Gelukkig maarquote:Op maandag 11 april 2005 18:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
En het eind van het nummer is heel hhopvol Peaceman dus niet getreurd![]()
Nee dit project heet andersquote:Op maandag 11 april 2005 18:07 schreef Neleos het volgende:
Nummer gaat verder met
And nobody knows tralala.(it but me)
Is het Keith Sweat?
Nou 1 minuut, sinds GLO weer binnen was en het over Feargal ging had ik stroperige nummers in mijn hoofd.quote:Op maandag 11 april 2005 17:02 schreef GLO het volgende:
[..]
Aha. Vandaar dat ik het niet herkende. Dat vind ik zo'n afgrijselijk nummer; daar zapte ik de clip altijd ogenblikkelijk van weg. Op The Box Classics ben ik 'm gelukkig nog niet tegengekomen, maar mocht dat gebeuren, dan ondergaat-ie onverbiddelijk hetzelfde lot
Ook goeiemiddag
Dat is mquote:Op maandag 11 april 2005 18:21 schreef Grobbel het volgende:
Tony Rich Project?
Categorie Oh ja ben ik bangquote:Op maandag 11 april 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Wie zijn deze fijne heren?
[afbeelding]
Correct.quote:Op maandag 11 april 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Stephen Malkmus?
Was ook een gokquote:Op maandag 11 april 2005 19:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Correct.
methodmich +1
Billy Corgan is op zich ook niet zo gek, maar die is nog niet aan zijn derde soloplaat toe (tenzij je ofwel Machina als zijn eerste zou tellen, of een van de soundtrack scores die hij deed zou meetellen, maar dat is toch niet echt waar ik op doelde, en past ook niet echt in de opgegeven hints).
Dat zijn de betere kado's, Peaceman!quote:
Dank je wel... zit behalve die kaartjes nog een lang weekend Rome bij ook..... Thanx Diaanquote:Op maandag 11 april 2005 19:51 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dat zijn de betere kado's, Peaceman!![]()
En nog feli
Joeppie! als cadeau een puntje dus!quote:Op maandag 11 april 2005 20:10 schreef DaisyDuke het volgende:
3x ja!
Peaceman was het snelst, dus:
peaceman+1
vorige album was niks mis mee, wat mij betreft..quote:Op maandag 11 april 2005 20:11 schreef ranja het volgende:
oh, ok, dan wil ik niet dat ze een jaar wachten
hopelijk is-ie beter dan de vorige...
Om het iets te verduidelijken: ik bedoel in de artiestenlijst (waar alle hits per artiest genoemd worden).quote:Op maandag 11 april 2005 20:15 schreef peaceman het volgende:
Welke artiest(e) staat als eerste genoemd in het hitdossier? (editie 7 uit 1998)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |