abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26410686
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Thanks Sylvana!

Hoe vaak in de week rijden jullie?
Ik rij 4 uur per week, 2 x 2 uur!
Wow dat gaat lekker snel dan ik meestal 1 x 2 uur. Nu 1 uurtje elke week.
  donderdag 21 april 2005 @ 19:19:09 #202
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_26410771
...Ik 2 uur, eerst maar 1 uurtje in de week..maar dat schiet niet echt op vind ik. Toen ik bijna voor m'n TTT moest ben ik overgestapt naar 2 uren

Morgenochtend weer ff lessen
want de klop doet het niet.
pi_26410877
Ik heb gelijk de dag na mijn verjaardag mn theorie gehaald, ik ben veel te ongeduldig voor dat soort dingen! Maar ik ben dan ook van plan om in ongeveer 2 maand mijn rijbwijs te gaan halen

Ik mag morgenmiddag weer om 13.50
pi_26411460
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Thanks Sylvana!

Hoe vaak in de week rijden jullie?
Ik rij 4 uur per week, 2 x 2 uur!
Ik rij 1 keer in de week 1,5 uur

In 2 maanden je rijbewijs halen is wel erg snel hoor

Het gemiddelde voor een gewone opleiding is 8 maanden en voor een RIS opleiding 5 maanden
pi_26411469
Ik mag 2 mei afrijden hoor ik net,is best snel
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_26411493
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik mag 2 mei afrijden hoor ik net,is best snel
Veel succes

Een vriend van me moet ook 2 mei afrijden
pi_26412470
Aarghh ik wil keihard scheuren!!!, maar het lukt niet met een instructeur er naast
De status 'bagger-user' voorbij
pi_26412561
Ik ga gewoon 4 x zo snel (qua tij) als het gemiddelde
Maakt opzich weinig uit toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door KiwiTjuHh op 21-04-2005 21:29:21 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 20:37:15 #209
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_26412784
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Aarghh ik wil keihard scheuren!!!, maar het lukt niet met een instructeur er naast
Nee, vervelend is dat hé
Ik moet dus rustiger/langzamer gaan rijden. Zijn we nu al een maand mee bezig, maar gaat nog niet echt perfect. Zei die examinator ook al, die ik met de TTT had,...dat ik m'n snelheid moest aanpassen en wat meer op mijn snelheid moest letten etc. Hoop dat het snel goed gaat, want ik wil m'n rijbewijs (uh ja logisch)
Probeer er ook wel op te letten, maar als ik dat niet doe geef ik gewoon automatisch weer wat extra gas
pi_26412798
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga gewoon 4 x zo snel als het gemiddelde
Je rijdt dus 480 km/h op de snelweg?

Dat wil ik ook
pi_26412881
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef HV het volgende:

[..]

Nee, vervelend is dat hé
Ik moet dus rustiger/langzamer gaan rijden. Zijn we nu al een maand mee bezig, maar gaat nog niet echt perfect. Zei die examinator ook al, die ik met de TTT had,...dat ik m'n snelheid moest aanpassen en wat meer op mijn snelheid moest letten etc. Hoop dat het snel goed gaat, want ik wil m'n rijbewijs (uh ja logisch)
Probeer er ook wel op te letten, maar als ik dat niet doe geef ik gewoon automatisch weer wat extra gas
Ja, alles moet gewoon zo traag, het kan echt een stuk vlotter, zonder risico te verhogen. Maar als je slaagt mag je het zelf weten Natuurlijk moet je dan niet de racecoureur uithangen, maar soms heb je van die situatie's (bijv oranje licht), en dan zou je gas geven, maar dan moet je remmen
pi_26412914
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Je rijdt dus 480 km/h op de snelweg?

Dat wil ik ook
Je snapt wel wat ik bedoel
Maar het probleem van te hard rijden heb ik ook.. heb vooral een hekel aan 30km-zones
pi_26413032
Soms vind ik 30 wel goed in woonwijken enzo, met veel zijstraatjes, auto's aan de kant en veel kinderen, maar soms heb je ook van die 30km wegen, waar je je afvraagt waarom ze er geen snelweg van maken
  donderdag 21 april 2005 @ 20:46:51 #214
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_26413073
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Je snapt wel wat ik bedoel
Maar het probleem van te hard rijden heb ik ook.. heb vooral een hekel aan 30km-zones
Jaa ik ook
Dat weet mijn instructeur ook wel, maar dan wil hij er expres langs, want ja dat is dan wel goed voor me. Kan ik daar mooi ff rustig rijden Valt nu gelukkig weer wat mee, maar er was een tijd dan moest ik constant wat in die 30km-zones rondrijden. Totdat hij vond dat het wel rustig genoeg ging
pi_26413247
Haha, ja dat doet de mijne ook.. dan zie je het bord eind 30kmzone en dan zegtie sla maar rechtsaf en dan moet ik lachen!
pi_26414195
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga gewoon 4 x zo snel als het gemiddelde
zozo, knap...binnen de bebouwde kom rij jij dus 200

donderdag 21 april 2005 @ 21:26:54 #217
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_26414376
Dat ging niet over de snelheid hoor maar over het rijbewijs. Het rijbewijs 4 keer zo snel halen. ..Gemiddeld is 8 maanden en zij wil het binnen 2 maanden halen.Snappie..
pi_26414473
Ik heb het maar even aangepast
pi_26414847
Ik heb het probleem van te hard rijden ook, geef ook liever wat gas en vind idd sommige 30 km zones ook maar nutteloos
pi_26414861
Oh nu snap ik het, ik dacht dat het een reactie op mijn post was, die betrekking had tot de snelheid, maar ik weet nu wat je bedoelt
pi_26415133
40 in een 30 km zone wordt nog geaccepteerd naast me, maar als ik harder ga krijg ik "denk aan de snelheid he"..
pi_26420133
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan?
haha tis een heel verhaal.

Ik had dus om half 11 een afspraak staan, dus ik dacht laat ik eens vroeg weg dan kan ik misschien nog even langs mn vaders werk (werkt bij de shell aan de overkant).
Dus ik sta 9 uur bij mn pa maar die ging net een vergadering in dus ik moest weer gaan, ik lekker in het zonnetje even de moeilijke punten doornemen maar was al goed voorbereid dit keer dus was snel klaar.
Lekker ff in het gras gaan liggen en was dus de tijd helemaal vergeten en werd 10.35 wakker.
Ik nog snel naar het CBR haasten maar het was al te laat, 3 uur kon ik terug komen om als reserve te gaan staan.

Ik lekker naar Den Haag om beetje te shoppen en rond te hangen op t stadhuisplein daar gelukkig dat het mooi weer was.
3 uur op het cbr en mocht gelukkig naar binnen, examen ging echt kut, de eerste 2 vragen dacht ik al fout te hebben en van heel veel wist ik het niet zeker.
Maar ben toch geslaagd met 2 fout hoogste score van die ''klas''.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_26423580
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

haha tis een heel verhaal.

Ik had dus om half 11 een afspraak staan, dus ik dacht laat ik eens vroeg weg dan kan ik misschien nog even langs mn vaders werk (werkt bij de shell aan de overkant).
Dus ik sta 9 uur bij mn pa maar die ging net een vergadering in dus ik moest weer gaan, ik lekker in het zonnetje even de moeilijke punten doornemen maar was al goed voorbereid dit keer dus was snel klaar.
Lekker ff in het gras gaan liggen en was dus de tijd helemaal vergeten en werd 10.35 wakker.
Ik nog snel naar het CBR haasten maar het was al te laat, 3 uur kon ik terug komen om als reserve te gaan staan.

Ik lekker naar Den Haag om beetje te shoppen en rond te hangen op t stadhuisplein daar gelukkig dat het mooi weer was.
3 uur op het cbr en mocht gelukkig naar binnen, examen ging echt kut, de eerste 2 vragen dacht ik al fout te hebben en van heel veel wist ik het niet zeker.
Maar ben toch geslaagd met 2 fout hoogste score van die ''klas''.
Haha, dat is niet echt slim zeg

Maar fijn dat je het toch gehaald heb
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:13:32 #224
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_26424331
Zometeen afrijden .
pi_26424361
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:13 schreef Kang-He het volgende:
Zometeen afrijden .
succes
pi_26427436
Ik heb nu iets van 9 lessen gehad ofzo. Ik ben vaak nog veel te zenuwachtig in de auto.. dat ik mijn voeten nog niet goed beheers. soms bij bochten stuur ik ze veel te vroeg in (ik werk op een kartbaan en kart veel, dus ik krijg ook vaak te horen "wij zijn niet op de kartbaan" :| ). maar de les die ik gister had was ik eindelijk een keer een stuk rustiger in de auto. ook voor het eerst file pakeren gehad en ik krijg nu zo'n beetje elke les wel een keer achteruit in parkeren. maar ik rij in een Nissan Primera met een hoge achter kant en ik zie dus echt niet waar die streep is van de parkeer vakken :S soms wel moeilijk inschatten ik moet over 2 maand op. ik hoop gewoon echt dat ik wat rustiger de gewone lessen kan gaan doen, dan hoop ik dat ik straks met het examen ook rustig ben
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:30:53 #227
51748 H4ze
wait...what?
pi_26428934
Aan de mensen die atm aan 't lessen zijn:

Als jullie je rijbewijs hebben, koop je dan gelijk een eigen autootje (misschien heb je er al voor gespaard..)? Of staat er al 1 voor je klaar (bij een maat van me was dat dus 't geval)? Of gewoon lekker in de auto van paps of mams?

M'n neef is een paar maanden terug z'n baan kwijtgeraakt (en dus ook z'n lease-auto). Hij rijdt nu in de oude Toyota Starlet van m'n moeder. Maar mocht ie nu weer een baan vinden en een nieuwe lease-auto krijgen, dan kan ik ws gewoon in die starlet gaan rijden .

Maar mocht dit niet het geval zijn...heb zelf ook een leuke internetspaarrekening
*BURP*
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:37:06 #228
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26429094
Mja, we hebben 2 auto's thuis staan.. dus die ga ik lekker gebruiken. Al is zelf een auto hebben natuurlijk top maar ik zou er wel 1 kunnen kopen maar blijven rijden is een probleem. Terwijl als ik volgend jaar naar andere school ga is't van loop de straat uit stap in bus stap uit bus en loop school binnen dus dat is ook wel erg prettig.

Misschien dat ik door omstandigheden de auto van mijn opa en oma krijg maar dat weet ik dus ook niet, ga iig niets verwachten. Naja, dat ik de auto van ons pap ga jatten mocht ik eens slagen
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_26429823
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef H4ze het volgende:
Aan de mensen die atm aan 't lessen zijn:

Als jullie je rijbewijs hebben, koop je dan gelijk een eigen autootje (misschien heb je er al voor gespaard..)? Of staat er al 1 voor je klaar (bij een maat van me was dat dus 't geval)? Of gewoon lekker in de auto van paps of mams?
Ik heb nog geen geld voor een auto, dus het wordt gewoon de auto van me pa of ma

En dat zou echt relaxed zijn, als je gewoon zomaar een auto krijgt
pi_26429878
zijn jullie nou NOG bezig?

succes allemaal
pi_26429919
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zijn jullie nou NOG bezig?

succes allemaal
Ik heb pas 13 lessen gehad, beetje snel om nou al af te mogen rijden
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:18:46 #232
51748 H4ze
wait...what?
pi_26430176
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:37 schreef Fisher het volgende:
Al is zelf een auto hebben natuurlijk top maar ik zou er wel 1 kunnen kopen maar blijven rijden is een probleem.
Tja, de vaste (maandelijkse) kosten kunnen idd een probleem vormen. Maar gelukkig heb ik stufi, en een baantje enzo. Je zal er wel wat andere dingen voor in moeten leveren (zeker op mijn leeftijd))....maar voor een eigen auto heb ik dat wel over (en anderen weer niet).
*BURP*
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:27:00 #233
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26430375
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:18 schreef H4ze het volgende:

[..]

Tja, de vaste (maandelijkse) kosten kunnen idd een probleem vormen. Maar gelukkig heb ik stufi, en een baantje enzo. Je zal er wel wat andere dingen voor in moeten leveren (zeker op mijn leeftijd))....maar voor een eigen auto heb ik dat wel over (en anderen weer niet).
Ik heb ook werk en een stufi (al is die uiteraard geen vetpot) mja, dan moet ik ineens op m'n geld gaan letten en dat is onmogelijk gezien mijn stap gedrag
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:24:14 #234
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_26431695
Geslaagd .
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:27:13 #235
51748 H4ze
wait...what?
pi_26431768
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 14:24 schreef Kang-He het volgende:
Geslaagd .
profi! Hoe ging 't verder? Nog bijna niet geslaagd ofzo?
*BURP*
pi_26432984
Ik ben begin van de maand(1 april) ook begonnen met mijn motor (A) rijbewijs (B rijbewijs heb ik al 18 jaar).
2 weken geleden op geweest voor mijn theorie en gelukig direct geslaagd, op 18 mei mag ik pas op voor de bijzondere verrichtingen en nog later pas namelijk op 10 juni voor het "echte" examen.
Hopelijk slaag ik alles voor de eerste keer zodat ik nog voor de zomer kan gaan toeren.
pi_26434083
Net weer rijles gehad

Vond het erg goed gaan, lekker rustig, goed kijken en schakelen. Alleen ben ik nog niet zo'n ster in het achteruit in parkeren Maar dat komt wel, beetje oefenen
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:41:17 #238
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_26435069
quote:
Geslaagd .
Gefeliciteerd!!

----------------------------

Vanmorgen ook weer ff rijlesje gehad..Het ging wel aardig, alleen zo nu en dan nog te snel. En bij kruispunten gaat het af en toe ook nog mis...dan denk ik dat ik er makkelijk nog over kan en dan vindt mijn instructeur dus van niet
Dus daar moeten we nog ff aan werken
pi_26435678
quote:
Geslaagd .
Gefelicteerd. Was het je eerste keer?
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_26435771
Ik heb zojuist weer een nieuw pakket gekocht: 6 lessen van een uur + praktijkexamen. Heeft mij weer ¤ 385,- gekost.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:39:49 #241
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_26437676
Het was m'n tweede keer. Eerste keer had ik na 21 lesuren en dat was eigenlijk te vroeg. Gelukkig had ik nog examengarantie zodat ik nog een keer kosteloos examen kon doen. Dus nu heb ik het na 28-29 uur gehaald .

Ging van CBR Leiden naar Wassenaar en daar een beetje rondrijden. Daar al zo vaak geweest met de les dus dat was geen probleem. Verder daar foutloos gereden. Invoegen op de snelweg was nooit m'n sterkste punt, dus ik was ook wel weer even huiverig toen er twee vrachtwagens voorkwamen dat ik met 100 erop kon, maar gewoon rustig snelheid teruggenomen en aangesloten . Examinator was een relaxte vent en we hadden wel chille gesprekken over voetbal en dergelijke . Dus toen we weer terugkwamen bij het CBR - als eersten - dacht ik ook wel dat ik geslaagd was, en toen gaf hij de verlossende woorden .

Daarna meteen op het gemeentehuis m'n rijbewijs aangevraagd! Duurde wel lang, maar ja dat had ik er wel voor over .
pi_26445041
Ik heb as. dinsdag theorie-examen, moet nog redelijk wat overkijken... Het is ook heel raar met die oefenexamens, ene keer haal ik 3 fout, dan weer 12...

Maarja, gewoon GOED in mijn kop stampen, dan moet het lukken...
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:12:31 #243
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_26445913
Ook gewoon logisch redeneren . Er zijn tig vragen die je goed kunt beantwoorden door gewoon de meest logische en veilige oplossing te kiezen!
pi_26446009
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:12 schreef Kang-He het volgende:
Ook gewoon logisch redeneren . Er zijn tig vragen die je goed kunt beantwoorden door gewoon de meest logische en veilige oplossing te kiezen!
Klopt ja, en ook heel vaak het langste antwoord, bijvoorbeeld:

Wat moet u doen als u een fietser inhaalt?

a. Kijken of de zijdelingse afstand voldoende is
b. Tegenliggers in de gaten houden
c. Kijken of de zijdelingse afstand voldoende is en tegenliggers in de gaten houden

Naja zoiets dan, dit zijn echt van die IQ<80 vragen
pi_26449515
En gewoon oefenopgaven maken en goed opletten waar de valkuil zit, dan weet je die daar ook te herkennen!

Tip, maak ff die 10 vragen op cbr.nl een paar keer.. daar krijg je sowieso 1 of 2 vragen van!
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:02:13 #246
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_26453073
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:39 schreef Kang-He het volgende:
Het was m'n tweede keer. Eerste keer had ik na 21 lesuren en dat was eigenlijk te vroeg. Gelukkig had ik nog examengarantie zodat ik nog een keer kosteloos examen kon doen. Dus nu heb ik het na 28-29 uur gehaald .

Ging van CBR Leiden naar Wassenaar en daar een beetje rondrijden. Daar al zo vaak geweest met de les dus dat was geen probleem. Verder daar foutloos gereden. Invoegen op de snelweg was nooit m'n sterkste punt, dus ik was ook wel weer even huiverig toen er twee vrachtwagens voorkwamen dat ik met 100 erop kon, maar gewoon rustig snelheid teruggenomen en aangesloten . Examinator was een relaxte vent en we hadden wel chille gesprekken over voetbal en dergelijke . Dus toen we weer terugkwamen bij het CBR - als eersten - dacht ik ook wel dat ik geslaagd was, en toen gaf hij de verlossende woorden .

Daarna meteen op het gemeentehuis m'n rijbewijs aangevraagd! Duurde wel lang, maar ja dat had ik er wel voor over .
mooi zo, opzich, zo moeilijk is autorijden ook weer niet...gewoon de verkeersregels onthouden en samen met goed opletten ze in praktijk brengen. En verder als een heer rijden natuurlijk

Laat ik nou maar niet teveel zeggen, want ik moet m nog halen...volgende week voor de 2e keer.. zal wel lukken
Era Vulgaris
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:52:09 #247
88233 Steve
Still the best.
pi_26453930
Over een kwartiertje weer
heb er zin in, mijn gewone instructeur weer!
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_26454276
maandag weer 2 uur lessen
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:01:58 #249
88233 Steve
Still the best.
pi_26456121
Zo grappig, er was ontzettend veel geklaagd over de inval-instructeur. De een had hem al een ouwe lul genoemd, de andere had van blijdschap gejankt dat de gewone weer terugkwam, enz enz. Heel veel klachten geweest blijkbaar, iedereen wilde de gewone weer terug......en terecht
Het ging nu echt stukken beter weer.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_26456316
quote:
Geslaagd .
Gefeliciteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')