Luister goed naar je Coach!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef Apoc2003 het volgende:
Heb vandaag mijn eerste training, heb eigenlijk nog nooit echt geroeid maar tijdens de introductieweek in groningen heb ik me laten overhalen om t toch te gaan doen... het lijkt me erg leuk! Vanmiddag dus met 5 man t kanaal op voor een training van 1,5 uur!
Iemand nog tips ?![]()
wel een stuk verder fietsen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef horney_dorney het volgende:
van mijn studentenroeicluppie naar een 'burger'vereniging, Willem 3
Ah, ik keek net in je fotoboek. Probeerde jij me toevallig vorige week in de Woo te zoenen! (!)quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:54 schreef Keroppi het volgende:
B4+ ?
Jee dat is echt bij ons een beetje het 'kneuzen' boottype. Nog steeds zwaar, maar ook onstabiel... Dus het slechtste van 2 werelden. Bij ons wordt toch wel verwacht al je een jaartje ge-compood hebt in een C4+ dat je dan doorstroomt naar de gladde vier.
Het is al vier jaar geleden dat ik in de Woo ben geweeest. Dus ik was het niet, maar fijn zeg, een nymfomane dubbelgangsterquote:Op donderdag 10 november 2005 02:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ah, ik keek net in je fotoboek. Probeerde jij me toevallig vorige week in de Woo te zoenen! (!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |