abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29534833
Skiffen mooi! Ik heb het afgelopen seizoen gedaan, en het was erg gaaf...

Ben nu in een acht aan het trainen, we gaan naar een regatta in Taiwan in september
pi_29631797
Mooi uitstapje
  FOK!fossiel zondag 14 augustus 2005 @ 22:27:53 #183
1455 Keroppi
kool kikker
pi_29641394
Jee, mijn coach wil me nog wel een keertje coachen met skiffen, leuk!

Oh en morgen en overmorgen ga ik mensen werven voor Orca. Komt m'n werk als promo-girl toch nog ergens van pas
Chick on a mission
pi_29752133
hoe was het mensen werven?
Een ff kijken hoe het gaat met roeien. Ik ga toch proberen te selecteren voor de U8
  FOK!fossiel donderdag 18 augustus 2005 @ 15:37:16 #185
1455 Keroppi
kool kikker
pi_29755114
Ik klink een beetje hees van het constant aanspreken van lange mannen

Nee, het was best leuk hoor, en op een bepaald moment had ik de juiste tactiek door. Inspelen op het ego van die gozers

Ofwel: Je speurt de menigte af, ontdekt een lang exemplaar, loopt er op af. Je tikt eens vriendelijk op de schouder en het subtiel slijmen kan beginnen!

"Hallo mag ik jou wat vragen, ben je een beetje sportief?" (Succes gegarandeerd, wie geeft nou toe dat ie een couch-potatoe is )
"Hoi ik ben bladie-bla van Orca, en wij zijn opzoek naar lange sportieve mannen, heb je wel eens aan roeien gedacht?"

En dan merk je al snel of enige interesse is gekweekt of niet
Chick on a mission
pi_29812837
Hmm,

Ik ben eigenlijk nooit gerecruteerd, LIC'ers komen op eigen kracht naar de vereniging. (en worden vervolgens boven gemiddeld vaak gespot in de wedstrijdselectie van het volgende jaar omdat zij al snel doorhebben dat dat dé vorm van roeien is )
pi_29843521
Overigens is het mij vandaag zowaar gelukt om blaren te krijgen van een stukje ergometeren. Je moet er wel 60 minuten voor doorergomteren, dus zo snel gebeurt het niet.
  maandag 29 augustus 2005 @ 16:26:40 #188
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_30075017
na lange tijd ook maar weer es een bijdrage

Zo te zien heeft het topic de zomer (ternauwernood) overleefd, met alle intro's en dergelijke dus hoog tijd voor weer wat activiteit!

En vergeet de WK roeien niet, een zeer geslaagde openingsdag voor de Nederlandse equipe, de zware vier zonder ligt zelfs op wereldtitel koers: http://www.nlroei.nl/displayarticle-1407.html
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_30107507
Drie maal is scheepsrecht, zo ook bij het afscullen
Ik mag nu eindelijk in mijn C. Douglas spar gaan varen voor de Cottwich

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2005 20:24:47 ]
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:02:16 #190
30733 horney_dorney
pi_30192838
Morgen 09.00 Eurosport: krijgt Nederland sinds jaren weer een Wereldkampioen?

De gedoodverfde favoriet Engeland, sinds jaren heer en meester in het 4- veld, gaat het heel moeilijk krijgen tegen Vermeulen, Vellenga, Gabriëls en Cirkel! Zij hebben afgelopen week aangetoond in vorm te zijn (hoewel ik volgens insiders heb gehoord dat in de halve finale de druksprintjes er niet zo goed uitkwamen )

Zondag dan de dames8, met 4! (jaja) Skøllies aan boord. Wordt het zilver achter Roemenië of toch heel misschien wel goud? Of worden ze geklopt door de overige concurrentie?
pi_30197235
Morgen 0900 inselecteren U8, dus ik kan niet kijken. Wel jammer, maar helaas.

Gisteren was ik wel de snelste van de 6 die moesten ergometeren, dus ik heb conditioneel gezien wel en kansje . We mosten 45 min op HR 160 met SR 22.
Ik had 11447 m, wat best redelijk was (1:57,9/500)
Nu het roeitechnische gedeelte nog.
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:45:26 #192
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_30232779
Wat doen de roeiers hier op een ergometer? Werd laatst bij een vriend op zo'n ding gezet met de woorden: >250 meter in 1 minuut en ik trakteer je op een biertje. Geen idee van veel of weinig toch maar op dat ding gaan zitten en een minuut later bleek ik mezelf naar 316 meter getrokken te hebben. Daar stond hij van te kijken.

Om hem nou even in te peperen: Heeft hij nu zo laag ingezet, of was mijn "prestatie" zo buitengewoon voor een roei/ergometer nitwit.
pi_30233348
ik had laatst 1:25,3 over 500 meter, dus das sneller (maar ik ben ook wedstrijdroeier )

Met die gemiddelde snelheid had ik in een minuut 351m getrokken.
Als het echt 1 minuut max zou zijn zou ik wellicht op een snelheid van 1:20/500m aan de gang gaan.
BTW de meeste mensen denken toch snel in 500 meter tijden aangezien dat de standaard displaywaarde is op de standaard ergometer (Concept II)

Maar om de waarde van je prestatie in te kunne schatten meoten we weten hoe lang je bent en hoe zwaar. Een zgn. "lichte pik" (klasse tot 72,5 kg, bootgemiddelde 70 kg) trekt op een ergometer minder goede scores dan een zware bal zoals ik. (al ben ik meer medium weight)

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2005 17:19:02 ]
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:26:39 #194
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_30235835
1,86m en 95 kg. Dus geen lichte skiff
pi_30280295
Niet bepaald nee.
BTW, je kan ook op www.concept2.com kijken bij rankings wat andere mensen doen. Het is echter een beetje een scheef beeld wat je er van krijgt, wedstrijdroeiers enzo noteren er niet zo veel.
  woensdag 7 september 2005 @ 11:36:03 #196
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_30348539
Heb vandaag mijn eerste training, heb eigenlijk nog nooit echt geroeid maar tijdens de introductieweek in groningen heb ik me laten overhalen om t toch te gaan doen... het lijkt me erg leuk! Vanmiddag dus met 5 man t kanaal op voor een training van 1,5 uur!

Iemand nog tips ?
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  woensdag 7 september 2005 @ 11:47:54 #197
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_30348944
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef Apoc2003 het volgende:
Heb vandaag mijn eerste training, heb eigenlijk nog nooit echt geroeid maar tijdens de introductieweek in groningen heb ik me laten overhalen om t toch te gaan doen... het lijkt me erg leuk! Vanmiddag dus met 5 man t kanaal op voor een training van 1,5 uur!

Iemand nog tips ?
Luister goed naar je Coach!

En geniet van het weer, dat kan namelijk nog wel eens anders zijn.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_30357135
1 have fun!
2 geniet van het weer, vandaag is het lekker weer. (neem wel een fles water mee en doe daar een sok omheen om de boot heel te houden)

negeer Het volgende en luister naar je coach:
1 volgorde van de haal (1 trappen 2 rug 3 armen bij recover is het 3-2-1)
2 gelijkheid met de rest van de boot
3 recht aanhalen t.o.v. de boordrand (minder belangrijk bij je eerste training)
pi_30572628
Woei!
Zondag grandioos laatste geworden bij de Cottwich Almelo Regatta. (tijdrace, 5km, twentekanaal)
Het lag niet aan mijn conditie, ik was niet moe toen ik over de finish kwam, maar mijn linkerarm was na ca. 1 km zo verzuurd dat goed roeien echt bijna onmogelijk werd. (moet dus gaan werken aan techniek) (Er is nog wel een leuke foto van op nlroei
Gisteren een stel onervaren (lees 0,1 uren in de boot) introleden leren roeien. k was stuur en we zaten in een C2+. Dolle pret en ik stond doodsangten uit. We lagen echt om de haal zodanig op een boord dat ik dacht dat we bijna om zouden slaan. Verveolgens eten en bieren. Of ik ff 500m wou doen op een brakke ergometer. Jawel hoor . Dat heb ik geweten, de tijd was 1,26,5 incl. het van mijn bankje afvliegen, maar door de alcohol kreeg ik wel wat last van mijn maag en hoofd

Iemand anders nog wat leuks te melden?
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:11:14 #200
58060 Apoc2003
pi_30627531
Gisteren baktraining gehad omk te werken aan de verschillende technieken, vooral om het draaien van de paal (?), de juiste houding en de goede volgorde van bewegen te oefenen. Verder hadden we gisteren presentatie van de eerstejaars teams (27!) en de aansluitende borrel, die tot laat in de nacht door ging

Vanaf volgende week stukje fanatieker, 3x 1,5 uur roeien, 1x 1 uur looptraining en 1x 1uur circuittraining
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_30667303
Hmm, klinkt goed
Ga jij wedstrijdroeien?
  maandag 19 september 2005 @ 14:34:27 #202
58060 Apoc2003
pi_30726169
Heb morgenavond een informatie-avond waar het een en ander word uitgelegd over het wedstrijd roeien... ik wil namelijk niet dat (in mijn eerste jaar) mijn sociale en studie-gerelateerde activiteiten er iets te veel onder gaan leiden. Maar ben dus wel geinteresseerd, lijkt me echt tof om een half jaar aan topsport te doen

Doe je zelf wel aan wedstrijdroeien?
-Rudyard Kipling
pi_30974519
ocf81 in actie

Skiffen is leuk, dus rug recht, borst vooruit, kin omhoog en LACHEN!
Misschien dat dat helpt om wat minder verkrampt in de boot te zitten? Er loopt bij de laak een coach rond die dit nog wel eens wil roepen tijdens het skiffen en voor sommigen helpt het. In elk geval klasse dat je meedoet aan dit geweldige en confronterende nummer.

Na een uitputtende vakantie in de tropen pak ik de draad met onze club 4* weer op. De lingebokaal staat op het programma en daarna natuurlijk het hoofdnummer voor de burgerroeiers, de Head. Ondertussen is er een jonge hond bij de vereniging gekomen die harder wil gaan ergometeren dan ik en dat zal ook weer aandacht en training gaan vergen. Doel is onder de 6:25 bij de NKindoor VA veld.
  FOK!fossiel vrijdag 30 september 2005 @ 15:32:08 #204
1455 Keroppi
kool kikker
pi_31061152
En wederom weer nieuws uit het compo-segment

We zitten nu al weer 3 weekjes in de gladde vier. Erg leuk allemaal maar toch wel even wennen, het is toch allemaal een stukje instabieler dan zo'n C4+. Trainingen varieren van verassend goed (watervrij roeien!) tot dramatisch (gisterenavond...)

Maar ik heb er wel weer zin in, jammer dat we (in tegenstelling tot vorig jaar) niet meer vooraan in het veld zullen varen, nu we in de gladde boot zijn overgestapt.
Chick on a mission
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:32:11 #205
30733 horney_dorney
pi_31169522
Tsja, dan kan ik niet achterblijven

Sinds afgelopen weekend een 'transfer' gemaakt van mijn studentenroeicluppie naar een 'burger'vereniging, Willem 3 wel te verstaan. Plan is om vooralsnog een beetje te skiffen.

Mooi materiaal overigens
pi_31173201
Het programma skifftechniek 1.0 moet nog geïnstalleerd worden
Het installatieproces is wel een langdurige zaak though
Gelukkig wordt ik nu gecoached door de winnaar van diezelfde wedstrijd, en af en toe worden wij gecoached door Jhr. Röell a.k.a. de roeimagiër uit het noorden Dus ik heb iig wel de jusite mensen hier om het te leren.
Over de race: na 1 km had ik al een redelijk verzuurde linker onderarm, en toen moest ik toch doorgaan met roeien. Twee maal is zelfs mijn paal uit mijn hand gevlogen, maar ik ben gelukkig niet omgegaan. Volgend jaar beter (Als er nog een volgend jaar komt. Rug doet af en toe weer flink zeer )
pi_31204196
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef horney_dorney het volgende:
van mijn studentenroeicluppie naar een 'burger'vereniging, Willem 3
wel een stuk verder fietsen!
hoeveel is de jaarlijkse contributie bij w3?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:15:18 #208
30733 horney_dorney
pi_31234122
haha, ja zeker 100 meter!

(voor de niet-wetenden: skoll ligt pal naast w3)

contributie is geloof ik iets van 250 euro, krijg ik ook nog korting op een blauw-wit pakje...
pi_31284244
En toen was mijn rug weer stuk
Dit is min of meer eht einde van mijn wedstrijdcarrière

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2005 16:31:35 ]
pi_31941845
Zo, zijn er nog potientieeltjes in ons midden die zaterdag grandioos met 5 bootlengten de anderen laten zien wie er de baas is of gaat Euros wederom de afroeikampioenschappen op zijn naam zetten?
BTW ik ga toch weer proberen te roeien, als het van de dokter mag althans.
  FOK!fossiel vrijdag 4 november 2005 @ 12:10:11 #211
1455 Keroppi
kool kikker
pi_31955906
Wij mogen 'm niet starten. Omdat het een 'wedstrijd'-wedstrijd is...

Dus gaan we morgenochtend trainen/boordroeien2 proberen te halen
Chick on a mission
  zaterdag 5 november 2005 @ 21:29:35 #212
58060 Apoc2003
pi_32003661
Asopos wedstrijden waren echt supermooi!! Helaas in de kwart finale uitgeschakeld met minder dan een seconde achterstand, maar helaas, volgende keer beter

Weet het nu echt zeker, ben verslaafd aan roeien
-Rudyard Kipling
  FOK!fossiel zondag 6 november 2005 @ 10:38:23 #213
1455 Keroppi
kool kikker
pi_32017998
Een vriendin van mij heeft blik getrokken in het onervaren achten veld (zeg ik dat goed? Nou het zijn in ieder geval de dames die nog in de selectie zitten).
Chick on a mission
pi_32034322
gister in de voorronde ruim gewonnen met 4 seconden voorsprong. wel fijn als je al om 08.08 moet starten! Helaas zijn we in de kwartfinale uitgeschakeld. met 1 seconde achterstand op nummer 2 van die heat.

Met de boot die ik stuurde ook in de kwartfinale uitgeschakeld met een combinatie snoek/bankje van de sliding waarvan het wiel afgebroken was....tubbend naar de finish gegaan!
pi_32048586
Dat je bankje stuk gaat is wel heel vervelend idd.
Maar snoeken hoort er wel een beetje bij hoor. Niet dat het goed is, maar soms zie je het niet op tijd aankomen en dan ben je de pineut.
Met wat onhandig haalwerk hebben wij ook de H4k verprutst op de 750 door een snoek. Dat was meer een inline snoek, we konden wel weer snel door omdat ie alleen ongelofelijk bleef hangen waardoor de boot erg afremde, maar de paal niet uit mijn handen vloog.
Ook hebben wij vorig jaar de finale van de Apesop EjC4+ gewonnen met 2 snoeken/mishalen achter elkaar zo'n 150 meter voor de finish en toch met een bootlengte weten te winnen. Het punt is dat je de omstandigheden waarin een snoek voor zal komen moet leren herkennen.
leden van de selectie voor Euros EJZ2006 deed het echter niet heel slecht: het B B4+ veld aangeveegd en anderen werden 3e in de EjC4+. (maar natuurlojk zeggen de uitslagen van het waterharken in de C4+ niet bijzonder veel over toekomstige resultaten)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2005 09:23:37 ]
pi_32052611
ja, bij het oproeien voor de kwartfinale hadden de slag en ik (bakboord boeg) elke keer op hetzelfde moment een snoek. als zij ging, ging ik ook, erg frustrerend.....maar er was op dat moment heel veel onrustig water door de wind en van de motorbootjes die heen en weer crossten.

sowieso ben ik tevreden over het resultaat en overall was onze tijd niet slecht, sowieso de beste dames C4+ tijd van onze vereniging!
pi_32079088
En welke vereniging mag dat zijn?
ALs ik het goed heb moet je dan bij Njord zitten. Klopt de inchrijfvolgorde op de asopos site?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 06:54:56 ]
pi_32079091
knopje rammen werkt soms niet goed
deze post mag weg

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 20:25:00 ]
pi_32079094
knopje rammen werkt soms niet goed

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 06:54:38 ]
pi_32095469
je zit wel in de goede stad met raden, maar je hebt net de verkeerde vereniging te pakken!

wat bedoel je met de inschrijfvolgorde en met dat knopje rammen? ....
pi_32097539
knopje rammen = 3x op send drukken omdat de browser niet goed lijkt te reageren. (dubbelposts dus)

Ik ging er van uit dat je in de DEjC4 gestart was, en daar was maar 1 kwartfinale met een finish dieongeveer een seconde achter de nummer 1 was, en dat was een boot van Njord. maar dat ging uit van die aanname van het starten in de DEjC4. Als de volgorde van boeg naar slag zou kloppen zo ji jdus de nummer 2 moeten zijn van de boot die op de lijst stond bij dat rugnummer.
pi_32097755
Ik ben idd in de DEjC4 gestart. in de eerste kwartfinale was er ook een boot derde met 1 sec. achterstand op de nummer 2, kijk maar goed (dat was namelijk wat ik bedoelde met m'n vorige post)! Bovendien had ik ook al verklapt dat ik in de heat van 08.08 zat en dat we met onze boot met ruim 4 seconden voorsprong gewonnen hadden !

de volgorde van de namen bij de inschrijvingen kloppen niet, maar je had wel goed dat ik op positie 2 zit (hoe heb je dat geraden?) ....

[ Bericht 6% gewijzigd door nanana op 08-11-2005 20:45:13 ]
pi_32098166
Naar mijn schatting is 80% van de boten met 4 personen of meer met eeb bakboorder als slag opgeriggerd. De bakboord boeg is dus de nummer 2 in zo'n boor. Maar ik had het eea verkeerd gelezen, ik dacht dat je 2e was geworden, maar je was 3e geworden in de QFs. rugnummer 302 dus.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 20:51:52 ]
pi_32098211
ow ja, ik zie al dat ik genoemd had dat ik bakboord boeg was.... (blond)

maarre, je bent er nu dus wel achter dat ik van AV ben niet van Nj*rd?
pi_32098253
ja, rugnummer 302.

dan ben je er misschien ook wel achter welk rugnummer ik heb gestuurd? heb een paar puntjes gegeven en je bent goed in puzzelen kennelijk!

[ Bericht 25% gewijzigd door nanana op 08-11-2005 20:54:32 ]
pi_32098358
Nee, maar nu heb je jezelf wel weggegeven mej. Diepen

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 20:54:02 ]
pi_32098441
knap, want de volgorde van inschrijving klopt niet qua namen.....hoe heb ik mezelf dan weggeven?
pi_32098503
Door te zeggen dat je gestuurd hebt natuurlijk.
Mensen verlullen zich te snel.
Ik hed de eerste keer niet goed gelezen, maar toen je het een 2e keer nogal expliciet zei en ik in puzelmodus zat kon ik eht niet laten om dan maar de selectie verder te verkleinen

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 21:01:50 ]
pi_32098558
tja, alleen volgens mij klopt het bij de inschrijving (even uit mijn hoofd gezegd) niet qua welke boot ik zou gaan sturen, maar ja, als je wist welke vereniging, dan is het makkelijker uitgedokterd ja!

ach ja, ik heb wel lol gehad en ik volg dit topic sinds ik ben gaan roeien en ben van plan het langer te gaan volgen!

was je er zaterdag nog wel bij of niet?
pi_32098759
Nee, ik dingen voor de vereniging doen in Enschede en ik moest de computer van mijn zusje fixen. anders was ik mijn coachploegje gaan aanmoedigen. VICTVRI, een stel ex-lichtepikkenselectie die BB4+ startten. Aardige jongens, welke eindelijk een beetje leren roeien, maar ze gaan nog steeds niet heel hard.
Ik ben echter sinds gisteren weer aan het trainen nu het weer mag van de dokter, dus ik ga waarschijnlijk wel op wedstrijden verschijnen. Ik weet alleen nog niet in wat voor een boot. Misschien een skiff als boordroeien toch niet blijkt te gaan, anders meeselecteren voor de 4.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 21:10:27 ]
  FOK!fossiel dinsdag 8 november 2005 @ 23:54:36 #231
1455 Keroppi
kool kikker
pi_32104424
B4+ ?

Jee dat is echt bij ons een beetje het 'kneuzen' boottype. Nog steeds zwaar, maar ook onstabiel... Dus het slechtste van 2 werelden. Bij ons wordt toch wel verwacht al je een jaartje ge-compood hebt in een C4+ dat je dan doorstroomt naar de gladde vier.
Chick on a mission
pi_32107809
Het C4+ nummer is alleen voor sjaarsen. Euros bezit geen enkele B4, dus dat veld wordt altijd gestart in de snellere C4'en. Maar ze zijn bezig met afglijden. Er is al een datum aangevraagd, maar die is nog niet bekend gemaakt door het bestuur.
pi_32134127
ocf81, jullie (als in Euros) zijn een 2- armer?

als je nog mee wilt selecteren, wanneer is jullie selectie dan?
pi_32134912
Ja, en een van mijn beste vrienden was als het loskomen van de boot langer had geduurd door de schroef van het vrachtschip geraakt. Gelukkig is het met een sisser afgelopen. Het lag vooral aan de laagstaande zon die zo ongeveer recht over het kanaal scheen en het hoge riet waardoor de coaches het schip ook pas op het laatste moment zagen.
edit: Het hele verhaal

Nu ben ik mijn bezig mijn rugspieren op de juiste manier te trainen. De selectie zal ergens in februari plaatsvinden. De planning is nog niet heel strak opgesteld wat dat betreft. (voor de eerste wedstrijd moet het iig bekend zijn)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2005 14:49:41 ]
pi_32138135
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:54 schreef Keroppi het volgende:
B4+ ?

Jee dat is echt bij ons een beetje het 'kneuzen' boottype. Nog steeds zwaar, maar ook onstabiel... Dus het slechtste van 2 werelden. Bij ons wordt toch wel verwacht al je een jaartje ge-compood hebt in een C4+ dat je dan doorstroomt naar de gladde vier.
Ah, ik keek net in je fotoboek. Probeerde jij me toevallig vorige week in de Woo te zoenen! (!)
  FOK!fossiel donderdag 10 november 2005 @ 11:06:09 #236
1455 Keroppi
kool kikker
pi_32142255
quote:
Op donderdag 10 november 2005 02:58 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ah, ik keek net in je fotoboek. Probeerde jij me toevallig vorige week in de Woo te zoenen! (!)
Het is al vier jaar geleden dat ik in de Woo ben geweeest. Dus ik was het niet, maar fijn zeg, een nymfomane dubbelgangster
Chick on a mission
pi_32185176
Mooi dat ze er geen letsel aan hebben overgehouden. Je schrikt je echt helemaal de pleuris als je omkijkt en je ziet onverwacht zo'n stalen kolos op je afkomen.
Zat Wim Pater (Euros licht) in die 2-? Die heeft hier in Delft afegelopen zomer stage gelopen.
pi_32185519
Nee, Roald Dijkstra en Nick Bakker. Beiden Zwaar 2005 (alhoewel, nick was mijn vervanger en moet nog ingeweid worden)
Wim is geloof ik nu gestopt met wedstrijden omdat hij het leven als twijfelgewicht niet heel plezant vond.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2005 18:31:09 ]
pi_32192936
fijn idd dat ze er niets aan over gehouden hebben.....

hoop dat er dan snel maar iets aan dat hoge riet gedaan gaat worden, veiliger voor alles en iedereen!

jammer van de boot, maar beter de boot dan een van de roeiers gewond!

jullie selectie is dan trouwens wel laat, bij ons is de selectie voor 06 al bekend.
pi_32194520
De selectie is dit jaar ook relatief groot voor Euros' doen met nog zo'n 15 personen in de running voor Zwaar, 20 voor licht en zelfs een (voornamelijk lichte) dames slectie van zo'n 12 personen. Selecteren gaat nog zo'n 3 à 4 weken ofzo door. Wellicht zal er voor het eerst in een hele lange tijd (if ever?) sprake kunnen zijn van 3 eerstejaars achten.
Hmm, waar is mijn tondeuze? Ik moet binnenkort wat hoofden gaan kaalscheren. (1½ om precies te zijn)
Als rijkswaterstaat het riet niet weghaalt zal het wel op mysterieuze wijze "verdwijnen"

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2005 00:17:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')