Alvast gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2005 22:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me goed! Morgen jarig, eindelijk 18
En die dag laat ik door niemand verpesten!
Believe me... black is beterquote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
Redelijk tot goed. Vanavond was het minder, maar had toevallig net ook bezoek van mijn roodharige vriend Johnny Walker... was erg gezellig.![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Wel ok eigenlijk.
Morgen eerst tentamen maken (en als 4e in de reeks maar niet halen) en daarna gewoon een leuke dag te gemoet gaan. Lekker drinken op een terras in Eindhoven en daarna naar mijn lief
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2005 07:16 schreef kastanova het volgende:
Het leven is kut en iedereen moet dood.
* nixxx niet eens isquote:Op dinsdag 12 april 2005 07:16 schreef kastanova het volgende:
Het leven is kut en iedereen moet dood.
nog steedsquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
vermoeid
Thanx, ik vind die van jou ook wel humor eigenlijkquote:
Heejquote:Op maandag 11 april 2005 22:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Leuk weekendje Disney Land achter de rug, maar nu begint de zooi allemaal weer. ik heb helemaal geen zin in een van de projecten voor mijn studie, normaal hou ik wel van programmeren (waar is de nerd icon) maar nu heb ik er helemaal geen zin in. zo'n gevoel van gebrek aan motivatie dat haat ik. Klote gevoel als je niet gemotiveerd ergens aan kan werken.
Ik pimp je er vet uit met mijn 1 uur slaap.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:29 schreef Tranceptor het volgende:
God wat ben ik moe zeg, toch een beetje te weinig die 3 uur slaap vannacht en dan weer vrolijk de hele dag aan het werk.
Bij mij is het precies andersomquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:12 schreef Myriam7 het volgende:
Ben tevreden over mn eigen zelfdicipline...en nu even relaxen.![]()
Gewoon proberen rustig te blijven zover dat gaat..en alles rustig op een rijtje krijgen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef melismay het volgende:
Gisteravond flink op mijn plek gezet door mijn beste vriendin.... "Moet je nou werkelijk overal zo'n drama van maken?" Toen besloten dat ik toch maar moest smsen.... Nu is t afwachten... Kan toch niet verwachten dat iedereen elke keer maar met mijn buien meegaat?
Ik moet van mijn moeder aan de medicijnen omdat zij het ook allemaal niet weet. Ik heb er ook echt helemaal geen zin meer in.... Ik weet echt niet meer wat ik met mezelf moet....
Mukie, probeer het je niet aan te trekken, stel je ze voor, de kleine mannetjes die zich oppermachtig voelen achter hun pc. Het is net als in het echte leven, je kiest de mensen uit die je waardeert en waar je je wat van aantrekt. Jij hebt zoiets al eerder meegemaakt hier, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:52 schreef Mukie het volgende:
Sommige users mogen van mij echt kapot vallen
Pride & Prejudicequote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef gekke_sandra het volgende:
Wauw ze heeft er 3 v/d 7 afgenomen.. voor allemaal een 7En, ineens, morgen een schriftelijk over 2 engelse boeken van vóór 1900. Geen idee welke ik naast Romeo&Juliet moet nemen..
Die moet je voor engels sowieso een keer gelezen hebben bij ons volgens mij.quote:
Thanx, maar ik hoef ze niet meer te doen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Pride & Prejudice, Jane Eyre, Frankenstein
Dat is een leuke meevaller toch?!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:36 schreef gekke_sandra het volgende:
Thanx, maar ik hoef ze niet meer te doen!Ik ging naar de examinator en vroeg voor de zekerheid of we 5 boeken moesten lezen. Werd ze volop pissig, omdat zij schijnbaar doorgegeven had dat iedereen er maar 3 hoefde te lezen. Die engelse lerares had dus niet geluisterd. De examinator, heel droog, haar helemaal afzeiken.
En ik moest gewoon maar wat anders leuks gaan doen morgen. Haha prachtig!
zooo zeker! ik heb er flink om gelachen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dat is een leuke meevaller toch?!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef nixxx het volgende:
@Q :lighten up, misschien heb je geen fuck gedaan, maar zeker wel een fok! =>Aantal posts: 103051
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef QyRoZ het volgende:. "Hier ligt QyRoZ. Hij had geen leven maar wel fucking veel posts op FOK! R.I.P."
.
Hoezo ??quote:Op woensdag 13 april 2005 00:03 schreef melismay het volgende:
Nogal in de war.... maar guess what... I deserved it...![]()
Dat ligt er maar aan waar je op wacht? Wachten op het resultaat van een sollicitatie kan best spannend zijn...quote:Op woensdag 13 april 2005 09:04 schreef Koningin het volgende:
Afwachtend, beetje nerveus.......wat is wachten toch vervelend!
Zie ik daar een lachquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]. "Hier ligt QyRoZ. Hij had geen leven maar wel fucking veel posts op FOK! R.I.P."
.
Nou, dit was iets anders.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waar je op wacht? Wachten op het resultaat van een sollicitatie kan best spannend zijn...
Je bent toch al eens geweest..? Maak je niet druk...die mensen willen je alleen maar helpen..quote:Op woensdag 13 april 2005 13:51 schreef Beach het volgende:
Ontzettend zenuwachtig, ik moet zo naar de psycholoog![]()
![]()
![]()
Hoe kan dat zo ??quote:Op woensdag 13 april 2005 13:52 schreef Christine het volgende:
Nog steeds, alleen nog maar erger lijkt het wel.
Ik voel me gewoon heel eenzaamquote:Op woensdag 13 april 2005 14:33 schreef ThunderChild het volgende:
Hoe kan dat zo ??
[afbeelding] [afbeelding]
nu voel ik me opgelucht. heb alles geregeld voor mijn stage nu alleen nog ff 2 tentamens makenquote:Op woensdag 13 april 2005 10:04 schreef kultivate het volgende:
Ik voel me behoorlijk gestressed.
Moet maandag beginnen met mijn afstudeerstage en wilde deze week alles regelen met mijn school had ik weer een handtekening nodig maar nu is mijn stagebegeleider van mijn stage bedrijf er dus al 2 dagen niet dus moet alles weer op het laatste moment terwijl ik vandaag en morgen ook nog tentamens heb
ik word gek![]()
Mss drink je niet genoeg.. moet je veel drinken, veel vitamientjes, dan gaat het mss wel weer wegquote:Op woensdag 13 april 2005 16:19 schreef Esto het volgende:
En k heb sinds vanochtend weer keelpijn.....
Dank voor de tipquote:Op woensdag 13 april 2005 16:29 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mss drink je niet genoeg.. moet je veel drinken, veel vitamientjes, dan gaat het mss wel weer weg
Join the club.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:29 schreef Tha.Gnome het volgende:
Yes, alles verneukt, hele school naar kut, goed zo, het gaat weer lekker!
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:09 schreef Esto het volgende:
Dank voor de tipIk ga het meteen proberen!!!
Heb je er baat bij, of vindt je het "a waste of time"?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:29 schreef Beach het volgende:
Gaat wel, vanmiddag ontspanningsoefeningen doen bij de psycholoog.
Mijn god, ik moest echt mn lach inhouden.
Ik denk wel dat ik er baat bij heb.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:39 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Heb je er baat bij, of vindt je het "a waste of time"?
OT
prima..
Ik ga lekker mn haren verven..en dan ben ik weer zo goed als nieuw..![]()
Daar ben ik blij om..gewoon naar toe gaan..maakt niet uit hoelang. Het uiteindelijke resultaat geldt.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:41 schreef Beach het volgende:
Ik denk wel dat ik er baat bij heb.
En welke kleur?
Ik had hem naar werk laten zoeken ipv zo te laten zeuren . . .quote:Op woensdag 13 april 2005 22:40 schreef _Arual_ het volgende:
Net op mijn flikker gekregen van mijn vader, omdat ik volgens hem te weinig doe om aan werk te komen.
Altijd is alles me in een keer gelukt, en nu het er écht op aankomt, nu faal ik. Het punt is dat ik het zelf ook een mislukking vind dat ik niet aan werk kan komen. Maar goed, juist omdat ik het zelf zo erg vind, trek ik het me dubbel zo hard aan als anderen er opmerkingen over moeten maken.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik had hem naar werk laten zoeken ipv zo te laten zeuren . . .![]()
Maar als er geen werk is, dan is er geen werk. Zo simpel is het . . .quote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zat eindelijk weer lekker in mijn vel, studie goed, leuke vriend, huis gekocht - maar dat geen werk hebben vreet me helemaal op. Ook al houd ik me bezig met een extra jaartje studie en een uitloop van mijn stage. Dingen die ik moet laten voor wat het is: ze beginnen hier thuis over kostgeld - en dan moet ik toch echt werk hebben.
Ik zit met het probleem dat ik word vergeleken met mijn stiefzussen en stiefzwager. En die verkeren alledrie in een luxe positie: net afgestudeerd, en krijgen de leukste banen aangeboden. Stiefzusje werkt nu zelfs tijdelijk in Amerika, op uitnodiging.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar als er geen werk is, dan is er geen werk. Zo simpel is het . . .
Hepatitus B? Malaria?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Toch ergens een beetje bezorgd omdat ik mogelijk tijdens mijn vakantie in Sri Lanka iets opgelopen heb...
Vervelend als je met anderen vergeleken wordt, en dat terwijl je Cum laude bent afgestudeert. Je hebt bewezen dat je genoeg in je mars hebt. Jammer dat men dat gevoel "stuk" maakt bij jou.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik zit met het probleem dat ik word vergeleken met mijn stiefzussen en stiefzwager. En die verkeren alledrie in een luxe positie: net afgestudeerd, en krijgen de leukste banen aangeboden. Stiefzusje werkt nu zelfs tijdelijk in Amerika, op uitnodiging.
Er wordt mij verweten dat ik laks ben ik weet het gewoon even niet meer.![]()
En dat doen ze niet alleen met mijn gevoel...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:24 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Jammer dat men dat gevoel "stuk" maakt bij jou.
quote:
Gefeli dan maar héquote:
Mogelijk Lymeziekte (kun je krijgen door een tekenbeet). Ben destijds ook wel naar de (plaatsvervangend) huisarts geweest, maar die dacht dat t dat ws. niet was en vanalles kon zijn (maar t is niet verder onderzocht/behandeld). Nu achteraf lijkt de plek die ik had toch wel op een 'tekenbeet plek' (EM) te lijken dus misschien toch maar binnenkort een keer naar de huisarts...hoe niet leuk ik dat (en hem) ook vind....quote:
Oehhh spannnend.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:34 schreef ocf81 het volgende:
Gestressed. Ik heb net mijn openingszet gemaakt in de vorme van een kaartje met een rode roos erop gemonteerd, die hopelijk uitmond in een relatie met een heel lief meisjeNu afwachten
Hoop dat het allemaal goed gaat vandaagquote:Op donderdag 14 april 2005 07:26 schreef releaze het volgende:
heel erg moe. heb vandaag van 08:30 tot 16:00 tentamen (glad vergeten dat psychotherapie om 15:30 begint... hopelijk mag ik eerder weg bij de presentatie straks) maar ik heb maar 4 uur geslapen vannachtEn ik lag er nog wel voor 23:00 in
Thanks kan wel een knuffel gebruikenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:19 schreef purplerose het volgende:
*knuft Tranceptor* die haat/liefde verhouding met het andere geslacht ken ik wel
OT: ummm, weet het eigenlijk nog niet, net wakker enzo
Thaaaanks danquote:Op donderdag 14 april 2005 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ook hier gefeliciteerd dan maar![]()
!
De ziekte kan op een efficiënte manier met antibiotica behandeld worden, lees ik netquote:Op donderdag 14 april 2005 08:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
misschien toch maar binnenkort een keer naar de huisarts...hoe niet leuk ik dat (en hem) ook vind....![]()
Idem..gelukkig doet je signature me deugd.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:32 schreef Christine het volgende:
Nou, mijn lekkere gevoel van vanmorgen was weer van korte duur.
Ik voel me eenzaam en heb geen zin meer om alleen te zijn
Vind je het gek als je tot half8 en 9 uit gaatquote:Op donderdag 14 april 2005 11:49 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Lichtelijk ziekjes....eergisteren om half 8 naar mijn nest, gisteren om half 9 en het is nog geen steek beter. En nog brak...![]()
Aftellen dus nogquote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef gekke_sandra het volgende:
De ziekte kan op een efficiënte manier met antibiotica behandeld worden, lees ik netDus, hoe niet leuk je het ook vind.. als ik jou was zou ik toch maar gaan! En alvast gefeliciteerd met je zus!
ot: Ik voel me heel naar..
Curieus, dat de mensen die elke les kwamen een voldoende hebben.. en de rest allemaal onder de 4.
Zo slecht kan ons engels echt niet zijn! Nog 2 mondelingen.. ik ben blij als ik haar niet meer hoef te zien.
Een klasgenoot en ik gaan straks maar naar de mac om onze ellende weg te eten..
3 banen?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
... is het bij 2 van de 3 banen topdrukte...
Wat voor functie zoek je precies Laura?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
3 banen?
*Trillende onderlip, en dan, ja hoor![]()
Van mijn `precieze´ toekomstopvatting heb ik inmiddels al afgezien... Ik ben op zoek naar redactiewerk, bij een uitgever of bij een tijdschrift. Oorspronkelijk wilde ik me puur op het schrijven zelf richten, door te gaan werken bij een tekst- of communicatiebureau, maar daar hebben ze geen vacatures.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat voor functie zoek je precies Laura?
3 parttime banen, in totaal gewoon 5 dagen. Maar 3 banen is ook niet altijd ideaal hoorquote:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb zeer veel trek iemands kop van zijn/haar hoofd af te trekken.
Iedereen loopt me af te zeiken op waar ik niet goed in ben, in plaats van ook te zeggen wat wel ok aan me is. Misschien ook ergens allemaal wel terecht, maar voelt niet zo tof. Verder heb ik last van bindingsangst maar vind iemand wel erg leuk en interessant en dat gaat niet echt samen. Verder ben ik gewoon moe en kan ik waarschijnlijk ook niks hebben. Ik ga strax eten met een vriendin en als ik 1 onvertogen woord nog hoor stap ik gewoon op.quote:
ik ken jullie ook veels te goed..quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:03 schreef Wolkje het volgende:
We; oke. Zin in het weekend bij een vriendin![]()
Ik voel me weer wat beterquote:Op donderdag 14 april 2005 11:32 schreef Christine het volgende:
Nou, mijn lekkere gevoel van vanmorgen was weer van korte duur.
Ik voel me eenzaam en heb geen zin meer om alleen te zijn
Ik heb ook zin in het weekendquote:Op donderdag 14 april 2005 15:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik voel me weer wat beter
Het vooruitzicht op het weekend maakt me blij.
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:33 schreef Whistler112 het volgende:
ik ken jullie ook veels te goed..
iig, gisteren millencolin concert geweest met vrienden+vriendin. was weer erg nijs,
vandaag zonder gezeur van projectgroep niet naar school dus voel me erg ok :-)
Sterkte ermee, als je keer wil praten valt er wel te MSNen als je dat doetquote:Op donderdag 14 april 2005 19:36 schreef melismay het volgende:
Een beetje boel in de war....
Ik vind t erg lief bedoeld, thanxquote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Sterkte ermee, als je keer wil praten valt er wel te MSNen als je dat doet
OT:
Ik voel me beetje genegeerd nu...
mag ook wel als je jarig bentquote:
Zekersquote:Op donderdag 14 april 2005 20:53 schreef Evertje het volgende:
[..]
mag ook wel als je jarig bent
proficiat!
OT:
very relaxed. dadelijk nog een biosje pikken en morgen op weg naar center parcs!
Ik heb nog wel een verslag liggen, Duchessquote:Op donderdag 14 april 2005 22:36 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me hartstikke sterk. Laat alles maar aan mij over, ik regel het wel. Wereld kom maar op!
Kop op, hèquote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef melismay het volgende:
Ik heb een knoop ergens in mijn buik en voel me dus niet bepaald super, maar he?! what else is new....![]()
Kijk, da's het betere werk . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 22:36 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me hartstikke sterk. Laat alles maar aan mij over, ik regel het wel. Wereld kom maar op!![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:38 schreef _Arual_ het volgende:
Echt heel heel heel erg slecht. Het is allemaal nog erger dan ik al vreesde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |