james brown - it`s a man's man's worldquote:op woensdag 13 april 2005 14:36 schreef maxamius het volgende:
hallo,
ik zoek het nummer uit een reclame van tv volgens mij iets van koffie
je hoort iemand zingen this is man's world en dan nog iets maar dat weet ik niet meer
weet iemand hoe dit nummer heet
adverteerder/merk: old amsterdam kaasquote:op woensdag 13 april 2005 16:26 schreef internationalist het volgende:
http://tvreclames.nl/reclamesdb.pl?file=543
hoe heet het nummer uit deze reclame?
4 hero - les fleursquote:op woensdag 13 april 2005 20:27 schreef doodmetaal het volgende:
van die baileys reclame als ze door de lucht zweven?
volgens mij eindigt het met "my love, my love" ofzo op het einde..quote:op woensdag 13 april 2005 20:27 schreef intrepidivity het volgende:
da's wel erg vaag ja
is het een bekend nummer van queen? je weet ook toevallig geen tekst ofzo?
naja, een paar rustige nummers van queen waarin een akoestische gitaar voorkomt:quote:op woensdag 13 april 2005 21:11 schreef yozd het volgende:
[..]
volgens mij eindigt het met "my love, my love" ofzo op het einde..
het gitaarspel klinkt een beetje spaans achtig.
love of my life ?quote:op woensdag 13 april 2005 21:11 schreef yozd het volgende:
[..]
volgens mij eindigt het met "my love, my love" ofzo op het einde..
zou deze die ik noem dus heel goed kunnen zijn imhoquote:het gitaarspel klinkt een beetje spaans achtig.
bedankt, maar het is niet die trance-remix van 89ers nee.quote:op donderdag 14 april 2005 02:05 schreef impreza_driving_nutcase het volgende:
baas 05
remix van kingston town, door wie heb ik ook geen id van, maar die komt best veel voorbij op de radio
misschien van de 89ers (zo heet het bandje)
wilde gok : robotrock van daft punk?quote:op donderdag 14 april 2005 14:41 schreef ufotje het volgende:
-een dance/techno nummer met rock / gitaar samples erin. dit is misschien een wat vaage beschrijving, maar ik heb het idee dat het wel een vrij bekende plaat moet zijn.
er gaat op dit moment een mash-up van nirvana - smells like teen spirit en fischerspooner - emerge rond, misschien is dat 'm wel???quote:op donderdag 14 april 2005 14:41 schreef ufotje het volgende:
op zoek naar 2 nummmers:
-een techno-achtig nummer met "nirvana - smells like teen spirit" samples erin verwerkt. deze plaat hoorde ik een aantal weken terug in brothers toen marcel woods draaide.
terence trent d'arby - ...and i need to be with someone tonightquote:op donderdag 14 april 2005 14:27 schreef e-spot het volgende:
ik zoek een een dance nummer. is al weer een paar jaar oud, maar redelijk bekend (geen superhit, werd wel regelmatig gedraaid).
lyrics zijn als volgt (gezongen door een man):
"i'm lonely (basloopje) - and i need to be with someone... tonight"
hollis p. monroe - i'm lonelyquote:op donderdag 14 april 2005 14:27 schreef e-spot het volgende:
ik zoek een een dance nummer. is al weer een paar jaar oud, maar redelijk bekend (geen superhit, werd wel regelmatig gedraaid).
fucking briljant! goed gevonden. het klopt helemaal, getuige de 'previews' die ik her en der heb kunnen vinden. iemand die weet hoe ik aan het hele nummer kan komen? (behalve de cd kopen...)quote:op dinsdag 12 april 2005 14:13 schreef #ANONIEM het volgende:
de sing it back (can 7 1930s mix). te vinden op de cd all back to the mine.
is dat niet warp brothers - smells like teen spirit?quote:op donderdag 14 april 2005 14:41 schreef ufotje het volgende:
-een techno-achtig nummer met "nirvana - smells like teen spirit" samples erin verwerkt. deze plaat hoorde ik een aantal weken terug in brothers toen marcel woods draaide.
ik heb hem al. zero 7 - destinyquote:op donderdag 14 april 2005 19:23 schreef little_angel het volgende:
oké... daar was ik weer.. weet iemand van wie het volgende nummer is:
www.bluecult.com en dan nummer 1 gewoon.
helaas niet!quote:op donderdag 14 april 2005 14:44 schreef baas05 het volgende:
[..]
wilde gok : robotrock van daft punk?
ja, dat is hem!quote:op donderdag 14 april 2005 17:27 schreef intrepidivity het volgende:
[..]
is dat niet warp brothers - smells like teen spirit?
dat zal dan wel, want de versie die ik een tijdje terug had was inderdaad met vocalsquote:op donderdag 14 april 2005 22:55 schreef ufotje het volgende:
[..]
helaas niet!
[..]
ja, dat is hem!
ik kan mij alleen niet herinneren dat er ook volcals inzaten, misschien heb ik nu een andere versie.
iemand?quote:op donderdag 14 april 2005 00:51 schreef baas05 het volgende:
ik hoor de laatste tijd af en toe een nummer van ub40 (ik vermoedde het al de 1e keer dat ik het nummer hoorde, maar de dj op de radio hoorde ik het nummer vanmiddag afkondigen met 'ub40' alleen verstond helaas de rest van de zin niet) op de radio voorbij komen. hebben ze een nieuwe single toevallig? en zo ja; hoe heet deze? alvast bedankt
keane - bedshappedquote:op donderdag 14 april 2005 22:36 schreef orealo het volgende:
deze is misschien een beetje lastig, maar niet geschoten is altijd mis
ik hoorde hem vandaag op de radio..
best bekend liedje volgens mij, misschien een beetje oud..
stukje lyrics : "..from the sun in your eyes!"
tja, erg vaag.. hopenlijk heeft iemand een idee![]()
in leaving home ain't easy zit wel dit stukje tekst:quote:op donderdag 14 april 2005 01:16 schreef intrepidivity het volgende:
[..]
naja, een paar rustige nummers van queen waarin een akoestische gitaar voorkomt:
'39
las palabras de amor
in only seven days
leaving home ain't easy
who needs you
some day one day
she makes me
crazy little thing called love
stuk voor stuk wel schitterende nummers, maar ik betwijfel of 'ie er tussen zit... iets meer info zou wel helpen
dat zou het best kunnen zijnquote:say my love
my love please stay
don't stray my love
what's wrong my love
what's right my love
carolina marguez - the killer song??quote:op vrijdag 15 april 2005 08:51 schreef thomastux het volgende:
ben opzoek naar een nummer uit kill bill vol. 1. als die vrouw met haar ooglapje op haar gemakje het ziekenhuis in wandeld om black mamba te vermoorden begint ze met fluiten, dat loopt over in een liedje, maar niemand kan me vertellen welke, hel
hollis p. monroe - i'm lonely ?quote:op donderdag 14 april 2005 14:27 schreef e-spot het volgende:
it 7 staat op mijn ipod dus hierquote:op vrijdag 15 april 2005 12:19 schreef charys het volgende:
ik zoek geen nummer maar de naam van een album..
of in ieder geval de playlist van it 7 . heb ooit een cd gehad en gelukkig een kopie gemaakt maar ben nu het origineel kwijt (vast ooit uitgeleend).
inderdaad 'uitgegeven door ' manfred langer
ik wel.quote:op vrijdag 15 april 2005 08:51 schreef thomastux het volgende:
ben opzoek naar een nummer uit kill bill vol. 1. als die vrouw met haar ooglapje op haar gemakje het ziekenhuis in wandeld om black mamba te vermoorden begint ze met fluiten, dat loopt over in een liedje, maar niemand kan me vertellen welke, hel
heel misschin blueboy - remember me ?quote:op vrijdag 15 april 2005 20:17 schreef damart het volgende:
ik zit al de hele dag met een nummer van jaren geleden in mijn hoofd en kan niet meer op de naam komen... misschien dat iemand hier me kan helpen?
de tekst die ik me herinner is:
'remember me, i'm the one that had you baby'
het is een dancetune van een jaar of 8 tot 10 geleden
quote:op vrijdag 15 april 2005 21:05 schreef defender het volgende:
[..]
heel misschin blueboy - remember me ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |