Er staat Kill Bil Coffretl 1 + 2.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:08 schreef Cheiron het volgende:
is dat deze?
[urlhttp://oas2000.proxis.be/gate/jabba.coreii.g_p?bi=4&sp=DETAILS&mi=5279362&si=68998521[/url]
Want ik zie er geen info bij staan?
Zo, ook maar gelijk even besteld. Dacht dat deze set al lang OOP wasquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
In bestelling![]()
Voor het schlemielige bedrag van 45 euro. Volledig nieuw.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's geen geld voor zo'n mooie set. Ook nog inclusief de soundtracks als ik het zo zie.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Proxis.BE/NL/FR.
De boxset kostte maar 44.39 euro
Verzending tevens naar Nederland en Kiala punten.
En je krijgt daar bovenop nog eens 1 euro gratis korting, ik weet niet waarom maar dat dekt in ieder geval wel de verzendkosten!![]()
Kill Bill Vol 1. - 2 discsquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef Durbin het volgende:
[..]
Da's geen geld voor zo'n mooie set. Ook nog inclusief de soundtracks als ik het zo zie.
Ik woon in Roermond.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Mocht het niet kloppen asskicker waar woon je precies?
Dat is wel een eindquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik woon in Roermond.
Je mag gerust op visite komen hoor, de deur staat wijd open![]()
Dat zal niet noodzakelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is wel een eind
Maar dan kom ik gewoon kill bill style binnenvallen
When I find Asskicker I'm gonna kill Asskicker
Ik maak ook maar een grapjequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zal niet noodzakelijk zijn.
Ik ben vrij zeker van mijn zaak.
En zoals ik al zei, de productnaam zoals vermeld op Proxis.BE is Kill Bill Coffret 1 + 2.
En typ eens Kill Bill Coffret in bij Google:Images.
Dan krijg je tientallen plaatjes als bevestiging dat het om de juiste uitgave gaat.
En als dat uiteindelijk niet zo is, dan kunnen we Proxis verantwoordelijk stellen en de product retour sturen.
quote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
Voor de mensen die met vol enthousiasme de Kill Bill box hebben besteld, wel eens gedacht dat het ook deze kan zijn:
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik vond hem al zooo goedkoop zo een box
Edit: Op ebay wordt die überbox vanaf 80 euro geboden. Dus ik vrees dat Hare gelijk heeft
Dat zou werkelijk waar te grappig zijnquote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
Voor de mensen die met vol enthousiasme de Kill Bill box hebben besteld, wel eens gedacht dat het ook deze kan zijn:
[afbeelding]
Gewoon de twee kill bill keepcases in een lullig slipcasejequote:Op zondag 24 april 2005 11:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk waar te grappig zijn![]()
Is die box trouwens een beetje ok?
Dat hoef ik natuurlijk niet. Maar ik heb proxis ff een mailtje gestuurd en gevraagd welke editie het nou is als het die van jouw post is heb ik gevraagd of ze hem kunnen cancellenquote:Op zondag 24 april 2005 11:41 schreef Hare het volgende:
Gewoon de twee kill bill keepcases in een lullig slipcaseje
quote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Ik ben blij dat ik dit keer niet naar mijn impuls-aankoop-zenuwcentrum heb geluisterd.quote:Op zondag 24 april 2005 17:45 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]Moest ik ook gelijk aan denken, die uitgebreide set heet iets van Kill Bill Coffret L.E. ofzo, dus zonder L.E. ben je mooi genaaid!
![]()
Ik kijk hem vanavond denk ik. Volgens IMDB is het wel een oke-film. Als je lid wilt worden krijg je je eerstvolgende nummer pas eind volgende maand. Lees eerst hun site even door.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is Hitler The rise of evil wat? Ik wil namelijk lid worden en als ik dan nog kan kiezen ga ik mss voor The insider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |