abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26189472
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:03 schreef Nolius het volgende:

[..]

Ja, vanmiddag ga ik ff de streams online zetten. Maar ben nog maar weinig thuis geweest sinds maandag (werk, werk werk )
Als je tijd hebt, leuk!
pi_26190125
Die IRClogs zijn niet bijzonder boeiend en het is nogal veel .
  woensdag 13 april 2005 @ 11:02:03 #278
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26190398
quote:
Op woensdag 13 april 2005 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vroeg me ook af hoe jullie de informatie gemanaged hebben. Ik denk dat ieder onderzoek staat en valt bij het managen van informatie...
Vanuit IRC werd geprobeerd het één en ander te coordineren, wat vaak lastig was. Vooral eerste dagen, is toen apart kanaal gekomen voor de mensen die er echt actief meewaren. Erg gezellig!

En competitie? Dat was er misschien nog geen dag, omdat Nolius bepaalde info voor zichzelf wilde houden en alleen via de radio kwijt wilde. Dat roept wat aversie bij sommigen die wel alle informatie delen en samen (willen) zoeken.

Enfin het was leuk, gezellig enzo hopelijk heeft John de Mol m`n mail gelezen want dit is natuurlijk een geweldig nieuw soort reality TV!

Trouwens Stali/Ryan3... Hadden jullie je trouwdatum al vastgelegd bij `n gemeentehuis?

[ Bericht 5% gewijzigd door Rocco_jr op 13-04-2005 11:11:09 ]
I love my followers & fans!
pi_26190991
En ehm, Stali.... FPW onderzoek? Fok's Pit W... onderzoek?
  woensdag 13 april 2005 @ 11:29:25 #280
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26191015
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Die IRClogs zijn niet bijzonder boeiend en het is nogal veel .
Yup. Logs nalezen is bijna nooit leuk. Topics op Fok soms wel
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26191105
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:29 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Yup. Logs nalezen is bijna nooit leuk. Topics op Fok soms wel
De logs zijn de moeite niet idd. Tis een klein beetje speurtocht, en veel onzin en persoonlijke vetes uitgevochten daar .
pi_26191521
Sensatiebezoeker #1 meld zich. Het was geweldig. Dank Stali. en Ryan3. Nu weer even wennen aan mijn sociaal leven.
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
pi_26191844
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef Rolfxx het volgende:
Sensatiebezoeker #1 meld zich. Het was geweldig. Dank Stali. en Ryan3. Nu weer even wennen aan mijn sociaal leven.
SBRM sucks
pi_26191868
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:02 schreef Rocco_jr het volgende:

[..]

Vanuit IRC werd geprobeerd het één en ander te coordineren, wat vaak lastig was. Vooral eerste dagen, is toen apart kanaal gekomen voor de mensen die er echt actief meewaren. Erg gezellig!

En competitie? Dat was er misschien nog geen dag, omdat Nolius bepaalde info voor zichzelf wilde houden en alleen via de radio kwijt wilde. Dat roept wat aversie bij sommigen die wel alle informatie delen en samen (willen) zoeken.
Ik zag jou idd pogingen doen om ook info uit onze postgeschiedenis op een rijtje te zetten, later overgenomen door dvr. En ook omdat jij bekend was met de geografie waardevolle tips aanreiken aan ploegen die na jou kwamen. Structuur die, ik heb de irc logs uiteraard niet intensief doorgenomen nog, af en toe node ontbrak iig.
quote:
Enfin het was leuk, gezellig enzo hopelijk heeft John de Mol m`n mail gelezen want dit is natuurlijk een geweldig nieuw soort reality TV!
.
quote:
Trouwens Stali/Ryan3... Hadden jullie je trouwdatum al vastgelegd bij `n gemeentehuis?
7 mei 2006 hè en "ijs en weder dienende" en trouwen in Zuid-Frankrijk is ook leuk...
I´m back.
pi_26191948
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef Rolfxx het volgende:
Ik kan nog paar dagen naloungen iig.
I´m back.
  woensdag 13 april 2005 @ 12:11:47 #286
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26192106
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zag jou idd pogingen doen om ook info uit onze postgeschiedenis op een rijtje te zetten, later overgenomen door dvr.
Ik heb nog eens gekeken of ik iets in TRV van een van jullie kon vinden, in de postgeschiedenis, over een vakantie. Maar nee.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_26192156
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

SBRM sucks
De opleiding? Ben je gek? Ik ben in 2 weken 3 dagen naar school geweest..ik vind m geweldig
pi_26192172
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik kan nog paar dagen naloungen iig.
Dat scheelt wel..Kunnen jullie niet nog een keer weg?
pi_26192287
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik heb nog eens gekeken of ik iets in TRV van een van jullie kon vinden, in de postgeschiedenis, over een vakantie. Maar nee.
Ja, was van ruim een jaar geleden in TRU over vakantie in Corfu...
I´m back.
pi_26192301
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef Rolfxx het volgende:

[..]

Dat scheelt wel..Kunnen jullie niet nog een keer weg?
Stali is nu weg. .
I´m back.
pi_26192333
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Stali is nu weg. .
Vermist
  woensdag 13 april 2005 @ 12:20:50 #292
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26192362
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, was van ruim een jaar geleden in TRU over vakantie in Corfu...
Ja, die heb ik toendertijd wel eens gelezen. Maar over huidige vakanties bedoel ik. Dat jullie op vakantie waren vond ik namelijk wel een erg aannemelijke verklaring. En je weet nooit, misschien was het ergens gezegd.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_26192373
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:19 schreef Rolfxx het volgende:

[..]

Vermist
Enige wat ik weet is dat ze in zuidelijke richting is weggegaan... .
I´m back.
pi_26192374
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:13 schreef Rolfxx het volgende:

[..]

De opleiding? Ben je gek? Ik ben in 2 weken 3 dagen naar school geweest..ik vind m geweldig
!
Ik doe op dit moment CE, en heb ongeveer hetzelfde patroon

Denk dat de meeste mensen de Posthistorie van Ryan en Stali heeft doorgenomen. Daar zijn we inderdaad aardig wat opmerkelijk dingen tegen gekomen.. (te klein kutje??? ) Maar niemand kon echt hardmaken dat het hier fictie betrof. Ik was volgens mij de eerste die erachter kwam dat Stali, Amber heet.. (was ook niet zo moeilijk om uit te vinden ) en dat Callas een kloon van haar is... maar ook dat leidde uiteindelijk tot een dood spoor...
pi_26192390
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ja, die heb ik toendertijd wel eens gelezen. Maar over huidige vakanties bedoel ik. Dat jullie op vakantie waren vond ik namelijk wel een erg aannemelijke verklaring. En je weet nooit, misschien was het ergens gezegd.
Nee, deze is er tussengeschoven eigenlijk, gaan binnenkort wel weer.
I´m back.
pi_26192404
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:02 schreef Rocco_jr het volgende:

[..]

JA!

"Nolius je weet wat je bent"

Dat onder je icoon.

Ik brand van nieuwsgierigheid!! Wat ben ik? Aardig, vriendelijk, gastvrij? WAT IS HET!!!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Nolius op 13-04-2005 12:58:15 ]
pi_26192453
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

!
Ik doe op dit moment CE, en heb ongeveer hetzelfde patroon

Denk dat de meeste mensen de Posthistorie van Ryan en Stali heeft doorgenomen. Daar zijn we inderdaad aardig wat opmerkelijk dingen tegen gekomen.. (te klein kutje??? ) Maar niemand kon echt hardmaken dat het hier fictie betrof. Ik was volgens mij de eerste die erachter kwam dat Stali, Amber heet.. (was ook niet zo moeilijk om uit te vinden ) en dat Callas een kloon van haar is... maar ook dat leidde uiteindelijk tot een dood spoor...
Bepaalde dingen zijn weldegelijk accuraat idd (ik noem hier even niets specifieks. .), maar wel vaak met een dikke knipoog. Lullige voor jullie was daarbij dat de search niet werkte, geloof ik, hierdoor ontbrak veel informatie.
I´m back.
pi_26192496
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:22 schreef Nolius het volgende:

[..]

Jij ook !

"Nolius je weet wat je bent"

Al die lui van risingflow hier hebben dat onder hun icoon.

Ik brand van nieuwsgierigheid!! Wat ben ik? Aardig, vriendelijk, gastvrij? WAT IS HET!!!!!! [afbeelding]
Ik denk dat het iets met media, geil en klootzak is... Maar ik weet het niet zeker...
pi_26192767
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik denk dat het iets met media, geil en klootzak is... Maar ik weet het niet zeker...
Dat zal toch niet

Ga mij niet vertellen dat ze mij iets noemen waarvan ze dus blijkbaar niet weten wat het is
pi_26192884
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:37 schreef Nolius het volgende:

[..]

Dat zal toch niet

Ga mij niet vertellen dat ze mij iets noemen waarvan ze dus blijkbaar niet weten wat het is
Tsjah, ik kan het ook bijna niet geloven.. Maar het lijkt er toch echt op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')