Ik weet niet of hij het leuk vindt want hij snapt het domweg nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
misschien vindt casper apporteren niet leuk, of is dat iets wat alle honden leuk vinden?
Same here. Je kan gooien wat je wilt bij Kita maar terugbrengen...nou nee. Hij wil er nog wel eens achteraan rennen maar zodra hij het object gevonden heeft wandelt hij op zijn gemak weg sans object.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn laatste post uit vorige deel:
Ik weet niet of hij het leuk vindt want hij snapt het domweg nietWe doen het hem regelmatig voor (Gooit Taak of ik wat weg en gaat de ander erachteraan) en dan staat hij met een blije kop dom te kwispelen maar als hij het dan zelf moet doen staat hij nog steeds dom te kwispelen
Soms gaat hioj wel achter een balletje of een flossie aan maar dan pakt hij het bijna nooit op maar gaat er...jawel.... dom bij staan kwispelen
Ach, ik blijf gewoon volhouden. Hij zal heus een keer de truuk van Smekkerdje afkijken hoor
Hier schijnt de hele ochtend het zonnetje al en bij recipient moet je gewoon je eigen mailadres invullen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan maandag op de cursus beginnen met aporteren. Aan de lijn, korte afstand. De kunst is, als i khet goed heb gelezen hier en daar, om de hond eerst aan de lijn te leren aporteren. Je kunt hem dan namelijk 'binnenhalen' met de lijn onder enthousiast geroep dat ie zo geweldig is enzo.
Miss_sly; aangezien jij met Misu aan een cursus begint, Tinkerbell met Ayla naar cursus gaat en vlgs mij de puppies ook naar cursus gaan........................Denk jij dat een apart "hondenschool" topic een leven zou hebben?? Uit ander topic heb ik begrepen dat Quikie_Bat (of hoe je dat dan ook schrijft) een (eigen?) hondenschool heeft. Wellicht dat zij ook wel geïnteresseerd is??????????quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan maandag op de cursus beginnen met aporteren. [..................]
Ik ben benieuwd of hij dat op de cursus geleerd krijgt
Lijkt me leuk. Dacht ik ook al aan. Hoop dat Quickie-Bat dan ook postquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:53 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Miss_sly; aangezien jij met Misu aan een cursus begint, Tinkerbell met Ayla naar cursus gaat en vlgs mij de puppies ook naar cursus gaan........................Denk jij dat een apart "hondenschool" topic een leven zou hebben?? Uit ander topic heb ik begrepen dat Quikie_Bat (of hoe je dat dan ook schrijft) een (eigen?) hondenschool heeft. Wellicht dat zij ook wel geïnteresseerd is??????????
(ik ben zowiezo geïnteresseerd ivm de jacht naar een goede school voor Chakra.)
gequote:
Het is altijd leuk om Ayla te zien (rennen), dus laat maar zien dat filmpjequote:Op dinsdag 12 april 2005 12:52 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik dat ook om Ayla af te leiden als dat nodig is. Bijvoorbeeld bij een hond waarvan ik weet dat ze er op zal reageren. Kunst is dan om dat afleiden te laten starten voor ze de andere hond in het oog krijgt.
Ik heb overigens nog een filmpje waar Ayla achter stokken aan rent. is dat leuk voor jullie om te zien? 't Enige wat ze doet is achter stokken aan hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, het slimste lijkt het me om je even te laten testen bij de huisarts, dan weet je het zeker
Hier geen concurrentie voor Kita, maar denk maar niet dat een speeltje beneden laten liggen een optie is hoor, nee natuurlijk niet, wij leggen speeltjes beneden, hij brengt ze weer naar boven, gooit ze in z'n mand en wandelt weer weg. Zo van "Van mij, afblijven".quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef Spindizzy het volgende:
In huis vertikt hij het ook. Het enige dat hij doet met speelgoed is het afpakken van Smekkie want ook al speelt hij er niet mee, tis wel allemaal van hem
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:12 schreef Sprookjesbos het volgende:
Rena, als je al gevoelige ingewanden hebt kan het dan niet gewoon de "spanning" van de nieuwe pup zijn???
Klinkt mss stom maar alles is toch net even anders, vergelijk het maar met de reactie van een kind op iets nieuws in de omgeving <en dan vergelijk ik je darmen met een kind, niet jou>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het zou wel heel kut zijn als het een allergie of zo is, want misselijkheid en dergelijke komt wel voor bij allergie, maar het is wel zeldzaam dacht ik. Misschien val ik wel wat af, dat zou wel handig zijn
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:08 schreef Beaker het volgende:
Rena,ik denk dat het gewoon spanningen zijn, heb ik ook last van
Spanning = rare darmen! Als je een hondenallergie hebt moet je voornamelijk denken aan niesen, traan ogen, snotneus!
Succes hoor meis!!
*domme vraag modus*quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:47 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik lekker ff TV kijken met Ozzie op schootKan ie lekker scheten laten
Hij gaat zo'n 11-15 kilo wegen. Ik ga nu al altijd met hem op de grond zitten. Later als ie groot is kopen we een groot kussen zodat we er allebei nog opkunnen. Nu kan hij nog helemaal op schoot, later waarschijnlijk alleen met z'n kop. Of toch helemaal, dat zie ik wel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
*domme vraag modus*
Hoe zwaar wordt Ozzie? Is het dan nog fijn om hem op schoot te hebben? Of kun je dat afleren
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:47 schreef Syrena het volgende:
Rena> Ik ben anderhalve week van slag af geweest omdat we Ozzie 'ineens' hadden. Ik heb ook last van mijn darmen gehad (en verder voelde ik me geestelijk een beetje raar). Maar ik troostte me maar met de gedachte dat ik A toch al in therapie was
en B dat Ozzie ook nog erg moest wennen en ik dus niet de enige was. Maar ik vind 'm nog steeds echt helemaal geweldig. Net ook, hij liep gewoon wat door de kamer te huppelen en ik was echt zoooooo blij. Ik kan echt uren naar 'm kijken.
Als in, "dat vinden ze lekker" ????????quote:Op woensdag 13 april 2005 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
Smekje was van de week bang voor de bellenblaas![]()
Op hondenwebshop verkopen ze bellenblaasspul met viezehondjessmaken ...
Jaquote:Op woensdag 13 april 2005 10:13 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Als in, "dat vinden ze lekker" ????????
Yup, een hele kleurrijke vogel, dat welquote:Op woensdag 13 april 2005 10:20 schreef Spindizzy het volgende:
Hehehe ziet het er zeker net uit of hij een vogel te grazen heeft genomen
Het lijkt me wel gaaf, vind het alleen jammer dat er niet bij staat wat er inzit....De hond krijgt met al dat gehap toch e.e.a. binnen, en vooral als het lekker smaakt zal bijv. Chakra zeker ook de druppels van de grond aflikken. Toch eens kijken of ik het ergens in een winkel kan vinden dan kan ik het flesje lezen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, ik zou me echt ff laten onderzoeken. Sowieso, misschien zijn er medicijnen waarmee je het kan onderdrukken of zo? Anyway, als je het 'weet', kun je er rekening mee houden.![]()
![]()
het valt me wel op trouwens dat mn huisarts mij wel een allergie lijkt te willen aansmeren of zoHij is er al twee keer over begonnen...
Ja, dat is ook zo leuk aan Misu: hij is een heel lieve, vrolijke hond! Hij kan heel melancholiek kijken, maar hij is eigenlijk altijd vrolijk en blijquote:Op woensdag 13 april 2005 12:35 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Leuk zeg, vrolijk beestje ook. En hij zwemt echt (dat doet Ayla dus niet, wil ze niet)
Een second opinion kan geen kwaad, maar aan sommige dingen is gewoon verder niets te doen. Dit is zo'n ding. 't Arme beest zit al op de zwaarste pillen, what else is there?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
misschien tijd voor een andere dierenarts, beaker?
En die plaskater zit nu in je "onderschrift"quote:Op donderdag 14 april 2005 12:10 schreef moussy het volgende:
ow de homepaat heeft ons een van een plas-kater afgeholpen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:20 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
En die plaskater zit nu in je "onderschrift"![]()
Ik heb over het algemeen de instelling dat als de gewone geneeskunde het niet meer weet je altijd nog kan kijken of de homeopathie nog een oplossing heeft.
Chakra d'r volgende station dus
Dat eerste filmpjequote:Op donderdag 14 april 2005 11:02 schreef lady-wrb het volgende:
http://s1.youshareit.com/(...)db68f11bb4a073f.html
http://s1.youshareit.com/(...)ca64907d824e4c4.html
Falen?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef moussy het volgende:
Nee helaas, ik heb een plas-poes gehad en ben toen stad en land afgeweest, maar heb het nooit kunnen vinden.
Plas-poes bleek hier helemaal niet gelukkig en is bij een ander gezin (zonder kinderen) gaan wonen en toen was plas-poes de liefstemaar mén wat voelde dat als falen.
Ik heb het met een kat gehad...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:08 schreef moussy het volgende:
Ja maar mijn standpunt is dat alles was ik in huis haal ook echt blijftEn zo heb ik al eens een hond en een kat weg moeten doen.... Het voelt als verraad, falen, nou ja, niet goed iig. Het is wel fijn om te weten dat ze het nú goed hebben, maar als ik er weer aan terug denk weet ik precies weer hoe het voelde om ze weg te brengen
ff wassenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef mallemeid het volgende:
He verdorie, ons knijn heeft allemaal poep bij z'n kont zitten...Wat moet ik nou doen.. Getver, ik haat dit soort dingen!
schoonmaken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef mallemeid het volgende:
He verdorie, ons knijn heeft allemaal poep bij z'n kont zitten...Wat moet ik nou doen.. Getver, ik haat dit soort dingen!
Meteen aanpakken. Volgens mij hoort er bij een konijn geen poep aan de kont te zitten. Het kan wel diarree zijn en dat is niet goed. Als je het wast, kan je controleren of het doorgaat. En handschoenen aan doen is verstandig. Je kan ook een washandje of een oude doek pakken die je weg kan gooien, heb je iets meer 'grip'.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef mallemeid het volgende:
Ja dat heb ik begrepen idd...maar ik ben bang voor dat beest. Nouja, eens kijken hoe ik het ga oplossen. Maar op zich is het dus niet levensbedreigend? Ze is nog heel fit enzo. Plankie komt vanavond pas thuis, die moest gauw weg om te werken.
Gewoon mijn rubberen handschoenen aan, bak met lauw water pakken, véél keukenrol....
En anders wacht ik misschien wel tot vanavond.
Zoals je het schrijft geloof ik jequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef miss_sly het volgende:
Misu is stoer
ok, ik ben misschien niet helemaal onbevooroordeeld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:34 schreef miss_sly het volgende:
- een spuitje; ja, helaas denken ze daar echt over, en dat vind ik zo zielig![]()
Ik vind het echt zo zielig, maar ze denken er wel over.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Ik ook!
Van die korrels heb ik nog nooit gehoord...
Dat denk ik eerlijk gezegd ook... Het is niet per ongeluk toch iets lichamelijks?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat Beau het beste af zou zijn in een rustige omgeving zonder te veel andere beesten, waar ze lekker kan rondhangen.
Hoop dat alles goed is met jullie... Dikkequote:Op vrijdag 15 april 2005 21:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Was gisteren Ayla bijna kwijt. Maar ik ga daar in het hondenschooltopic nog over schrijven. (er gebeurd thuis even te veel voor volkomen mijn aandacht hierbij)
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef miss_sly het volgende:
Zo, en Misu heeft het zwemmen nu echt ontdekt
Bleef het eerst bij een paar voorzichtige slaagjes door het net iets te diepe water en had hij nog niet door hoe hij met stok in de bek kon zwemmen, nu zwom hij tegen de hoge golven (het waaide behoorlijk) in naar de stok en kwam niet terug zonder stok!! En het was echt diep waar ik de stok heengegooid had
Misu is stoer
ok, ik ben misschien niet helemaal onbevooroordeeld![]()
![]()
Janee ik weet nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:54 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien probeert ze jou wel zoekspelletjes te leren
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:52 schreef wadgem het volgende:
Ik ben al een kwartier met mijn kat aan het apporteren.
Wie weet trouwens waarom ze haar speeltjes in mijn shcoenen deponeert? Wat betekent dat?
Ik heb niet bijgelezen dus misschien vraag ik naar de bekende weg, maar wie zijn dit?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef moussy het volgende:
Ja ze zijn echt heel erg leuk!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef kissa het volgende:
Ik heb niet bijgelezen dus misschien vraag ik naar de bekende weg, maar wie zijn dit?
Nou ik had dus dat plaatje van een vingerdiertje en dat was zo'n leukerd dat ik een search deed op Google Images naar vingerdiertjes en de link daarnaar hier neerzette. Die mensen stonden daar ook tussenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:22 schreef kissa het volgende:
Vertel? please? Ik lach me rot maar weet niet waarom
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:03 schreef kissa het volgende:
Nee hoor, je bent geen zeikerd. Je wilt gewoon het beste voor Bas en dat is goed![]()
Beterschap Bas!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef kissa het volgende:
Tink, ik las iets over Ayla bijna kwijt zijn en drukte? Ik hoop dat alles in orde is?![]()
Rena.....graag foto's van Bommel![]()
Dat incident met Ayla is op de achtergrond geschoven door iets veel ergers, maar ik ga er zo wat over schrijven (in het hondenschool-topic).quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef kissa het volgende:
Tink, ik las iets over Ayla bijna kwijt zijn en drukte? Ik hoop dat alles in orde is?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:56 schreef kissa het volgende:
Hoe is het met jou Rena?
quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 15:31 schreef kissa het volgende:
Wat loopt Bommel keurig en rustig aan de riem![]()
Als ik Saar aan de riem heb, lijkt het net of ik aan het vliegeren ben![]()
Leukquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:31 schreef Beaker het volgende:
Hoe was de meet?? Hoe was de meet?? Hoe was de meet??
Ja, hadden we dat niet gezegd danquote:Op zondag 17 april 2005 11:20 schreef Beaker het volgende:
Zou de minimeet nog voortduren vandaagze laten ons zolang wachten
Nee, dat hadden jullie niet gezegdquote:Op zondag 17 april 2005 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hadden we dat niet gezegd dan
Ik zou trouwens ook een andere dierenarts bellen en om zijn mening vragen!
Ja die loopt nu in de voortuin luid kwakend de boel te regelen, maar ik weet uit ervaring dat ie na een paar dagen zijn snor zal drukkenquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja die loopt nu in de voortuin luid kwakend de boel te regelen, maar ik weet uit ervaring dat ie na een paar dagen zijn snor zal drukken
Linkje is mama eend van vorig jaar.
Ik heb nu nog geen foto's gemaakt, de eend in het linkje is van vorig jaar. De eend die er nu zit lijkt er precies op. Ik denk dat zolang ze er zit ik haar niet stoor. Pas als de jonkies er zijn dan hobbel ik ze wel weer achterna naar de vijverquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 20:04 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen foto's gemaakt, de eend in het linkje is van vorig jaar. De eend die er nu zit lijkt er precies op. Ik denk dat zolang ze er zit ik haar niet stoor. Pas als de jonkies er zijn dan hobbel ik ze wel weer achterna naar de vijver
Ik heb mijn zusje nog gesproken, en hun da geeft wel een spuitje. Sterker nog, ze hebben een afspraak voor as vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:33 schreef moussy het volgende:
een goede dierenarts geeft geen spuitjedie zal aanraden om eerst te proberen te herplaatsen
Dat meen je niet, miss_slyquote:Op maandag 18 april 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn zusje nog gesproken, en hun da geeft wel een spuitje. Sterker nog, ze hebben een afspraak voor as vrijdag![]()
Ze hebben de druppels al eens geprobeerd, vertelde ze, en die hielpen niet. Ze hebben ook gekeken naar een ander huis, waar ze de katten eventueel bijvoorbeeld in een bijkeuken kunnen doen als ze niet thuis zijn, zodat alles schoon blijft op de plekken waar Jens komt, maar dat valt ook zomaar niet mee. Ze hadden het nog over de Stichting Kat (kent iemand die?), maar de afspraak staat. Het rare vind ik dan dat ze haar niet naar een asiel willen brengen, want dat is zielig...ik vind een spuitje ook zielig....
Ja, dat heb ik ook gevraagd.quote:Op maandag 18 april 2005 09:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat meen je niet, miss_sly
Sorry, ik kan hier zo verdrietig om worden...
Waarom niet zelf zoeken naar een ander baasje of inderdaad een asiel?
Jeej
Ik snap wel dat ze 'haast' hebben, maar daar kunnen ze het beestje toch niet de dupe van laten wordenquote:Op maandag 18 april 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat heb ik ook gevraagd.
Punt is dat ze het een beetje te lang hebben uitgesteld, met de hoop dat ze wel zouden verhuizen of het weer minder zou worden. Dat is niet gebeurd, maar Jens wordt zo snel groot. En ivm de vakantie over 5 weken, willen ze op tijd maatregelen nemen, zodat de andere katten niet gestresst zijn als ze een weekje thuis zijn en er 1 missen.
Ik kan ze echt niet in huis nemen, anders deed ik het wel...
Als ik iemand vind, is het goed, zeiden ze. Wel iemand die er goed voor is, voegde ze er aan toe. Toen heb ik ze even vernietigend aangekekenquote:Op maandag 18 april 2005 09:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze 'haast' hebben, maar daar kunnen ze het beestje toch niet de dupe van laten worden
En als er iemand is die het beessie in huis wil nemen, geven ze em dan wel mee of gaan ze moeilijk doen? Dan zou je nl. een brandtopic hier of op een ander dierenforum kunnen overwegen...
quote:Op maandag 18 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ben ik heel erg niet begrijpend en niet meelevend als ik zeg dat als het mijn zus was ze na zo'n kutgeintje heeeeeel lang bij me uit de buurt moest blijven
Ja hoor es, meissie, je kan niet de hele wereld redden hoor! Ik heb het ook een tijdje gedaan met de beesten van mn moeder, maar behalve dat ik er zelf aan kapot ging (deze beesten gingen ook dood door te dik zijn) is het ook helemaal niet mijn (of jouw) taak andermans problemen op te lossen, hoe kut dat voor het beestje ook is. Het enige dat je ermee bereikt, is dat men daarna nog roekelozer wordt, want '... vangt em toch wel op'.quote:Op maandag 18 april 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, ik begrijp dat heel goed. Maar misschien denken jullie ook wel nu, dat ik haar dan in huis moet nemen om het te voorkomen, en dat doe ik ook nietDus eigenlijk ben ik net zo verkeerd
Geen idee, maar als je uitlegt hoe schrijnend de situatie is, zullen ze vast wel willen helpen/ bemiddelen!quote:Op maandag 18 april 2005 10:31 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er iemand ervaring met shhh; zou die haar op willen nemen als te plaatsen? En zolang naar een gastgezin tot ze geplaatst wordt?
Ja ikquote:Op maandag 18 april 2005 10:31 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er iemand ervaring met shhh; zou die haar op willen nemen als te plaatsen? En zolang naar een gastgezin tot ze geplaatst wordt?
Goed zo!quote:Op maandag 18 april 2005 11:06 schreef Beaker het volgende:Ik heb voor morgenmiddag een afspraak met Bas bij de DA voor een second opinion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |