Alvast gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2005 22:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me goed! Morgen jarig, eindelijk 18
En die dag laat ik door niemand verpesten!
Believe me... black is beterquote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
Redelijk tot goed. Vanavond was het minder, maar had toevallig net ook bezoek van mijn roodharige vriend Johnny Walker... was erg gezellig.![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Wel ok eigenlijk.
Morgen eerst tentamen maken (en als 4e in de reeks maar niet halen) en daarna gewoon een leuke dag te gemoet gaan. Lekker drinken op een terras in Eindhoven en daarna naar mijn lief
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2005 07:16 schreef kastanova het volgende:
Het leven is kut en iedereen moet dood.
* nixxx niet eens isquote:Op dinsdag 12 april 2005 07:16 schreef kastanova het volgende:
Het leven is kut en iedereen moet dood.
nog steedsquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
vermoeid
Thanx, ik vind die van jou ook wel humor eigenlijkquote:
Heejquote:Op maandag 11 april 2005 22:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Leuk weekendje Disney Land achter de rug, maar nu begint de zooi allemaal weer. ik heb helemaal geen zin in een van de projecten voor mijn studie, normaal hou ik wel van programmeren (waar is de nerd icon) maar nu heb ik er helemaal geen zin in. zo'n gevoel van gebrek aan motivatie dat haat ik. Klote gevoel als je niet gemotiveerd ergens aan kan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |