project pat - fightquote:op donderdag 21 april 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
weet iemand hoe het (hiphop)nummer in onderstaand filmpje heet? (filmpje is behoorlijk heftig, dus niet geschikt voor jeugdige kijkers)
http://www.muchosucko.com/video-chinafight.html
bedanktquote:op woensdag 20 april 2005 23:48 schreef heliospan het volgende:
manau - la tribu de dana
nee, helaas. het was een achtergrondmuziekje bij een filmpje. qua type band zit het ergens tussen dog eat dog en crazytown in (vraag me al bijna af waarom ik het wil wetenquote:op donderdag 21 april 2005 00:37 schreef intrepidivity het volgende:
als het het nummer is wat vorig seizoen in koefnoen werd gebruikt, dan zal het wel
chemical brothers - galaxy bounce zijn...
carolina marquez - the killer's songquote:op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef dolledingo het volgende:
er is vast al vaker om het nummer gevraagd, ik hoor het de laatste tijd regelmatig op slam fm. het hele liedje draait om een fluitdeuntje en af en toe nanananaat een monotone vrouwenstem er doorheen. het is een lounge/dance nummer.
help...![]()
shit, ben ik ff blij dat ik nooit een pispaaltje op school ben geweestquote:op donderdag 21 april 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
weet iemand hoe het (hiphop)nummer in onderstaand filmpje heet? (filmpje is behoorlijk heftig, dus niet geschikt voor jeugdige kijkers)
http://www.muchosucko.com/video-chinafight.html
muchios gracias!quote:op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef bierjoost het volgende:
[..]
carolina marquez - the killer's song
nee dat was hem ook niet... en het is ook geen manu chao.. en ook niet willie colon...quote:op donderdag 21 april 2005 08:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
misschien: jarabe de palo - bonito?
nou en dát is het nou het refrein!!!!quote:
rap artist mangu asked this latin legend to write arrangements, sing chorus, and play the flute in his album "calle luna y calle sol".quote:op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef cylvia het volgende:
[..]
nou en dát is het nou het refrein!!!!
alleen zijn de coupletten gerapt in het engels... dus het niet dit nummer maar een cover hiervan.
ik weet ook niet hoe de muziek heet, maar ik hoop dat het slachtoffer = als het echt is = aangifte doet en de daders hard gestraft worden, of dat hij zelf even een knokploegje inhuurt om die mafkezen onder handen te nemen.. echt te erg voor woorden.. maar goed dit is offtopic geleuter...quote:op donderdag 21 april 2005 16:58 schreef charmian het volgende:
[..]
shit, ben ik ff blij dat ik nooit een pispaaltje op school ben geweest, maar ik weet verder niet hoe het nummer heet.
monaco - what do you want from me!quote:op donderdag 21 april 2005 23:30 schreef murray het volgende:
ik heb nou al een paar dagen een nummer in m'n hoofd... kom er maar niet achter wat het is..
komt uit de jaren '90 denk ik. qua tekst weet ik alleen: "what do you want from me"
en een paar regels eindigen op "day" en "away" geloof ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |