abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 11:23:48 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_26217330
Helaas zijn er voor dieren niet zó veel pillen als voor mensen waar je maar uit kan kiezen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 11:37:13 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26217703
ik weet het, maar ja, je weet maar nooit
pi_26217834
hmm je hebt van die homeopatische dierenartens
maar ik vind dat zelf altidj beetje euh tja... dunno
ik hou het wel op mijn eigen dierenartsje
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 12:10:02 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_26218580
ow de homepaat heeft ons een van een plas-kater afgeholpen
  donderdag 14 april 2005 @ 12:20:04 #105
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26218829
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:10 schreef moussy het volgende:
ow de homepaat heeft ons een van een plas-kater afgeholpen
En die plaskater zit nu in je "onderschrift"
Ik heb over het algemeen de instelling dat als de gewone geneeskunde het niet meer weet je altijd nog kan kijken of de homeopathie nog een oplossing heeft.
Chakra d'r volgende station dus
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
pi_26218833
Onze dierenarts, jeweetwel die nu net naar Afrika vertrokken is, was naast zijn gewone dierenpraktijk ook dierenhomeopaat. Lotje, een verhaal op zich, heeft een enorm moeilijke tijd gehad en is daar mbv een homeopathisch middel boven op gekomen (en veel liefde natuuk ).
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 12:22:11 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_26218871
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:20 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

En die plaskater zit nu in je "onderschrift"
Ik heb over het algemeen de instelling dat als de gewone geneeskunde het niet meer weet je altijd nog kan kijken of de homeopathie nog een oplossing heeft.
Chakra d'r volgende station dus

Het was gewoon het proberen waard hij piste als kitten écht álles onder, na allerlei onderzoekjes kon de DA niets vinden en zijn we bepaalde homeopatische korreltjes gaan geven, na 3 korreltjes was het over!
pi_26218968
Weet je nog hoe dat spul heette mous?
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 12:29:42 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_26219047
Nee helaas, ik heb een plas-poes gehad en ben toen stad en land afgeweest, maar heb het nooit kunnen vinden.

Plas-poes bleek hier helemaal niet gelukkig en is bij een ander gezin (zonder kinderen) gaan wonen en toen was plas-poes de liefste maar mén wat voelde dat als falen.
  donderdag 14 april 2005 @ 12:56:05 #110
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26219594
quote:
Dat eerste filmpje Ik dacht in eerste instantie dat je een van de kipjes blauw geverfd had! (komt door lichtinval denk ik)
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
pi_26219679
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef moussy het volgende:
Nee helaas, ik heb een plas-poes gehad en ben toen stad en land afgeweest, maar heb het nooit kunnen vinden.

Plas-poes bleek hier helemaal niet gelukkig en is bij een ander gezin (zonder kinderen) gaan wonen en toen was plas-poes de liefste maar mén wat voelde dat als falen.
Falen?
Nee, is een groot ding wat je kan doen.
Beter een tevreden poes ergens anders, dan een ongelukkig bij jezelf.
Dat is egoisme....
Wat jij hebt gedaan, is grootst!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 13:08:40 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_26219933
Ja maar mijn standpunt is dat alles was ik in huis haal ook echt blijft En zo heb ik al eens een hond en een kat weg moeten doen.... Het voelt als verraad, falen, nou ja, niet goed iig. Het is wel fijn om te weten dat ze het nú goed hebben, maar als ik er weer aan terug denk weet ik precies weer hoe het voelde om ze weg te brengen
pi_26220147
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:08 schreef moussy het volgende:
Ja maar mijn standpunt is dat alles was ik in huis haal ook echt blijft En zo heb ik al eens een hond en een kat weg moeten doen.... Het voelt als verraad, falen, nou ja, niet goed iig. Het is wel fijn om te weten dat ze het nú goed hebben, maar als ik er weer aan terug denk weet ik precies weer hoe het voelde om ze weg te brengen
Ik heb het met een kat gehad...
Ik werd gebeld of ik een grijze kater had.
Ja zei ik...
Bent u die dan als niet 3 weken kwijt?
Nee, die heeft hier net zitten de eten...
Aan de andere kant van de lijn: DE PLOERT!

Had meneer lekker 2 adresjes om te kunnen eten.
Was echt een gezelschapsdier. En heb 'm een aai over zijn bol gegeven, en daar achter gelaten toen ik ging verhuizen. Met een tray kattenvoer. Hij was daar gewoon op zijn plek.
Afdwingen is helemaal niks.

Nogmaals, ik vind je een bikkel dat je toch in het voordeel van de beestjes heb gekozen!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 14:08:32 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_26221361
Katten kiezen echt is mij opevallen

Zo heb ik zelf dan ook die kat die niet meer bij mijn moeder wilde wonen. Hij scheet de boel onder viel alles en iedereen aan daar in huis, kwam bij mij logeren en liet zich gewoon niet meer vangen in mijn kleine flatje. Klaar hij bleef.. en hij woont nog steeds bij me. Misschien is dit juist wel waarom ik zo gek ben op katten behalve als het andersom gebeurt

Hond had René al een paar keer gebeten trouwens... de laatste beet was in haar gezicht en toen was het klaar over, dit ging zo niet meer. René was duidelijk te klein-jong om over een dominante hond te domineren. Die overigens als pup bij ons in huis gekomen is, dus geen bewuste keuze voor een dominante hond.
pi_26222684
Internet lag eruit

Maar ik heb nog even navraag gedaan bij de DA, maar de hoeveelheid pillen Bas nu krijgt om zijn schildklier op de goede waarde te krijgen geven ze normaal gesproken aan een paard

Ik merk niet aan Bas dat hij heel sip is nu, hij hupst en rent etc. tis net een jonge hond

En omdat Bas en Joop dit wel verdient hadden dacht ik zo heb ik 2 kongs gekocht met hondenpindakaas en hondenworst
Eerst snapte ze niet helemaal wat te doen met de kong, maar al vrij znel had Joop door dat als je hem door de lucht slingerd er iedere keer wat uit valt En Bas vertrok naar zijn schuilplaats achter het gordijn en ging heerlijk liggen smullen

Foto's binnenkort

[ Bericht 40% gewijzigd door Beaker op 14-04-2005 17:51:13 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26230232
Beagle in het groen!

En Ozzie bezig met 2 van zijn favoriete activiteiten, knagen en op schoot liggen:
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 14 april 2005 @ 19:56:01 #117
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26230305
Ooooh

Ozzie groeit goed he!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26230559
Ozzie

Ben daarnet in de tuin bezig geweest om hem te fatsoeneren
En dit is het resultaat

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26230966
Wat een leuke tuin Beaker! Echt mooi gedaan, steek de BBQ maar aan

Spin> Jaaaaa groot wordt ie al he, Ozzieboy
Hij kan al steeds moeitelozer in en uit van de keuken naar de tuin met z'n dikke pootjes.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26231633
Inderdaad lekker bbq

Op die eerste foto kijkt Ozzie zo lekker stoer
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26233693
Sjee, wat kletsen jullie veel!

Wat zijn Bommel en Ozzie schatjes
Gijs is ook errug lief, jammer dat het nog zo lang duurt voor je hem op kan halen .

Smekkie die al een grote stoere hond is, die zijn stokken niet wil delen met Casper!
En allemaal lieve dieren en mooie tuinen, toch wel leuk om even een beetje te blijven lurken, dus dit is gewoon een tvp (vooral omdat ik ook wel wil meeten, lijkt me gezellig..dus beter maar ff op de hoogte blijven ).
pi_26238646
Ff vanaf een andere pc: mijn eigen pc is helaas woensdag overleden en deze pc is dermate langzaam dat het bijna geen doen is om fok te lezen, laat staan te reageren.
Mijn lief ligt in het ziekenhuis voor een hartcatheterisatie plus dottering en wordt morgen (vrijdag) geholpen. Branden jullie een kaarsje voor hem?

pi_26240111
hmm veel succes kissa en lief
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_26240302
Kissa toch . Natuurlijk! Sterkte meid!

[ Bericht 54% gewijzigd door Tinkerbell op 15-04-2005 08:04:34 ]
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 08:12:49 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_26240365
Kissa, wat erg... eng en spannend ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')