http://spitsnet.nl/quote:Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef maniack28 het volgende:
ow.... kan je dat ff inscannen? Kan ik het gebruiken voor mn site
Ik lees toch echt "Dat jaar staan ze ondermeer op Noorderslag, Lowland en Pinkpopquote:Op maandag 18 april 2005 18:59 schreef maniack28 het volgende:
Dit jaar staan ze ondermeer op Noorderslag, Lowlands en Pinkpop
Blijkbaarquote:
Sinds 2 jaar is er een apart Essent Awards podium vlak bij de alpha waar alle winnaars optreden. En tussen de optredens door kan je zelf daar ook zingen. Winnaars zijn nog niet bekend ( 2x per jaar worden winnaars aangewezen) rond juni zullen ze wel bekend zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:43 schreef De Wouzeraar het volgende:
Maar heeft iemand meer informatie over de Essent Awards? Of de winnaars op Lowlands staan en wie de winnaars dan wel zijn of wanneer deze bekend worden gemaakt?
Op www.essentawards.nl wordt het me niet echt duidelijk...
* kroegtijger zit met samengeknepen billetjes en hoopt dat niet te veel dan tegelijkertijd valtquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:02 schreef maniack28 het volgende:
Even een lijstje:
Bevestigd:
!!!
Bad Religion
Beatsteaks
Dynamogene (Theatre de Rue)
Whalley Range Allstars
Mocky? => Minst zeker van deze
70% of meer kans:
Amon Amarth
Athlete
Basement Jaxx
Bettie Serveert
Fischerspooner
Foo Fighters
Green Day
Iggy Pop
Incubus
Jimmy Eat World(en dat wordt dan 6e keer dat ik ze zie
)
Kasabian
Killers (The)
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Marylin Manson
NOFX
Nouvelle Vague
Opeth
Ozomatli
Pixies (The)
Presidents of the USA
Racoon
Sisters of Mercy
Ska P
Underworld
Viva La Fete
Weezer![]()
(zit rond die tijd in japan, dus vraag me af of ze dan ook nog wel deze kant op komen)
Sorry hoor, maar ik kan me herinneren dat vorig jaar de essent award winnaars (of in ieder geval GEM) gewoon in de India stonden...Dat ding die jij bedoelt was toch gewoon een karaoke tent, voor mensen zonder talent?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:51 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Sinds 2 jaar is er een apart Essent Awards podium vlak bij de alpha waar alle winnaars optreden. En tussen de optredens door kan je zelf daar ook zingen. Winnaars zijn nog niet bekend ( 2x per jaar worden winnaars aangewezen) rond juni zullen ze wel bekend zijn.
wow vooral in dat lijstje van 70% staan er een aantal die ik wel erg graag zou willen zien!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:02 schreef maniack28 het volgende:
Even een lijstje:
Bevestigd:
!!!
Bad Religion
Beatsteaks
Dynamogene (Theatre de Rue)
Whalley Range Allstars
Mocky? => Minst zeker van deze
70% of meer kans:
Amon Amarth
Athlete
Basement Jaxx
Bettie Serveert
Fischerspooner
Foo Fighters
Green Day
Iggy Pop
Incubus
Jimmy Eat World
Kasabian
Killers (The)
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Marylin Manson
NOFX
Nouvelle Vague
Opeth
Ozomatli
Pixies (The)
Presidents of the USA
Racoon
Sisters of Mercy
Ska P
Underworld
Viva La Fete
Weezer
Misschien een suggestie om bovenaan de pagina een rijtje te maken met bands die nu 'officieel' bevestigd zijn? is wat overzichtelijker imho..quote:Op woensdag 20 april 2005 20:11 schreef maniack28 het volgende:
Het ziet er goed uit... er zijn veel metalbands beschikbaar dus ik heb hoop op 2 of 3 goeie stevige metalbandsEn dan natuurlijk wat er nu op de lijst staat, als daar een deel van komt
Volgens mij wordt dit een goede Lowlands
Ps... ik heb nog een lijst liggen met een stuk of 50 bands, waarvan ik allemaal nog moet kijken of ze kunnne komen.... die site loopt harder dan ik dacht...
Komt dit allemaal op lowlands?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:55 schreef saaw het volgende:
even snel op die site rondgekeken
Bad Religion, Bettie Serveert, Foo Fighters, Green Day, Iggy Pop, Incubus, Jimmy Eat World, Me First And The Gimme Gimmes, NOFX, the Pixies, The Prodigy, Simple plan, Ska-p, Vive la fete, Weezer
klinkt behoorlijk oke
nee joh zo'n groot feest is het nog net niet, dat zijn bands die op 70% of meer staan in de lijst van die sitequote:
Zitten een hoop bands bij die ik nog perse wil zien.. zou mooi zijn als dat allemaal dit jaar zou zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:05 schreef saaw het volgende:
[..]
nee joh zo'n groot feest is het nog net niet, dat zijn bands die op 70% of meer staan in de lijst van die site
kheb trouwens gister mijn kaartje besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |