Doe dat wel voor 14 mei dan hequote:Op zaterdag 16 april 2005 02:51 schreef hydraulix het volgende:
Vet dat !!! komt! Die wil ik beslist meemaken.
Stiekem hoop ik op Garbage, Nid & Sancy, Vitalic (zou wel vet zijn aangezien hij net een nieuw cd gaat uitbrengen) en Goldfrapp.
Ga volgende maand m'n ticket kopen![]()
ja dat staat voor terug vind postquote:Op zaterdag 16 april 2005 03:46 schreef LostFormat het volgende:
tvp?
Ja en ze staat op 7 festivals in europa deze zomer en ze geeft een concert in Parijs. De kans is dus groot dat ze ook naar nederland komt... iemand hier iets meer over???quote:
Een gozer van mn werk zei dat SoaD en Qotsa waren bevestigd, maar ik kan dat nergens terug vindenquote:Op zondag 17 april 2005 05:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wilt dat Garbage komt,en System of a down en Korn,en.....![]()
whoahquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:02 schreef maniack28 het volgende:
Even een lijstje:
Bevestigd:
...
70% of meer kans:
...
ik hoop op een essent awards middag. Drie jaar gelden was dat ook ontzettend tof, op de zaterdagmiddag alle finalisten achter mekaar in de India. Veel nieuw talent toen gezienquote:Op zondag 17 april 2005 11:39 schreef De Wouzeraar het volgende:
De winnaar van de Essent award komt toch ook sowieso op Lowlands? Of is dat nog niet bekend? Of staat dat al op je site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |