Over de eerste photo's was al zekerheid, maar deze was nog een beetje vaag:quote:Op maandag 11 april 2005 18:19 schreef sigidi het volgende:
[..]
Anderen wel.. Nee, dat is niet heel vreemd
Thanks!quote:Op maandag 11 april 2005 18:10 schreef meinder het volgende:
[..]
De URL (link) kopieren en plakken. Toen kreeg ik hem wel te zien.
Dat doet Qwea alquote:
Ja! Yvonne en haar lover!quote:Op maandag 11 april 2005 18:37 schreef BeJD het volgende:
Nog speciale gasten vanavond Nolius?
Of mogen we dat niet weten omwille van de climax?
quote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja! Yvonne en haar lover!
Dat gaat me een climiax opleveren
De man van admin Yvonne was daar nauw bij betrokken.quote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja! Yvonne en haar lover!
Dat gaat me een climiax opleveren
Kwartier of Uur?quote:Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef Lauwtjuh het volgende:
Keej mensen...nog een kwartier voordat actienieuws begint!! Hopen op iets
Kwartier dus...nu nog 10 minutenquote:
Ik zou haar meteen vragen om te trouwenquote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef BeJD het volgende:
Zou niet een slimme zet van yvonne zijn geweest. Er zijn aardig wat mensen bezig geweest om ze op te sporen, met de nodige kosten & tijd. Denk je dat die yvonne nog lief vinden als ze zegt "grapje!" ?
Ik heb vanavond de laatste die naar het gevonden toestel had gesmst, gebeld. Die heeft mijn nummer aan de eigenaar doorgegeven, en die heeft mij weer teruggebeld. Hij komt absoluut niet uit de buurt van BoZ, maar was wel erg blij dat we z'n mobiel hadden gevonden. Vanavond is de mobiel terug bij zijn eigenaar als ie de weg hierheen kan vinden.quote:Op maandag 11 april 2005 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan hoeft je collega zich geen zorgen te maken, we gaan vanavond er voor zorgen dat 'ie bij de rechtmatige eigenaar terugkomt.
't Was gezellig en een gezonde boswandeling op de koop toe, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 11 april 2005 19:09 schreef Lauwtjuh het volgende:
whahahaha...zoveel meetingen in 1 week....en dat allemaal voor zoown "raadselachtige" pit
Ja, vast.quote:Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef Lauwtjuh het volgende:
Keej mensen...nog een kwartier voordat actienieuws begint!! Hopen op iets
Een hele blije hartstichting...die wilde mensen toch meer de natuur in laten gaan?quote:Op maandag 11 april 2005 19:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Was gezellig en een gezonde boswandeling op de koop toe, wat wil je nog meer?![]()
Zo lang je de hartstichting maar niet belt...quote:Op maandag 11 april 2005 19:13 schreef Lauwtjuh het volgende:
[..]
Een hele blije hartstichting...die wilde mensen toch meer de natuur in laten gaan?Nou dat is ze dan aardig gelukt...weet je zeker dat Ryan3 en Stali niet bij de hartstichting werken ofzow
of mag dat niet gezegt worden??
![]()
![]()
Ghehehe...neej hoor zalk niet doenquote:Op maandag 11 april 2005 19:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo lang je de hartstichting maar niet belt...
Oiquote:
Is dat zo? Dan mis ik iets.quote:Op maandag 11 april 2005 19:20 schreef Hilzillah het volgende:
tvp (wordt wel spannend nu)
quote:Op maandag 11 april 2005 15:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hmmm, ff denken. Gisteravond was ie genialer, maar ik maak er wel ff wat moois van.
Ryan is dus jou ex. Das duidelijk.
Maar hij vond dus een ander vriendinnetje.
Jij kon dat niet hebben en hebt ze naar het bos geleid, daar heb je allemaal vreemde dingen opgezet (de pit)
Zodat hij dit ging posten op fok.
Tijdens een van zijn wandelingen naar het bos op zoek naar de pit heb jij ze gevangen en in die kist die op de foto te zien is opgesloten.
Zodra er fokkers op pad gingen om daar te kijken kreeg jij ineens veel interesse voor dit topic een bent het gaan volgen. Erger nog, je bent ons een richting op gaan sturen. Op een gegeven moment kwam je erachter dat er een aantal fokkers de plek hadden gevonden en toen heb je Ryan en z'n vriendinnetje snel verplaatst. Dit verklaart ook waarom het hek om lag, je raakt een beetje in paniek en liet het wat rommelig achter.
De telefoon welke gevonden is, is waarschijnlijk ook van jou.
quote:
Nopequote:Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef djayzz het volgende:
nog nieuws op actienieuws, ik kan namelijk geen sbs zien?
Hoe kwam die dan in dat bos terecht?quote:Op maandag 11 april 2005 19:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de laatste die naar het gevonden toestel had gesmst, gebeld. Die heeft mijn nummer aan de eigenaar doorgegeven, en die heeft mij weer teruggebeld. Hij komt absoluut niet uit de buurt van BoZ, maar was wel erg blij dat we z'n mobiel hadden gevonden. Vanavond is de mobiel terug bij zijn eigenaar als ie de weg hierheen kan vinden.
Jah, dat zeiden ze vrijdag ook alquote:Op maandag 11 april 2005 19:33 schreef Lauwtjuh het volgende:
misschien komt het vanavond later bij HvN
toen was SBS nog niet geinteresseerdquote:
Als er iets boeiends is, dan lees ik het hier wel naquote:Op maandag 11 april 2005 19:36 schreef Lauwtjuh het volgende:
[..]
toen was SBS nog niet geinteresseerd
en nu blijkbaar welmaarjah...ik weet het ook niet zeker
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 19:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
oei, yvonne is al bij de Fok! radio?
Ruige muziek ineens.
http://www.actionradio.nlquote:Op maandag 11 april 2005 19:45 schreef djayzz het volgende:
heeft Iemand linkje naar Fok radio?
quote:Op maandag 11 april 2005 19:42 schreef surferr het volgende:
ik heb geen zin om alles te lezen maaruh..
http://www.actionradio.nlquote:Op maandag 11 april 2005 19:45 schreef djayzz het volgende:
heeft Iemand linkje naar Fok radio?
ik heb alle OP's gelezen maar niet al het lucht er tussen.quote:Op maandag 11 april 2005 19:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lezen, en je vragen worden beantwoord. Niet mekkeren zonder je te hebben ingelezen.
Ja, vast.quote:Op maandag 11 april 2005 19:33 schreef Lauwtjuh het volgende:
misschien komt het vanavond later bij HvN
En ik danquote:Op maandag 11 april 2005 19:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat yvonne ergens zei in 20 topics geleden ofzo; over dat ryan3 en stali echt vermist zouden zijn dat er dan allang mensen van de oude garde hier op fok helemaal in paniek waren en druk aan het zoeken zouden zijn gegaan.
Ik zie zo goed als alleen maar newbies in deze reeks. Zegt toch wel wat denk ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |