grolsch reclamequote:op woensdag 20 april 2005 11:08 schreef _bastard_ het volgende:
oops, ik geloof dat het de amstel reclame is.
ik neem voor het gemak maar ff aan dat je de grolsh reclame bedoelt, met die vrouw met dat zwarte haar die in een bar ff "everlasting love" gaat zingen......quote:op woensdag 20 april 2005 11:08 schreef _bastard_ het volgende:
oops, ik geloof dat het de amstel reclame is.
rock your body - ferry corstenquote:op woensdag 20 april 2005 15:23 schreef bierjoost het volgende:
het nummer waarin de tekst?":rock, we gonna let your body rock, lets rock" voorkomt, met een gemorfde stem zeg maar. ik dacht zelf eerst aan robot rock van daft punk en misschien is het hem ook wel en was ik wel doof de keer dat ik het nummer hoorde, maar misschien is er nog zon soort nummer in omloop dus...
marco borsato - dromer, van de dvd zienquote:op woensdag 20 april 2005 14:13 schreef intrepidivity het volgende:
marco borsato, jamie cullum en candy dulfer deden op de tmf awards van dit jaar de openingsact, en dat vond ik wel geslaagd
nu hoorde ik pas een nummer van marco borsato dat volgens mij ook in die openingsact verwerkt zat (saxofoonsolo aan het einde ook) maar weet ik niet hoe het heet!
iemand hier misschien wel?
heb 'm inmiddels al gevonden: george harisson - got my mind set on youquote:op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef mark_03 het volgende:
ik zoek een nummer dat vanochtend op 3fm was (rond half 6) er zit een stukje in van set you (of me) free, en een stukje "money". heb het liedje de hele dag in m'n hoofd gehad, maar kan er nu niet meer op komen. op de site van 3fm kan ik de playlist niet meer vinden ivm met die 80's week.
met behulp van google kom ik op willie colón. of dat het is?quote:op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef cylvia het volgende:
ik zoek de uitvoerende artiest van een nummer.... ehm het is een soort van salsa/rap nummer...
in het spaans wordt er gezongen "calle luna calle sol" (dit is ook de titel denk ik), en er word gerapt over een jongen die tito heet... maar ik kan dus de artiesten naam nergen vinden...
misschien big love - fleetwood mac?quote:op vrijdag 15 april 2005 14:33 schreef dandilion het volgende:
ik zoek een nummer die klinkt als your town van deacon blue, die ik zoek in ook gezongen door een man, engelstalig. lijkt verdomd veel op your town maar is hem net niet. het is wel een beetje dezelfde beat, maar het is toch net anders.
wie kan me helpen??
ja volgens mij niet, die had ik ook al gevonden maar misschien heb ik de titel ook wel verkeerd.. volgens mij heeft dit nummer een paar jaar geleden wel eens in de top 40 gestaan...quote:op woensdag 20 april 2005 20:58 schreef charmian het volgende:
[..]
met behulp van google kom ik op willie colón. of dat het is?
toch knap, was me niet gelukt met die omschrijvingquote:op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
heb 'm inmiddels al gevonden: george harisson - got my mind set on you
merciquote:op woensdag 20 april 2005 16:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
marco borsato - dromer, van de dvd zien
als het het nummer is wat vorig seizoen in koefnoen werd gebruikt, dan zal het welquote:op woensdag 20 april 2005 21:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ik zoek ook een nummer; hoorde het net voorbij komen bij koefnoen op tv. het is een nummer uit midden jaren '90 (denk ik). de stijl is een beetje zoals dog eat dog (vooral dan de remix-versie van no fronts) met rap dus en in het refrein hoor je een (distorted) gitaar noten spelen. het is wel een bekend nummer, maar geen hit in nederland geweest, denk ik. eerder een mtv-hitje. het woord mtv is trouwens ook het enige wat ik verstond in de tekst.
iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
manu chao - me gustas tu [2001]quote:op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef cylvia het volgende:
ik zoek de uitvoerende artiest van een nummer.... ehm het is een soort van salsa/rap nummer...
in het spaans wordt er gezongen "calle luna calle sol" (dit is ook de titel denk ik), en er word gerapt over een jongen die tito heet... maar ik kan dus de artiesten naam nergen vinden...
misschien: jarabe de palo - bonito?quote:op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef cylvia het volgende:
die stoel!quote:op donderdag 21 april 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
weet iemand hoe het (hiphop)nummer in onderstaand filmpje heet? (filmpje is behoorlijk heftig, dus niet geschikt voor jeugdige kijkers)
http://www.muchosucko.com/video-chinafight.html
project pat - fightquote:op donderdag 21 april 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
weet iemand hoe het (hiphop)nummer in onderstaand filmpje heet? (filmpje is behoorlijk heftig, dus niet geschikt voor jeugdige kijkers)
bedanktquote:op woensdag 20 april 2005 23:48 schreef heliospan het volgende:
manau - la tribu de dana
nee, helaas. het was een achtergrondmuziekje bij een filmpje. qua type band zit het ergens tussen dog eat dog en crazytown in (vraag me al bijna af waarom ik het wil wetenquote:op donderdag 21 april 2005 00:37 schreef intrepidivity het volgende:
als het het nummer is wat vorig seizoen in koefnoen werd gebruikt, dan zal het wel
chemical brothers - galaxy bounce zijn...
carolina marquez - the killer's songquote:op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef dolledingo het volgende:
er is vast al vaker om het nummer gevraagd, ik hoor het de laatste tijd regelmatig op slam fm. het hele liedje draait om een fluitdeuntje en af en toe nanananaat een monotone vrouwenstem er doorheen. het is een lounge/dance nummer.
help...![]()
shit, ben ik ff blij dat ik nooit een pispaaltje op school ben geweestquote:op donderdag 21 april 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
muchios gracias!quote:op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef bierjoost het volgende:
[..]
carolina marquez - the killer's song
nee dat was hem ook niet... en het is ook geen manu chao.. en ook niet willie colon...quote:op donderdag 21 april 2005 08:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
misschien: jarabe de palo - bonito?
nou en dát is het nou het refrein!!!!quote:
rap artist mangu asked this latin legend to write arrangements, sing chorus, and play the flute in his album "calle luna y calle sol".quote:op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef cylvia het volgende:
[..]
nou en dát is het nou het refrein!!!!
alleen zijn de coupletten gerapt in het engels... dus het niet dit nummer maar een cover hiervan.
ik weet ook niet hoe de muziek heet, maar ik hoop dat het slachtoffer = als het echt is = aangifte doet en de daders hard gestraft worden, of dat hij zelf even een knokploegje inhuurt om die mafkezen onder handen te nemen.. echt te erg voor woorden.. maar goed dit is offtopic geleuter...quote:op donderdag 21 april 2005 16:58 schreef charmian het volgende:
[..]
shit, ben ik ff blij dat ik nooit een pispaaltje op school ben geweest, maar ik weet verder niet hoe het nummer heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |