groeten van horney? weet je zeker dat dat niet verkeerd kan worden opgevat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:01 schreef horney_dorney het volgende:
ok doe ff de groeten aan de dames8 van Skøll, ik ken wat mensen
wahahaquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:15 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
groeten van horney? weet je zeker dat dat niet verkeerd kan worden opgevat?
Wordt dat een beetje leuke wedstrijd? Wat is precies de bedoeling, mixen in een 8?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef Keroppi het volgende:
Of de Orca Mixed de 21ste? (Een puur lang-leve-de-lol wedstrijdje)
Tegelijk met de OOCUZ finale is toch de OCT?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef Chielus het volgende:
[..]
Wordt dat een beetje leuke wedstrijd? Wat is precies de bedoeling, mixen in een 8?
(ik moet nog een paar leuke wedstrijden uitzoeken voor mijn ploegje sinds ze gefaald hebben tijdens de Peil en niet in de OOCUZfinale zitten)
mijn dispuut wel, ben erzelf helaas niet bijgeweest dit x. Zat in Rome.......quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:36 schreef henkdeharrie het volgende:
'vo lustrumwedstrijden! 'vo tritonlustrum!
heeft hier nog iemand de elfstedentocht geroeid? en nog foto's online staan? wat was dat gaaf! ik heb de elfstedentocht geroeid met m'n oude vereeniging, MWC. supermooi, 4e geworden in t mixedveld whoepie!
Hee! Iemand van de burenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:20 schreef glaswater het volgende:
... Zelf roeier bij Triton ...
Balen. Hoe staat het er nu voor in de eyk?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:46 schreef ocf81 het volgende:
Laat ik het kort houden: We hebben enorm gefaald dit weekeinde. het roeien was meer van het type 8x1 (ling) i.p.v. het gewenste 1x (een) 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |