Wow dat gaat lekker snel dan ik meestal 1 x 2 uur. Nu 1 uurtje elke week.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Thanks Sylvana!
Hoe vaak in de week rijden jullie?
Ik rij 4 uur per week, 2 x 2 uur!
Ik rij 1 keer in de week 1,5 uurquote:Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Thanks Sylvana!
Hoe vaak in de week rijden jullie?
Ik rij 4 uur per week, 2 x 2 uur!
Veel succesquote:Op donderdag 21 april 2005 19:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik mag 2 mei afrijden hoor ik net,is best snel![]()
Nee, vervelend is dat héquote:Op donderdag 21 april 2005 20:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Aarghh ik wil keihard scheuren!!!, maar het lukt niet met een instructeur er naast![]()
Je rijdt dus 480 km/h op de snelweg?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga gewoon 4 x zo snel als het gemiddelde
Maakt opzich weinig uit toch?
Ja, alles moet gewoon zo traag, het kan echt een stuk vlotter, zonder risico te verhogen. Maar als je slaagt mag je het zelf wetenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef HV het volgende:
[..]
Nee, vervelend is dat hé
Ik moet dus rustiger/langzamer gaan rijden. Zijn we nu al een maand mee bezig, maar gaat nog niet echt perfect. Zei die examinator ook al, die ik met de TTT had,...dat ik m'n snelheid moest aanpassen en wat meer op mijn snelheid moest letten etc. Hoop dat het snel goed gaat, want ik wil m'n rijbewijs (uh ja logisch)![]()
Probeer er ook wel op te letten, maar als ik dat niet doe geef ik gewoon automatisch weer wat extra gas![]()
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je rijdt dus 480 km/h op de snelweg?![]()
Dat wil ik ook![]()
Jaa ik ookquote:Op donderdag 21 april 2005 20:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel
Maar het probleem van te hard rijden heb ik ook.. heb vooral een hekel aan 30km-zones
zozo, knap...binnen de bebouwde kom rij jij dus 200quote:Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga gewoon 4 x zo snel als het gemiddelde
Maakt opzich weinig uit toch?
haha tis een heel verhaal.quote:
Haha, dat is niet echt slim zegquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
haha tis een heel verhaal.
Ik had dus om half 11 een afspraak staan, dus ik dacht laat ik eens vroeg weg dan kan ik misschien nog even langs mn vaders werk (werkt bij de shell aan de overkant).
Dus ik sta 9 uur bij mn pa maar die ging net een vergadering in dus ik moest weer gaan, ik lekker in het zonnetje even de moeilijke punten doornemen maar was al goed voorbereid dit keer dus was snel klaar.
Lekker ff in het gras gaan liggen en was dus de tijd helemaal vergeten en werd 10.35 wakker.
Ik nog snel naar het CBR haasten maar het was al te laat, 3 uur kon ik terug komen om als reserve te gaan staan.
Ik lekker naar Den Haag om beetje te shoppen en rond te hangen op t stadhuisplein daargelukkig dat het mooi weer was.
3 uur op het cbr en mocht gelukkig naar binnen, examen ging echt kut, de eerste 2 vragen dacht ik al fout te hebben en van heel veel wist ik het niet zeker.
Maar ben toch geslaagd met 2 fouthoogste score van die ''klas''.
Ik heb nog geen geld voor een auto, dus het wordt gewoon de auto van me pa of maquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef H4ze het volgende:
Aan de mensen die atm aan 't lessen zijn:
Als jullie je rijbewijs hebben, koop je dan gelijk een eigen autootje (misschien heb je er al voor gespaard..)? Of staat er al 1 voor je klaar (bij een maat van me was dat dus 't geval)? Of gewoon lekker in de auto van paps of mams?
Ik heb pas 13 lessen gehad, beetje snel om nou al af te mogen rijdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zijn jullie nou NOG bezig?
succes allemaal
Tja, de vaste (maandelijkse) kosten kunnen idd een probleem vormen. Maar gelukkig heb ik stufi, en een baantje enzo. Je zal er wel wat andere dingen voor in moeten leveren (zeker op mijn leeftijd))....maar voor een eigen auto heb ik dat wel over (en anderen weer niet).quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:37 schreef Fisher het volgende:
Al is zelf een auto hebben natuurlijk top maar ik zou er wel 1 kunnen kopen maar blijven rijden is een probleem.
Ik heb ook werk en een stufi (al is die uiteraard geen vetpot) mja, dan moet ik ineens op m'n geld gaan letten en dat is onmogelijk gezien mijn stap gedragquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:18 schreef H4ze het volgende:
[..]
Tja, de vaste (maandelijkse) kosten kunnen idd een probleem vormen. Maar gelukkig heb ik stufi, en een baantje enzo. Je zal er wel wat andere dingen voor in moeten leveren (zeker op mijn leeftijd))....maar voor een eigen auto heb ik dat wel over (en anderen weer niet).
Gefeliciteerd!!quote:
Gefelicteerd. Was het je eerste keer?quote:
Klopt ja, en ook heel vaak het langste antwoord, bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:12 schreef Kang-He het volgende:
Ook gewoon logisch redeneren. Er zijn tig vragen die je goed kunt beantwoorden door gewoon de meest logische en veilige oplossing te kiezen!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:39 schreef Kang-He het volgende:
Het was m'n tweede keer. Eerste keer had ik na 21 lesuren en dat was eigenlijk te vroeg. Gelukkig had ik nog examengarantie zodat ik nog een keer kosteloos examen kon doen. Dus nu heb ik het na 28-29 uur gehaald.
Ging van CBR Leiden naar Wassenaar en daar een beetje rondrijden. Daar al zo vaak geweest met de les dus dat was geen probleem. Verder daar foutloos gereden. Invoegen op de snelweg was nooit m'n sterkste punt, dus ik was ook wel weer even huiverig toen er twee vrachtwagens voorkwamen dat ik met 100 erop kon, maar gewoon rustig snelheid teruggenomen en aangesloten. Examinator was een relaxte vent en we hadden wel chille gesprekken over voetbal en dergelijke
. Dus toen we weer terugkwamen bij het CBR - als eersten
- dacht ik ook wel dat ik geslaagd was, en toen gaf hij de verlossende woorden
.
Daarna meteen op het gemeentehuis m'n rijbewijs aangevraagd! Duurde wel lang, maar ja dat had ik er wel voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |