da's volgens mij 'tomorrow' uit de film/musical annie.quote:op vrijdag 15 april 2005 23:16 schreef keezert het volgende:
hallo
wie wqeet hoe het liedje heet dat zo gaat: tomorrow tomoorow i love you..niet echt een hit maar meer een oud liedje
ben gewoon benieuwd
bedankt he
thanks man dat is hem!quote:op vrijdag 15 april 2005 23:20 schreef damart het volgende:
[..]
da's volgens mij 'tomorrow' uit de film/musical annie.
luister eens naar aqua....chipz... dat soort nummers....quote:op zaterdag 16 april 2005 11:54 schreef --christiaan-- het volgende:
http://dickcream.com/h/04/0211/ hoe heet dat liedje eronder
misschien wold van harry chapin??quote:op vrijdag 15 april 2005 14:33 schreef dandilion het volgende:
en ik ben ook op zoek naar een nummer wat jeroen van inkel vaak gebruikte in zijn ochtendshow op veronica een paar maanden terug. gezongen ook door een man.
help help help wanted!
pilot - magicquote:op zaterdag 16 april 2005 13:17 schreef satecl het volgende:
ik zoek het liedje van die reclame van bisc(dat choco-koekje met mars/m&m/snicker enz. erop.)
het gaat zoiets van 'whooooo hoooooo hoooo it's magic!!!'
wie weet hoe dit (mooie) nummer heet?
check de vorige pagina 2e post.quote:op zaterdag 16 april 2005 13:28 schreef satecl het volgende:
ik zoek ook een nummer van die reclame van 'old amsterdam'
gaat zoiets van 'je kan er langs de grachten lopen zou je eigenlijk wel eens moeten dan. je bent vogelvrij, omdat daar alles mag. in elk mensenhart vind je amsterdam'
wie wet hoe dit nummer heet???
eagle eye cherry - never let you downquote:op zaterdag 16 april 2005 14:09 schreef caro_lientje het volgende:
ik zoek een nummer waar in het refrein de volgende zin voorkomt:
i will never let you down again
het nummer is denk ik zes of zeven jaar oud
iemand een idee?![]()
soundgarden - black hole sunquote:op zaterdag 16 april 2005 14:04 schreef wlsandman het volgende:
ik zoek de uitvoerend en titel van een nummer dat gespeeld werd in grijpstra en de gier..
het ging als volgt: ´black of back old ...., won´t you come....´
het is een beetje in de trand van nirvana..
misschien iemand die het weet?
wie weet waar dit nummer te downloaden is, bij dc++ is ie niet te vinden...quote:op woensdag 13 april 2005 17:26 schreef charmian het volgende:
[..]
adverteerder/merk: old amsterdam kaas
product: kaas
titel commercial: lekkerste stukje amsterdam
reclamebureau: n=5
eerste uitzending: 11 maart 2002
afkomst muziek: bestaande muziek
oorspronkelijke titel: amsterdam
componist: onbekend
uitvoerende(n): kris de bruyne
anthony hamilton heet hij nu de naam van het nummer nogquote:op zaterdag 16 april 2005 16:31 schreef lu_uk het volgende:
het nummer sunshine van twista heeft een intro door een wat oudere zanger gezongen. wat is daarvan het originele nummer?
when i wake up in the mornin' love,
and the sunlight hurts my eyes,
then somethin' without warnin' love,
bears heavy on my mind...
zingt hij..
de nuit - all that mattered (is van 2003) ??quote:op zaterdag 16 april 2005 16:05 schreef jopiler het volgende:
op zoek naar een vrij nieuw dance-achtig nummer:
all that matters jalallala, of all the mountains, weet niet precies wat ze zingen. had gedronken
wie kan hier iets mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |