Bijna, Berkery!quote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef ranja het volgende:
Sugarcubes - Hit
revanchequote:Op maandag 11 april 2005 16:47 schreef Berkery het volgende:
The Thompson Twins
=edit= met
In the name of love
Love on your side
Doctor Doctor!
Don't mess with doctor dream
Aha. Vandaar dat ik het niet herkende. Dat vind ik zo'n afgrijselijk nummer; daar zapte ik de clip altijd ogenblikkelijk van weg. Op The Box Classics ben ik 'm gelukkig nog niet tegengekomen, maar mocht dat gebeuren, dan ondergaat-ie onverbiddelijk hetzelfde lotquote:Op maandag 11 april 2005 09:12 schreef bartrid het volgende:
is het trouwens Feargal Sharkey met a good heart?
Haha, als je het nummer al niks vond dan moet je echt een keer de clip kijken. Desnoods zonder geluid maar zelfs dan is de clip te verschrikkelijk voor woorden en wat ziet die gozer eruit:Xquote:Op maandag 11 april 2005 17:02 schreef GLO het volgende:
[..]
Aha. Vandaar dat ik het niet herkende. Dat vind ik zo'n afgrijselijk nummer; daar zapte ik de clip altijd ogenblikkelijk van weg. Op The Box Classics ben ik 'm gelukkig nog niet tegengekomen, maar mocht dat gebeuren, dan ondergaat-ie onverbiddelijk hetzelfde lot
Ook goeiemiddag
Ik vind het nummer wel aardig om af en toe een keer te horen, maar die clip vind ik echt verschrikkelijk. Hoe die vent ook op de bühne staat, niet om aan te zienquote:Op maandag 11 april 2005 17:15 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het ook best een aardig 80's nummer... beter dan vele anderen.. (en is ook een beetje jeugdsentiment natuurlijk)
Tja, moeders mooiste is hij nooit geweestquote:Op maandag 11 april 2005 17:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haha, als je het nummer al niks vond dan moet je echt een keer de clip kijken. Desnoods zonder geluid maar zelfs dan is de clip te verschrikkelijk voor woorden en wat ziet die gozer eruit:X![]()
![]()
![]()
Middag GLO
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe die clip isquote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik vind het nummer wel aardig om af en toe een keer te horen, maar die clip vind ik echt verschrikkelijk. Hoe die vent ook op de bühne staat, niet om aan te zien
Zeker welquote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef lubje25 het volgende:
Jack Johnson met Brushfire Fairytales
Misschien moet ik even toelichten dat ik Feargal Sharkey in zijn Undertones-tijd zeer bewonderde. Ik vond 'm een wereldzanger en The Undertones een wereldband. Kortom: Feargal was een held, in mijn ogen (of-ie er nou uitzag of nietquote:Op maandag 11 april 2005 17:12 schreef ranja het volgende:
Maar wel stoer met 2 drumsters
Ik vond dat nummer eerst niks maar na een poosje (toen die in de top 40 stond dus) ging ik 'm wel waarderen, kortstondig, daarna vond ik het niks meer terwijl ik het jaren later weer best kan aanhoren... niet elke week maar toch wel af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |