Mijn eerste les ging wel redelijk goed, zelfs een hellingproef gedaan!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb rijlessen van 1,5 uur en die zijn 52,50 euro, dus 1 uur is 35 euro, dus 34 euro is niet duur lijkt me
Hoe was je 1e les?
Bij jou zijn de eerste 2 lessen net omgedraaid dus, ik deed de 1e les alleen maar bochtjes en achtjes oefenen op een parkeerterrein en de 2e les heb ik hellingproef gedaanquote:Op zondag 24 april 2005 10:00 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Mijn eerste les ging wel redelijk goed, zelfs een hellingproef gedaan!Alleen wat geklooi met de koppeling enzo... heb een paar fietsters toch grommend ingehaald zeg...
![]()
Gisteren zelfs al 2e les gehad, en toen heb ik bochtjes geoefend, omdat ik bij een bocht steeds bijna op de linkerhelft eindigde...Maar het schiet wel op, ik heb zelfs al op de ringweg van Groningen rondgereden!
Je moet die code opschrijven en daar doorgeven... dan kan je meedoen...quote:Op maandag 25 april 2005 12:47 schreef De_BreuR het volgende:
iemand ervaring met het " automatische " reserverings systeem van CBR?? ik heb gebeld en ook een "code" gekregen voor mijn reservering... moet ik nou nog een keer bellen om mijn reservering daadwerkelijk te activeren ofzo... of staan die gegevens nou vast en kan ik op de verkregen datum verschijnen ??
oww, okeequote:Op maandag 25 april 2005 13:09 schreef DaDude1987![]()
het volgende:
[..]
Je moet die code opschrijven en daar doorgeven... dan kan je meedoen...
+ verder nog alle benodigdheden meenemen...
Inderdaad, veel succesquote:Op maandag 25 april 2005 15:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb morgen theorie-examen
Voor mijn gevoel ken ik het goed, alleen ze kunnen het zo moeilijk maken als ze zelf willen, met lelijke naaivragen enzo...
Mooi zoquote:Op maandag 25 april 2005 16:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Rijles ging weer goed!
Achteruit parkeren en file parken was best makkelijk.. na een paar keer oefenen!
Profiquote:Op maandag 25 april 2005 17:25 schreef Foxxy het volgende:
Geslaagd!Heb mijn roze papiertje en heb vanmiddag al een beetje rondgescheurd in de rammelbak van mama.
Had een klein foutje gemaakt tijdens het examen, voor de rest foutloos gereden!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 april 2005 17:25 schreef Foxxy het volgende:
Geslaagd!Heb mijn roze papiertje en heb vanmiddag al een beetje rondgescheurd in de rammelbak van mama.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op maandag 25 april 2005 17:57 schreef H4ze het volgende:
[..]
Wat was dat kleine foutje dan als ik vragen mag?![]()
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op maandag 25 april 2005 17:25 schreef Foxxy het volgende:
Mislukt?quote:Op maandag 25 april 2005 20:05 schreef Space-Chinees het volgende:
Ooh, een speciale handeling.
Het schijnt dat bijna niemand zakt voor een mislukte speciale handeling.
Sorryquote:Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Mislukt?Ik vergat alleen te schakelen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |