Dit is grote onzin. Je kunt kinderen best vertellen dat ze dit soort dingen in hun slaapkamer moeten doen en niet in het openbaar. Maar jij wenst de handelingen op zich af te keuren!quote:Op woensdag 13 april 2005 16:14 schreef FuifDuif het volgende:
Als je dat toelaat kweek je een moraal bij de toekomstige volwassenen die dus ook door zal klinken in de samenleving als geheel en vanaf dat moment zijn er dus wèl mensen die er last van krijgen. Want zo gaat het steeds verder, totdat het wèl normaal wordt om midden op het schoolplein aan je pieletje te zitten en waar moet ik dan met mijn kinderen heen? Beter is het om vanaf het eerste moment escalatie te voorkomen en dat kan met een simpele opgelegde, doch onschuldige, moraal.
Ad hominem is ongewenst in een discussie. Ik viel jouw uitspraak aan, niet je persoon. Je snapt zelf ook wel dat er een groot verschil zit tussen iemand vertellen aan welke kant van de weg hij moet rijden en iemand vertellen wat hij wel en niet mag doen met zijn eigen lijf.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:12 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen zoals jij zouden niet het stemrecht moeten hebben (terugkomende op mijn idee dat democratie niet werkt).
Hiermee stel je dat er moreel iets mis zou zijn met seksualiteit ontdekken. Je verschuift de vraag steeds, maar antwoorden zie ik tot nu toe nog niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je dat toelaat kweek je een moraal bij de toekomstige volwassenen die dus ook door zal klinken in de samenleving als geheel en vanaf dat moment zijn er dus wèl mensen die er last van krijgen. Want zo gaat het steeds verder, totdat het wèl normaal wordt om midden op het schoolplein aan je pieletje te zitten en waar moet ik dan met mijn kinderen heen? Beter is het om vanaf het eerste moment escalatie te voorkomen en dat kan met een simpele opgelegde, doch onschuldige, moraal.
Lees het topic nog even doorquote:Op woensdag 13 april 2005 16:13 schreef fayakill het volgende:
Waarschijnlijk heeft fuifduif een bedroevende (lees: 0,0) ervaring met het experimenteren met sex toen hij kind was, dus kan hij zich ook niet voorstellen dat er kinderen zijn die hier plezier aan beleven.![]()
Tegen iemand zeggen: "wat doe je dom" is iets heel anders dan tegen iemand zeggen: "wat ben je dom".quote:Op woensdag 13 april 2005 16:34 schreef FuifDuif het volgende:
Lupa, jij viel mij persoonlijk aan met die opmerking. En nu niet zo naief doen door het te ontkennen. Uiteraard weet jij dat je met zo'n ONZ-opmerking impliceert dat ik als persoon in jouw ogen een domme opmerking plaatste. Je nam niet de moeite om er serieus op in te gaan en wees het af als belachelijk. Nee, dat is een goede discussietechniek.
Dat doet mij deugdquote:Op woensdag 13 april 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tegen iemand zeggen: "wat doe je dom" is iets heel anders dan tegen iemand zeggen: "wat ben je dom".Het eerste is niet ad hominem, het tweede wel. Ik kan je verzekeren dat ik niet van mening ben dat jij dom bent, integendeel.
In Groot-Britannië geldt ook een dergelijke wet. In Londen is een actiegroep actief die met enige regelmaat poedelnaakt protesteert tegen de betreffende wet.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja. En er is ook zoiets als "het plegen van openbare schennis en het verstoren van de openbare orde" een strafbaar feit in Nederland.
Dat ondervond deze hedonist ook: Naakte 'Thijs op klompen' aangehouden
Dat is het punt juist. Ik ben erg preuts. Nou ja, relatief dan. Ik zou geen probleem hebben met ongeklede mensen om mij heen, maar om zelf zo rond te lopen. Tis een typisch geval van jaren geindoctrineerd worden door wat men de westerse cultuur noemt. Maar in het openbaar een seksuele daad verrichten.... eventueel met publiek. Tja...de filmpjes van dat soort mensen zijn er, maar niet iedereen zou het doen.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In Groot-Britannië geldt ook een dergelijke wet. In Londen is een actiegroep actief die met enige regelmaat poedelnaakt protesteert tegen de betreffende wet.
Ergens vind ik het raar dat mensen zo paniekerig reageren op een naakt mens. Wat is er nou aanstootgevend aan een naakt mens? Ik zou me heerlijk thuis voelen bij een primitieve stam in het Amazonewoud waar niemand kleding draagt, misschien op een lendedoekje na.
Persoonlijk vind ik dat ik méér stemrecht moet hebben dan een geloverquote:Op woensdag 13 april 2005 16:12 schreef FuifDuif het volgende:
......................
Mensen zoals jij zouden niet het stemrecht moeten hebben (terugkomende op mijn idee dat democratie niet werkt).
Als je het van mij of van mijn bronnen niet gelooft, vraag het dan aan artsen/verloskundigen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:04 schreef xstatic1975 het volgende:
Baby's masturberen al in de baarmoeder?? Yeah right
Ik ben het met FuifDuif eens dat democratie niet het beste systeem is. Het is echter wel het minst slechte.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:54 schreef Godslasteraar het volgende:
Serieus: weet jij een politiek systeem dat beter werkt?
Oow, dat was een zelf getrokken conclusie die ik schaamteloos durfde toe te voegen.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie zegt trouwens dat Thijs een hedonist is?
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Oow, dat was een zelf getrokken conclusie die ik schaamteloos durfde toe te voegen.
Ik vind democratie een prachtig systeem. Wat mij vooral goed doet is dat iedereen evenveel stemrecht heeft. Al die geloofjes, al die ware gelovigen van al die enig ware religies met hun enig ware Goden, allemaal gelijkwaardig. Een moslim, christen, hindoe, ..., allemaal op gelijke voet.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben het met FuifDuif eens dat democratie niet het beste systeem is. Het is echter wel het minst slechte.
Maar je gelooft niet in god.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef Godslasteraar het volgende:
En hoe ging dat liedje ook alweer; Pieleman, pieleman trek er maar eens lekker an![]()
En dat god het verboden heeft maakt het alleen maar geiler.
Oow, ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 13 april 2005 21:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar je gelooft niet in god.
LOL Nee, maar het doet me wel ergens aan denken. Een bekende had een grote hond en die had een aandoening aan zijn penis. Ze moest de penis dagelijks insmeren met een zalf. Die hond vond dat heerlijk en kwam er soms bij klaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:04 schreef Godslasteraar het volgende:
ken je die aflevering van South Park waar een van die gastjes geleerd heeft een hond te ''melken''
Dan was die hond een 2sec.-spuiter..quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Nee, maar het doet me wel ergens aan denken. Een bekende had een grote hond en die had een aandoening aan zijn penis. Ze moest de penis dagelijks insmeren met een zalf. Die hond vond dat heerlijk en kwam er soms bij klaar.
Je moest die zalf dus inmasseren... En dat duurde lang genoeg voor de hond. Ik zou 't beest z'n pleziertje wel gunnen hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef nappel het volgende:
Dan was die hond een 2sec.-spuiter..
..of die bekende smeerde te lang en te intensief...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |