Ja, ach. Eigen schuld hé?quote:Ik heb begrepen dat jij zo'n beetje de grote aanjager van het onderzoek te velde bent geweest hè. Hulde. Schaam me een beetje eerlijk gezegd.
Nee, geweldig juist!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, ach. Eigen schuld hé?
Ik wilde persé het verhaal ontkrachten. Dus ja, dan moet je wel op pad.
Sja, het hele avontuur was eigelijk maar 1 weekjequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef livEliveD het volgende:
34 delen
Hebben jullie ook zo'n gevoel dat het in een rush voorbij ging?
dat luisterfragment gaf me toen meer de indruk dat je op steen of een stoeptegel zat te pushen dan eengat zat te gravenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We hebben wel een schep meegenomen, en ik heb vlak naast Stali paar keer wat grint en zand verplaatst, zodat je dat kon horen....
Leek langerquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:41 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Sja, het hele avontuur was eigelijk maar 1 weekje
Wel als het maar 1 week duurt... Moet je je voorstellen dat het 3 maanden zou duren, zou ik me helemaal zo'n tweaker voelen, steeds 's nachts wakker enzow...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leek langer
Maar perfect zo een weekje.
Als je de echte naam van Ryan3 weet te vinden in een topic ben je al een heel eindquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef ikke_ook het volgende:
Alles klopt nu in mijn ogen op 1 ding na, misschien is het al wel voorbij gekomen, maar ik vraag het toch nog even. Er werd op Fok!radio gezegd dat jullie in de database hebben gezocht nog gistermiddag. En toen hadden jullie opeens het nummer van de moeder van Ryan... Het lijkt me toch sterk dat jullie dat ergens in de database van Fok hebben gevonden....was het gespeeld en waren er dan toch dan toch een paar users die er van af wisten?Wist Yvonne dat telefoonnummer?Of zie ik iets over het hoofd?
Achternaam + plaatsnaam -> telefoongidsquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef ikke_ook het volgende:
Alles klopt nu in mijn ogen op 1 ding na, misschien is het al wel voorbij gekomen, maar ik vraag het toch nog even. Er werd op Fok!radio gezegd dat jullie in de database hebben gezocht nog gistermiddag. En toen hadden jullie opeens het nummer van de moeder van Ryan... Het lijkt me toch sterk dat jullie dat ergens in de database van Fok hebben gevonden....was het gespeeld en waren er dan toch dan toch een paar users die er van af wisten?Wist Yvonne dat telefoonnummer?Of zie ik iets over het hoofd?
Nu mutant nogquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:55 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben blij dat ze terecht zijn, want ik was enorm bezorgd en ik had 's nachts moeite met slapen.
Tranen in mijn ogen van geluk nu.
Hoi.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Effe offtopic:
Welke forums zijn nou echt de place to be?
Je post er nu inquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Effe offtopic:
Welke forums zijn nou echt de place to be?
Oude gegevens worden nog wel bewaard in de database zover ik weet dus je kan nog wel het een en ander terughalen als het ooit online heeft gestaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:51 schreef ikke_ook het volgende:
Maar even de belangrijkste vraag: Was de vakantie wel leuk?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:13 schreef Stali. het volgende:
Ben alvast aan het inlezen, jullie hebben er met zijn allen wel een prachtige reeks van gemaakt zeg!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |