Nou, mogen de heren en dame organisatoren ook nog even wat slaap opdoen?quote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef Zebbie het volgende:
En dan nu een stemming over de datum neem ik aan?.
Komt nog, geen zorgen. Mogen we eerst wat research doen?quote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef Zebbie het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 11 april 2005 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, mogen de heren en dame organisatoren ook nog even wat slaap opdoen?
Zit ook geen haast achter hoor, ik doe gewoon een voorstelquote:Op maandag 11 april 2005 23:16 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Komt nog, geen zorgen. Mogen we eerst wat research doen?
De datum is van een aantal factoren afhankelijk, voornamelijk wanneer een geschikte locatie beschikbaar is. We moeten ervan uitgaan dat 't ergens in een weekend wordt, hetgeen ook best beperkingen stelt aan locaties vermoed ik.quote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef Zebbie het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 11 april 2005 23:18 schreef BeJD het volgende:
zijn R en S en O ook welkom?
Mij heb je niets gevraagd.quote:Op maandag 11 april 2005 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja: we zijn geen van allen ervaren meet-organisatoren, dus als je een goede tip hebt voor ons: graag!
Ké!quote:Op maandag 11 april 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedereen is welkom neem ik aan?
én K!quote:Op maandag 11 april 2005 23:18 schreef BeJD het volgende:
zijn R en S en O ook welkom?
BBQ?quote:Op maandag 11 april 2005 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja: we zijn geen van allen ervaren meet-organisatoren, dus als je een goede tip hebt voor ons: graag!
Het lijkt ons logisch om ons te beperken tot de mensen die met de reeks te maken hebben gehad. Denk hierbij aan:quote:Op maandag 11 april 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedereen is welkom neem ik aan?
Daarom. Ik ben blij dat we nog één ervaren organisator in ons midden hebben Viperquote:Op maandag 11 april 2005 23:24 schreef Viperdesign het volgende:
En dan is het ook geen echte afterparty natuurlijk.
En wat valt daar onder? Iemand die +/- 500 keer zijn theorieen/ideeen/bevindingen met iedereen heeft gedeeld in deze reeks.. Is die welkom?quote:Op maandag 11 april 2005 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het lijkt ons logisch om ons te beperken tot de mensen die met de reeks te maken hebben gehad. Denk hierbij aan:
- De aanstichters van dit alles
- De actieve speurders in het bos alsmede vanuit huis.
- De users, modjes & FA's die hebben gepost in de reeks.
Het is voor ons ondoenlijk om een complete Fok!-Meet te organiseren...
Goeie vraag, daar gaan we nog even over nadenken. Zoals ik al zei: ik ga ook advies vragen aan Yvonne, dus we gaan echt niet over 1 nacht ijs.quote:Op maandag 11 april 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En wat valt daar onder? Iemand die +/- 500 keer zijn theorieen/ideeen/bevindingen met iedereen heeft gedeeld in deze reeks.. Is die welkom?
Inderdaad. Hier komt nog uitsluitsel over!quote:Op maandag 11 april 2005 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goeie vraag, daar gaan we nog even over nadenken. Zoals ik al zei: ik ga ook advies vragen aan Yvonne, dus we gaan echt niet over 1 nacht ijs.
Maar nu gaan we eerst ff lekker slapen.
* heeft ook ruim 300 reacties in deze reeks geplaatstquote:Op maandag 11 april 2005 23:29 schreef BeJD het volgende:
Miss een idee dat we meeten met de mensen die écht actief bij het gebeuren zijn geweest?
Denk aan Viper, lynx, nolius, reul, qwea, dj koster, enz.....
Edit: en Terro Robbie natuurlijk!
En ik dan?quote:Op maandag 11 april 2005 23:29 schreef BeJD het volgende:
Miss een idee dat we meeten met de mensen die écht actief bij het gebeuren zijn geweest?
Denk aan Viper, lynx, nolius, reul, qwea, dj koster, enz.....
Edit: en Terro Robbie natuurlijk!
Maar ik wil zo graag ook een keer genoemd wordenquote:Op maandag 11 april 2005 23:32 schreef BeJD het volgende:
Jullie vallen miss onder enz...?
Ik kan echt niet iedereen noemen hoor!
en dan? verstoppertje spelen?quote:Op maandag 11 april 2005 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik langs wil komen, kom ik gewoon langs hoor...
Je moet oppassen dat je niet TE hoge eisen gaat stellen. Op het begin lijkt/is het animo hoog, maar als er dan een definitieve datum is geprikt en puntje bij paaltje komt is dit animo vaak veel minder. (spreekt uit ervaring)quote:Op maandag 11 april 2005 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zullen we het "en ik dan" gebeuren even achterwege laten?We gaan er over nadenken, maar jullie mogen ervanuit gaan dat bijvoorbeeld mensen die in de hele reeks één keer hebben gepost buiten de boot zullen vallen...
Een beetje activiteit is wel belangrijk.
quote:Op maandag 11 april 2005 23:35 schreef BeJD het volgende:
Mischien een ID dat mensen een mail sturen met wat ze allemaal gedaan hebben, en dat dat door een groepje word beoordeeld?
Edit: Zebbie!!!!!!!!!!!!!
Dat lijkt me ook slim idd, gewoon een paar mensen die het hele topic gelezen hebben erbij vragen, en namen van mensen die veel gepost hebben of belangrijke mededelingen gedaan hebben herriner je je vanzelf welquote:Op maandag 11 april 2005 23:35 schreef BeJD het volgende:
Mischien een ID dat mensen een mail sturen met wat ze allemaal gedaan hebben, en dat dat door een groepje word beoordeeld?
Edit: Zebbie!!!!!!!!!!!!!
Hoi.quote:Op maandag 11 april 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat valt daar onder? Iemand die +/- 500 keer zijn theorieen/ideeen/bevindingen met iedereen heeft gedeeld in deze reeks.. Is die welkom?
Kom jij ook? Toe?quote:Op maandag 11 april 2005 23:44 schreef juiced het volgende:
Als er maar wat vloeibaars te drinken is
...sjogneogjengoejgneogjnejgoengojengoegjne, ik blijf bezig...
j0000!
Hij zou toch een berenpak mee nemen om op mensen te gaan jagen ofzo?quote:
Ja eigenlijk wel, maar dat berenpak is vermist.quote:Op maandag 11 april 2005 23:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij zou toch een berenpak mee nemen om op mensen te gaan jagen ofzo?.
ietsjes langerquote:Op maandag 11 april 2005 23:41 schreef Duvel het volgende:
't Is niet zoals de Fok 5 jaar meet waar iets van een half jaar voorbereiding in heeft gezeten (?).
Heb ik ff geluk dat ik 2x gepost heb in deze reeksquote:Op maandag 11 april 2005 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zullen we het "en ik dan" gebeuren even achterwege laten?We gaan er over nadenken, maar jullie mogen ervanuit gaan dat bijvoorbeeld mensen die in de hele reeks één keer hebben gepost buiten de boot zullen vallen...
Een beetje activiteit is wel belangrijk.
Die had ik gewoon al betaald, maar ik kon op het laatste moment nietquote:
Jij woont in BoZ toch? Misschien heb jij een idee voor een geschikte locatie daar in de buurt die binnen korte termijn te regelen valt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:45 schreef jakoko het volgende:
Nog hulp nodig bij de organsatie?
Zen zijn al met z'n 3en en yvonne helpt mee, dus het zal al wel goed komenquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:45 schreef jakoko het volgende:
Nog hulp nodig bij de organsatie?
Ik weet nog niet of Yvonne meehelpt, maar heb haar net wel een mailtje gestuurd met het verzoek om hulpquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zijn al met z'n 3en en yvonne helpt mee, dus het zal al wel goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |