abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:54:28 #1
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26167434
Mijn laatste post uit vorige deel:
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:47 schreef lady-wrb het volgende:

misschien vindt casper apporteren niet leuk, of is dat iets wat alle honden leuk vinden?
Ik weet niet of hij het leuk vindt want hij snapt het domweg niet We doen het hem regelmatig voor (Gooit Taak of ik wat weg en gaat de ander erachteraan) en dan staat hij met een blije kop dom te kwispelen maar als hij het dan zelf moet doen staat hij nog steeds dom te kwispelen Soms gaat hioj wel achter een balletje of een flossie aan maar dan pakt hij het bijna nooit op maar gaat er...jawel.... dom bij staan kwispelen Ach, ik blijf gewoon volhouden. Hij zal heus een keer de truuk van Smekkerdje afkijken hoor

Hier schijnt de hele ochtend het zonnetje al en bij recipient moet je gewoon je eigen mailadres invullen.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 12:03:46 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26167693
Leuk, ze zijn al flink gegroeid ook he?
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:11:44 #4
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26167738
Zijn al pluizenbollen ipv bolletjes
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 12:15:06 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26167812
vooral die grijze en die bruine groeien goed.
die witjes zijn echt nog ukkies bij die andere vergeleken
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 12:33:07 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26168210
kippetjes in de topictitel.....

dat vraagt om een kippetjesspam

http://s1.youshareit.com/(...)c1b37f2292f5fca.html

waarschuwing: t is een flinkerd
pi_26168292
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn laatste post uit vorige deel:
Ik weet niet of hij het leuk vindt want hij snapt het domweg niet We doen het hem regelmatig voor (Gooit Taak of ik wat weg en gaat de ander erachteraan) en dan staat hij met een blije kop dom te kwispelen maar als hij het dan zelf moet doen staat hij nog steeds dom te kwispelen Soms gaat hioj wel achter een balletje of een flossie aan maar dan pakt hij het bijna nooit op maar gaat er...jawel.... dom bij staan kwispelen Ach, ik blijf gewoon volhouden. Hij zal heus een keer de truuk van Smekkerdje afkijken hoor

Hier schijnt de hele ochtend het zonnetje al en bij recipient moet je gewoon je eigen mailadres invullen.
Same here. Je kan gooien wat je wilt bij Kita maar terugbrengen...nou nee. Hij wil er nog wel eens achteraan rennen maar zodra hij het object gevonden heeft wandelt hij op zijn gemak weg sans object.
In huis doet hij het wel, hij heeft een groene piep kikker en als je die gooit dan gaat hij er als een dwaas achteraan en brengt ie hem weer terug maar buiten? Forget it.
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:47:18 #8
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26168514
Hoera kippenfilmpjes, en dan blijkt dat ik ze achter de pc van vriendjelief niet kan zien en moet ik wachten tot ik morgen op kantoor ben

ik durf op zijn pc geen nieuwe mediaspeler te downloaden

Grappig dat meer honden een verschillend apporteer gedrag hebben binnen en buiten. Chakra brengt altijd alles terug wat je weggooit alleen weigert ze buiten de dingen weer af te geven terwijl dat binnen amper een probleem is.
dus altijd het bos in met twee balletjes, twee stokken etc etc
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:48:00 #9
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26168523
In huis vertikt hij het ook. Het enige dat hij doet met speelgoed is het afpakken van Smekkie want ook al speelt hij er niet mee, tis wel allemaal van hem
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 12:48:15 #10
5428 crew  miss_sly
pi_26168527
Wij gaan maandag op de cursus beginnen met aporteren. Aan de lijn, korte afstand. De kunst is, als i khet goed heb gelezen hier en daar, om de hond eerst aan de lijn te leren aporteren. Je kunt hem dan namelijk 'binnenhalen' met de lijn onder enthousiast geroep dat ie zo geweldig is enzo. Het balletje ruilen tegen een snoepje en weer weggooien en binnenhalen

Binnen doet Misu het ook wel aardig met 1 bal, maar buiten lukt het ook niet. Niet met een bal, maar ook niet met een stok ofzo. Ik ben benieuwd of hij dat op de cursus geleerd krijgt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:49:58 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26168562
Doerak! Gekke oude meid.

sjon had dat kleine grut allang aan stukken gescheurd
pi_26168602
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan maandag op de cursus beginnen met aporteren. Aan de lijn, korte afstand. De kunst is, als i khet goed heb gelezen hier en daar, om de hond eerst aan de lijn te leren aporteren. Je kunt hem dan namelijk 'binnenhalen' met de lijn onder enthousiast geroep dat ie zo geweldig is enzo.

Ik gebruik dat ook om Ayla af te leiden als dat nodig is. Bijvoorbeeld bij een hond waarvan ik weet dat ze er op zal reageren. Kunst is dan om dat afleiden te laten starten voor ze de andere hond in het oog krijgt.

Ik heb overigens nog een filmpje waar Ayla achter stokken aan rent. is dat leuk voor jullie om te zien? 't Enige wat ze doet is achter stokken aan hoor
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 12:53:19 #13
5428 crew  miss_sly
pi_26168620
Die Doerak je zou bijna denken dat het een beeld is ipv een levende poes
Wat een leuke kipjes
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:53:33 #14
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26168623
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan maandag op de cursus beginnen met aporteren. [..................]
Ik ben benieuwd of hij dat op de cursus geleerd krijgt
Miss_sly; aangezien jij met Misu aan een cursus begint, Tinkerbell met Ayla naar cursus gaat en vlgs mij de puppies ook naar cursus gaan........................Denk jij dat een apart "hondenschool" topic een leven zou hebben?? Uit ander topic heb ik begrepen dat Quikie_Bat (of hoe je dat dan ook schrijft) een (eigen?) hondenschool heeft. Wellicht dat zij ook wel geïnteresseerd is??????????
(ik ben zowiezo geïnteresseerd ivm de jacht naar een goede school voor Chakra.)
pi_26168650
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:53 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Miss_sly; aangezien jij met Misu aan een cursus begint, Tinkerbell met Ayla naar cursus gaat en vlgs mij de puppies ook naar cursus gaan........................Denk jij dat een apart "hondenschool" topic een leven zou hebben?? Uit ander topic heb ik begrepen dat Quikie_Bat (of hoe je dat dan ook schrijft) een (eigen?) hondenschool heeft. Wellicht dat zij ook wel geïnteresseerd is??????????
(ik ben zowiezo geïnteresseerd ivm de jacht naar een goede school voor Chakra.)
Lijkt me leuk. Dacht ik ook al aan. Hoop dat Quickie-Bat dan ook post
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 12:57:44 #16
5428 crew  miss_sly
pi_26168714
Heel antwoord gepost, weer weg
Anyway, samenvattend: ik kom zeker langs in dat topic
pi_26169371
Ik heb de baan

Moet ff alles nog bijlezen enzo dus vergeef me, maar ik wilde het jullie F&F'ers ff laten weten!!

* Beaker is mega blij
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26169789
Beaker, gefeliciteerd!!!

bijna Bommelspam in foto topic
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 13:56:58 #19
43556 miss_dynastie
pi_26170162
Wat fijn beak, van harte
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:58:54 #20
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26170205
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef Beaker het volgende:
Ik heb de baan
ge feli ci teerd !!

Misschien stomme vraag, maar wat ga je doen???
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:09:31 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26170419
Beaker! Gefeliciteerd!
pi_26170469
Daar ben ik weerrrrr Ik heb alles bijgelezen, het gaat lekker overal he! (Yeah, nieuwe baan voor Beaker!)
Nu Mous d'r rug nog.

Ik ging gister even naar m'n beste vriendin, die heeft vandaag IVFpunctie gehad, dus gister even m'n mp3speler en wat ontspannende middelen langsgebracht. Ik wilde net weggaan thuis, belt haar man: Oh, je bent nog niet weg (ik dacht dat hij ging zeggen dat m'n vriendin toch liever wilde rusten) Je neemt Ozzie toch zeker wel mee he?!

Dus ik voor de eerste keer alleen met Ozzie in de auto! Het ging echt heel goed, was ook niet zo heel ver (5 min. rijden). Ozzie wilde eerst niet uit z'n bench, en de twee Russels hingen er natuurlijk al met hun snuit in Uiteindelijk heeft ie anderhalf uur zitten rennen en spelen met de jongste (Reggie). De oudste vond Ozzie maar een brutaaltje, dus die had het na 5 min. wel gezien.

Ik had stom genoeg de videocamera thuisgelaten, en voor foto's renden ze te snel. Ozzie was ook compleet vergeten dat ik er was. Ik pakte hem op om even uit te rusten, piepen!! Hij MOEST en ZOU weer achter Reggie aan. Hij heeft nog in de kamer daar geplast en gepoept (voor zo ver dat ging want Reggie hing al op z'n rug) daarna nog even aan de brokken gevroten van Reggie en Murphy, wat ze gewoon toelieten, de eitjes.

Toen ik naar huis ging lag hij in coma voordat we goed en wel de straat uit waren
Dus, absoluut voor herhaling vatbaar.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 14:19:27 #23
5428 crew  miss_sly
pi_26170634
Beaker gefeliciteerd
Wat voor baan is het? Fijn als je weer met plezier naar je werk kunt dadelijjk
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 14:53:38 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26171997
Beaker!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd
pi_26172091
Joepie Beaker, wat doe je nu en wat ga je doen??
pi_26172120
Tink graag een filmpje van Ayla die achter stokken aan rent

Lady-wrb Leuk, de kuikjes
pi_26172551
Ik heb zo'n idee dat ik allergisch of zo ben voor Bommel Ik ben al sinds hij er is heel erg aan de diarree en ontzettend misselijk, en als ik 's avonds in bed lig wordt het weer minder. Iemand ervaring mee? Ik zou dit echt heel erg k*t vinden
And you know I might
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 15:40:39 #29
5428 crew  miss_sly
pi_26172598
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:52 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ik gebruik dat ook om Ayla af te leiden als dat nodig is. Bijvoorbeeld bij een hond waarvan ik weet dat ze er op zal reageren. Kunst is dan om dat afleiden te laten starten voor ze de andere hond in het oog krijgt.

Ik heb overigens nog een filmpje waar Ayla achter stokken aan rent. is dat leuk voor jullie om te zien? 't Enige wat ze doet is achter stokken aan hoor
Het is altijd leuk om Ayla te zien (rennen), dus laat maar zien dat filmpje
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 15:42:55 #30
43556 miss_dynastie
pi_26172654
Rena, het slimste lijkt het me om je even te laten testen bij de huisarts, dan weet je het zeker
pi_26172673
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, het slimste lijkt het me om je even te laten testen bij de huisarts, dan weet je het zeker

Ja, ik heb sowieso wel gevoelige maag en darmen, maar nu voel ik me gewoon echt niet lekker
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 15:48:28 #32
43556 miss_dynastie
pi_26172789
Tja, het zou toeval kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet
Ik denk dat ze dat met een bloedtest kunnen achterhalen, dan heb je zekerheid.
En heej, al ben je allergisch, dat betekent heus niet meteen dat bommel weg moet of zo
pi_26173079
hm van allergich zijn word je niet misselijk toch?
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:12:55 #34
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26173307
Rena, als je al gevoelige ingewanden hebt kan het dan niet gewoon de "spanning" van de nieuwe pup zijn???
Klinkt mss stom maar alles is toch net even anders, vergelijk het maar met de reactie van een kind op iets nieuws in de omgeving <en dan vergelijk ik je darmen met een kind, niet jou>
pi_26173583
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef Spindizzy het volgende:
In huis vertikt hij het ook. Het enige dat hij doet met speelgoed is het afpakken van Smekkie want ook al speelt hij er niet mee, tis wel allemaal van hem
Hier geen concurrentie voor Kita, maar denk maar niet dat een speeltje beneden laten liggen een optie is hoor, nee natuurlijk niet, wij leggen speeltjes beneden, hij brengt ze weer naar boven, gooit ze in z'n mand en wandelt weer weg. Zo van "Van mij, afblijven".

Hij heeft een mand vol overigens dankzij vrienden en familie
pi_26174250
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:12 schreef Sprookjesbos het volgende:
Rena, als je al gevoelige ingewanden hebt kan het dan niet gewoon de "spanning" van de nieuwe pup zijn???
Klinkt mss stom maar alles is toch net even anders, vergelijk het maar met de reactie van een kind op iets nieuws in de omgeving <en dan vergelijk ik je darmen met een kind, niet jou>

Dat zou opzich wel kunnen ja. Ik kijk het gewoon nog even een paar daagjes aan. Want ik vind het voor de rest niet buikgriep-achtig overkomen, want (vies detail )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou wel heel kut zijn als het een allergie of zo is, want misselijkheid en dergelijke komt wel voor bij allergie, maar het is wel zeldzaam dacht ik. Misschien val ik wel wat af, dat zou wel handig zijn
And you know I might
pi_26174319
Ik denk dat het toevallig is, Rena. Hooguit wat extra stress erbij met zo'n pup en hup..

Filmpje is way too big, zie ik net. We moeten gewoon die meet eens gaan afspreken. Dat gedoe met filmpjes terwijl we die beestjes live kunnen zien

Ik miste de hele Bommel-spam. Wat een dropje

[ Bericht 8% gewijzigd door Tinkerbell op 12-04-2005 17:06:10 ]
pi_26174585
Hoi!! Dank jullie wel voor de felicitaties Ik heb nu een administratieve baan en ga dat bij dit bedrijf ook weer doen, alleen werk ik me omhoog en uiteindelijk word ik hoofd boekhoudster

Rena, ik denk dat het gewoon spanningen zijn, heb ik ook last van Spanning = rare darmen! Als je een hondenallergie hebt moet je voornamelijk denken aan niesen, traan ogen, snotneus!

Succes hoor meis!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26174611
Och jessus, vergeet ik Beaker ook nog te feliciteren! gefeliciteerd dus
pi_26174702
Is goed hoor Tink
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26174948
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:08 schreef Beaker het volgende:
Rena, ik denk dat het gewoon spanningen zijn, heb ik ook last van Spanning = rare darmen! Als je een hondenallergie hebt moet je voornamelijk denken aan niesen, traan ogen, snotneus!

Succes hoor meis!!

Ja, dat zal het ook wel zijn, het voelt nu iets beter, maar ik was zo bang dat ik allergisch zou zijn en dat Bommel weg zou moeten. Ik ben een dramaqueen 1e klas
And you know I might
pi_26174949
Ff een klein fotospammetje.

Saar had het brood voor de gans van het aanrecht gejat en liep er trots mee door de tuin te vliegen. Maar ja, de aandacht werd afgeleid door een interessante stok
Daan (sluw!) pikte het brood in en Saar was helemaal uit het veld geslagen...

dinsdag 12 april 2005 @ 17:38:53 #43
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26175257
Op die laatste fto kijkt ze ook helemaal van:

pi_26175296
Saar en Daan

Bommel was trouwens heel erg braaf bij de dierenarts vandaag, hij kreeg zijn 2e inenting en hij gaf geen kick en bleef rustig zitten. Voor de rest is hij heel erg ondeugend, speels en vrolijk en is er eigenlijk weinig te melden, behalve dat hij gisteren bijna een dode muis opat
And you know I might
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 18:07:40 #45
5428 crew  miss_sly
pi_26175941
Wat leuk, Saar en Daan
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 18:09:04 #46
5428 crew  miss_sly
pi_26175978
Iets gaat er niet goed bij www.youshareit.com. Ik heb ook een filmpje van Misu waarop ie een stukkie zwemt, maar ik krijg het niet eens geupload
Iemand tips mbt wat ik fout zou kunnen doen?
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:16:39 #47
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26176150
Je wacht niet lang genoeg? Het lijkt heel lang of hij niks doet en dan opeens krijg je een nieuwe pagina met de URL van je filmpje.
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 18:22:44 #48
5428 crew  miss_sly
pi_26176271
Nee, ik krijg een ieuwe pagina met 'The page cannot be displayed'
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 20:27:45 #49
5428 crew  miss_sly
pi_26179264
Met hulp van Spin

http://s1.youshareit.com/(...)651f1d072c708e4.html

Misu in het water
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:28:36 #50
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26179284
Misu
pi_26179752
Rena> Ik ben anderhalve week van slag af geweest omdat we Ozzie 'ineens' hadden. Ik heb ook last van mijn darmen gehad (en verder voelde ik me geestelijk een beetje raar ). Maar ik troostte me maar met de gedachte dat ik A toch al in therapie was en B dat Ozzie ook nog erg moest wennen en ik dus niet de enige was. Maar ik vind 'm nog steeds echt helemaal geweldig. Net ook, hij liep gewoon wat door de kamer te huppelen en ik was echt zoooooo blij. Ik kan echt uren naar 'm kijken.

En nu ga ik lekker ff TV kijken met Ozzie op schoot Kan ie lekker scheten laten
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 20:51:54 #52
43556 miss_dynastie
pi_26179880
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:47 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik lekker ff TV kijken met Ozzie op schoot Kan ie lekker scheten laten
*domme vraag modus*
Hoe zwaar wordt Ozzie? Is het dan nog fijn om hem op schoot te hebben? Of kun je dat afleren
pi_26179956
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

*domme vraag modus*
Hoe zwaar wordt Ozzie? Is het dan nog fijn om hem op schoot te hebben? Of kun je dat afleren
Hij gaat zo'n 11-15 kilo wegen. Ik ga nu al altijd met hem op de grond zitten. Later als ie groot is kopen we een groot kussen zodat we er allebei nog opkunnen. Nu kan hij nog helemaal op schoot, later waarschijnlijk alleen met z'n kop. Of toch helemaal, dat zie ik wel.

Ik heb ook al eens met een Border Collie op schoot gezeten, dat ging best
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 20:56:51 #54
43556 miss_dynastie
pi_26180020
Aha, oké, ik moest namelijk ineens denken aan mensen bij mister_d op paardenclub die hun veulentje altijd op schoot namen, het beestje werd groter en mocht het niet meer en een paar jaar later letten ze even niet op en zat een enkele honderden kilo's wegend paard op schoot en dat vinden je benen niet leuk Niet dat een hondje zo zwaar is als een paard, maar toch
pi_26180059
Een PAARD Ow men!
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 21:16:50 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_26180550
Dat staartje van Misu in dat filmpje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 21:26:06 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26180835
ik ben ook allergisch..... maar dan voor de kipjes
vroeger toen ik nog jong was hadden we vogels en die moesten ook al om mij weg
maar de kipjes gaan als het goed is, ooit naar buiten en dan heb ik het vast veel minder benauwd.
maar ze gaan niet weg hoor
ik vind ze veel te leuk

wat een leuk filmpje van misu ik vond de foto's al zo leuk
pi_26188042
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:47 schreef Syrena het volgende:
Rena> Ik ben anderhalve week van slag af geweest omdat we Ozzie 'ineens' hadden. Ik heb ook last van mijn darmen gehad (en verder voelde ik me geestelijk een beetje raar ). Maar ik troostte me maar met de gedachte dat ik A toch al in therapie was en B dat Ozzie ook nog erg moest wennen en ik dus niet de enige was. Maar ik vind 'm nog steeds echt helemaal geweldig. Net ook, hij liep gewoon wat door de kamer te huppelen en ik was echt zoooooo blij. Ik kan echt uren naar 'm kijken.

Oke, dank je wel, ben nu wel wat gerustgesteld. Ben wel weer sinds ik beneden ben weer misselijk

Ik kan Misu niet zien
And you know I might
  woensdag 13 april 2005 @ 09:25:50 #59
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26188622
Whoohoooo, De ochtendwandeling is uitgebreid naar ongeveer drie kwartier

Als ik het alleen of met Cas zou lopen zouden we het in 20 minuten doen Maar het gaat om het idee. Het wordt nog wel wat met dat puppenkind van mij

Het arme ding heeft flink last van zijn tandjes geloof ik. Hij heeft erg veel moeite met zijn brokjes Zal straks bij de dierenwinkel wel iets nieuws te kluiven meenemen voor hem
pi_26188625
Zag ik daar verse foto's van saar en Daan

lady, balen van je allergie daar ben ik ook zo bang voor heb er al heel mijn leven last van zelfs voor honden, maar ik vind dieren veel te leuk dus zet me er overheen tot ergernis van de HA

Arme smekkerd
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 09:41:57 #61
43556 miss_dynastie
pi_26188852
Rena, ik zou me echt ff laten onderzoeken. Sowieso, misschien zijn er medicijnen waarmee je het kan onderdrukken of zo? Anyway, als je het 'weet', kun je er rekening mee houden.

het valt me wel op trouwens dat mn huisarts mij wel een allergie lijkt te willen aansmeren of zo Hij is er al twee keer over begonnen...
pi_26188969
Rena, ik zou ook ff naar de HA gaan!
Ik weet niet of het kan misschien weten jullie het, maar stel dat Bommel wormen heeft gehad kan een mens (in dit geval Rena) die dan overnemen en daardoor ziek worden?
Als je als mens een worm hebt kun je daar namelijk behoorlijk ziek van zijn!

Succes iig
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 13 april 2005 @ 10:07:52 #63
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26189312
In het "hondenschool" topic hebben we het over (leerzame)spelletjes die je met je hond doet, toen moest ik ineens denken aan Chakra d'r fascinatie voor bellenblaas...........
  woensdag 13 april 2005 @ 10:09:00 #64
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26189331
Smekje was van de week bang voor de bellenblaas

Op hondenwebshop verkopen ze bellenblaasspul met viezehondjessmaken ...
  woensdag 13 april 2005 @ 10:13:26 #65
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26189407
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
Smekje was van de week bang voor de bellenblaas

Op hondenwebshop verkopen ze bellenblaasspul met viezehondjessmaken ...
Als in, "dat vinden ze lekker" ????????
pi_26189415
Moussy, hoe was het gisteren in het ziekenhuis??
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 13 april 2005 @ 10:15:34 #67
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26189445
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:13 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Als in, "dat vinden ze lekker" ????????
Ja

Uitgekeken op saai speelgoed voor uw hond? Dan moet u de Bubble Buddy absoluut eens proberen! Dit naar bacon geurende bellenblaas pistool voor honden werkt zonder batterijen en is volkomen veilig voor mens en dier. Door de geur en smaak zijn de bellen extra leuk om te vangen en natuurlijk geweldig om spannende geursporen mee te maken! Ziet u uw hond al happen in de lucht? Dit speelgoed is gemaakt voor de meest enthousiaste spelers en garandeert uren speelplezier, net als andere Happy Dog Toys. Werkt niet op batterijen. In navulverpakking zijn de smaken pindakaas, bacon en barbecue-kip apart te bestellen .
Afmeting verpakking: 20,3 x 33 x 7,6 cm.
Inhoud: 0,12 liter per flesje Bubbles.

Gratis flesje bijgeleverd !

Linkje
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 10:18:01 #68
43556 miss_dynastie
pi_26189489
Oe, wat geweldig Weet zeker dat hondje_dynastie dat graag wil hebben

Ik heb van die speelgoedveertjes gekocht, 50 stuks in een zakje, bij de Hema. Eigenlijk om mee te knutselen, maar Yianneke vindt ze geweldig om mee te spelen Ga straks eens kijken of ie het ook nog doet als ik de camera wél bij de hand heb
  woensdag 13 april 2005 @ 10:20:13 #69
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26189530
Hehehe ziet het er zeker net uit of hij een vogel te grazen heeft genomen
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 10:26:40 #70
43556 miss_dynastie
pi_26189628
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:20 schreef Spindizzy het volgende:
Hehehe ziet het er zeker net uit of hij een vogel te grazen heeft genomen
Yup, een hele kleurrijke vogel, dat wel
  woensdag 13 april 2005 @ 10:27:39 #71
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26189645
Of een muppet
  woensdag 13 april 2005 @ 10:41:51 #72
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26189918
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:15 schreef Spindizzy het volgende:

Ja
[.......]
Linkje
Het lijkt me wel gaaf, vind het alleen jammer dat er niet bij staat wat er inzit....De hond krijgt met al dat gehap toch e.e.a. binnen, en vooral als het lekker smaakt zal bijv. Chakra zeker ook de druppels van de grond aflikken. Toch eens kijken of ik het ergens in een winkel kan vinden dan kan ik het flesje lezen.
  woensdag 13 april 2005 @ 10:43:40 #73
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26189961
Je kunt gewoon even naar info@hondenwebshop.nl mailen wat er allemaal inzit. Ik heb ze een paar keer gemailt met een vraag en krijg altijd keurig antwoord.
pi_26190879
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, ik zou me echt ff laten onderzoeken. Sowieso, misschien zijn er medicijnen waarmee je het kan onderdrukken of zo? Anyway, als je het 'weet', kun je er rekening mee houden.

het valt me wel op trouwens dat mn huisarts mij wel een allergie lijkt te willen aansmeren of zo Hij is er al twee keer over begonnen...

Ik begin nu aan een buikgriepje te denken, ik ben nu niet echt misselijk meer, maar wel heel erg duizelig, vooral als ik buk of zo (van die vage klachten dus) Als het vrijdag nog niet over is, dan ga ik echt de dokter bellen, want dan hebben we hem bijna een week en dan zou het toch wel iets met elkaar te maken hebben. Hij is trouwens al wel ontwormd.

[ Bericht 2% gewijzigd door rena op 13-04-2005 11:37:19 ]
And you know I might
pi_26192718
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:27 schreef miss_sly het volgende:

Misu in het water
Leuk zeg, vrolijk beestje ook. En hij zwemt echt (dat doet Ayla dus niet, wil ze niet)
  woensdag 13 april 2005 @ 14:12:46 #76
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26195361
Meneer heeft een nieuw speeltje

Mijn stok!

Casperrrrr. Afblijven!

Grrrrrrrrrrommmmm

Ik zei toch: mijn stok!

Leuk he, dat drupje terriërbloed
  Moderator woensdag 13 april 2005 @ 14:13:52 #77
5428 crew  miss_sly
pi_26195394
Wat kijkt ie stoer en strijdlustig
  Moderator woensdag 13 april 2005 @ 14:15:07 #78
5428 crew  miss_sly
pi_26195425
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:35 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Leuk zeg, vrolijk beestje ook. En hij zwemt echt (dat doet Ayla dus niet, wil ze niet)
Ja, dat is ook zo leuk aan Misu: hij is een heel lieve, vrolijke hond! Hij kan heel melancholiek kijken, maar hij is eigenlijk altijd vrolijk en blij
Misu zwom hier voor het eerst hoor, hiervoor deed ie dat ook niet.
pi_26196285
Die Smekkie, dat is me er ééntje

Ik krijg net de papieren van Ayla binnen. Ik sta versteld. Ze is geslaagd voor G&G II met 98 punten (met lof)!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 13 april 2005 @ 14:51:07 #80
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26196337
Ayla is gewoon een hele slimme meid
pi_26197007
Smekje Wat ben je toch stoer jongen!

Bommel heeft vandaag alleen nog maar buiten gepoept en geplast (even afkloppen ) Hopelijk blijft dat zo
And you know I might
  woensdag 13 april 2005 @ 15:35:56 #82
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26197538
Die laatste van Smekkie! Onbetaalbaar

En alle andere knappe beestjes
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 17:35:48 #83
43556 miss_dynastie
pi_26200137
Smekje
En de vrouwtjes van Yian en Smekkie maar een fortuin uitgeven aan dure speeltjes, en waar spelen ze het liefst mee? Veren en een stok. Jaja
pi_26200426
Ik word altijd zo vrolijk van Casper en Smek

Van Saar word ik iets minder blij, ze heeft net de tweede bril aan flarden gebeten
  woensdag 13 april 2005 @ 17:49:15 #85
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26200460
Saar

Daar zou ik ook goed pissig van worden.
pi_26200674
Nou, ik baal er van, maar ja, het is een jonge hond.......Ik heb haar streng toegesproken. Maar eigenlijk is mijn man schuldig, hij moet zijn spullen achter zijn kont opruimen
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 19:54:41 #87
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26203263
kinderen en jongen honden af en toe zou je dr grijs van worden.
hier heeft luca een schroef uit een bureaustoel gesloopt en we zijn met twee man bezig geweest dat ding weer op zijn plek te krijgen.
maar ja, hij lijkt op zijn moeder he? die heeft ooit in dr jeugd in de toegangsdeur van het ziekenhuis een palletje overgehaald met als gevolg dat er niemand meer in of uit kon. de technische dienst heeft de deur er toen uit moeten slopen. ik heb dit dus nog noooooooit gezegd ik geef het nu pas toe
pi_26203362
Dat koppie van Smek, die ogen op die laatste foto
pi_26204010
hmm zo word ik idd ook afgericht door de kat
leuk hoor jonge katjes.. : )alles opbergen.. kan je er niet mee gooien.. dan kan je er altijd nog op gaan knagen.. of het gewoon op de grond mikken danwel er bovenop liggen
favostekje blijkt bovenop de koelkast te zijn.. daar slaapt ze dus ook
jobensaskia.nl
pi_26215004
Smek op die laatste foto

de uitslag van Bas is binnen Zijn waarde van zijn schildkier is inmiddels gestegen van waarde 2 naar waarde 16 (het moet 20 zijn) Zijn lever in nieren waren iets vergroot, maar nog niet zo erg dat ze er iets aan gaan doen.

We moeten hem goed in de gate houden, want als zijn schildklier niet op waarde blijft nu, dan weten ze het niet meer wat ze moeten doen

Toi toi voor Bas dus!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 09:50:38 #91
43556 miss_dynastie
pi_26215348
Wat fijn dat er verbetering is bij Bas
Maar... ze weten niet wat ze moeten doen als het weer verslechtert ?
pi_26215584
ja, dat dacht ik ook Miss_D
Maar ik ga er natuurlijk van uit dat Bas nog jaren bij ons wil zijn en dat alles gewoon goed blijft werken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 14 april 2005 @ 10:05:11 #93
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26215645
Bas moet maar gewoon lekker gezond blijven. Iets anders is geen optie.
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 10:07:53 #94
43556 miss_dynastie
pi_26215698
Ga ik ook vanuit hoor, beak
Maar ik vind het gewoon een rare opmerking van de dokter
pi_26215903
Hij heeft nu al de zwaarste pillen om die schildklier in goede waarde te houden, iets anders is er blijkbaar niet

Maar wat Spin zegt Bas heeft geen andere optie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 11:02:55 #96
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 11:07:29 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_26216981
Bas moet gewoon Rock maar na gaan doen, dan zit je er nog járen aan vast
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 11:09:40 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26217032
misschien tijd voor een andere dierenarts, beaker?
pi_26217173
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
misschien tijd voor een andere dierenarts, beaker?
Een second opinion kan geen kwaad, maar aan sommige dingen is gewoon verder niets te doen. Dit is zo'n ding. 't Arme beest zit al op de zwaarste pillen, what else is there?
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 11:17:57 #100
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26217199
misschien heeft een andere dierenarts andere pillen, of meer ervaring in zulke gevallen?
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 11:23:48 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_26217330
Helaas zijn er voor dieren niet zó veel pillen als voor mensen waar je maar uit kan kiezen.
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 11:37:13 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26217703
ik weet het, maar ja, je weet maar nooit
pi_26217834
hmm je hebt van die homeopatische dierenartens
maar ik vind dat zelf altidj beetje euh tja... dunno
ik hou het wel op mijn eigen dierenartsje
jobensaskia.nl
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 12:10:02 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_26218580
ow de homepaat heeft ons een van een plas-kater afgeholpen
  donderdag 14 april 2005 @ 12:20:04 #105
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26218829
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:10 schreef moussy het volgende:
ow de homepaat heeft ons een van een plas-kater afgeholpen
En die plaskater zit nu in je "onderschrift"
Ik heb over het algemeen de instelling dat als de gewone geneeskunde het niet meer weet je altijd nog kan kijken of de homeopathie nog een oplossing heeft.
Chakra d'r volgende station dus
pi_26218833
Onze dierenarts, jeweetwel die nu net naar Afrika vertrokken is, was naast zijn gewone dierenpraktijk ook dierenhomeopaat. Lotje, een verhaal op zich, heeft een enorm moeilijke tijd gehad en is daar mbv een homeopathisch middel boven op gekomen (en veel liefde natuuk ).
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 12:22:11 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_26218871
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:20 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

En die plaskater zit nu in je "onderschrift"
Ik heb over het algemeen de instelling dat als de gewone geneeskunde het niet meer weet je altijd nog kan kijken of de homeopathie nog een oplossing heeft.
Chakra d'r volgende station dus

Het was gewoon het proberen waard hij piste als kitten écht álles onder, na allerlei onderzoekjes kon de DA niets vinden en zijn we bepaalde homeopatische korreltjes gaan geven, na 3 korreltjes was het over!
pi_26218968
Weet je nog hoe dat spul heette mous?
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 12:29:42 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_26219047
Nee helaas, ik heb een plas-poes gehad en ben toen stad en land afgeweest, maar heb het nooit kunnen vinden.

Plas-poes bleek hier helemaal niet gelukkig en is bij een ander gezin (zonder kinderen) gaan wonen en toen was plas-poes de liefste maar mén wat voelde dat als falen.
  donderdag 14 april 2005 @ 12:56:05 #110
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26219594
quote:
Dat eerste filmpje Ik dacht in eerste instantie dat je een van de kipjes blauw geverfd had! (komt door lichtinval denk ik)
pi_26219679
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef moussy het volgende:
Nee helaas, ik heb een plas-poes gehad en ben toen stad en land afgeweest, maar heb het nooit kunnen vinden.

Plas-poes bleek hier helemaal niet gelukkig en is bij een ander gezin (zonder kinderen) gaan wonen en toen was plas-poes de liefste maar mén wat voelde dat als falen.
Falen?
Nee, is een groot ding wat je kan doen.
Beter een tevreden poes ergens anders, dan een ongelukkig bij jezelf.
Dat is egoisme....
Wat jij hebt gedaan, is grootst!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 13:08:40 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_26219933
Ja maar mijn standpunt is dat alles was ik in huis haal ook echt blijft En zo heb ik al eens een hond en een kat weg moeten doen.... Het voelt als verraad, falen, nou ja, niet goed iig. Het is wel fijn om te weten dat ze het nú goed hebben, maar als ik er weer aan terug denk weet ik precies weer hoe het voelde om ze weg te brengen
pi_26220147
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:08 schreef moussy het volgende:
Ja maar mijn standpunt is dat alles was ik in huis haal ook echt blijft En zo heb ik al eens een hond en een kat weg moeten doen.... Het voelt als verraad, falen, nou ja, niet goed iig. Het is wel fijn om te weten dat ze het nú goed hebben, maar als ik er weer aan terug denk weet ik precies weer hoe het voelde om ze weg te brengen
Ik heb het met een kat gehad...
Ik werd gebeld of ik een grijze kater had.
Ja zei ik...
Bent u die dan als niet 3 weken kwijt?
Nee, die heeft hier net zitten de eten...
Aan de andere kant van de lijn: DE PLOERT!

Had meneer lekker 2 adresjes om te kunnen eten.
Was echt een gezelschapsdier. En heb 'm een aai over zijn bol gegeven, en daar achter gelaten toen ik ging verhuizen. Met een tray kattenvoer. Hij was daar gewoon op zijn plek.
Afdwingen is helemaal niks.

Nogmaals, ik vind je een bikkel dat je toch in het voordeel van de beestjes heb gekozen!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 14:08:32 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_26221361
Katten kiezen echt is mij opevallen

Zo heb ik zelf dan ook die kat die niet meer bij mijn moeder wilde wonen. Hij scheet de boel onder viel alles en iedereen aan daar in huis, kwam bij mij logeren en liet zich gewoon niet meer vangen in mijn kleine flatje. Klaar hij bleef.. en hij woont nog steeds bij me. Misschien is dit juist wel waarom ik zo gek ben op katten behalve als het andersom gebeurt

Hond had René al een paar keer gebeten trouwens... de laatste beet was in haar gezicht en toen was het klaar over, dit ging zo niet meer. René was duidelijk te klein-jong om over een dominante hond te domineren. Die overigens als pup bij ons in huis gekomen is, dus geen bewuste keuze voor een dominante hond.
pi_26222684
Internet lag eruit

Maar ik heb nog even navraag gedaan bij de DA, maar de hoeveelheid pillen Bas nu krijgt om zijn schildklier op de goede waarde te krijgen geven ze normaal gesproken aan een paard

Ik merk niet aan Bas dat hij heel sip is nu, hij hupst en rent etc. tis net een jonge hond

En omdat Bas en Joop dit wel verdient hadden dacht ik zo heb ik 2 kongs gekocht met hondenpindakaas en hondenworst
Eerst snapte ze niet helemaal wat te doen met de kong, maar al vrij znel had Joop door dat als je hem door de lucht slingerd er iedere keer wat uit valt En Bas vertrok naar zijn schuilplaats achter het gordijn en ging heerlijk liggen smullen

Foto's binnenkort

[ Bericht 40% gewijzigd door Beaker op 14-04-2005 17:51:13 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26230232
Beagle in het groen!

En Ozzie bezig met 2 van zijn favoriete activiteiten, knagen en op schoot liggen:
  donderdag 14 april 2005 @ 19:56:01 #117
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26230305
Ooooh

Ozzie groeit goed he!
pi_26230559
Ozzie

Ben daarnet in de tuin bezig geweest om hem te fatsoeneren
En dit is het resultaat

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26230966
Wat een leuke tuin Beaker! Echt mooi gedaan, steek de BBQ maar aan

Spin> Jaaaaa groot wordt ie al he, Ozzieboy
Hij kan al steeds moeitelozer in en uit van de keuken naar de tuin met z'n dikke pootjes.
pi_26231633
Inderdaad lekker bbq

Op die eerste foto kijkt Ozzie zo lekker stoer
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26233693
Sjee, wat kletsen jullie veel!

Wat zijn Bommel en Ozzie schatjes
Gijs is ook errug lief, jammer dat het nog zo lang duurt voor je hem op kan halen .

Smekkie die al een grote stoere hond is, die zijn stokken niet wil delen met Casper!
En allemaal lieve dieren en mooie tuinen, toch wel leuk om even een beetje te blijven lurken, dus dit is gewoon een tvp (vooral omdat ik ook wel wil meeten, lijkt me gezellig..dus beter maar ff op de hoogte blijven ).
pi_26238646
Ff vanaf een andere pc: mijn eigen pc is helaas woensdag overleden en deze pc is dermate langzaam dat het bijna geen doen is om fok te lezen, laat staan te reageren.
Mijn lief ligt in het ziekenhuis voor een hartcatheterisatie plus dottering en wordt morgen (vrijdag) geholpen. Branden jullie een kaarsje voor hem?

pi_26240111
hmm veel succes kissa en lief
jobensaskia.nl
pi_26240302
Kissa toch . Natuurlijk! Sterkte meid!

[ Bericht 54% gewijzigd door Tinkerbell op 15-04-2005 08:04:34 ]
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 08:12:49 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_26240365
Kissa, wat erg... eng en spannend ....
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 08:14:39 #126
43556 miss_dynastie
pi_26240378
Kissa... wat spannend! Ik steek zo een kaarsje voor hem aan
pi_26240516
Ik heb even Mous d'r smiley gejat, voor Kissa en haar lieffie
  vrijdag 15 april 2005 @ 08:36:16 #128
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26240532

Sterkte
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 08:44:18 #129
5428 crew  miss_sly
pi_26240618
Kissa
Tuurlijk brand ik ook een kaarsje mee!

Sterkte
pi_26240688
Veel sterkte!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26240911
Kissa heel veel sterkte
pi_26241904
Jeetje Kissa, heel veel sterkte!
pi_26243092
Gets.. Kissa..

Heel veel sterkte..

W ~ H ~ T
pi_26243456
He verdorie, ons knijn heeft allemaal poep bij z'n kont zitten... Wat moet ik nou doen.. Getver, ik haat dit soort dingen!
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 11:16:19 #135
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 11:16:49 #136
7074 moussy
kuttekop
pi_26243469
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef mallemeid het volgende:
He verdorie, ons knijn heeft allemaal poep bij z'n kont zitten... Wat moet ik nou doen.. Getver, ik haat dit soort dingen!
ff wassen
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 11:18:22 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26243505
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef mallemeid het volgende:
schoonmaken?
ff serieus: losweken met in lauwwarm water gedoopte keukenrol.
en even kijken of konijn aan de diarree is.
if so, goed opletten of hij/zij wel wat binnenkrijgt of anders snel naar de dierenarts
bij konijnen gaat het vaak erg snel als ze iets mankeren
pi_26243736
Ja dat heb ik begrepen idd...maar ik ben bang voor dat beest . Nouja, eens kijken hoe ik het ga oplossen. Maar op zich is het dus niet levensbedreigend? Ze is nog heel fit enzo. Plankie komt vanavond pas thuis, die moest gauw weg om te werken.
Gewoon mijn rubberen handschoenen aan, bak met lauw water pakken, véél keukenrol....

[ Bericht 14% gewijzigd door mallemeid op 15-04-2005 11:37:14 ]
pi_26243815
Sterkte Kissa, was het acuut?

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 15-04-2005 11:43:17 ]
pi_26243886
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef mallemeid het volgende:
Ja dat heb ik begrepen idd...maar ik ben bang voor dat beest . Nouja, eens kijken hoe ik het ga oplossen. Maar op zich is het dus niet levensbedreigend? Ze is nog heel fit enzo. Plankie komt vanavond pas thuis, die moest gauw weg om te werken.
Gewoon mijn rubberen handschoenen aan, bak met lauw water pakken, véél keukenrol....
En anders wacht ik misschien wel tot vanavond .
Meteen aanpakken. Volgens mij hoort er bij een konijn geen poep aan de kont te zitten. Het kan wel diarree zijn en dat is niet goed. Als je het wast, kan je controleren of het doorgaat. En handschoenen aan doen is verstandig. Je kan ook een washandje of een oude doek pakken die je weg kan gooien, heb je iets meer 'grip'.
pi_26244011
Ja, het is niet eerlijk voor knijn dat ik bang ben! Het moet gewoon gebeuren. Als het snel weer vies wordt bel ik de DA!.
pi_26244094
Ik ben ook een beetje bang voor (sommige) konijnen. Maar je moet inderdaad even uitvogelen of ze diarree heeft. Kijk ook even of de keuteltjes zacht zijn (dat je ze pletten kan zeg maar). Het kan onschuldig zijn (voedingsprobleem) maar met een konijn evengoed heel ernstig. In principe moet je met darm/diarreeproblemen bij konijnen de DA bellen. Succes
pi_26244931
Het is helemaal goed gegaan, aan het eind van de middag mag ik hem ophalen!!

Allemaal bedankt.

Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 12:20:45 #144
5428 crew  miss_sly
pi_26245026
Wat fijn kissa!
Dat wachten is ook maar niets he?

† In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 12:42:29 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_26245527
he, fijn Kissa, je zal wel opgelucht zijn

Ow Beaker als het goed is krijg ik dinsdag (pas) de uitslag van de foto's
pi_26245844
Gelukkig dat het goed gegaan is kissa! Hij mag ook al vrij snel weer naar huis, dat is ook wel fijn lijkt me.

Knijn heeft het overleefd, alleen zat er een stuk vervilt in dr vacht . Zometeen de DA bellen maar.

[ Bericht 21% gewijzigd door mallemeid op 15-04-2005 13:02:12 ]
  vrijdag 15 april 2005 @ 13:15:28 #147
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26246397
Gelukkig Kissa
pi_26246671
Fijn Kissa

Mous, ik wacht geduldig af!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26246952
Kissa, wat een opluchting
pi_26248312
Pfoe, opluchting Kissa
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 16:04:03 #151
5428 crew  miss_sly
pi_26250640
Zo, en Misu heeft het zwemmen nu echt ontdekt
Bleef het eerst bij een paar voorzichtige slaagjes door het net iets te diepe water en had hij nog niet door hoe hij met stok in de bek kon zwemmen, nu zwom hij tegen de hoge golven (het waaide behoorlijk) in naar de stok en kwam niet terug zonder stok!! En het was echt diep waar ik de stok heengegooid had

Misu is stoer
ok, ik ben misschien niet helemaal onbevooroordeeld
pi_26250751
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef miss_sly het volgende:
Misu is stoer
Zoals je het schrijft geloof ik je
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:09:09 #153
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26250762
Misu is stoer, punt! Fotootje van een zwemmende Misu, ah, toe, please?

Sandor zag er altijd zo leip uit met zwemmen, enige nadeel vond ik dat hij zoveel water hapte dat 'ie een dag na het zwemmen nog waterig poepte
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_26251097
Misu je hebt Beaker heel erg trots gemaakt
Wanneer mag ik u ontmoeten?

Bas loopt de hele dag met zijn kong te zeulen hij slaapt er zelfs mee
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 16:24:30 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_26251110
Rock wil niet zwemmen, wij gooien hem in de zomer altijd ff een keer in het water, daarna laat ie zich niet meer vangen
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 16:27:10 #156
5428 crew  miss_sly
pi_26251164
Ik sta ook als een blije langs de kant op een hoog toontje: "Goed zo Misu wat goed, ow, wat een grote vent" te roepen en daar reageert ie toch wel op, geloof ik Zelfs als ie even aarzelt (de stok ligt toch wel ver weg) en ik roep zo blij vanaf de kant, gaat ie verder

Morgen foto, ik had mijn fototoestel vergeten en achteraf ben ik daar niet rouwig om, want het regende zo hard dat ik nu tot op mijn bh nat ben Dat was vast niet goed geweest voor het fototoestel

Bas Leuk en lekker speelgoed, zo'n kong
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:30:13 #157
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26251236
Ooooh, ik vind Misu zo stoer Ik wil ook een Misu
pi_26252574
Moussy ik heb Bas ook wel eens in het water gegooit sindsdien zwemt hij
Joop wil niks van water weten

Inmiddels vinden ze de hondenpindakaas voor in de kong ook al erg smamelijk

Ik dank Spindizzy voor het introduseren van de kong
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26255559
Misu, stoere hond!

Het lijkt mij juist wel makkelijk als je hond niet van zwemmen houdt, hoef je hem ook niet steeds uit de sloot te plukken .

Knijn poept weer gewoon trouwens, gelukkig
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:50:08 #160
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26255614
Ik wou dat wij een plompje in de buurt hadden zodat Cas lekker kon zwemmen Dichtsbijzijnde is een uur lopen hier vandaan. Dat trekt Smek nog niet.
pi_26255896
Heb je wel gelijk in Mallemeid Bas gaat het liefst de sloot in als hij achter een eend aan kan heel erg!! Moet hem dan altijd ff tot de orde roepen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 20:34:33 #162
5428 crew  miss_sly
pi_26256582
Misu gaat tot nog toe alleen maar in die grote recreatieplas, en dat is mooi schoon water

Dames, mijn zusje heeft een probleem en hier zitten nogal wat experts, dus ik leg het jullie even voor.
Mijn zusje en schoonzusje hebben 4 katten: 2 van de een en 2 van de ander. Dat ging best goed toen die bij elkaar werden gezet, behalve dat eentje, een poesje genaamd Beau, regelmatig een plasje ergens achterliet. Nog niet eens onrustbarend erg, gewoon wat lastig, maar niet vreselijk.
Sinds Jens er is, is het echter erger geworden. Ze plast nu de hele dag door op allerlei plekken op de vloer en zelfs op de aanrecht! Niet echt prettig dus. En met Jens die de kruipleeftijd bereikt, wil je ook geen plasjes op de grond.
3 opties:
- ik las hier iets over homepatische korrels; wat zijn dat voor korrels, waar kun je die halen en zijn ze echt tegen wildplassen?
- herplaatsing; ze zien dat somber in, maar ik denk dat het best kan. Het is een lief en mooi dier, en wellicht is er iemand die haar een rustige stressarme omgeving kan bieden waar ze weer opbloeit en stopt met plassen.
- een spuitje; ja, helaas denken ze daar echt over, en dat vind ik zo zielig

Dus lieve dames, help!!
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:38:04 #163
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26256653
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:34 schreef miss_sly het volgende:
- een spuitje; ja, helaas denken ze daar echt over, en dat vind ik zo zielig
Ik ook!

Van die korrels heb ik nog nooit gehoord...
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 20:44:16 #164
5428 crew  miss_sly
pi_26256775
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:38 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik ook!

Van die korrels heb ik nog nooit gehoord...
Ik vind het echt zo zielig, maar ze denken er wel over.
Dus doe ik maar even mee denken, misschien dat er een andere oplossing komt.

Die korrels vertelde moussy over geloof ik.
pi_26257173
Ik had ook wel eens gelezen over een spray, dat katten-eigen ruikt ofzo en dat ze daardoor niet meer plassen. Er loopt ook ergens een topic over volgens mij, maar dat is zo lastig zoeken zonder search .
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:07:36 #166
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26257287
Tis dat mijn huis propvol beesten zit en hij hier waarschijnlijk net zo ongelukkig zou zijn anders mocht je hem komen brengen

Ukkepuk heeft ook wel een periode gehad dat hij uit protest aan het plassen ging maar dat hield uiteindelijk vanzelf op.
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 21:14:38 #167
5428 crew  miss_sly
pi_26257451
Beau doet het nu echt al jaren. En het viel tot Jens geboren werd best mee. Het was niet leuk natuurlijk, maar met een doek en een natte dweil kom je een heel eind.
Maar met Jens all over the place en plassen op het aanrecht bij je eet- en drinkwerk wordt het natuurlijk erg vervelend.
Ik denk dat Beau het beste af zou zijn in een rustige omgeving zonder te veel andere beesten, waar ze lekker kan rondhangen.
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:15:37 #168
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26257474
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 21:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat Beau het beste af zou zijn in een rustige omgeving zonder te veel andere beesten, waar ze lekker kan rondhangen.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook... Het is niet per ongeluk toch iets lichamelijks?
pi_26257485
Ik denk niet dat die spray veel zin heeft. Dat plassen is, denk ik, stress-gerelateerd. Herplaatsing lijkt de beste oplossing, een spuitje voor een gezonde kat is natuurlijk volkomen onzin. Als ze dat werkelijk overwegen sta ik er vandaag nog op de stoep hoor *vingertje zwaait*.

Herplaatsen hoeven ze heel niet somber in te zien, denk alleen eens aan hoe wij aan Ayla zijn gekomen (http://www.shhh.nl/). Hier komen heeft ook niet veel nut, mijn huis zit ook al tjokvol. De korrels zijn homeopatisch. Het ligt er aan welke DA je hebt, veel DA's weten ook wel weg in de homeopatische dierengeneeskunde. Zo niet, dan kan je er naar op zoek gaan. Wil niet zeggen dat het zal helpen als het echt stressgerelateerd is.
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 21:20:10 #170
5428 crew  miss_sly
pi_26257571
Ze is helemaal onderzocht en het is niet lichamelijk. Ik denk dat het echt stress is. Ze is ook helemaal niet blij met Jens; ze is al een paar keer terwijl mijn zusje borstvoeding aan het geven was, zomaar over Jens heen gewandeld om om aandacht te bedelen. Niet echt prettig natuurlijk

Ik vind een spuitje ook niets, maar ik kan ze hier ook niet in huis halen. Beau kent geen hond, Noppes pikt geen andere kat, en ik geloof dat T ook nog eens zou gaan steigeren. Bovendien geloof ik niet dat het hier rustig genoeg is voor Beautje.

Ik heb ze de site van shhh gegeven; ik denk dat dat een goede optie is, dus ik zal ze zeker stimuleren.

Ik zal ze ook eens vragen of hun DA iets weet van homeopathie!
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:20:12 #171
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26257572
Misschien heeft Beau baat bij één van de Bach Bloesemdruppels?

Casper krijgt ze elke dag in zijn water (Gentiaan) en hij krijgt Rescue als er bezoek is waar hij nerveus van wordt.
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 21:21:54 #172
5428 crew  miss_sly
pi_26257611
Linkje doorgestuurd

Wat zijn jullie toch lief met meedenken
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 21:24:07 #173
5428 crew  miss_sly
pi_26257673
in het trotse ooms en tantes topic staat een verse foto van Jens. het is zo'n lekker ding
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:25:00 #174
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26257686
Als je naar De Tuinen gaat en ze verteld hoe en wat zullen ze je helpen met die Bach Bloesemdingen om de goede uit te zoeken. Er zullen vast wel betere en duidelijker sites over zijn btw.
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:26:54 #175
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26257734
Jens heeft zoenwangen
pi_26257759
Ons Lottekind had overigens best veel baat bij de homeopatische korrels. Zij had ook veel stress. De beste remedie is uiteindelijk Ayla gebleken

*adem haalt*

Was gisteren Ayla bijna kwijt. Maar ik ga daar in het hondenschooltopic nog over schrijven. (er gebeurd thuis even te veel voor volkomen mijn aandacht hierbij)
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:32:12 #177
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26257845
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 21:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Was gisteren Ayla bijna kwijt. Maar ik ga daar in het hondenschooltopic nog over schrijven. (er gebeurd thuis even te veel voor volkomen mijn aandacht hierbij)
Hoop dat alles goed is met jullie... Dikke voor jou.

Zullen we er gewoon maar even een reuzekleffe maar soms toch wel lekkere tegenaan gooien?

Leuke webstek trouwens
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 21:33:37 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_26257874
een goede dierenarts geeft geen spuitje die zal aanraden om eerst te proberen te herplaatsen
pi_26258177
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef miss_sly het volgende:
Zo, en Misu heeft het zwemmen nu echt ontdekt
Bleef het eerst bij een paar voorzichtige slaagjes door het net iets te diepe water en had hij nog niet door hoe hij met stok in de bek kon zwemmen, nu zwom hij tegen de hoge golven (het waaide behoorlijk) in naar de stok en kwam niet terug zonder stok!! En het was echt diep waar ik de stok heengegooid had

Misu is stoer

Wat gaaf Zorg alleen maar niet dat hij elke dag er in wil

Ons Bommeltje wordt al een echte vent en hij is nog geen week bij ons Het is echt een ondeugend beest dat je heel erg uitprobeert, maar we genieten wel van die puppystreken (achteraf ) En verder is het gewoon een ontzettend gezellig hondje om bij je te hebben Hij doet het hartstikke goed, ook 's nachts hebben we hem niet meer gehoord sinds 2 dagen.

kissa, wat fijn dat alles goed is gegaan
And you know I might
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:10:36 #180
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26258729
Ik wil een nieuwe Bommelspam

Kijk dit dan:

LONDEN - Voor het eerst is in Groot-Brittannië een vingerdier in gevangenschap geboren. Het bijzondere nachtdier, met gele ogen, puntige oren en stekelig haar, is vrijdag voor het eerst aan het publiek getoond. Het werd in februari in de dierentuin van Bristol geboren, meldde de BBC.

De nu acht weken oude Kintana is pas het tweede vingerdier in de wereld dat is gefokt. Hij wordt nu met de hand gevoed, maar gaat op den duur terug naar zijn moeder. Volgens de dierentuin is zijn geboorte een mijlpaal in de overleving op lange termijn van deze bedreigde apensoort, die alleen in het wild leeft in Madagaskar. Slechts tien dierentuinen in de wereld hebben zulke dieren.

Het vingerdier (Daubentonia madagascariensis) dankt zijn Nederlandse naam aan zijn lange dunne middelvingers, waarmee hij onder meer larven uit holle bomen kan peuteren

† In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 22:15:48 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_26258886
OMG die is mooi van lelijkheid
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:16:31 #182
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26258906
Ik wil er eentje hebben Ook al kijkt hij of hij net een stuk citroen heeft gegeten
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 22:35:39 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_26259442
volgens mij een hele citroen
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:38:16 #184
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26259523
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 22:40:29 #185
7074 moussy
kuttekop
pi_26259582
Ja ze zijn echt heel erg leuk!!

vrijdag 15 april 2005 @ 22:41:39 #186
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26259618

Ik hou van imagesearch
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:52:50 #187
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_26259963
Ik ben al een kwartier met mijn kat aan het apporteren.

Wie weet trouwens waarom ze haar speeltjes in mijn shcoenen deponeert? Wat betekent dat?
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:54:13 #188
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26260010
Misschien probeert ze jou wel zoekspelletjes te leren
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:57:04 #189
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_26260107
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:54 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien probeert ze jou wel zoekspelletjes te leren
Janee ik weet niet .

Ze legt ze erin, en dan blijft ze zo erbij zitten een beetje tevreden te kijken van "Zo. "

Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:04:44 #190
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26260366
Ik heb geen idee waarom ze dat doet. Bij veel dingen die katten doen vraag ik me niet eens meer af waarom maar gooi ik het gelijk op kattigheid
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 23:08:17 #191
5428 crew  miss_sly
pi_26260496
Dat vingerdier is snoezig
Ik wil er ook zo een, in de achtertuin, samen met de olifant

Ik mag nu nog geen olifant van T; hij zegt dat onze achtertuin te klein is Maar ik hoef ook maar een klein olifantje
pi_26260538
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:52 schreef wadgem het volgende:
Ik ben al een kwartier met mijn kat aan het apporteren.

Wie weet trouwens waarom ze haar speeltjes in mijn shcoenen deponeert? Wat betekent dat?

Dat ken ik.
We moeten dat tegenwoordig met een egelknuffel doen.
En hij ligt smorgens vroeg ook al voor de slaapkamer deur
De eerste keer dat je er op trapt schrik je je dan ook te pletter.

Oh en Spin?
IK WIL OOK EEN CITROEN!

pi_26260539
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef moussy het volgende:
Ja ze zijn echt heel erg leuk!!

[afbeelding]

Ik heb niet bijgelezen dus misschien vraag ik naar de bekende weg, maar wie zijn dit?
pi_26260564
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef kissa het volgende:

Ik heb niet bijgelezen dus misschien vraag ik naar de bekende weg, maar wie zijn dit?
pi_26260800
WATWATWAT???

† In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 23:18:48 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_26260822
pi_26260909
Vertel? please? Ik lach me rot maar weet niet waarom
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:31:27 #198
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26261160
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:22 schreef kissa het volgende:
Vertel? please? Ik lach me rot maar weet niet waarom
Nou ik had dus dat plaatje van een vingerdiertje en dat was zo'n leukerd dat ik een search deed op Google Images naar vingerdiertjes en de link daarnaar hier neerzette. Die mensen stonden daar ook tussen
pi_26261239
Hahhahaha
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:43:42 #200
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26261461

Hoe is het met je man?
pi_26261556
Goed, hij zit aan een koud biertje

Thanks
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:50:15 #202
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26261614
Aaaah, goed zo
pi_26261790
Goed he?
De opluchting is erg groot!
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:01:24 #204
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26261868
Maak er maar een lekker rustig en gezellig weekend van samen
pi_26262085
Doen we
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 00:26:59 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_26262377

ikea verkoopt ratjes

hebben!!

Kissa, goede berichten!! Lekker hoor
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:29:53 #207
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26262428
Oooooh! Zulke ratjes durf ik wel aan te beginnen Die gaan niet akelig dood

Tenminste... Als Casper hem niet te pakken krijgt:

RIP Schaappie
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 00:35:12 #208
7074 moussy
kuttekop
pi_26262528
Dan doe je er toch ook nog een schaapie bij

1,95
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:37:14 #209
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26262572
Vind het ratje leuker
pi_26262583
Sinds Saar hier is zijn al mijn speelgoedbeesten veilig opgeborgen op twee meter hoogte

Arm schaap

Trusten!
pi_26262931
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:47 schreef kissa het volgende:
Goed, hij zit aan een koud biertje
  Moderator zaterdag 16 april 2005 @ 10:24:04 #212
5428 crew  miss_sly
pi_26265938
Goedemorgen!
Het is hier niet zo'n mooi weer
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:25:52 #213
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26265959
Hier ook niet Had gehoopt lekker in de tuin te kunnen zitten vandaag... Miss D komt nl Smekje knuffelen
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 10:30:54 #214
43556 miss_dynastie
pi_26265997
Hier is het ook bleeeeehweer. Maar wel droog, dus oké
pi_26266038
Een fijne dag gewenst Spin en miss-d.
Vergeten jullie niet om foto's te maken?
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:36:23 #216
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26266054
Digicam opladen... Tjek

Hebben jullie een rustige nacht gehad, Kissa?
  Moderator zaterdag 16 april 2005 @ 10:36:43 #217
5428 crew  miss_sly
pi_26266059
Ow, is dat vandaag?
Foto's
Goed dat je dat onthouden hebt kissa
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 10:39:27 #218
43556 miss_dynastie
pi_26266085
Digicam... tsjek
Reserve-batterijen... tsjek
Komt goed
pi_26266248
Kissa fijn dat het beter gaat met je man!!

Hier groot verdriet het gaat niet zo goed met Bas, heb daarnet mijn moeder gesproken en die zei dat ze het toch niet vertrouwde met het hondje!
Zijn hoofd voelt warm aan (koorts 39.5 tm 40 graden) zijn neus is niet nat,maar droog en hij is heel kortademig!

Ik weet niet hoor, maar wat moeten we doen??

Ik ben zo sip

Veel plezier op de meet vandaag!! Geef alle beestjes een dikke knuffel van mij!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 10:54:10 #220
7074 moussy
kuttekop
pi_26266263
Beaker, ik denk dat je het beste de DA kan bellen, wat sneu voor Bas

Veel meetplezier dames
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:54:20 #221
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26266264
Bas toch Ga 's heel gauw beter worden
  Moderator zaterdag 16 april 2005 @ 11:11:29 #222
5428 crew  miss_sly
pi_26266536
Ow Bas
Ik zou ook maar naar de DA gaan, dat is het enige dat je echt kunt doen, denk ik

Knuffel voor Bas!
pi_26267090
De koorts is inmiddels gezakt naar 37.5

Voor de rest werd ik er niet veel wijzer van Zij zei namelijk dat een hond niet perse een natte neus hoeft te hebben, dat is achterhaald en een warm hoofd kan ook geen kwaad.
Dat hij kortademig is komt door die te traag werkende schildklier, maar dat betekend dat hij ondanks de pilen die hij krijgt zich niet echt beter gaat voelen?! Of zie ik dat nou verkeerd??

Als de medicatie goed aanslaat dan moeten toch ook die klachten verdwijnen??

De DA dacht zelf dat het niet veel nut had om langs te komen, maar een afspraak maken kan natuurlijk atlijd..........

Donders ik denk dat ik maar bij een andere DA een afspraak maak en kijken wat zijn mening is!

Ik heb besloten om maandag contact op te nemen met het Dierenziekenhuis in Rotterdam, wellicht kunnen zij ons beter helpen!
Of ben ik dan een zeikerd??
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26267376
Nee hoor, je bent geen zeikerd. Je wilt gewoon het beste voor Bas en dat is goed
Beterschap Bas!

Hier gaat alles ok
pi_26267408
Nou ja, op zich klopt dat wel van die natte neus en warm hoofd, maar mijn DA zei altijd: als mensen erg ongerust zijn laat ik ze toch komen, voor de gemoedsrust. Beter een keer te veel dan een keer te weinig, zei hij altijd en ook dat je wat dieren betreft, je diertjes die je kent als je broekzak, altijd op je intuitie moet vertrouwen.

In dit soort situaties hou ik me daar aan vast. Dus als je je eigen vraag beantwoorden kan met nee, dan is het goed

Arm Basje.
pi_26267588
We laten het nu voor wat het is, omdat ze koorts gezakt is Maandag bel ik gewoon naar Rotterdam, wie weet hebben hun andere opties

Kissa fijn

Dank jullie wel voor het medeleven!!! Erg fijn vind ik dat!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26267681
hmm waar woon je dan beaker?
ken in amsterdam wel hele goeie dierenarts
maar daar heb je misschien weingi aan als je in hartje rotterdam woont
zit bij amsterdam rai
jobensaskia.nl
pi_26267771
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:03 schreef kissa het volgende:
Nee hoor, je bent geen zeikerd. Je wilt gewoon het beste voor Bas en dat is goed
Beterschap Bas!

Inderdaad. Beterschap Bas!
Vervelend om je beestje zo te zien he

iemand vroeg om Bommel foto's ?

[ Bericht 13% gewijzigd door rena op 16-04-2005 12:33:51 ]
And you know I might
pi_26267944
Hehe, Solo kwam even knuffelen. Dat doet ie bijna nooit. Alleen als het heel stil is in huis, alle katten uit het zicht zijn, de hond in de mand en baasje weg (vooral dat, want hij is zeer loyaal aan zijn baasje)

Oh hij ligt nu zelfs naast me op het bureau

[ Bericht 7% gewijzigd door Tinkerbell op 16-04-2005 12:39:16 ]
pi_26269704
wow.. volgens mij is het dag van de verzoening hier in huis
vanochtend mocht avalanche zomaar wups zere oor aflikken
en nu zitten ze samen op een stoel!
al zeker 5 minuten fozo
jobensaskia.nl
pi_26270207
Tink, ik las iets over Ayla bijna kwijt zijn en drukte? Ik hoop dat alles in orde is?

Rena.....graag foto's van Bommel
pi_26270483
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef kissa het volgende:
Tink, ik las iets over Ayla bijna kwijt zijn en drukte? Ik hoop dat alles in orde is?

Rena.....graag foto's van Bommel

zie fototopic
And you know I might
pi_26271079
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef kissa het volgende:
Dat incident met Ayla is op de achtergrond geschoven door iets veel ergers, maar ik ga er zo wat over schrijven (in het hondenschool-topic).

het verhaal staat er nu.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinkerbell op 16-04-2005 14:58:17 ]
pi_26272390
Ik heb het gelezen......
pi_26278539
Hoe was de meet?? Hoe was de meet?? Hoe was de meet??

Foto's

Ik heb nog een paar leuke verse foto's van Bas en Jopie zie ook hondenfototopic daar staan er meer

De kong

Dat pootje haar bloemenriem

Bas met veel haar, vandaag

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 20:15:04 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_26279722
Ik heb ook 2 fotootjes

pi_26280427
Ahh, wat lief
pi_26281056
Rock je had een broer van Bas kunnen zijn

* Beaker vind Rock een Uber leuke hond
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26281899

And you know I might
pi_26282270

Hoe is het met jou Rena?
pi_26290333
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:56 schreef kissa het volgende:
Hoe is het met jou Rena?

Heel goed Ik geniet echt van Bommel, het is echt het ideale huisdier voor mij, een hond. Verder gaat alles wel goed En hoe gaat het nu bij jou thuis? Gaat het goed met je lief?
And you know I might
pi_26290579
Ik zou niet zonder huisdieren kunnen leven dus ik snap wat je bedoelt

Mijn lief ligt nog op één oor, dat is een goed teken...lekker uitslapen

Spin en miss-dynastie, wij willen foto's!!
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 10:46:36 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26290768
hoe is het met bas vandaag?

eindelijk weer een beetje zon. de kippies zijn alweer aan het buiten spelen (hoewel ze nu vrijwillig in hun hok zitten met de deur open )
ze hebben een nieuwe voersilo gekregen. werkt een stuk beter dan een bakje
doerak had alweer gekotst in de vroege ochtend, maar ja, dan moet ze geen gras eten
luca loopt hier gewapend met fototoestel in de rondte (nog wel in zijn pyjama, maar wel met schoenen aan, want hij fotografeerd in de tuin )
als ze leuk zijn zal ik ze straks plaatsen
pi_26290904
Lady_wrb, op je nuchtere maag ................

Met Bas gaat het wel, de koorts is weg maar dat benauwde kortademige is er nog! Gisteren hebben we flink gespeelt etc. en dan is het net een jonge hond Dan hipst hij als een gek in het rond, dus eigenlijk oogt hij niet echt zielig of ziek

Maar omdat de DA had gezegt dat hij niks meer voor Bas kon betekenen als deze hoeveelheid pillen niet aan zou slaan had ik toch zo iets van, ja maar mijn hond
En dus bel ik morgen een andere dierenarts (dierenziekenhuis Rotterdam) en vragen of zij nog opties hebben
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 10:58:33 #245
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26290951
ik geef je groot gelijk hoor beaker ! ik zou ook met zo'n opmerking niet zomaar genoegen nemen.
mijn eigen dierenarts zei in januari ook dat hij niets meer voor doerak kon betekenen en die wou meteen de spuit erin zetten. en zie...... ze is er nog steeds en in redelijke gezondheid
dus doorzoeken kan echt lonen
  Moderator zondag 17 april 2005 @ 11:18:08 #246
5428 crew  miss_sly
pi_26291296
Dames van de mini-meet, was het gezellig?
Zijn er nog foto's die gedeeld kunnen worden met ons?

Rock is helemaal van de wereld; wat zie ie er lief uit
mousy, ik ben de naam van je kat vergeten
Joop d'r bloemenriempje
Bas met lang haar Wanneer gaat ie naar de trimmer?
Bommeltje ziet er goed uit rena
pi_26291342
Zou de minimeet nog voortduren vandaag ze laten ons zolang wachten

Bas gaat 28 april naar de kapper Dan ziet hij er heel anders uit

ik wil mini-meet foto's

Kissa, fijn dat het beter gaat met je lief
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26297226
quote:
Op zondag 17 april 2005 11:20 schreef Beaker het volgende:
ik wil mini-meet foto's

Ik ook

We zijn net lekker met Bommel naar het bos geweest, en hij deed het hartstikke goed Het was bij de parkeerplaats best druk, hij was wel een beetje zenuwachtig, maar bleef hartstikke rustig En nu is hij hartstikke moe van al die indrukken en gaat lekker maffen

Het lijkt wel of hij een poot mist hier
And you know I might
pi_26297629
Wat loopt Bommel keurig en rustig aan de riem
Als ik Saar aan de riem heb, lijkt het net of ik aan het vliegeren ben
pi_26297652
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:31 schreef kissa het volgende:
Wat loopt Bommel keurig en rustig aan de riem
Als ik Saar aan de riem heb, lijkt het net of ik aan het vliegeren ben

Hij loopt inderdaad al hartstikke goed mee
Behalve 's avonds, want dan heeft hij geen zin meer om naar buiten te gaan
And you know I might
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 16:45:52 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_26299640
Bommel wat ben je kjoet

Die kat was trouwens Boris
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 17:14:01 #252
43556 miss_dynastie
pi_26300365
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 19:31 schreef Beaker het volgende:
Hoe was de meet?? Hoe was de meet?? Hoe was de meet??
Leuk
Ben net thuis
Cas had het best zwaar, al die mensen, gelukkig trok ie later wat bij en durfde hij lekker in de kamer te liggen. Smekkie is een heerlijke druktemaker, die maar 4545 kusjes heeft uitgedeeld En de bosmutsen zijn dozig joh! Echt een heerlijk stel beesten!!!
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 17:15:56 #253
43556 miss_dynastie
pi_26300428
quote:
Op zondag 17 april 2005 11:20 schreef Beaker het volgende:
Zou de minimeet nog voortduren vandaag ze laten ons zolang wachten
Ja, hadden we dat niet gezegd dan

Ik zou trouwens ook een andere dierenarts bellen en om zijn mening vragen!
  Moderator zondag 17 april 2005 @ 17:30:45 #254
5428 crew  miss_sly
pi_26300823
quote:
Op zondag 17 april 2005 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, hadden we dat niet gezegd dan

Ik zou trouwens ook een andere dierenarts bellen en om zijn mening vragen!
Nee, dat hadden jullie niet gezegd
Hoe durven jullie

Fijn dat het leuk is geweest
En Cas en Smek zijn dus net zo geweldig als we hier allemaal al denken?
pi_26300842
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben! En stoer van Casper dat hij zijn angst overwonnen heeft En nee, ik wist ook niet dat de meet twee dagen zou duren.

Foto's graag
pi_26302466
Twee dagen ! En dat zeggen ze ook niet even he?

Mama eend is terug onder de maagdenpalm!
pi_26303626
Wat leuk
Is er ook een papa-eend?
pi_26304270
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef kissa het volgende:
Wat leuk
Is er ook een papa-eend?
Ja die loopt nu in de voortuin luid kwakend de boel te regelen, maar ik weet uit ervaring dat ie na een paar dagen zijn snor zal drukken

Linkje is mama eend van vorig jaar.
pi_26304711
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ja die loopt nu in de voortuin luid kwakend de boel te regelen, maar ik weet uit ervaring dat ie na een paar dagen zijn snor zal drukken

Linkje is mama eend van vorig jaar.

Leuk
Ga je meer foto's maken ?
And you know I might
pi_26304964
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:54 schreef rena het volgende:
Leuk
Ga je meer foto's maken ?
Ik heb nu nog geen foto's gemaakt, de eend in het linkje is van vorig jaar. De eend die er nu zit lijkt er precies op. Ik denk dat zolang ze er zit ik haar niet stoor. Pas als de jonkies er zijn dan hobbel ik ze wel weer achterna naar de vijver
pi_26305788
Ha, wel de lusten en niet de lasten
Ik hoop dat het goed gaat dit keer.....
pi_26307216
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:04 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ik heb nu nog geen foto's gemaakt, de eend in het linkje is van vorig jaar. De eend die er nu zit lijkt er precies op. Ik denk dat zolang ze er zit ik haar niet stoor. Pas als de jonkies er zijn dan hobbel ik ze wel weer achterna naar de vijver

Wat een bolletjes wol
Vind het altijd zo vertederend, die eendjes!
And you know I might
  zondag 17 april 2005 @ 23:15:04 #263
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26310575
Oooh wat zijn er weer een hoop leuke foto's geplaatst! Honden met Kongen Een aandoenlijk oud hondenmannetje Een KEIstoere meeloopBommel En eendjes

Hier duren meets altijd twee dagen ja Iedereen neemt altijd zoveel voer mee dat we daar wel twee dagen voor uit moeten trekken... Hebben ruim 300 foto's gemaakt Waarvan op minstens de helft steeds minstens 1 hond staat. Zal zo zo even uitzoeken en online zetten. Moet Miss D zelf maar kijken wat ze wel en niet wil posten.
pi_26313336
Ik verheug me al op de fotoows zometeen
pi_26314951
Foto's? Kom maar op
And you know I might
pi_26315544
2 dagen ik ben zoooooooo jaloers

Foto's Spin!!! Foto's
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 09:04:34 #267
5428 crew  miss_sly
pi_26315628
* miss_sly is ook jaloers

Dus doe maar foto's om het goed te maken
  maandag 18 april 2005 @ 09:21:01 #268
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26315864
Even snel deze foto's dan Moet mijn pics nog uitzoeken en uploaden....

Zelfgemaakt met de digicam achterstevoren... Daarom staan we er zo dorky op

Moderator maandag 18 april 2005 @ 09:21:11 #269
5428 crew  miss_sly
pi_26315868
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 21:33 schreef moussy het volgende:
een goede dierenarts geeft geen spuitje die zal aanraden om eerst te proberen te herplaatsen
Ik heb mijn zusje nog gesproken, en hun da geeft wel een spuitje. Sterker nog, ze hebben een afspraak voor as vrijdag
Ze hebben de druppels al eens geprobeerd, vertelde ze, en die hielpen niet. Ze hebben ook gekeken naar een ander huis, waar ze de katten eventueel bijvoorbeeld in een bijkeuken kunnen doen als ze niet thuis zijn, zodat alles schoon blijft op de plekken waar Jens komt, maar dat valt ook zomaar niet mee. Ze hadden het nog over de Stichting Kat (kent iemand die?), maar de afspraak staat. Het rare vind ik dan dat ze haar niet naar een asiel willen brengen, want dat is zielig...ik vind een spuitje ook zielig....
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 09:22:27 #270
5428 crew  miss_sly
pi_26315882
Ow Spin, die eerste
Wat legt ie mooi zijn koppie tegen jouw hoofd
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 09:24:45 #271
43556 miss_dynastie
pi_26315915
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn zusje nog gesproken, en hun da geeft wel een spuitje. Sterker nog, ze hebben een afspraak voor as vrijdag
Ze hebben de druppels al eens geprobeerd, vertelde ze, en die hielpen niet. Ze hebben ook gekeken naar een ander huis, waar ze de katten eventueel bijvoorbeeld in een bijkeuken kunnen doen als ze niet thuis zijn, zodat alles schoon blijft op de plekken waar Jens komt, maar dat valt ook zomaar niet mee. Ze hadden het nog over de Stichting Kat (kent iemand die?), maar de afspraak staat. Het rare vind ik dan dat ze haar niet naar een asiel willen brengen, want dat is zielig...ik vind een spuitje ook zielig....
Dat meen je niet, miss_sly
Sorry, ik kan hier zo verdrietig om worden...
Waarom niet zelf zoeken naar een ander baasje of inderdaad een asiel?
Jeej
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 09:32:59 #272
5428 crew  miss_sly
pi_26316033
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat meen je niet, miss_sly
Sorry, ik kan hier zo verdrietig om worden...
Waarom niet zelf zoeken naar een ander baasje of inderdaad een asiel?
Jeej
Ja, dat heb ik ook gevraagd.
Punt is dat ze het een beetje te lang hebben uitgesteld, met de hoop dat ze wel zouden verhuizen of het weer minder zou worden. Dat is niet gebeurd, maar Jens wordt zo snel groot. En ivm de vakantie over 5 weken, willen ze op tijd maatregelen nemen, zodat de andere katten niet gestresst zijn als ze een weekje thuis zijn en er 1 missen.
Ik kan ze echt niet in huis nemen, anders deed ik het wel...
pi_26316155
Miss_Sly wat een hefitge beslissing word daar genomen

Spin, die eerste foto

Ik hang inmiddels in de wacht bij de DA in Rotterdam, ben benieuwd wat hij voor Bas nog wat kan betekenen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 09:42:10 #274
43556 miss_dynastie
pi_26316183
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat heb ik ook gevraagd.
Punt is dat ze het een beetje te lang hebben uitgesteld, met de hoop dat ze wel zouden verhuizen of het weer minder zou worden. Dat is niet gebeurd, maar Jens wordt zo snel groot. En ivm de vakantie over 5 weken, willen ze op tijd maatregelen nemen, zodat de andere katten niet gestresst zijn als ze een weekje thuis zijn en er 1 missen.
Ik kan ze echt niet in huis nemen, anders deed ik het wel...
Ik snap wel dat ze 'haast' hebben, maar daar kunnen ze het beestje toch niet de dupe van laten worden
En als er iemand is die het beessie in huis wil nemen, geven ze em dan wel mee of gaan ze moeilijk doen? Dan zou je nl. een brandtopic hier of op een ander dierenforum kunnen overwegen...
pi_26316264
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 09:48:04 #276
5428 crew  miss_sly
pi_26316267
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze 'haast' hebben, maar daar kunnen ze het beestje toch niet de dupe van laten worden
En als er iemand is die het beessie in huis wil nemen, geven ze em dan wel mee of gaan ze moeilijk doen? Dan zou je nl. een brandtopic hier of op een ander dierenforum kunnen overwegen...
Als ik iemand vind, is het goed, zeiden ze. Wel iemand die er goed voor is, voegde ze er aan toe. Toen heb ik ze even vernietigend aangekeken
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 09:57:11 #277
7074 moussy
kuttekop
pi_26316389
OMG, ik zou mijn kat dan nog "liever" naar het asiel brengen dan een spuitje

spin, de enige die doepig kijkt is Cas hoor
  maandag 18 april 2005 @ 09:57:14 #278
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26316390
Oh Miss Sly wat erg!

Ben ik heel erg niet begrijpend en niet meelevend als ik zeg dat als het mijn zus was ze na zo'n kutgeintje heeeeeel lang bij me uit de buurt moest blijven
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 09:58:21 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_26316408
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:

Ben ik heel erg niet begrijpend en niet meelevend als ik zeg dat als het mijn zus was ze na zo'n kutgeintje heeeeeel lang bij me uit de buurt moest blijven
Ik zou mn broer nooit meer aankijken denk ik
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 10:00:54 #280
5428 crew  miss_sly
pi_26316440
Nee hoor, ik begrijp dat heel goed. Maar misschien denken jullie ook wel nu, dat ik haar dan in huis moet nemen om het te voorkomen, en dat doe ik ook niet Dus eigenlijk ben ik net zo verkeerd
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 10:01:58 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_26316458
Nee hoor MissS.. Je zus moet even doorzetten en de tijd nemen voor een goed tehuis, ipv opgeven.
  maandag 18 april 2005 @ 10:02:40 #282
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26316469
Waarom zou jij haar in huis moeten nemen? Alsof dat beest op haar gemak zit bij een vijandige kat en een speelse puberhond. Beestje moet naar een huisje waar ze lekker alleen en rustig kan wonen zonder al die drukte aan haar kop.
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 10:09:13 #283
43556 miss_dynastie
pi_26316593
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, ik begrijp dat heel goed. Maar misschien denken jullie ook wel nu, dat ik haar dan in huis moet nemen om het te voorkomen, en dat doe ik ook niet Dus eigenlijk ben ik net zo verkeerd
Ja hoor es, meissie, je kan niet de hele wereld redden hoor! Ik heb het ook een tijdje gedaan met de beesten van mn moeder, maar behalve dat ik er zelf aan kapot ging (deze beesten gingen ook dood door te dik zijn) is het ook helemaal niet mijn (of jouw) taak andermans problemen op te lossen, hoe kut dat voor het beestje ook is. Het enige dat je ermee bereikt, is dat men daarna nog roekelozer wordt, want '... vangt em toch wel op'.
pi_26316606
Nou moe ik sta al een half uur in wacht bij de DA

Miss_sly, ik ben het met Spin en Moussy eens!
Ik zou laaiend zijn

Ik denk dat ze iets langer de tijd moeten nemen om voor een goede oplossong te zorgen, het beest een spuit geven vind ik wel wel de makkelijkste!
En die DA

Wat Miss_D, zegt je kan niet de hele wereld redden!

[ Bericht 31% gewijzigd door Beaker op 18-04-2005 10:15:41 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 10:31:36 #285
5428 crew  miss_sly
pi_26316949
Mja, de wereld redden lijkt me wel wat, maar dat heb ik maar opgegeven
Ik vind het zo rot, daarom probeer ik ook mee te denken, maar ja, ik kan niet echt iets doen

Heeft er iemand ervaring met shhh; zou die haar op willen nemen als te plaatsen? En zolang naar een gastgezin tot ze geplaatst wordt?
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 10:32:06 #286
5428 crew  miss_sly
pi_26316958
Beaker, wat duurt dat lang bij die DA
Maar, mischien heeft hij nog wel hele goede ideeen voor Bas!
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 10:40:31 #287
43556 miss_dynastie
pi_26317127
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:31 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er iemand ervaring met shhh; zou die haar op willen nemen als te plaatsen? En zolang naar een gastgezin tot ze geplaatst wordt?
Geen idee, maar als je uitlegt hoe schrijnend de situatie is, zullen ze vast wel willen helpen/ bemiddelen!

Beaker, al contact??
pi_26317243
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:31 schreef miss_sly het volgende:

Ja ik

Bel ze op! Het zijn de liefste dames die je maar bedenken dan. Met een beetje geluk zit het beestje vanavond nog in een gastgezin.

Kijk bij telefoon, je kan vandaag de hele dag tot 17 uur bellen. Bel het tweede nummer op de lijst, dat is een schat van een mens. Die heeft zich sterk gemaakt voor ons en Ayla (door haar hebben we Ayla zelfs)
pi_26317266
Heb maar opgehangen en een mailtje gestuurd.......

Ga het weer proberen!!

En....waar blijven de foto's
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 18 april 2005 @ 10:49:29 #290
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26317324
Gaat lekker daar Beaker

Foto's komen eraan Er is er geeneen waar Miss D en ik samen opstaan

Ik hoop dat het gaat lukken bij SHHH...
pi_26317376
Ik weet wellicht ook nog iets anders. Zo terug.
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 10:55:01 #292
7074 moussy
kuttekop
pi_26317455
Schiet eens op met die foto's
pi_26317519
Hoe oud is Beau. Miss_Sly?
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 11:01:49 #294
5428 crew  miss_sly
pi_26317599
Beau is ongeveer 8, misschien bijna 9
pi_26317639
Ik heb mijn katten-netwerk aangesproken. Wie weet?
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 11:05:38 #296
7074 moussy
kuttekop
pi_26317675
Stomme vraag misschien maar is Beu gesteriliseerd?
pi_26317686
Ik heb voor morgenmiddag een afspraak met Bas bij de DA voor een second opinion

Zij vond de uitspraak van onze Da ook wel een beetje vreemd, aangezien zijn nieren ook vergroot waren en daar niets aan wilde doen

Miss_Sly, wellicht komt er toch een andere oplossing voor Beau Ik vertrouw op Tink en haar kattennetwerk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 18 april 2005 @ 11:12:46 #298
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26317831
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:06 schreef Beaker het volgende:
Ik heb voor morgenmiddag een afspraak met Bas bij de DA voor een second opinion
Goed zo! Ik ga duimen voor Bas. En voor Beau... Dit moet gewoon goedkomen
  Moderator maandag 18 april 2005 @ 11:14:20 #299
5428 crew  miss_sly
pi_26317870
Tink, je bent een schat
En alle andere dames ook natuurlijk met het meedenken!

Ik moet even vragen of ze gesteriliseerd is, maar dat doe ik nog wel!

Beaker, spannend! Ik hoop dat het helemaal goed komt voor Bas!!
pi_26318544
Ik duim voor Bas en Beau

Spin, wat een mooie foto's van Casper en jou
  maandag 18 april 2005 @ 11:45:46 #301
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26318639
Een paar foto's. Van de honden ja...Niet van ons Miss D moet zelf maar beslissen of ze foto's van zichzelf wil plaatsen en ik sta verder alleen maar op pics met mensen die jullie niet kennen dus dat is niet spannend. Helaas geen foto's van Miss D en mij waar we samen opstaan Raar genoeg.

Casper wacht geduldig tot al die mensen weer weggaan:

Smekje is heeeeeeeeeel moe van al dat rennen:

Speciaal voor Miss Sly omdat ze zegt dat ze zo blij wordt van Smekkerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')