Nee, dat was niet fictief nee, zowel CD'ers als italianen opgemerkt hier in de negorij, wat ze deden??? Vast niets met die infiltratie proef te maken hoor...quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk de fictieve Italiaanse auto's bij het fictieve hotel.![]()
Mijn naam stond daarnet als laatste in de lijst, maar mijn post was foetsjie, totdat Stali reageerde...quote:Op woensdag 13 april 2005 00:47 schreef dvr het volgende:
Ik bijt. Heeft zich weer een nieuw mysterie aangediend Stali?
Die indruk kreeg ik wel alhoewel ik er slecht virtueel bij ben geweest.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
Maar anwyway, teruglezende, nogal heren hebben zich in dit "avontuur" gestort, was er toch sprake gaandeweg sprake van competitie, zoals Stali al eerder opmerkte? Iets van: wie is er het eerst bij de Pit???
Welk hotel was dat nou? Want we hebben lopen zoeken en ik kon er maar eentje vinden die in de buurt kwam en dat was in de staartstestraat ofzoietsquote:Op woensdag 13 april 2005 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat was niet fictief nee, zowel CD'ers als italianen opgemerkt hier in de negorij, wat ze deden??? Vast niets met die infiltratie proef te maken hoor...
Hotel in Ossendrecht, naam weet ik niet. In het dorp zelf...quote:Op woensdag 13 april 2005 00:57 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Welk hotel was dat nou? Want we hebben lopen zoeken en ik kon er maar eentje vinden die in de buurt kwam en dat was in de staartstestraat ofzoiets
Vreemde is dat je bij wijle de indruk hebt dat het idd gewoon een spel was.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik wel alhoewel ik er slecht virtueel bij ben geweest.
Dan zat ik verkeerd, heb gezocht nav de gevonden wc in Heijbergen namelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hotel in Ossendrecht, naam weet ik niet. In het dorp zelf...
alle verzamelde foto's, links, teksten en foto's werden eigenlijk vooral via die weblog bijgehouden, daarnaast heul veel via de OPs van de topics!quote:Op woensdag 13 april 2005 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vroeg me ook af hoe jullie de informatie gemanaged hebben. Ik denk dat ieder onderzoek staat en valt bij het managen van informatie...
Het begon heel veel te lijken op dat spel dat een tijdje op televisie was. Dat drie mensen dwars door Nederland met een camera moesten touren en die beelden werden uitgezonden. 's Avonds kon je dan zoeken naar die gasten en 100 euro (of gulden) verdienen als ze gevonden had. Dat heette iets met foxes dacht ik! Het leek ook helemaal op die opzet eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vreemde is dat je bij wijle de indruk hebt dat het idd gewoon een spel was.
Zolang Spongebob Squarepants zich op Nickelodeon blijft aanmelden.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:47 schreef dvr het volgende:
Ik bijt. Heeft zich weer een nieuw mysterie aangediend Stali?
Hoe staat het met jouw F5-toets?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ik de stem achter al die teksten hoor, lezen de posts van Ryan toch opeens heel anders...
Zou je met dat laatste niet even wachten tot ze weer binnen zijn?quote:Ryan is Ollie uitlaten en ik ga afsluiten.
Jij bent veel te scherp op deze tijd van de dag.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:15 schreef dvr het volgende:
[..]
Zou je met dat laatste niet even wachten tot ze weer binnen zijn?![]()
Ja, wij dachten ook aan een spel, zoiets als Blair Witch Project, maar dan op Fok!, daarom hebben we nooit kunnen bevroeden dat iemand het ooit echt serieus zou nemen. iedereen kent dat Blair Witch Project immers...quote:Op woensdag 13 april 2005 01:07 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Het begon heel veel te lijken op dat spel dat een tijdje op televisie was. Dat drie mensen dwars door Nederland met een camera moesten touren en die beelden werden uitgezonden. 's Avonds kon je dan zoeken naar die gasten en 100 euro (of gulden) verdienen als ze gevonden had. Dat heette iets met foxes dacht ik! Het leek ook helemaal op die opzet eigenlijk
Hoe scherp je ook bent, je ziet toch hopelijk dat hiermede is aangetoond dat POL/NWS niet het centrum van Fok! is??? Het centrum van Fok! is heel iets anders...quote:Op woensdag 13 april 2005 01:15 schreef dvr het volgende:
[..]
Zou je met dat laatste niet even wachten tot ze weer binnen zijn?![]()
De Frontpage?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Het centrum van Fok! is heel iets anders...
Ik denk momenteel dat PSV morgen niet de halve finale haalt, maar je weet het nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:24 schreef Ryan3 het volgende:
Wat denk je zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |