quote:Combining the thrill of illicit street racing and tuner customization with the intensity of strategic police pursuits that rivals any Hollywood-style chase scene, Need for Speed Most Wanted challenges players to become the most notorious and elusive street racer.
Need for Speed: Most Wanted zal uitkomen op bijna elke console: Xbox, PS2, Cube, GBA, DS, PSP, PC en een next-gen console. Richtdatum is 6 november.quote:The picture we get is of a game that is not really too different from the Underground duo, with one key difference: Most Wanted takes the series back to its roots, with police chases making up the body of the gameplay.
The game will feature:
* "Outwit cops" missions
* Visual customisation to manage your heat meter
* Epic Hollywood-style police pursuits with up to 15 cop cars on screen
* Skill-based cop evasion and upgradable evasion technology
* Interactive environments conducive to eluding cops
There is also a rap-sheet system, in which a player's notoriety is upped by performing more dangerous manoeuvres in the view of following police.
Eight game modes are promised:
* Multiple point races
* Toll booth races
* Speed trap photos
* Outrun
* Outrun best route
* Circuit
* Sprint
* Knockout - Cost to state, pursuit milestones and headlines
* Milestones
Four distinct regions will be offered, along with real time weather and an evolving environment.
*There will be no racing during the night-time*
all the action taking place between sun up and sunset.
Online play will be included with what is described as a "similar feature set to NFSU2" though this time, world-wide play will be included with no conflict between the North American and European versions.
Around 100 motors will be on offer. "Asian import (tuners), exotics, American muscle and Euro imports" as detailed by EA.
3 is hot pursuitquote:Op maandag 11 april 2005 13:43 schreef XQZ-me het volgende:
ik blijf 3 en hot pursuit de leukste vinden
Dat zegt ie toch ook?quote:Op maandag 11 april 2005 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee dus, je hebt "Need For Speed 3 - Hot Pursuit" en "Need For Speed (6) - Hot Pursuit 2"![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee dus, je hebt "Need For Speed 3 - Hot Pursuit" en "Need For Speed (6) - Hot Pursuit 2"![]()
Ik denk dat we langs elkaar doorlopen...quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 17:01 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe bedoel je?
NFS 1, but spel maar heel leuke filmpjes van cops helaas niet meer teurggekomen.
NFS 2: beter en VEL chat auto's
NFS 3, hot pursuit met de lambo's en zo.
NFS 4, high stakes met carreer mode
NFS 5, Porsche Unleashed, weet im niet, niet gespeeld
NFS 6, Hot Pursuit 2 en weer erg mooi.
NFS 7, Underground, DUH
NFS 8, Underground 2,
NFS 9, Most Wanted.
Ik vond het inderdaad heel relaxed spelen, maar ja. Ik hou niet van Porsches dus heb ik er maar 1 maand mee gespeeldquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]De beste Need for Speed ooit en uitgerekend die heb je niet gespeeld...
Mijn "liefde" voor Porsche heeft wel bijgedragen aan het feit dat ik het een vet spel vond. Maar het was gewoon ook een echt goed spel. Vooral het feit dat je ergens in de jaren 50 begon en dan langzaam richting 2000 klimmen vond ik top. Volgens mij een uniek concept in de wereld van racegames toen het spel uitkwam.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad heel relaxed spelen, maar ja. Ik hou niet van Porsches dus heb ik er maar 1 maand mee gespeeld
Hoop dat het richting de NFS5 style gaat
Het idee klinkt inderdaad leukquote:Op maandag 11 april 2005 14:06 schreef Atreidez het volgende:
Leuk ideeDe uitwerking zal wel weer minder worden.. Ook t feit dat ze nu ineens weer alleen maar overdag gaan racen is een beetje kul natuurlijk. Underground was alleen nacht en nu is t compleet omgedraait, terwijl je overdag alleen maar in de file staat
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]De beste Need for Speed ooit en uitgerekend die heb je niet gespeeld...
Ik heb het spel nooit aan de praat kunnen krijgen onder win XP helaas...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik ben pas geleden weer begonnen met spelen en alweer helemaal verslaafd.
Ik heb ook XP, en hij doet het perfect. Is wel een originele cd trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het spel nooit aan de praat kunnen krijgen onder win XP helaas...
Klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het idee klinkt inderdaad leuk. Maar dat ze het alleen overdag doen is wel jammer. Als ik het me nog goed herriner kon je in NFS 3 overdag en 's nachts rijden.
Tuurlijk. Dat snap ik... het was perfect top om klein te beginnen en ver te eindigen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn "liefde" voor Porsche heeft wel bijgedragen aan het feit dat ik het een vet spel vond. Maar het was gewoon ook een echt goed spel. Vooral het feit dat je ergens in de jaren 50 begon en dan langzaam richting 2000 klimmen vond ik top. Volgens mij een uniek concept in de wereld van racegames toen het spel uitkwam.
Bij mij ging deel 5 goed om met mijn stuur. In ieder geval beter dan bij bijvoorbeeld deel 4.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:20 schreef Jereon het volgende:
[..]
