons studio-optreden hebben wij ook bedacht dat het in wezen in en in onverantwoordelijk was om zo maar weg te gaan, na dat hoorspelletje dinsdagavond. Dat hoorspelletje werd ons overigens in de schoot geworpen en à l'improviste hebben we eraan meegedaan. Echter nooit hebben we kunnen vermoeden dat daadwerkelijk users echt ongerust zouden worden, laat staan zoveel mensen. Het is toch de kracht van dit medium dan... Wij dachten eerlijk gezegd dat veel users op de hoogte waren van het feit dat we ook weleens iets posten met een dikke vette knipoog en samen fictietopics schrijven, omdat we schrijven leuk vinden.
Wat ik van yvonne heb begrepen is dat zij oprecht ongerust was. En mijn moeders telefoonnummer hebben ze gevonden door achternaam (die bij sommigen bekend was en niet veel voorkomt) te matchen met een plaatsnaam, die ze uit een topic hebben gehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |