abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29152976
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Daxter-freak het volgende:
Ik vind het Tunen van Auto's echt ik hoop dat het spel meer op Underground ( ) gaat lijken dan op Hot Pursuit!
Rij je ook weer vrij rond in Most wanten of krijg je steeds weer menu's?

van mij mogen ze ook wel wat aan de laadtijden doen! die vond ik echt te lang in NFSU 2!!
Laadtijden? Welke laadtijden? Volgens mij moet je echt een nieuwe pc kopen
pi_29158710
Ik had ook geen problemen met de laadtijden van NFSU2. 5 seconden wachten en racen maar
pi_29161154
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:21 schreef babba het volgende:

[..]

Laadtijden? Welke laadtijden? Volgens mij moet je echt een nieuwe pc kopen
Dude, gamen op een pc
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29163697
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 03:36 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Dude, gamen op een pc
Ja, wat is daar mis mee? Het is veeeeeel mooier hoor en overzichtelijker.
pi_29191085
De pack-arts zijn bekend Hier komen ze.

quote:
Need for Speed Most Wanted Pack Art Revealed
Check out the package art for the upcoming game Need for Speed Most Wanted. Platforms shown are PlayStation®2, Xbox® Nintendo GameCube™ Nintendo DS™ and Nintendo Game Boy® Advance. (Xbox® 360™ and PSP™ coming soon.)
pi_29191655
Waar is de X360 boxart? En gamen hoor gewoon op een console, simple zat. Behalve als het om RTS en FPS gaat al zie ik enkele van deze titels ook graag op de console.
pi_29200507
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 03:05 schreef piet_pelle het volgende:
Waar is de X360 boxart? En gamen hoor gewoon op een console, simple zat. Behalve als het om RTS en FPS gaat al zie ik enkele van deze titels ook graag op de console.
Zoals te lezen (wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan) is dat hij nog moet verschijnen (xbox 360/ pc)
pi_29214280
Ik heb de pc boxart ook al ergens gezien, weet alleen niet meer waar
pi_29221811
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Zoals te lezen (wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan) is dat hij nog moet verschijnen (xbox 360/ pc)
Ach, ik kan me ook wel voorstellen hoe die eruit zal zien. Namelijk exact hetzelfde alleen dan met X360 logo'tje erboven.
De cover een beetje op dezelfde manier gemaakt/geport als het spel zelf. Zelfde code alleen op een ander platform.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:54:16 #160
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_29271604
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 03:05 schreef piet_pelle het volgende:
Goh, waarom zien al die console dingen er dan zo oerlelijk uit en is het beeld op de PC gewoon 10 malen beter?
Waarom waren er vroeger oveel games voor de PC?
zo veel spellen begonnen op de PC maar zijn later naar console gegaan.
NFS
GTA
DUke Nukem
Doom III
Unreal weet ik wat
Fifa
dat zijn toch niet deeerste de beste games die allemaal op de PC begonnen omdat de console troep er niet sterk/snel genoeg voor was.
pi_29272282
Binnenkort verschijnen de boxarts van de PC en de Xbox 360.
pi_29274224
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:54 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Goh, waarom zien al die console dingen er dan zo oerlelijk uit en is het beeld op de PC gewoon 10 malen beter?
Waarom waren er vroeger oveel games voor de PC?
zo veel spellen begonnen op de PC maar zijn later naar console gegaan.
NFS
GTA
DUke Nukem
Doom III
Unreal weet ik wat
Fifa
dat zijn toch niet deeerste de beste games die allemaal op de PC begonnen omdat de console troep er niet sterk/snel genoeg voor was.
Mooier? Een hogere resolutie ja maar verder kan het echt niet tippen aan de huzaren stukjes van de consoles. En je verdere commentaar steunt je standpunt ook niet echt, waarom de pc vroeger zoveel games had en nu allemaal naar de console gaan? Omdat iedereenede games liever voor de console koopt en de verkoopresultaten bevestigen dat.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:32:31 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29274786
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:14 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Mooier? Een hogere resolutie ja maar verder kan het echt niet tippen aan de huzaren stukjes van de consoles. En je verdere commentaar steunt je standpunt ook niet echt, waarom de pc vroeger zoveel games had en nu allemaal naar de console gaan? Omdat iedereenede games liever voor de console koopt en de verkoopresultaten bevestigen dat.
Pc games hebben een hogere resolutie maar ook een andere manier van weergeven. Een tv werkt (buiten de resolutie) ook heel anders dan een pc scherm.
Bij de pc hardware zijn ze veel verder met hun ontwikkeling dan de hardware van de huidige consoles. Straks lopen ze gelijk of misschien de consoles zelfs iets voor, maar dat veranderd met een jaar of 2 jaar weer en dan is de PC weer het beste op hardware gebied en worden games dus weer het beste weergegeven (mits de uitgever er de middelen voor heeft)

Mensen kopen liever games voor de console omdat het makkelijker is. Iedere debiel kan een console aansluiten en de game erin doen. Bij de PC heb je daar nog enige handigheid voor nodig (installeren, drivers, upgraden, etc). consoles zijn gewoon makkelijker en zien er ook goed uit. Niet zo goed als de PC, maar het verschil is niet onoverkomelijk groot. Daarom koopt men een console en geen PC.

En de uitgevers willen bijna allemaal spellen maken voor het platform dat het meeste verkocht wordt, dus daarom komen er meer spellen op consoles uit.

Daarnaast zijn consolespellen minder makkelijk te kopiëren dan PC spellen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_29299603
Ik vind dat je een console niet met een PC mag/kan vergelijken.
  zondag 31 juli 2005 @ 21:10:02 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29304373
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik vind dat je een console niet met een PC mag/kan vergelijken.
Vroeger misschien niet nee.
Maar tegenwoordig hebben consoles (op spelgebied) vergelijkbare hardware met een PC.

Videokaarten, hardeschijven, ethernet poorten, etc het zit er allemaal op.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_29308275
wat zijn de systeemeisen voor dit spel? ik ben bezig met een nieuwe pc samenstellen, even kijken wat er tegenwoordig allemaal nodig is om het soepel te laten draaien? [en mooi!]
  zondag 31 juli 2005 @ 23:06:50 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29308830
quote:
Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef DrDentz het volgende:
wat zijn de systeemeisen voor dit spel? ik ben bezig met een nieuwe pc samenstellen, even kijken wat er tegenwoordig allemaal nodig is om het soepel te laten draaien? [en mooi!]
Denk dat de systeemeisen nog niet bekend zijn, maar ik zou me er niet zo druk over maken dat het niet goed zou draaien. Tenminste, niet als je een nieuwe pc gaat kopen. Gewoon goeie videokaart nemen, snelle processor en een zooi geheugen en je bent er al. Als je btje geluid wil hebben nog goeie geluidskaart en je bent er al...
pi_29314588
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vroeger misschien niet nee.
Maar tegenwoordig hebben consoles (op spelgebied) vergelijkbare hardware met een PC.

Videokaarten, hardeschijven, ethernet poorten, etc het zit er allemaal op.
Oke. Ik geef je 100 procent gelijk. Maar op de PC vind ik het toch vele malen lekkerder op te spelen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:22:11 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29360439
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 03:02 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Oke. Ik geef je 100 procent gelijk. Maar op de PC vind ik het toch vele malen lekkerder op te spelen.
200% mee eens

Heb al jaren geen console meer. Een echte gamer speelt op de PC
pi_29366296
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

200% mee eens

Heb al jaren geen console meer. Een echte gamer speelt op de PC
Daar ben ik 300% met je eens
Ik speel alleen spellen die niet op de PC uitkomen en die wel tof zijn voor je console. Like Burnout 3: Takedown. Etcetera
pi_29380451
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:56 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Daar ben ik 300% met je eens
Ik speel alleen spellen die niet op de PC uitkomen en die wel tof zijn voor je console. Like Burnout 3: Takedown. Etcetera
Maar dat zijn toch veel meer spellen? die je alleen op de console hebt. Op de pc heb je alleen fps shooters en rts games. Alleen spellen met een muis speel je fijner op een pc, mits je aan alle systeem en software eisen voldoet en door de installatie procedure(s!) heen gekomen bent, en dan nog moet je maar hopen dat je pc er zin in heeft.
pi_29386820
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 01:48 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Maar dat zijn toch veel meer spellen? die je alleen op de console hebt. Op de pc heb je alleen fps shooters en rts games. Alleen spellen met een muis speel je fijner op een pc, mits je aan alle systeem en software eisen voldoet en door de installatie procedure(s!) heen gekomen bent, en dan nog moet je maar hopen dat je pc er zin in heeft.
Klopt.
Ik speel op de PC schiet spellen, en natuurlijk spellen die makkelijker te spelen zijn op de PC.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:55:46 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29388669
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 01:48 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Das niet waar. de meeste racespellen spellen prima op de pc met een digitale besturing (toetsenbord)

Er zijn ook spellen die alleen voor de PC uitkomen.
Zeker FPS en RTS spelen lekkerder op pc. maar racespellen spelen ook prima. De meeste andere spellen speel ik niet.

Hopen dat je pc er zin in heeft: dan moet je je pc beter installeren (als je aan de systeemeisen voldoet)

systeemeisen: als je nu een nieuwe pc koopt kun je er net zo lang (met upgrades langer) mee doen als met een console. Daarnaast kun je er nog een heleboel andere dingen mee doen die je niet met een console kunt.
pi_29389687
Ik ben pas begonnen met Underground 1 en 2. Ik vond het vanaf toen al super, zonder de andere gespeeld te hebben, ik ga toch eens naar op zoek. Lijkt me wel gaaf
© ©
pi_29411818
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef da_micha_man het volgende:
Ik ben pas begonnen met Underground 1 en 2. Ik vond het vanaf toen al super, zonder de andere gespeeld te hebben, ik ga toch eens naar op zoek. Lijkt me wel gaaf
Heb je ze nu allebei uitgespeeld?
pi_29412487
welke andere, waar gaat ie naar op zoek?
pi_29414825
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef DrDentz het volgende:
welke andere, waar gaat ie naar op zoek?
Volgens mij bedoelde hij gewoon NFS:MW
pi_29461998
En weer zijn er 2 nieuwe screenshots

pi_29463325
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En weer zijn er 2 nieuwe screenshots

[afbeelding]

[afbeelding]
dude.. zulke crappy grafics wil ik nieteens op mijn pc

[ Bericht 2% gewijzigd door alsem op 06-08-2005 13:29:23 ]
pi_29469080
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

EA maakt gewoon spellen die populair zijn, en niet wat goed is. Tuning is nu heel populair bij jongeren dus doen ze dat. Ik zie EA nog niet een GT4 of Forza motorsport maken. Ze kwamen met NFS 5 vond ik heel dicht in de buurt. Als ik voor een merk moest kiezen, zou het wel Ferrari zijn. Ze hebben een rijke history, veel auto's en rete snel. En wellicht dan een klein element tuning erin dat je ze sneller kan maken en wellicht een extra bodykitje, maar niks speciaals. Het moet weer om het realisme gaan.
De hele NFS serie zijn stuk voor stuk rasechte arcade-racers hoor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:01:15 #181
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29470630
zwaar high stakes gehalte vond ik de filmpjes hebben, maar wel mooi dat ze lieten zien hoe er geraced wordt...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:23:24 #182
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_29491021
Beetje off-topic, maar hier zullen wel FOK!kers komen die het weten: Wat is op dit moment het beste stuurwiel voor de pc?
pi_29501503
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:23 schreef Woodpecker het volgende:
Beetje off-topic, maar hier zullen wel FOK!kers komen die het weten: Wat is op dit moment het beste stuurwiel voor de pc?
Ik zelf gebruik de Logitech MOMO Force Feedback Racing Wheel, en daar ben ik echt super tevreden mee
  Official ESF Kreviewer maandag 8 augustus 2005 @ 12:29:03 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_29501754
Ik heb een ACT LABS Force RS (al een paar jaar). In de tijd waren het verreweg de duurste, maar ook verreweg de beste. Ik heb een bruin leren stuurtje, echte losse tunnelschakelpook en pedaaldinges. Werkt echt super, al zal ik persoonlijk nooit écht wennen aan een stuur (behalve in grand prix spellen)
  Official ESF Kreviewer maandag 8 augustus 2005 @ 12:34:38 #185
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_29501826
..ik zie nu op de site niet echt meer levendig nieuwe producten...volgens mij gaat het niet zo goed.
pi_29502707
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:09 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Heb je ze nu allebei uitgespeeld?
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zit
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen? vind het jammer dat ik het nu niet meer verder kan spelen...
© ©
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:38:03 #187
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_29505505
Wie kent NFS High stakes nog ?
Dat vind ik nog steeds de leukste
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_29507672
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef da_micha_man het volgende:

[..]

1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zit
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen? vind het jammer dat ik het nu niet meer verder kan spelen...
Tja, dat krijg je met free roaming.

Tijdens je spel druk je op ESCAPE en ga je terug naar je garage. Ga dan naar World Map en kijk vervolgens met je pijltjestoetsen welke races nog niet zijn gedaan Daarmee kom je al een hele eind
pi_29508448
NFSU en NFSU2 zijn prima spellen!! Maarja als je niet van tuned cars houd dan ister idd geen zak aan... maar leuk dat er nu een mix komt. Eindelijk is een keer weer met een BMW Crossen.... Kben Benieuwd. Maar ga hm ckr kopen...
pi_29508507
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef da_micha_man het volgende:

[..]

(Sorry voor de dubbel post) Had ik ook. maar dan al op 40%. Het schijnt zo te zijn dat je gewoon een paar keer andere racers die gewoon door de stad heen rijden moet challengen en verslaan ofcourse...
pi_29516190
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:06 schreef M-Brother het volgende:

[..]

(Sorry voor de dubbel post) Had ik ook. maar dan al op 40%. Het schijnt zo te zijn dat je gewoon een paar keer andere racers die gewoon door de stad heen rijden moet challengen en verslaan ofcourse...
Op de worldmap heb ik ook al alle races gedaan, en op de kaart staan ook geen andere racers meer (die ik kan verslaan ) en ik kom ook helemaal niks meer tegen ofzo... Vind het maar raar... Wie heeft nfs2U wel al uitgespeeld?
© ©
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:50:12 #192
122677 B.Honderd
Tute Pommes!
pi_29516399
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:38 schreef Mattt het volgende:
Ha, ik ook.
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_29517828
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:31 schreef da_micha_man het volgende:

[..]

Op de worldmap heb ik ook al alle races gedaan, en op de kaart staan ook geen andere racers meer (die ik kan verslaan ) en ik kom ook helemaal niks meer tegen ofzo... Vind het maar raar... Wie heeft nfs2U wel al uitgespeeld?
* _moder8or_ vinger opsteekt.

100%. Gewoon goed racen. Alle DVD covers scoren. Misschien moet jij je wagen meer pimpen zodat je op meer sterren uitkomt en daarmee nieuwe races unlocked
pi_29518695
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:20 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

* _moder8or_ vinger opsteekt.

100%. Gewoon goed racen. Alle DVD covers scoren. Misschien moet jij je wagen meer pimpen zodat je op meer sterren uitkomt en daarmee nieuwe races unlocked

Ik heb 5/6 covers gehaald.. Ik heb geen waar ik de rest nog zou moeten doen, en qua pimpen heb ik ook wel gedaan wat ik kon, kan niks nieuws meer doen. Ik heb alles gehaald t/m level 3.
© ©
pi_29601666
En weer een nieuw screenshotje van het nieuwe Need For Speed: Most Wanted. Nog eventjes en hij komt uit in Europa. Release datum is eind november 2005.

zondag 14 augustus 2005 @ 11:16:08 #196
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29623278
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:58:03 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_29623615
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:38 schreef Mattt het volgende:
Ja die vond ik ook het veste, alleen werkt ie niet op XP geloof ik
pi_29626800
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef menesis het volgende:

[..]

Ja die vond ik ook het veste, alleen werkt ie niet op XP geloof ik
Ik heb hier zelfs Need for Speed 3 werkend op XP
pi_29626850
ja die doet het wel...
pi_29626968
ik krijg high stakes ook niet meer aan de praat, daarom pas geleden nfs3 nog ff gespeeld maar; het geluid, de graphics, het is allemaal te verpauperd om nog echt leuk te vinden.. voor mij dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')