Al met al dus een min of meer oneerlijke vergelijking van mijn kant waardoor mijn voorkeur natuurlijk richting de underground varianten gaat. Misschine moet ik nfs5 maar eens proberen, moet toch wel te koop zijn voor een habbekrats tegenwoordig... maarja, als deel 6 al niet met mijn stuurtje overweg kan, wat dan met deel 5...
[..]
Zat volgens mij al in deel 3. Dat kon kiezen of je 's nachts of overdag wou rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Klopt.
Het begon met NFS4 (Road Challenge/High Stakes) om te kunnen kiezen of je in het donker wil racen of juist overdag.
[..]
Oja, jawel. Jij hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:29 schreef ElmarO het volgende:
Zat volgens mij al in deel 3. Dat kon kiezen of je 's nachts of overdag wou rijden.
i agree... ze lagen wellicht te goed op de weg, maar daarvoor moest je ook wel veel aanpassen..quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:09 schreef Ultimora het volgende:
NFS-PU (of P2000) vind ik idd nog altijd de beste.. de wegligging in dat spel is gewoon super...
Ik speelde em laatst ook weer op de psxquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Geinig, ik vind net Need For Speed 3 terug. Jeugdsentiment.
Spel heb ik toendertijd jaren gespeelt, was er zwaar verslaafd aan en kende alle routes uit m'n kop.
Nu net ff gespeeld, en het is om te janken
Wagens lopen op rail, en geluid als een verkouden grasmaaier.
Mijn favoriete track was Atlantica met de CLK-GTR, maar ook die zag er niet uit.
Blijkbaar is het snel gegaan met de grafische engine, want we zijn nu bij NFS 9 of 10, en zowel 3 als 4 zien er niet uit, terwijl ik 5 (Porsche) nog dagelijks speel en die is gewoon grafisch strak.
Hier een screenie van de Rocky Pass in de 550 Maranello (op jawel 1152 resolutie)..
Ik had echt nog goede herinneringen aan dit spel
[afbeelding]
Hier is trouwens een leuke site voor als je nog muziek uit een Need For Speed deel wilt hebben: http://www.nfsdesign.net/
Ik zocht al jaren een paar van die nummers
Ik had het juist andersom, was nooit zo'n fan van Porsche, maar door het spel wel geworden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn "liefde" voor Porsche heeft wel bijgedragen aan het feit dat ik het een vet spel vond. Maar het was gewoon ook een echt goed spel. Vooral het feit dat je ergens in de jaren 50 begon en dan langzaam richting 2000 klimmen vond ik top. Volgens mij een uniek concept in de wereld van racegames toen het spel uitkwam.
Dat had ik ook, wat een sentimentquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom, was nooit zo'n fan van Porsche, maar door het spel wel geworden.
Ohja dat zeker weten. Porsche Ruleerd zwaarquote:... bla bla over NFS waar ik het ook mee eens ben ...
Porsche rules
quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hier is trouwens een leuke site voor als je nog muziek uit een Need For Speed deel wilt hebben: http://www.nfsdesign.net/
Hoe heb je NFS III dan werkend gekregen onder Windows XP? Het is mij namelijk niet gelukt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Geinig, ik vind net Need For Speed 3 terug. Jeugdsentiment.
Spel heb ik toendertijd jaren gespeelt, was er zwaar verslaafd aan en kende alle routes uit m'n kop.
Nu net ff gespeeld, en het is om te janken
Wagens lopen op rail, en geluid als een verkouden grasmaaier.
Mijn favoriete track was Atlantica met de CLK-GTR, maar ook die zag er niet uit.
Blijkbaar is het snel gegaan met de grafische engine, want we zijn nu bij NFS 9 of 10, en zowel 3 als 4 zien er niet uit, terwijl ik 5 (Porsche) nog dagelijks speel en die is gewoon grafisch strak.
Hier een screenie van de Rocky Pass in de 550 Maranello (op jawel 1152 resolutie)..
Ik had echt nog goede herinneringen aan dit spel
[afbeelding]
quote:Need for Speed Most Wanted Adds Intelligence to Police Pursuit
By Micheal Mullen
So there are two types of Need for Speed players that I’ve met. First, there are those that just love high-speed street racing in the fastest cars on the planet. And then there are those that love the thrill of being chased by the police.
Believe it or not, a lot of people love being chased. Whenever I mention that I work with the Need for Speed team, the first thing I hear is, “Please bring back pursuit mode.” For the uninitiated, pursuit mode was first introduced in Need for Speed Hot Pursuit and allowed racers a new adrenal boost as they not only fought to out-rev other racers, they had to dodge police pursuits, spike strips, and missile firing helicopters... standard police protocol for any high-speed pursuit.
Yesterday, those same players that have dogged me at any party can rejoice as EA has announced Need for Speed Most Wanted – complete with flashing blues in the rearview mirror.
This is not the same Pursuit Mode you’ve played again and again as you’ve waited for the popular gameplay mode to return. The development team has decided to evolve Pursuit Mode from the realm of bumbling cops trying to pull you over after you’ve smashed into a wall to modern police strategies that are used in real-life high-speed chases (the OJ chase is still an exception to any rule). They even hired chase experts to make it realistic. That means you’re going to have to upgrade your evasion skills too.
Due in November, Need for Speed Most Wanted is a departure from the street whips in Need for Speed Underground 2 but adds the latter game’s best features: open world and customization. From tuners, supercars, muscles and sports cars, you’ll be able to build the ride you’re looking for or the ride you’re just dying to have in real life.
New to the series will be the Blacklist, a list of the most wanted racers in the game. As you race through the game your Rap Sheet and street cred moves you up the illicit racing ladder to go head-to-head with other racers or test your skills against up to half a dozen cops looking to ask for your license and registration.
Need for Speed Most Wanted will deliver the fast-paced experience you desire on just about any console you have including a next generation console as well as the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® videogame system from Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP™ handheld entertainment system and PC.
We can’t say when in November Need for Speed Most Wanted will arrive but you might want to cancel any events in November just to free up your schedule... school, Thanksgiving, etc.
Dat vind ik juist erg tofquote:Op maandag 9 mei 2005 03:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jammer, weer zo'n Sjonnie-streetrace uitvoering.
JUIST!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:19 schreef CybPraetorian het volgende:
wanneer komt er weer eens een versie uit ala Porsche (NFS 5) maar dan iets met ferrari's ofzo? of Mercedes, of BMW (maar dan geen pimp-my-ride versie)
EA maakt gewoon spellen die populair zijn, en niet wat goed is. Tuning is nu heel populair bij jongeren dus doen ze dat. Ik zie EA nog niet een GT4 of Forza motorsport maken. Ze kwamen met NFS 5 vond ik heel dicht in de buurt. Als ik voor een merk moest kiezen, zou het wel Ferrari zijn. Ze hebben een rijke history, veel auto's en rete snel. En wellicht dan een klein element tuning erin dat je ze sneller kan maken en wellicht een extra bodykitje, maar niks speciaals. Het moet weer om het realisme gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
JUIST!
Misschien tijd om EA te gijzelen, en ze pas vrij te laten als ze zo'n deel hebben gemaakt.
dat zou wel vet zijn ja!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
JUIST!
Misschien tijd om EA te gijzelen, en ze pas vrij te laten als ze zo'n deel hebben gemaakt.
dat zijn gewoon de NFS 1 en 2. Racen met de supercars. Maar ik bedoel meer gericht op een merk, zodat je daar alle type's van kunt rijden. En realismequote:Op maandag 9 mei 2005 14:37 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
of iig iets met alle supercars van nu, en de europese automerken... alfa, bmw, audi etc.
voor de playstation is er volgens mij wel zoiets... pc helaas niet meen ik?
Dit lijkt verrekes veel op een straat uitvoering van de BMW M3 GTR waarmee ze 24 uurs races afwerken, kijk maar naar de tankopening aan de zijkant en de uitlaten.quote:Op maandag 9 mei 2005 03:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jammer, weer zo'n Sjonnie-streetrace uitvoering.
ziet er donker uit voor een spel dat alleen overdag afspeeldequote:Op maandag 9 mei 2005 00:37 schreef ToyotaF1 het volgende:
Nieuwe screenshots onthuld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan in het donker rijden, maar ook op andere tijdstippen!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ziet er donker uit voor een spel dat alleen overdag afspeeldeof ben ik in de war?
maak je niet druk. Ze maken natuurlijk weer een puike game!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:02 schreef speedfreakssj het volgende:
vraag me af hoe ht word want als ik NFS HP2 weer speel word ik gewoon de kant ingeramd enzo terwijl de andere games prima gaan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Bluurgh het volgende:
nfs 2 was echt geweldig! split screen!
Dank je.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef CybPraetorian het volgende:
http://files.ea.com/downl(...)d/NFSMW_Yahoo_HI.mov
doel opslaan als:
voor de downloader...
man wat een geil uitziend spelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet je even het filmpje bijzienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:05 schreef Talietje het volgende:
[..]
man wat een geil uitziend spel
die moet ik hebben
WOW!quote:
Heb je het filmpje gezien/gehoord bij het starten van een BMW M3 motorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
WOW!
Dat ziet er wel HEEL strak uit!![]()
Ik hoop echt dat ze werk maken van het motorgeluid, dat die zescilinder straks door de kamer brult, en niet van die grasmaaiergeluiden zoals voorheen.
mijn videokaart is goed mênquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan moet je even het filmpje bijzienEn koop ee betere videokaart
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Talietje het volgende:
[..]
mijn videokaart is goed mên
koop een beter levenmn beeldinstellingen waren verkeerd, nou is alles toppie
Selecteer het plaatje maar eens (zodat hij blauw wordt bedoel ik)quote:
quote:
Niet getreurd, was met Underground 2 hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:33 schreef Talietje het volgende:
[..]noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |