Hehehe, inderdaad. Mijn F5 krijgt nu iig ook een stuk meer rustquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:26 schreef Choices het volgende:
vreemd wel. Stali en Ryan zijn terug, en het topic is vele malen minder populair. haha
Ach ja. 'Wij' kennen jullie natuurlijk al een tijdje. Dan wordt de gedachte al snel of die zitten zich nu de ballen uit borek/shirt te lachen, of ze zijn een paar dagen weg...quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom users die me al langer kennen klaarblijkelijk niet geloofden dat dit realistisch was? Ben ik wel benieuwd naar. Enig doorlezen leert nl. dat vooral mij (en ons) onbekende users deze reeks totstandgebracht hebben...
Nee, hadden we niet verwacht idd, zijn toch ook wel geschrokken. Je merkt wel dat het natuurlijk de photo's en het hoorspel zijn geweest die zorgden voor extra dramatiserend effect, staat tegenover idd dat mensen die ons langer kenden niet of nauwelijks gereageerd hebben. Die lieten zich niet om de tuin leiden zogezegd...quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:49 schreef meester_b het volgende:
[..]
Ach ja. 'Wij' kennen jullie natuurlijk al een tijdje. Dan wordt de gedachte al snel of die zitten zich nu de ballen uit borek/shirt te lachen, of ze zijn een paar dagen weg...
En natuurlijk is dit sensatie voor de wat onbekendere users. Immers die kennen jullie post geschiedenis niet en er is weer eens iets te doen. Ik zie het een beetje als het fok-stok topic. Iets nieuws dus en leuk gebracht. Maar zeg eens eerlijk: hadden jullie al deze ophef verwacht? Nee toch zeker?
Nou, kijk, wij hadden al eens onze vakantie beschreven op Corfu en toen kregen we iets van 4000 views, dus toen we hiermee begonnen wilden we kijken of we nogmaals een redelijk succesvol verhaal konden schrijven in TRU. Er blijken nu meer dan een kwart miljoen views geweest te zijn...quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:53 schreef SpeedDemon het volgende:
Ik blijf het legendarisch vinden dit!
Zij zitten lekker op de camping meh Ollie en kuiken en de hele Fok-community ligt in de bossen en achtervolgd witte busjes!![]()
Dit zal niet snel overtroffen worden denk ik.
Maar zeg s Ryan en Stali, Wat was de verwachting die jullie hadden van dit verhaal? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
Kan 1 persoon ons nog even bellen btw???
Gewoon uit nieuwschierigheid, waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
We zijn gebeld door een aardig persoon alleen weet ik niet meer wie ik gesproken heb, ik wil nog even bedanken mocht hij meelezen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwschierigheid, waarom?.
Geen nummer, sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
Onderschat ons niet, dat doen wel meer mensen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie hebben met dit onverwachte succesverhaal natuurlijk wel jullie eigen ruiten ingegooid, he.
Ik bedoel, probeer de mensen op Fok nu nog maar eens op het verkeerde been te zetten met
al die mooie verhalen...
Tja, het 'mysterie' is opgelost dus de sensatiezoekers zijn allemaar terug naar hun eigen (sub)forum.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:38 schreef Stali. het volgende:
BTW, heeft het soms iets met onze aanwezigheid te maken dat in de Pottenkijkersreeks amper gepost wordt? We lijken verdorie wel spelbrekers..
Ik zit nog steeds te refreshen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef Stali. het volgende:
[..]
Onderschat ons niet, dat doen wel meer mensen..
Je bedoelt natuurlijk de fictieve Italiaanse auto's bij het fictieve hotel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:08 schreef veldmuis het volgende:
De grap was goed, alleen wat deden die italiaanse auto's daar! Mafia zaken die aan het licht komen door de pottenkijkersreeks?.
Geen pottenkijkers deel 34, De nazitquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk de fictieve Italiaanse auto's bij het fictieve hotel.![]()
We zitten in de afterpartyquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef vuurwerkman het volgende:
Wordt steeds minder druk hier !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |