quote:Combining the thrill of illicit street racing and tuner customization with the intensity of strategic police pursuits that rivals any Hollywood-style chase scene, Need for Speed Most Wanted challenges players to become the most notorious and elusive street racer.
Need for Speed: Most Wanted zal uitkomen op bijna elke console: Xbox, PS2, Cube, GBA, DS, PSP, PC en een next-gen console. Richtdatum is 6 november.quote:The picture we get is of a game that is not really too different from the Underground duo, with one key difference: Most Wanted takes the series back to its roots, with police chases making up the body of the gameplay.
The game will feature:
* "Outwit cops" missions
* Visual customisation to manage your heat meter
* Epic Hollywood-style police pursuits with up to 15 cop cars on screen
* Skill-based cop evasion and upgradable evasion technology
* Interactive environments conducive to eluding cops
There is also a rap-sheet system, in which a player's notoriety is upped by performing more dangerous manoeuvres in the view of following police.
Eight game modes are promised:
* Multiple point races
* Toll booth races
* Speed trap photos
* Outrun
* Outrun best route
* Circuit
* Sprint
* Knockout - Cost to state, pursuit milestones and headlines
* Milestones
Four distinct regions will be offered, along with real time weather and an evolving environment.
*There will be no racing during the night-time*
all the action taking place between sun up and sunset.
Online play will be included with what is described as a "similar feature set to NFSU2" though this time, world-wide play will be included with no conflict between the North American and European versions.
Around 100 motors will be on offer. "Asian import (tuners), exotics, American muscle and Euro imports" as detailed by EA.
3 is hot pursuitquote:Op maandag 11 april 2005 13:43 schreef XQZ-me het volgende:
ik blijf 3 en hot pursuit de leukste vinden
Dat zegt ie toch ook?quote:Op maandag 11 april 2005 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee dus, je hebt "Need For Speed 3 - Hot Pursuit" en "Need For Speed (6) - Hot Pursuit 2"![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee dus, je hebt "Need For Speed 3 - Hot Pursuit" en "Need For Speed (6) - Hot Pursuit 2"![]()
Ik denk dat we langs elkaar doorlopen...quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 17:01 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe bedoel je?
NFS 1, but spel maar heel leuke filmpjes van cops helaas niet meer teurggekomen.
NFS 2: beter en VEL chat auto's
NFS 3, hot pursuit met de lambo's en zo.
NFS 4, high stakes met carreer mode
NFS 5, Porsche Unleashed, weet im niet, niet gespeeld
NFS 6, Hot Pursuit 2 en weer erg mooi.
NFS 7, Underground, DUH
NFS 8, Underground 2,
NFS 9, Most Wanted.
Ik vond het inderdaad heel relaxed spelen, maar ja. Ik hou niet van Porsches dus heb ik er maar 1 maand mee gespeeldquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]De beste Need for Speed ooit en uitgerekend die heb je niet gespeeld...
Mijn "liefde" voor Porsche heeft wel bijgedragen aan het feit dat ik het een vet spel vond. Maar het was gewoon ook een echt goed spel. Vooral het feit dat je ergens in de jaren 50 begon en dan langzaam richting 2000 klimmen vond ik top. Volgens mij een uniek concept in de wereld van racegames toen het spel uitkwam.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad heel relaxed spelen, maar ja. Ik hou niet van Porsches dus heb ik er maar 1 maand mee gespeeld
Hoop dat het richting de NFS5 style gaat
Het idee klinkt inderdaad leukquote:Op maandag 11 april 2005 14:06 schreef Atreidez het volgende:
Leuk ideeDe uitwerking zal wel weer minder worden.. Ook t feit dat ze nu ineens weer alleen maar overdag gaan racen is een beetje kul natuurlijk. Underground was alleen nacht en nu is t compleet omgedraait, terwijl je overdag alleen maar in de file staat
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]De beste Need for Speed ooit en uitgerekend die heb je niet gespeeld...
Ik heb het spel nooit aan de praat kunnen krijgen onder win XP helaas...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik ben pas geleden weer begonnen met spelen en alweer helemaal verslaafd.
Ik heb ook XP, en hij doet het perfect. Is wel een originele cd trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het spel nooit aan de praat kunnen krijgen onder win XP helaas...
Klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het idee klinkt inderdaad leuk. Maar dat ze het alleen overdag doen is wel jammer. Als ik het me nog goed herriner kon je in NFS 3 overdag en 's nachts rijden.
Tuurlijk. Dat snap ik... het was perfect top om klein te beginnen en ver te eindigen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn "liefde" voor Porsche heeft wel bijgedragen aan het feit dat ik het een vet spel vond. Maar het was gewoon ook een echt goed spel. Vooral het feit dat je ergens in de jaren 50 begon en dan langzaam richting 2000 klimmen vond ik top. Volgens mij een uniek concept in de wereld van racegames toen het spel uitkwam.
Bij mij ging deel 5 goed om met mijn stuur. In ieder geval beter dan bij bijvoorbeeld deel 4.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:20 schreef Jereon het volgende:
[..]
Al met al dus een min of meer oneerlijke vergelijking van mijn kant waardoor mijn voorkeur natuurlijk richting de underground varianten gaat. Misschine moet ik nfs5 maar eens proberen, moet toch wel te koop zijn voor een habbekrats tegenwoordig... maarja, als deel 6 al niet met mijn stuurtje overweg kan, wat dan met deel 5...
[..]
Zat volgens mij al in deel 3. Dat kon kiezen of je 's nachts of overdag wou rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Klopt.
Het begon met NFS4 (Road Challenge/High Stakes) om te kunnen kiezen of je in het donker wil racen of juist overdag.
[..]
Oja, jawel. Jij hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:29 schreef ElmarO het volgende:
Zat volgens mij al in deel 3. Dat kon kiezen of je 's nachts of overdag wou rijden.
i agree... ze lagen wellicht te goed op de weg, maar daarvoor moest je ook wel veel aanpassen..quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:09 schreef Ultimora het volgende:
NFS-PU (of P2000) vind ik idd nog altijd de beste.. de wegligging in dat spel is gewoon super...
Ik speelde em laatst ook weer op de psxquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Geinig, ik vind net Need For Speed 3 terug. Jeugdsentiment.
Spel heb ik toendertijd jaren gespeelt, was er zwaar verslaafd aan en kende alle routes uit m'n kop.
Nu net ff gespeeld, en het is om te janken
Wagens lopen op rail, en geluid als een verkouden grasmaaier.
Mijn favoriete track was Atlantica met de CLK-GTR, maar ook die zag er niet uit.
Blijkbaar is het snel gegaan met de grafische engine, want we zijn nu bij NFS 9 of 10, en zowel 3 als 4 zien er niet uit, terwijl ik 5 (Porsche) nog dagelijks speel en die is gewoon grafisch strak.
Hier een screenie van de Rocky Pass in de 550 Maranello (op jawel 1152 resolutie)..
Ik had echt nog goede herinneringen aan dit spel
[afbeelding]
Hier is trouwens een leuke site voor als je nog muziek uit een Need For Speed deel wilt hebben: http://www.nfsdesign.net/
Ik zocht al jaren een paar van die nummers
Ik had het juist andersom, was nooit zo'n fan van Porsche, maar door het spel wel geworden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn "liefde" voor Porsche heeft wel bijgedragen aan het feit dat ik het een vet spel vond. Maar het was gewoon ook een echt goed spel. Vooral het feit dat je ergens in de jaren 50 begon en dan langzaam richting 2000 klimmen vond ik top. Volgens mij een uniek concept in de wereld van racegames toen het spel uitkwam.
Dat had ik ook, wat een sentimentquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom, was nooit zo'n fan van Porsche, maar door het spel wel geworden.
Ohja dat zeker weten. Porsche Ruleerd zwaarquote:... bla bla over NFS waar ik het ook mee eens ben ...
Porsche rules
quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hier is trouwens een leuke site voor als je nog muziek uit een Need For Speed deel wilt hebben: http://www.nfsdesign.net/
Hoe heb je NFS III dan werkend gekregen onder Windows XP? Het is mij namelijk niet gelukt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Geinig, ik vind net Need For Speed 3 terug. Jeugdsentiment.
Spel heb ik toendertijd jaren gespeelt, was er zwaar verslaafd aan en kende alle routes uit m'n kop.
Nu net ff gespeeld, en het is om te janken
Wagens lopen op rail, en geluid als een verkouden grasmaaier.
Mijn favoriete track was Atlantica met de CLK-GTR, maar ook die zag er niet uit.
Blijkbaar is het snel gegaan met de grafische engine, want we zijn nu bij NFS 9 of 10, en zowel 3 als 4 zien er niet uit, terwijl ik 5 (Porsche) nog dagelijks speel en die is gewoon grafisch strak.
Hier een screenie van de Rocky Pass in de 550 Maranello (op jawel 1152 resolutie)..
Ik had echt nog goede herinneringen aan dit spel
[afbeelding]
quote:Need for Speed Most Wanted Adds Intelligence to Police Pursuit
By Micheal Mullen
So there are two types of Need for Speed players that I’ve met. First, there are those that just love high-speed street racing in the fastest cars on the planet. And then there are those that love the thrill of being chased by the police.
Believe it or not, a lot of people love being chased. Whenever I mention that I work with the Need for Speed team, the first thing I hear is, “Please bring back pursuit mode.” For the uninitiated, pursuit mode was first introduced in Need for Speed Hot Pursuit and allowed racers a new adrenal boost as they not only fought to out-rev other racers, they had to dodge police pursuits, spike strips, and missile firing helicopters... standard police protocol for any high-speed pursuit.
Yesterday, those same players that have dogged me at any party can rejoice as EA has announced Need for Speed Most Wanted – complete with flashing blues in the rearview mirror.
This is not the same Pursuit Mode you’ve played again and again as you’ve waited for the popular gameplay mode to return. The development team has decided to evolve Pursuit Mode from the realm of bumbling cops trying to pull you over after you’ve smashed into a wall to modern police strategies that are used in real-life high-speed chases (the OJ chase is still an exception to any rule). They even hired chase experts to make it realistic. That means you’re going to have to upgrade your evasion skills too.
Due in November, Need for Speed Most Wanted is a departure from the street whips in Need for Speed Underground 2 but adds the latter game’s best features: open world and customization. From tuners, supercars, muscles and sports cars, you’ll be able to build the ride you’re looking for or the ride you’re just dying to have in real life.
New to the series will be the Blacklist, a list of the most wanted racers in the game. As you race through the game your Rap Sheet and street cred moves you up the illicit racing ladder to go head-to-head with other racers or test your skills against up to half a dozen cops looking to ask for your license and registration.
Need for Speed Most Wanted will deliver the fast-paced experience you desire on just about any console you have including a next generation console as well as the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® videogame system from Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP™ handheld entertainment system and PC.
We can’t say when in November Need for Speed Most Wanted will arrive but you might want to cancel any events in November just to free up your schedule... school, Thanksgiving, etc.
Dat vind ik juist erg tofquote:Op maandag 9 mei 2005 03:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jammer, weer zo'n Sjonnie-streetrace uitvoering.
JUIST!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:19 schreef CybPraetorian het volgende:
wanneer komt er weer eens een versie uit ala Porsche (NFS 5) maar dan iets met ferrari's ofzo? of Mercedes, of BMW (maar dan geen pimp-my-ride versie)
EA maakt gewoon spellen die populair zijn, en niet wat goed is. Tuning is nu heel populair bij jongeren dus doen ze dat. Ik zie EA nog niet een GT4 of Forza motorsport maken. Ze kwamen met NFS 5 vond ik heel dicht in de buurt. Als ik voor een merk moest kiezen, zou het wel Ferrari zijn. Ze hebben een rijke history, veel auto's en rete snel. En wellicht dan een klein element tuning erin dat je ze sneller kan maken en wellicht een extra bodykitje, maar niks speciaals. Het moet weer om het realisme gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
JUIST!
Misschien tijd om EA te gijzelen, en ze pas vrij te laten als ze zo'n deel hebben gemaakt.
dat zou wel vet zijn ja!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
JUIST!
Misschien tijd om EA te gijzelen, en ze pas vrij te laten als ze zo'n deel hebben gemaakt.
dat zijn gewoon de NFS 1 en 2. Racen met de supercars. Maar ik bedoel meer gericht op een merk, zodat je daar alle type's van kunt rijden. En realismequote:Op maandag 9 mei 2005 14:37 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
of iig iets met alle supercars van nu, en de europese automerken... alfa, bmw, audi etc.
voor de playstation is er volgens mij wel zoiets... pc helaas niet meen ik?
Dit lijkt verrekes veel op een straat uitvoering van de BMW M3 GTR waarmee ze 24 uurs races afwerken, kijk maar naar de tankopening aan de zijkant en de uitlaten.quote:Op maandag 9 mei 2005 03:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jammer, weer zo'n Sjonnie-streetrace uitvoering.
ziet er donker uit voor een spel dat alleen overdag afspeeldequote:Op maandag 9 mei 2005 00:37 schreef ToyotaF1 het volgende:
Nieuwe screenshots onthuld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan in het donker rijden, maar ook op andere tijdstippen!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ziet er donker uit voor een spel dat alleen overdag afspeeldeof ben ik in de war?
maak je niet druk. Ze maken natuurlijk weer een puike game!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:02 schreef speedfreakssj het volgende:
vraag me af hoe ht word want als ik NFS HP2 weer speel word ik gewoon de kant ingeramd enzo terwijl de andere games prima gaan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Bluurgh het volgende:
nfs 2 was echt geweldig! split screen!
Dank je.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef CybPraetorian het volgende:
http://files.ea.com/downl(...)d/NFSMW_Yahoo_HI.mov
doel opslaan als:
voor de downloader...
man wat een geil uitziend spelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet je even het filmpje bijzienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:05 schreef Talietje het volgende:
[..]
man wat een geil uitziend spel
die moet ik hebben
WOW!quote:
Heb je het filmpje gezien/gehoord bij het starten van een BMW M3 motorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
WOW!
Dat ziet er wel HEEL strak uit!![]()
Ik hoop echt dat ze werk maken van het motorgeluid, dat die zescilinder straks door de kamer brult, en niet van die grasmaaiergeluiden zoals voorheen.
mijn videokaart is goed mênquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan moet je even het filmpje bijzienEn koop ee betere videokaart
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Talietje het volgende:
[..]
mijn videokaart is goed mên
koop een beter levenmn beeldinstellingen waren verkeerd, nou is alles toppie
Selecteer het plaatje maar eens (zodat hij blauw wordt bedoel ik)quote:
quote:
Niet getreurd, was met Underground 2 hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:33 schreef Talietje het volgende:
[..]noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
Carmageddon stylequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef alsem het volgende:
vet! lopen er ook mensen over straat?
Die spellen komen altijd eerder uit voor de consoles...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Selecteer het plaatje maar eens (zodat hij blauw wordt bedoel ik)
Dan kun je het een klein btje lezen...
er staat dat hij op de Playstation 3, Xbox360 en Gamecube uitkomt.
Maar dat geloof ik niet.
De NFS aanhang is ook een groot gedeelte PCgamers dus dat zou dom zijn van EA. Dus ik denk dat het niet helemaal goeie info is...
Hoe kom jij daarbij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef alsem het volgende:
vet! lopen er ook mensen over straat?
als het goed is dit jaar ergens >>>quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:19 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Nu je het zegt...wanneer krijgt dat spel in godsnaam een vervolg![]()
omgquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als het goed is dit jaar ergens >>>
Althans, dit zijn de Xbox screenshots.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef gieling het volgende:
Gister ook weer twee nieuwe screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5452
Die is al zooo oudquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef V2i het volgende:Preview van de EA site:
NFSMW_Yahoo_Hi.mov
(Af te spelen met Quicktime)
Ja. Dom van mequote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:12 schreef BierKoning het volgende:
[..]
ik zie toch echt pc-cd er tussen staan?
Neehoor, nextgen: Xbox 360quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou. Die screenshots die jij poste, zijn van de Xbox
Rsutig jong. Dit zijn nog maar 'proef'screenshots.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Ik vind de screens best jammer eigenlijk, waar zijn de helder blauwe lucht, de stranden, de bossen enz.
Ja idd. Hopelijk ziet de hele game er niet als de shots eruit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Ik vind de screens best jammer eigenlijk, waar zijn de helder blauwe lucht, de stranden, de bossen enz.
Misschien moet je de oude sega onder het stof uit halen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Of Need for Speed: Hot Pursuit 2, dat was de laatste "tropische" Need for Speedquote:Op zondag 17 juli 2005 11:50 schreef V2i het volgende:
[..]
Misschien moet je de oude sega onder het stof uit halen.
[afbeelding]
idd.. NFS High stakes & Porsche Unleashed hadden hele goeie tracks.. dat het nu allemaal in 1 stad speelt is leuk, maar ze moeten er ook wat ''buiten omgevingen''' instoppen.. dat je ook een stukje uit de stad kan rijdenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Het mooiste was Porsche Unleashedquote:Op zondag 17 juli 2005 16:35 schreef babba het volgende:
[..]
Of Need for Speed: Hot Pursuit 2, dat was de laatste "tropische" Need for Speed
Idd, in een stad rijden kan ook leuk zijn, maar maak dan een stad a'la vice city ofzo, en niet zoas jij al zegt een pools industriegebiedquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die landschappen vallen tot nu toe inderdaad tegen, het lijkt wel of je op een industrieterrein in Polen moet rijden
[afbeelding]
Dat denk ik zeker wel. Wat een prachtige GT intro is dat zegquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:19 schreef Jo0Lz het volgende:
Als ik dat zo bekijk, dan zou dit wel eens de vetste NFS worden tot nu toe
Quicktimequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Er is sinds gisteren een nieuwe video uitgebracht.
Intro - Mustang GT
Helaas. Het is bij mij alleen gelukt met QuickTimequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Quicktime
Issie er ook gewoon in mpg ofzo?
In die Busted video zit daar een soort bullet-time in ofzo? Om beter door de bochten te komen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:22 schreef _moder8or_ het volgende:
2 nieuwe videos zijn er weer toegevoegd
Busted en Thrill Of The Case
Veel kijkplezier
Laadtijden? Welke laadtijden? Volgens mij moet je echt een nieuwe pc kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Daxter-freak het volgende:
Ik vind het Tunen van Auto's echtik hoop dat het spel meer op Underground (
) gaat lijken dan op Hot Pursuit!
Rij je ook weer vrij rond in Most wanten of krijg je steeds weer menu's?
van mij mogen ze ook wel wat aan de laadtijden doen!die vond ik echt te lang in NFSU 2!!
Dude, gamen op een pcquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:21 schreef babba het volgende:
[..]
Laadtijden? Welke laadtijden? Volgens mij moet je echt een nieuwe pc kopen
quote:Need for Speed Most Wanted Pack Art Revealed
Check out the package art for the upcoming game Need for Speed Most Wanted. Platforms shown are PlayStation®2, Xbox® Nintendo GameCube™ Nintendo DS™ and Nintendo Game Boy® Advance. (Xbox® 360™ and PSP™ coming soon.)
Zoals te lezen (wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan) is dat hij nog moet verschijnen (xbox 360/ pc)quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:05 schreef piet_pelle het volgende:
Waar is de X360 boxart? En gamen hoor gewoon op een console, simple zat. Behalve als het om RTS en FPS gaat al zie ik enkele van deze titels ook graag op de console.
Ach, ik kan me ook wel voorstellen hoe die eruit zal zien. Namelijk exact hetzelfde alleen dan met X360 logo'tje erboven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zoals te lezen (wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan) is dat hij nog moet verschijnen (xbox 360/ pc)
Goh, waarom zien al die console dingen er dan zo oerlelijk uit en is het beeld op de PC gewoon 10 malen beter?quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:05 schreef piet_pelle het volgende:
Waar is de X360 boxart? En gamen hoor gewoon op een console, simple zat. Behalve als het om RTS en FPS gaat al zie ik enkele van deze titels ook graag op de console.
Mooier? Een hogere resolutie ja maar verder kan het echt niet tippen aan de huzaren stukjes van de consoles. En je verdere commentaar steunt je standpunt ook niet echt, waarom de pc vroeger zoveel games had en nu allemaal naar de console gaan? Omdat iedereenede games liever voor de console koopt en de verkoopresultaten bevestigen dat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:54 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Goh, waarom zien al die console dingen er dan zo oerlelijk uit en is het beeld op de PC gewoon 10 malen beter?
Waarom waren er vroeger oveel games voor de PC?
zo veel spellen begonnen op de PC maar zijn later naar console gegaan.
NFS
GTA
DUke Nukem
Doom III
Unreal weet ik wat
Fifa
dat zijn toch niet deeerste de beste games die allemaal op de PC begonnen omdat de console troep er niet sterk/snel genoeg voor was.
Pc games hebben een hogere resolutie maar ook een andere manier van weergeven. Een tv werkt (buiten de resolutie) ook heel anders dan een pc scherm.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Mooier? Een hogere resolutie ja maar verder kan het echt niet tippen aan de huzaren stukjes van de consoles. En je verdere commentaar steunt je standpunt ook niet echt, waarom de pc vroeger zoveel games had en nu allemaal naar de console gaan? Omdat iedereenede games liever voor de console koopt en de verkoopresultaten bevestigen dat.
Vroeger misschien niet nee.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik vind dat je een console niet met een PC mag/kan vergelijken.
Denk dat de systeemeisen nog niet bekend zijn, maar ik zou me er niet zo druk over maken dat het niet goed zou draaien. Tenminste, niet als je een nieuwe pc gaat kopen. Gewoon goeie videokaart nemen, snelle processor en een zooi geheugen en je bent er al. Als je btje geluid wil hebben nog goeie geluidskaart en je bent er al...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef DrDentz het volgende:
wat zijn de systeemeisen voor dit spel? ik ben bezig met een nieuwe pc samenstellen, even kijken wat er tegenwoordig allemaal nodig is om het soepel te laten draaien? [en mooi!]
Oke. Ik geef je 100 procent gelijk. Maar op de PC vind ik het toch vele malen lekkerder op te spelen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vroeger misschien niet nee.
Maar tegenwoordig hebben consoles (op spelgebied) vergelijkbare hardware met een PC.
Videokaarten, hardeschijven, ethernet poorten, etc het zit er allemaal op.
200% mee eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oke. Ik geef je 100 procent gelijk. Maar op de PC vind ik het toch vele malen lekkerder op te spelen.
Daar ben ik 300% met je eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
200% mee eens
Heb al jaren geen console meer. Een echte gamer speelt op de PC
Maar dat zijn toch veel meer spellen? die je alleen op de console hebt. Op de pc heb je alleen fps shooters en rts games. Alleen spellen met een muis speel je fijner op een pc, mits je aan alle systeem en software eisen voldoet en door de installatie procedure(s!) heen gekomen bent, en dan nog moet je maar hopen dat je pc er zin in heeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daar ben ik 300% met je eens![]()
Ik speel alleen spellen die niet op de PC uitkomen en die wel tof zijn voor je console. Like Burnout 3: Takedown. Etcetera
Klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch veel meer spellen? die je alleen op de console hebt. Op de pc heb je alleen fps shooters en rts games. Alleen spellen met een muis speel je fijner op een pc, mits je aan alle systeem en software eisen voldoet en door de installatie procedure(s!) heen gekomen bent, en dan nog moet je maar hopen dat je pc er zin in heeft.
Das niet waar. de meeste racespellen spellen prima op de pc met een digitale besturing (toetsenbord)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch veel meer spellen? die je alleen op de console hebt. Op de pc heb je alleen fps shooters en rts games. Alleen spellen met een muis speel je fijner op een pc, mits je aan alle systeem en software eisen voldoet en door de installatie procedure(s!) heen gekomen bent, en dan nog moet je maar hopen dat je pc er zin in heeft.
Heb je ze nu allebei uitgespeeld?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef da_micha_man het volgende:
Ik ben pas begonnen met Underground 1 en 2. Ik vond het vanaf toen al super, zonder de andere gespeeld te hebben, ik ga toch eens naar op zoek. Lijkt me wel gaaf
Volgens mij bedoelde hij gewoon NFS:MWquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef DrDentz het volgende:
welke andere, waar gaat ie naar op zoek?
dude.. zulke crappy grafics wil ik nieteens op mijn pcquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En weer zijn er 2 nieuwe screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
De hele NFS serie zijn stuk voor stuk rasechte arcade-racers hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
EA maakt gewoon spellen die populair zijn, en niet wat goed is. Tuning is nu heel populair bij jongeren dus doen ze dat. Ik zie EA nog niet een GT4 of Forza motorsport maken. Ze kwamen met NFS 5 vond ik heel dicht in de buurt. Als ik voor een merk moest kiezen, zou het wel Ferrari zijn. Ze hebben een rijke history, veel auto's en rete snel. En wellicht dan een klein element tuning erin dat je ze sneller kan maken en wellicht een extra bodykitje, maar niks speciaals. Het moet weer om het realisme gaan.
Ik zelf gebruik de Logitech MOMO Force Feedback Racing Wheel, en daar ben ik echt super tevreden meequote:Op zondag 7 augustus 2005 20:23 schreef Woodpecker het volgende:
Beetje off-topic, maar hier zullen wel FOK!kers komen die het weten: Wat is op dit moment het beste stuurwiel voor de pc?
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je ze nu allebei uitgespeeld?
Tja, dat krijg je met free roaming.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zit![]()
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen? vind het jammer dat ik het nu niet meer verder kan spelen...
(Sorry voor de dubbel post) Had ik ook. maar dan al op 40%. Het schijnt zo te zijn dat je gewoon een paar keer andere racers die gewoon door de stad heen rijden moet challengen en verslaan ofcourse...quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zit![]()
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen? vind het jammer dat ik het nu niet meer verder kan spelen...
Op de worldmap heb ik ook al alle races gedaan, en op de kaart staan ook geen andere racers meer (die ik kan verslaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:06 schreef M-Brother het volgende:
[..]
(Sorry voor de dubbel post) Had ik ook. maar dan al op 40%. Het schijnt zo te zijn dat je gewoon een paar keer andere racers die gewoon door de stad heen rijden moet challengen en verslaan ofcourse...![]()
Ha, ik ook.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:38 schreef Mattt het volgende:
Wie kent NFS High stakes nog ?
Dat vind ik nog steeds de leukste![]()
* _moder8or_ vinger opsteekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:31 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Op de worldmap heb ik ook al alle races gedaan, en op de kaart staan ook geen andere racers meer (die ik kan verslaan) en ik kom ook helemaal niks meer tegen ofzo... Vind het maar raar... Wie heeft nfs2U wel al uitgespeeld?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
* _moder8or_ vinger opsteekt.
100%. Gewoon goed racen. Alle DVD covers scoren. Misschien moet jij je wagen meer pimpen zodat je op meer sterren uitkomt en daarmee nieuwe races unlocked
Ja die vond ik ook het veste, alleen werkt ie niet op XP geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:38 schreef Mattt het volgende:
Wie kent NFS High stakes nog ?
Dat vind ik nog steeds de leukste![]()
Ik heb hier zelfs Need for Speed 3 werkend op XPquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef menesis het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook het veste, alleen werkt ie niet op XP geloof ik![]()
Er zal ongetwijfeld wel een demo uitkomen. Maar denk dat dat pas in oktober zelf is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:25 schreef ViPeRII het volgende:
Komt er nog een demo van het spel ofzo? Dan wil ik die wel weer eens proberen
Heb heel de NFS serie wel gespeeld geloof ik![]()
Dit zijn wel ingame beeldenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef neggix het volgende:
Beetje jammer dat er geen ingame beelden van worden vrij gegeven. Deze beelden heb je ook geen fuck aan. Verder lijkt het me echt super weer, lekker achtervolgingen met politie enz
Bij mij doet hij het wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef babba het volgende:
[..]
Dit zijn wel ingame beeldenOf bedoel je dat je echt aan het spelen bent
Volgens mij kun je dat in dit filmpje zien.
Edit: laat maar het desbetreffende filmpje is verwijderd van de site
Jah, maar dat filmpje heeft geen echte ingame beeldenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het wel hoor
Klopt. Daarvoor moet je ook Wanted hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:00 schreef babba het volgende:
[..]
Jah, maar dat filmpje heeft geen echte ingame beelden
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Daarvoor moet je ook Wanted hebben
Idd, alleen staat die er dus niet meer tussenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef DrDentz het volgende:
ik heb in bepaalde filmpjes wel ingame beelden gezien hoor, ook dat hij een soort max payne-bullet time doet alleen dat rijdend
tot zover ik weet niet nee. Misschien zitten ze nu in downtown centrum en dat de kust lijnen mooie witte stranden hebben... Maar ben bang van nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef DrDentz het volgende:
het lijkt wel of je door City 17 rijdt.. zijn er ook fleurige banen met palmbomen en oceanen?
Heb er al zin inquote:Need for Speed Most Wanted will most likely contain the following cars. The list is still incomplete and will be completed at the latest on the releasedate.
Cars in NfS Most Wanted
1954 Corvette
Audi TT 3.2 V6
BMW GT4
BMW M3 GTR
Cadillac
Chevrolet Corvette
Fiat Coupe
Ford GT40
Ford Mustang GT
Lamborghini
Lotus Elise
Mazda RX-8
Mercedes Benz SLK 230
Mercedes-Benz SLR McLaren
Mitsubishi Eclipse G. S.
Mitsubishi Lancer Evolution 3
Nissan X-Trail
Porsche Carrera GT
Porsche Cayman S
Subaru Impreza WRX STi
Toyota Supra
Volkswagen
Schijnt deze te zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:04 schreef CybPraetorian het volgende:
1. Weinig wagens in vergelijking met GT4![]()
2. BMW GT4 ?? wat voor wagen is dat?
En snel dat hij isquote:Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Schijnt deze te zijn.
[afbeelding]
Ik heb hem gevondenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef babba het volgende:
[..]
[..]
Idd, alleen staat die er dus niet meer tussen
Word Most Wanted de Doom 3 onder de Race games?quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Mitsubishi Lancer Evo VIII
Met dank aan NeedForSpeed.comquote:09.09.05
Hidden Car in the Demo
Did you hear the one about the hidden car in the Need for Speed Most Wanted demo? See if you can find it by entering different button combinations. Or you can wait until the cheat code will be revealed next week.
Is de demo al uit dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Toyota Supra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Met dank aan NeedForSpeed.com
hij is te koop, alleen in america:quote:
dus als je daar woont kan je em halen en uploaden voor je medefokkers, anders moet je wachten tot ie op je favoriete p2p netwerk beschikbaar isquote:This demo disc will also include From Russia With Love and SSX On Tour. So you'll definitely want to grab them as they will go quickly.
Ready...wait for it...wait for it...
Best Buy (and Canada)
Circuit City
EB (and Canada)
Extras
Fry's
Futureshop
GameCrazy
GameRush
Gamestop
Hastings
Musicland (yes, Musicland)
Rhino Games
TransWorld
Virgin MegaStores (yes, Virgin)
Ok, now get out there and grab it while it's hot.
Echt weer Amerikaquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hij is te koop, alleen in america:
[..]
dus als je daar woont kan je em halen en uploaden voor je medefokkers, anders moet je wachten tot ie op je favoriete p2p netwerk beschikbaar is
Idd stel dat ding dan gelijk als download beschikbaar ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt weer Amerika
Wij willen een DEMO!!
Heeft al eens op de officiele need for speed site gestaan deze maar is weer weggehaald.quote:Op maandag 12 september 2005 16:47 schreef Fillipe het volgende:
busted_hi.mov allemaal downloaden! Weet niet of die eerder is gepost maar dit zijn echte ingame beelden en het ziet er zeer vet uit naar mijn idee. Dit is geen officieel EA filmpje volgens mij.
http://www.fragland.net/news.php?id=11293
quote:Did you find the car hidden in the Need for Speed Most Wanted demo?
If not, you can enter the following code at the start menu to unlock the Porsche Cayman S vehicle:
L1, R1, R1, R1, Right, Left, Right, Down
Be sure to check out the screenshot of this awesome vehicle.
le-zenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:02 schreef dekkered het volgende:
is er nog geen demo????
quote:Developer Team Interview:
Justin Wiebe - Associate Producer
Need for Speed™ Most Wanted is sure to be the hottest game when it releases this November 16th filled with police chases, car crashes hot cars and a true sense of speed.
To get the behind-the-scenes scoop on the development of the game, the Need for Speed Community Team (CT) met with Associate Producer Justin Wiebe to learn more about the open world, Challenge Series and why he needs a cat.
Community Team: You've been involved with the Need for Speed™ franchise for awhile now. How did this come about and what's your role in Need for Speed™ Most Wanted now that you're moving up the ladder of success?
Justin Wiebe: I was originally brought into the Need for Speed production team to create a Gameboy® Advance version for the original Need for Speed™ Underground. During the development of the GBA game I also tried to jump in and give the rest of the production team a hand by taking over the online component of Underground on the PlayStation®2 and PC.
In Need for Speed™ Underground 2, I continued to work on online, but also expanded my knowledge and understanding of game design by taking on new areas, including the game interface, balancing the career mode and the PC version of the game.
Most Wanted however presented one of the largest challenges I've faced yet, cop AI. This new game is designed to revolve around the cop experience, and it's been my job to ensure that they are both challenging, and incredibly fun to interact with. Apart from that I've also been working on various other areas of the game to help ensure consistency.
I've also worked extensively on the Challenge Series, which was designed as a series of mini-events that gives players a chance to experience the full spectrum of the cops from career, without having to play through career.
CT: For those looking to break into the industry, what exactly does a game producer do? How is this role different than an art director or technical director?
JW: In a nutshell, a producer is both a game designer and a problem solver. Every area of the game will have various challenges that will need to be overcome throughout the development of a game. Some issues are relatively quick to find a workaround, others require some creative, and almost "backwards thinking" in order to solve.
A producer designs the game, breaks it down into manageable steps and then sits down with the artists, and software engineers to figure out the best way to make the design a reality. Once a development plan is in place the producer then works with the team and helps guide the design through to the end product, providing feedback and priorities along the way.
CT: Underground 2 was a huge success and really took racing games to another level. What are some of the key features that are carrying over from Underground 2 to Most Wanted?
JW: We found the open world in Underground 2 was a great transition for the Need for Speed franchise. However, the world still felt static, and there really wasn't enough to do between races. That's been one of our primary focus points for this year "queue the cops". With the introduction of the cops in Most Wanted we now bring new meaning into the open world by introducing strategic cop evasion. We really worked hard to capture that Hollywood feeling of being in an epic cop chase.
We've also worked hard to ensure that we meet both the Hot Pursuit 2 fan expectations and blended them with the Underground community's expectations to create a hybrid that should appeal to everyone.
We also took a look at the length of the career mode in Underground 2 and really tried to break it down into a more manageable and interesting experience. We brought the story into the game world, (away with the comic look) and made the story elements actually impact the player along the way. With the introduction of the Blacklist 15, we give the player a more directed purpose to play the game instead of the usual, "go be the best racer" routine. The blacklist also gave us the perfect way to break the career down into small digestible bites, to challenge someone on the blacklist the player will have to meet a series of requirements some based on racing, other based on building up a rap sheet with the cops.
CT: How is the city of Rockport in Most Wanted different when compared to the city of Bayview in Undergrounds 2? What are some of the key locations in Rockport?
JW: Rockport was designed with speed in mind. Anyone that's seen the gameplay footage for Most Wanted will immediately see how much faster this years game is. While Bayview was a good tuner city to race in, the roads were somewhat narrow, the elevation rarely changed, and the corners weren't very forgiving at high speeds. Rockport has changed all that be introducing an enormous variety of driving challenges. The main thing to note is the vast sprawling highway systems interconnecting each city region. These 6-8 lane monstrosities will allow players to reach incredible speeds. We've also preserved the technical drives Need for Speed fans are familiar with in the coastal region, where chicanes and tight corners are the norm. There are many other sections of the city that also have their own unique characteristics, but I can't give away the farm just yet.
This is where the pursuit evasion strategies start to take form. Players in a pursuit can immediately make a decision on where the best chances are to lose the pursuit based on their own skill and the car they're driving. Should they lead the cops into the costal roads, hoping to out drive them through the bends? Or should the jump on the next freeway on-ramp and throw on the nitrous to see where the cops top out at? The open world and the cops are a perfect marriage.
CT: It definitely sounds like it. Knowing that you keep up on message board posts, I'm sure you've seen some of the feature requests from the community such as traffic lights or stopping for gas. What are some of the factors that determine what gets added to the game or what stays on the "drawing board"?
JW: Game elements we look to add or invent for Need for Speed have to go through a series of design proposals and evaluations based on time, cost and scope.
I must admit I troll the forums quite periodically and see lot's of great ideas out there. The trick is of course balancing the game so it can satisfy both the casual gamer and the more hardcore racing fan. Both types of gamers have completely different expectations. On one side the hard core gamer wants damage and they want it to be as realistic as possible, to the point where it actually impacts the way the car handles. The casual gamer wants to drive as fast as they can and use the walls to ricochet around corners and smash into the odd traffic car without consequence. What we do is take a concept like that and try to find a middle ground to keep both sides of the fence happy. Need for Speed is not a simulation based racing game, although it's also not a pure arcade racer either.
CT: Rumor has it that you've developed a love for motorcycles. Think we'll ever see motorcycles in a Need for Speed game? What other types of vehicles can we expect to see?
JW: That is true I am a motorbike guy now, and trust me when I say, I've brought up the fact that I'd love to see licensed sport bikes and cruisers in a future title. Poor cars might have a hard time keeping up to them though.
CT: Another unknown fact is that you actually play (or your likeness was used) for one of the Blacklist characters. How did that come about?
JW: Truth be told I was kind of intimidated to take part in the photo shoot. They had makeup artists and made people wear weird clothes. Then they did the worst thing possible, they asked me to smile. I gave them a kind of little half smirk, and when the pictures came out they looked at it and said, ok he looks crazy, he's perfect for Taz! (who apparently is some badass guy that's always in trouble with the cops) I guess when I try to force a smile I look crazy, hmmm. Not good.
CT: Maybe you should get a kitty to nurture your softer side. Well it definitely sounds like you're living the life of a video game rock star. Can I have an autograph?
JW: Sure! As soon as you can beat my time in Challenge Series Event 67.
CT: Ouch! That might be awhile!
kijk, dit begint er meer op te lijkenquote:
Ziet er goed uit.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef MosPos het volgende:
Hij komt 24 novmber uit!!!
Ga hem meteen halen!![]()
pff.. dat duurt nog maanden man..quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef MosPos het volgende:
Hij komt 24 novmber uit!!!
Ga hem meteen halen!![]()
Die demo zat toch alleen bij een consolespel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Fillipe het volgende:
Toch raar dat je in Amerika de demo al zeker een week kunt kopen maar ik heb hem nog nergens op het internet gezien.
het is/was een demo voor de xbox volges mij, das de enige die ik kan vindenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Fillipe het volgende:
Toch raar dat je in Amerika de demo al zeker een week kunt kopen maar ik heb hem nog nergens op het internet gezien.
btw, verwacht EA dat we nogsteeds geloven dat de auto niet beschadigd als je 6x over de kop vliegt, of hebben ze er eindelijk eens een fatsoenlijk schademodel ingestokenquote:Game ..........: Need 4 Speed - Most Wanted Demo
Company .......: EA
Origin ........: NTSC
Format ........: *.ISO Image
System ........: Microsoft XBOX
# of Files ....: 11 files = 10 x 31.3MB + 1 x 9.76MB
Released ......: N/A
Filename ......: 'NFSmostwanted'.part01.rar
-X- ---- --- - --- ---------- -- - ------------- --- -- --- ---- --- --X-
****THIS GAME IS A DEMO, SO DO WHAT YOU WISH****
I know that not everybody will be able to get there hands on the DEMO so here it is.
Heb jij nog de link?quote:Op zondag 25 september 2005 08:47 schreef nlboy het volgende:
Waarom is die demo alleen voor Xbox?(heb 'm ook al gespot op het net)
EA zal wel vertrouwen op de kopieerbeveiliging bij het echte spelquote:Op zondag 25 september 2005 08:47 schreef nlboy het volgende:
Waarom is die demo alleen voor Xbox?(heb 'm ook al gespot op het net)
Ziet er goed uit hè. En dat muziek op de achtergrondquote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef Komakie het volgende:
Als jij dat graag wilt... prima hoor....
Anyway, dat filempie =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo te horen komt het met de soundtrack van deze game ook weer helemaal goed. Disturbed op de achtergrond is erg lekker om op te rijden lijkt me.
Ik kan straks wel een mp3 cd vol maken met soundtracks van EA spellen (SSX, NFS, etc)
Als je een bepaalde muzieksmaak niet met iemand anders deelt dan hoeft het niet gelijk puberale kutherrie te zijn he. Ik vind Disturbed (bandje dat je op de achtergrond hoorde) bijvoorbeeld een hele goeie band en het is voor mij al langer geleden dat ik een puber was dan dat jij dat was.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:58 schreef DrDentz het volgende:
muziek vind ik een beetje puberale kutherrie, maar wel opzwepend en je wordt er heel wild door en fanatiek en kwaad! ik ga raggen met dat spel, ik ben nu al kwaad er door![]()
Rustigquote:Op donderdag 29 september 2005 19:58 schreef DrDentz het volgende:
muziek vind ik een beetje puberale kutherrie, maar wel opzwepend en je wordt er heel wild door en fanatiek en kwaad! ik ga raggen met dat spel, ik ben nu al kwaad er door![]()
Weet jij misschien de titel ervan? Klonk waanzinnig gaaf!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je een bepaalde muzieksmaak niet met iemand anders deelt dan hoeft het niet gelijk puberale kutherrie te zijn he. Ik vind Disturbed (bandje dat je op de achtergrond hoorde) bijvoorbeeld een hele goeie band en het is voor mij al langer geleden dat ik een puber was dan dat jij dat was.
Maar goed, ik wil verder geen discussie over beginnen ofzo....
Dat klassieke/rock style moet je was toevoegen bij je garage als je aan het pimpen bentquote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef DrDentz het volgende:
ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg dat ik het vind! ik mag toch wat vindenen het past ook goed, want als je klassieke muziek er achter zet, word je er heel kalm en wijs van, bij dit spel moet je raggen en lomp zijn
Wat voor muziek wil jij dan horen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef DrDentz het volgende:
jah.. tijdens het pimpen moet je geen wilde muziek hebben.. tijdens het pimpen wil ik loungen en chillen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |