abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26361448
kan iemand mij hiermee helpen...
ik had een nummer (per toeval) gedownload, het nummer bevatte totaal geen titel of artiestennaam, zat em te luisteren en me ma zei dat het een bekend nummer is alleen zit bij deze versie een bubbeling-beat erdoorheen. maar ze kan zich niet voorhalen hoe het orginele nummer heet en van wie dat is. weet iemand dit misschien? het nummer heb ik tijdelijk op een server van mij gezet, luister er eventjes naar en als je het weet please tell me! hier kan je het nummer beluisteren/downloaden... wat jij wilt...

dus ik doel op de tekst(en orginele geluid) en niet op de bubbelingbeat... wie oh wie kan het me vertellen...
  woensdag 20 april 2005 @ 01:09:13 #252
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_26364755
maldon van zouk machine; is volgens mij frans/afrikaans, het origineel is echt veeeel leuker!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_26368419
yeps... dankje... (y)
pi_26369568
ik zoek het nummer uit de kpn reclame (open up your eyes) en dan in de versie zoals die daar gespeeld wordt. kan iemand me helpen.
I'm so cool I think I freeze
pi_26369805
oops, ik geloof dat het de amstel reclame is.
I'm so cool I think I freeze
pi_26369884
edit, keb het nummer al

[ Bericht 60% gewijzigd door slinxxx op 20-04-2005 12:13:45 ]
  woensdag 20 april 2005 @ 14:04:26 #257
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_26374289
quote:
op woensdag 20 april 2005 11:08 schreef _bastard_ het volgende:
grolsch reclame
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  woensdag 20 april 2005 @ 14:13:37 #258
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_26374564
marco borsato, jamie cullum en candy dulfer deden op de tmf awards van dit jaar de openingsact, en dat vond ik wel geslaagd
nu hoorde ik pas een nummer van marco borsato dat volgens mij ook in die openingsact verwerkt zat (saxofoonsolo aan het einde ook) maar weet ik niet hoe het heet!
iemand hier misschien wel?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_26375777
quote:
op woensdag 20 april 2005 11:08 schreef _bastard_ het volgende:
ik neem voor het gemak maar ff aan dat je de grolsh reclame bedoelt, met die vrouw met dat zwarte haar die in een bar ff "everlasting love" gaat zingen......
prachtig nummer, vaak gecoverd, o.a. door jamie cullum. de vrouw is, volgens ster.nl, kerry norton..... ik dus ff op kazaa in de winkel kijken, maar niets gevonden

vraag voor de details ff naar muziekstad2000

oja, als iemand de kerry norton versie heeft.....ik houd me van harte aanbevolen!!!
pi_26376467
het nummer waarin de tekst?":rock, we gonna let your body rock, lets rock" voorkomt, met een gemorfde stem zeg maar. ik dacht zelf eerst aan robot rock van daft punk en misschien is het hem ook wel en was ik wel doof de keer dat ik het nummer hoorde, maar misschien is er nog zon soort nummer in omloop dus...
  woensdag 20 april 2005 @ 15:41:00 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26376995
quote:
op woensdag 20 april 2005 15:23 schreef bierjoost het volgende:
het nummer waarin de tekst?":rock, we gonna let your body rock, lets rock" voorkomt, met een gemorfde stem zeg maar. ik dacht zelf eerst aan robot rock van daft punk en misschien is het hem ook wel en was ik wel doof de keer dat ik het nummer hoorde, maar misschien is er nog zon soort nummer in omloop dus...
rock your body - ferry corsten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26377796
ik zoek een nummer dat vanochtend op 3fm was (rond half 6) er zit een stukje in van set you (of me) free, en een stukje "money". heb het liedje de hele dag in m'n hoofd gehad, maar kan er nu niet meer op komen. op de site van 3fm kan ik de playlist niet meer vinden ivm met die 80's week.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_26377857
quote:
op woensdag 20 april 2005 14:13 schreef intrepidivity het volgende:
marco borsato, jamie cullum en candy dulfer deden op de tmf awards van dit jaar de openingsact, en dat vond ik wel geslaagd
nu hoorde ik pas een nummer van marco borsato dat volgens mij ook in die openingsact verwerkt zat (saxofoonsolo aan het einde ook) maar weet ik niet hoe het heet!
iemand hier misschien wel?
marco borsato - dromer, van de dvd zien
pi_26378037
quote:
op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef mark_03 het volgende:
ik zoek een nummer dat vanochtend op 3fm was (rond half 6) er zit een stukje in van set you (of me) free, en een stukje "money". heb het liedje de hele dag in m'n hoofd gehad, maar kan er nu niet meer op komen. op de site van 3fm kan ik de playlist niet meer vinden ivm met die 80's week.
heb 'm inmiddels al gevonden: george harisson - got my mind set on you
pi_26378241
er is vast al vaker om het nummer gevraagd, ik hoor het de laatste tijd regelmatig op slam fm. het hele liedje draait om een fluitdeuntje en af en toe nanananaat een monotone vrouwenstem er doorheen. het is een lounge/dance nummer.

help...
pi_26379318
ik zoek een nummer met de tekst "tell me is it good to f*ck"... is een vrij monotoon nummer maar zou het graag terugvinden...
kkk
pi_26384953
ik zoek de uitvoerende artiest van een nummer.... ehm het is een soort van salsa/rap nummer...
in het spaans wordt er gezongen "calle luna calle sol" (dit is ook de titel denk ik), en er word gerapt over een jongen die tito heet... maar ik kan dus de artiesten naam nergen vinden...
No. I'm not part of the show.
  woensdag 20 april 2005 @ 20:58:45 #268
111260 Charmian
a little joy
pi_26385462
quote:
op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef cylvia het volgende:
ik zoek de uitvoerende artiest van een nummer.... ehm het is een soort van salsa/rap nummer...
in het spaans wordt er gezongen "calle luna calle sol" (dit is ook de titel denk ik), en er word gerapt over een jongen die tito heet... maar ik kan dus de artiesten naam nergen vinden...
met behulp van google kom ik op willie colón. of dat het is?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_26386750
quote:
op vrijdag 15 april 2005 14:33 schreef dandilion het volgende:
ik zoek een nummer die klinkt als your town van deacon blue, die ik zoek in ook gezongen door een man, engelstalig. lijkt verdomd veel op your town maar is hem net niet. het is wel een beetje dezelfde beat, maar het is toch net anders.

wie kan me helpen??
misschien big love - fleetwood mac?

lijkt wel een beetje.
pi_26387009
ik zoek ook een nummer; hoorde het net voorbij komen bij koefnoen op tv. het is een nummer uit midden jaren '90 (denk ik). de stijl is een beetje zoals dog eat dog (vooral dan de remix-versie van no fronts) met rap dus en in het refrein hoor je een (distorted) gitaar noten spelen. het is wel een bekend nummer, maar geen hit in nederland geweest, denk ik. eerder een mtv-hitje. het woord mtv is trouwens ook het enige wat ik verstond in de tekst.

iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
pi_26387054
quote:
op woensdag 20 april 2005 20:58 schreef charmian het volgende:

[..]

met behulp van google kom ik op willie colón. of dat het is?
ja volgens mij niet, die had ik ook al gevonden maar misschien heb ik de titel ook wel verkeerd.. volgens mij heeft dit nummer een paar jaar geleden wel eens in de top 40 gestaan...
pi_26388988
ik zoek ook nog een nummer uit koefnoen van zojuist......een dancenummer, je hoorde het onder dat stuk van karl lagerfeld!! beetje weinig info, ik weet het, maar heeft iemand toch nog een idee?? bvd!
  Moderator woensdag 20 april 2005 @ 22:48:24 #273
18653 crew  D.
pi_26389140
quote:
op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef mark_03 het volgende:

[..]

heb 'm inmiddels al gevonden: george harisson - got my mind set on you
toch knap, was me niet gelukt met die omschrijving
  woensdag 20 april 2005 @ 23:29:32 #274
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_26390737
help

ik zoek een nummer

het is volgens mij in het frans gezongen, en ik kan me herrineren dat het over bergen gaat...
kan me ook iets vaags herrineren dat er het woord "daana" in voor komt.

het klinkt misschien een beetje vaag
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
pi_26391405
manau - la tribu de dana
  donderdag 21 april 2005 @ 00:37:52 #276
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_26392730
quote:
op woensdag 20 april 2005 16:12 schreef mark_03 het volgende:

[..]

marco borsato - dromer, van de dvd zien
merci
quote:
op woensdag 20 april 2005 21:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ik zoek ook een nummer; hoorde het net voorbij komen bij koefnoen op tv. het is een nummer uit midden jaren '90 (denk ik). de stijl is een beetje zoals dog eat dog (vooral dan de remix-versie van no fronts) met rap dus en in het refrein hoor je een (distorted) gitaar noten spelen. het is wel een bekend nummer, maar geen hit in nederland geweest, denk ik. eerder een mtv-hitje. het woord mtv is trouwens ook het enige wat ik verstond in de tekst.

iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
als het het nummer is wat vorig seizoen in koefnoen werd gebruikt, dan zal het wel
chemical brothers - galaxy bounce zijn...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_26393199
quote:
manu chao - me gustas tu [2001]

(ik gok ook maar wat..... )
pi_26395140
weet iemand hoe het (hiphop)nummer in onderstaand filmpje heet? (filmpje is behoorlijk heftig, dus niet geschikt voor jeugdige kijkers)

http://www.muchosucko.com/video-chinafight.html
pi_26395994
quote:
misschien: jarabe de palo - bonito?
pi_26396457
quote:
op donderdag 21 april 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
weet iemand hoe het (hiphop)nummer in onderstaand filmpje heet? (filmpje is behoorlijk heftig, dus niet geschikt voor jeugdige kijkers)

die stoel!

nee, sorry, ik heb ook geen idee
  donderdag 21 april 2005 @ 11:27:13 #281
94969 Ms.Bitters
moeilijke naam
pi_26399158
quote:

project pat - fight
The captain has NO need for biscuits!
  donderdag 21 april 2005 @ 12:34:36 #282
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_26400672
quote:
op woensdag 20 april 2005 23:48 schreef heliospan het volgende:
manau - la tribu de dana
bedankt
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
pi_26402838
quote:
op donderdag 21 april 2005 00:37 schreef intrepidivity het volgende:

als het het nummer is wat vorig seizoen in koefnoen werd gebruikt, dan zal het wel
chemical brothers - galaxy bounce zijn...
nee, helaas. het was een achtergrondmuziekje bij een filmpje. qua type band zit het ergens tussen dog eat dog en crazytown in (vraag me al bijna af waarom ik het wil weten )
pi_26404750
quote:
op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef dolledingo het volgende:
er is vast al vaker om het nummer gevraagd, ik hoor het de laatste tijd regelmatig op slam fm. het hele liedje draait om een fluitdeuntje en af en toe nanananaat een monotone vrouwenstem er doorheen. het is een lounge/dance nummer.

help...
carolina marquez - the killer's song
  donderdag 21 april 2005 @ 16:58:30 #285
111260 Charmian
a little joy
pi_26407582
quote:

shit, ben ik ff blij dat ik nooit een pispaaltje op school ben geweest , maar ik weet verder niet hoe het nummer heet.
pi_26409677
beste mensen,

ik zoek een rock 'n roll liedje dat ongeveer zo gaat: ""(she likes? weet ik niet zeker) the rocke rocke rocke rocke rocke rocke rock 'n roll ""enz. hij klinkt ongeveer hetzelfde als do you wanna dance van cliff richard?

heeft iemand een idee welk nummer ik bedoel?
pi_26410051
quote:
op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef bierjoost het volgende:

[..]

carolina marquez - the killer's song
muchios gracias!
pi_26411463
ik zoek de artiest en titel van een instrumentaal spaans-klinkend nummer. het wordt regelmatig gebruikt in televisieprogramma's, ik kwam het afgelopen zondag weer tegen in boer zoekt vrouw.

fragment (slechte kwaliteit video): http://www.putfile.com/media.php?n=welke_muziek

alvast bedankt!
pi_26413105
quote:
op donderdag 21 april 2005 08:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

misschien: jarabe de palo - bonito?
nee dat was hem ook niet... en het is ook geen manu chao.. en ook niet willie colon...
het is echt zo'n nummer dat als je hem hoort, je zegt: oja!!!..... weet je wel?

dus nog maar een keertje..
ik zoek de artiest van het nummer "calle luna calle sol" de refreintjes zijn spaans/salsa achtig gezongen door een man en de coupletten worden gerapt, iets over een jongen die tito heet...
pi_26413675
quote:
op donderdag 21 april 2005 20:55 schreef heliospan het volgende:
hector lavoe
nou en dát is het nou het refrein!!!!
alleen zijn de coupletten gerapt in het engels... dus het niet dit nummer maar een cover hiervan.
pi_26413909
ik heb em... het was mangu - calle luna calle sol
pi_26413971
quote:
op donderdag 21 april 2005 11:27 schreef ms.bitters het volgende:

[..]

project pat - fight
ok dan, thanx...
  donderdag 21 april 2005 @ 21:14:37 #294
111260 Charmian
a little joy
pi_26413985
quote:
op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef cylvia het volgende:

[..]

nou en dát is het nou het refrein!!!!
alleen zijn de coupletten gerapt in het engels... dus het niet dit nummer maar een cover hiervan.
rap artist mangu asked this latin legend to write arrangements, sing chorus, and play the flute in his album "calle luna y calle sol".
?????????????

edit: je hebt 'm 2 minuten eerder gevonden
  donderdag 21 april 2005 @ 21:25:42 #295
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_26414327
quote:
op donderdag 21 april 2005 16:58 schreef charmian het volgende:

[..]

shit, ben ik ff blij dat ik nooit een pispaaltje op school ben geweest , maar ik weet verder niet hoe het nummer heet.
ik weet ook niet hoe de muziek heet, maar ik hoop dat het slachtoffer = als het echt is = aangifte doet en de daders hard gestraft worden, of dat hij zelf even een knokploegje inhuurt om die mafkezen onder handen te nemen.. echt te erg voor woorden.. maar goed dit is offtopic geleuter...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_26414755
komt de melodie van het nummer 'zwemmen zonder slip' van de sjonnies ook nog in een ander nummer terug? zo ja, in welk nummer?
pi_26414810
ik zoek er weer eentje: net gehoord in die film over chevvy chase en zijn familie in las vegas, met de tekst "holiday roaoaoaoaoaoaoad'', een beetje country-achtig nummer.......het zat in die scene waarin ze met de auto naar die trailertrash familieleden van hen reden!
iemand een ideetje? bvd!
pi_26415546
quote:
op donderdag 21 april 2005 22:00 schreef heliospan het volgende:
lindsey buckingham?
held
pi_26418327
ik heb nou al een paar dagen een nummer in m'n hoofd... kom er maar niet achter wat het is..

komt uit de jaren '90 denk ik. qua tekst weet ik alleen: "what do you want from me"
en een paar regels eindigen op "day" en "away" geloof ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')