Laadtijden? Welke laadtijden? Volgens mij moet je echt een nieuwe pc kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Daxter-freak het volgende:
Ik vind het Tunen van Auto's echtik hoop dat het spel meer op Underground (
) gaat lijken dan op Hot Pursuit!
Rij je ook weer vrij rond in Most wanten of krijg je steeds weer menu's?
van mij mogen ze ook wel wat aan de laadtijden doen!die vond ik echt te lang in NFSU 2!!
Dude, gamen op een pcquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:21 schreef babba het volgende:
[..]
Laadtijden? Welke laadtijden? Volgens mij moet je echt een nieuwe pc kopen
quote:Need for Speed Most Wanted Pack Art Revealed
Check out the package art for the upcoming game Need for Speed Most Wanted. Platforms shown are PlayStation®2, Xbox® Nintendo GameCube™ Nintendo DS™ and Nintendo Game Boy® Advance. (Xbox® 360™ and PSP™ coming soon.)
Zoals te lezen (wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan) is dat hij nog moet verschijnen (xbox 360/ pc)quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:05 schreef piet_pelle het volgende:
Waar is de X360 boxart? En gamen hoor gewoon op een console, simple zat. Behalve als het om RTS en FPS gaat al zie ik enkele van deze titels ook graag op de console.
Ach, ik kan me ook wel voorstellen hoe die eruit zal zien. Namelijk exact hetzelfde alleen dan met X360 logo'tje erboven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zoals te lezen (wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan) is dat hij nog moet verschijnen (xbox 360/ pc)
Goh, waarom zien al die console dingen er dan zo oerlelijk uit en is het beeld op de PC gewoon 10 malen beter?quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:05 schreef piet_pelle het volgende:
Waar is de X360 boxart? En gamen hoor gewoon op een console, simple zat. Behalve als het om RTS en FPS gaat al zie ik enkele van deze titels ook graag op de console.
Mooier? Een hogere resolutie ja maar verder kan het echt niet tippen aan de huzaren stukjes van de consoles. En je verdere commentaar steunt je standpunt ook niet echt, waarom de pc vroeger zoveel games had en nu allemaal naar de console gaan? Omdat iedereenede games liever voor de console koopt en de verkoopresultaten bevestigen dat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:54 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Goh, waarom zien al die console dingen er dan zo oerlelijk uit en is het beeld op de PC gewoon 10 malen beter?
Waarom waren er vroeger oveel games voor de PC?
zo veel spellen begonnen op de PC maar zijn later naar console gegaan.
NFS
GTA
DUke Nukem
Doom III
Unreal weet ik wat
Fifa
dat zijn toch niet deeerste de beste games die allemaal op de PC begonnen omdat de console troep er niet sterk/snel genoeg voor was.
Pc games hebben een hogere resolutie maar ook een andere manier van weergeven. Een tv werkt (buiten de resolutie) ook heel anders dan een pc scherm.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Mooier? Een hogere resolutie ja maar verder kan het echt niet tippen aan de huzaren stukjes van de consoles. En je verdere commentaar steunt je standpunt ook niet echt, waarom de pc vroeger zoveel games had en nu allemaal naar de console gaan? Omdat iedereenede games liever voor de console koopt en de verkoopresultaten bevestigen dat.
Vroeger misschien niet nee.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik vind dat je een console niet met een PC mag/kan vergelijken.
Denk dat de systeemeisen nog niet bekend zijn, maar ik zou me er niet zo druk over maken dat het niet goed zou draaien. Tenminste, niet als je een nieuwe pc gaat kopen. Gewoon goeie videokaart nemen, snelle processor en een zooi geheugen en je bent er al. Als je btje geluid wil hebben nog goeie geluidskaart en je bent er al...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef DrDentz het volgende:
wat zijn de systeemeisen voor dit spel? ik ben bezig met een nieuwe pc samenstellen, even kijken wat er tegenwoordig allemaal nodig is om het soepel te laten draaien? [en mooi!]
Oke. Ik geef je 100 procent gelijk. Maar op de PC vind ik het toch vele malen lekkerder op te spelen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vroeger misschien niet nee.
Maar tegenwoordig hebben consoles (op spelgebied) vergelijkbare hardware met een PC.
Videokaarten, hardeschijven, ethernet poorten, etc het zit er allemaal op.
200% mee eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oke. Ik geef je 100 procent gelijk. Maar op de PC vind ik het toch vele malen lekkerder op te spelen.
Daar ben ik 300% met je eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
200% mee eens
Heb al jaren geen console meer. Een echte gamer speelt op de PC
Maar dat zijn toch veel meer spellen? die je alleen op de console hebt. Op de pc heb je alleen fps shooters en rts games. Alleen spellen met een muis speel je fijner op een pc, mits je aan alle systeem en software eisen voldoet en door de installatie procedure(s!) heen gekomen bent, en dan nog moet je maar hopen dat je pc er zin in heeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daar ben ik 300% met je eens![]()
Ik speel alleen spellen die niet op de PC uitkomen en die wel tof zijn voor je console. Like Burnout 3: Takedown. Etcetera
Klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch veel meer spellen? die je alleen op de console hebt. Op de pc heb je alleen fps shooters en rts games. Alleen spellen met een muis speel je fijner op een pc, mits je aan alle systeem en software eisen voldoet en door de installatie procedure(s!) heen gekomen bent, en dan nog moet je maar hopen dat je pc er zin in heeft.
Das niet waar. de meeste racespellen spellen prima op de pc met een digitale besturing (toetsenbord)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch veel meer spellen? die je alleen op de console hebt. Op de pc heb je alleen fps shooters en rts games. Alleen spellen met een muis speel je fijner op een pc, mits je aan alle systeem en software eisen voldoet en door de installatie procedure(s!) heen gekomen bent, en dan nog moet je maar hopen dat je pc er zin in heeft.
Heb je ze nu allebei uitgespeeld?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef da_micha_man het volgende:
Ik ben pas begonnen met Underground 1 en 2. Ik vond het vanaf toen al super, zonder de andere gespeeld te hebben, ik ga toch eens naar op zoek. Lijkt me wel gaaf
Volgens mij bedoelde hij gewoon NFS:MWquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef DrDentz het volgende:
welke andere, waar gaat ie naar op zoek?
dude.. zulke crappy grafics wil ik nieteens op mijn pcquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En weer zijn er 2 nieuwe screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
De hele NFS serie zijn stuk voor stuk rasechte arcade-racers hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
EA maakt gewoon spellen die populair zijn, en niet wat goed is. Tuning is nu heel populair bij jongeren dus doen ze dat. Ik zie EA nog niet een GT4 of Forza motorsport maken. Ze kwamen met NFS 5 vond ik heel dicht in de buurt. Als ik voor een merk moest kiezen, zou het wel Ferrari zijn. Ze hebben een rijke history, veel auto's en rete snel. En wellicht dan een klein element tuning erin dat je ze sneller kan maken en wellicht een extra bodykitje, maar niks speciaals. Het moet weer om het realisme gaan.
Ik zelf gebruik de Logitech MOMO Force Feedback Racing Wheel, en daar ben ik echt super tevreden meequote:Op zondag 7 augustus 2005 20:23 schreef Woodpecker het volgende:
Beetje off-topic, maar hier zullen wel FOK!kers komen die het weten: Wat is op dit moment het beste stuurwiel voor de pc?
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je ze nu allebei uitgespeeld?
Tja, dat krijg je met free roaming.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zit![]()
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen? vind het jammer dat ik het nu niet meer verder kan spelen...
(Sorry voor de dubbel post) Had ik ook. maar dan al op 40%. Het schijnt zo te zijn dat je gewoon een paar keer andere racers die gewoon door de stad heen rijden moet challengen en verslaan ofcourse...quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zit![]()
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen? vind het jammer dat ik het nu niet meer verder kan spelen...
Op de worldmap heb ik ook al alle races gedaan, en op de kaart staan ook geen andere racers meer (die ik kan verslaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:06 schreef M-Brother het volgende:
[..]
(Sorry voor de dubbel post) Had ik ook. maar dan al op 40%. Het schijnt zo te zijn dat je gewoon een paar keer andere racers die gewoon door de stad heen rijden moet challengen en verslaan ofcourse...![]()
Ha, ik ook.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:38 schreef Mattt het volgende:
Wie kent NFS High stakes nog ?
Dat vind ik nog steeds de leukste![]()
* _moder8or_ vinger opsteekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:31 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Op de worldmap heb ik ook al alle races gedaan, en op de kaart staan ook geen andere racers meer (die ik kan verslaan) en ik kom ook helemaal niks meer tegen ofzo... Vind het maar raar... Wie heeft nfs2U wel al uitgespeeld?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
* _moder8or_ vinger opsteekt.
100%. Gewoon goed racen. Alle DVD covers scoren. Misschien moet jij je wagen meer pimpen zodat je op meer sterren uitkomt en daarmee nieuwe races unlocked
Ja die vond ik ook het veste, alleen werkt ie niet op XP geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:38 schreef Mattt het volgende:
Wie kent NFS High stakes nog ?
Dat vind ik nog steeds de leukste![]()
Ik heb hier zelfs Need for Speed 3 werkend op XPquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef menesis het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook het veste, alleen werkt ie niet op XP geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |