En ben tot de conclusie gekomen dat OllieA (oftewel, een actieve member hier op Fok!quote:Op maandag 11 april 2005 00:12 schreef pekel het volgende:
Heb net een klein beetje gezocht, en ben tot de conclusie gekomen dat Callas het vorige account van Stali. was..
Wat een vondst.
Nee, want het was niet de robh van het forum. Die man heet alleen RobH op IRC, niet op het forum.quote:Op maandag 11 april 2005 00:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Kan Robh bevestigen dat hij inderdaad vanmiddag in het bos was ?
Joh!quote:Op maandag 11 april 2005 00:17 schreef pekel het volgende:
[..]
En ben tot de conclusie gekomen dat OllieA (oftewel, een actieve member hier op Fok!) een kloon is van Stali. en Ryan3.
.
Einde grap.
door [img]url_van_plaatje[/img]quote:Op maandag 11 april 2005 00:21 schreef Boccaccio het volgende:
Hoe kan je plaatjes posten?
Welja, Pekel ga je huiswerk doen.quote:Op maandag 11 april 2005 00:17 schreef pekel het volgende:
[..]
En ben tot de conclusie gekomen dat OllieA (oftewel, een actieve member hier op Fok!) een kloon is van Stali. en Ryan3.
.
Einde grap.
Jaaaaaaa, omdat Vlens gebanned werd, kreeg jij ook iedere keer bansquote:Op maandag 11 april 2005 00:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Joh!
Vertel!
Ik ben al kloon geweest van Vlens, en van KP en zo nog wat users, dus Ryan3 kan er ook nog wel bij.
Ik ben namelijk erg ijdel.quote:Op maandag 11 april 2005 00:23 schreef SoepIsLekker het volgende:
Zo OllieA, je bent r wel snel bij zeg zodra iemand t over je heeft![]()
Ik las in een vorig topic dat die onbekende edoch goed ingevoerde gast een vette veertiger was, zou Ryan kunnen zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 00:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Kan Robh bevestigen dat hij inderdaad vanmiddag in het bos was ?
en die heb ik nu alquote:Op maandag 11 april 2005 00:26 schreef Boccaccio het volgende:
Over 10 min. heb ik satalliet foto + GPS locatie van 'the pitt'
Zo is het maar net, Yvonne. Ik ben meer dan schandalig behandeld hier op het forum.quote:Op maandag 11 april 2005 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, omdat Vlens gebanned werd, kreeg jij ook iedere keer bans
En dan vergeten we nog alle mensen die dankzij fok!radio wereldberoemd zijn geworden..quote:Op maandag 11 april 2005 00:29 schreef yvonne het volgende:
OllieA een kloon, ik de ex van Ryan, dit topic heeft wel wat opgeleverd
Damn.. dan kan ik dus al naar bed..quote:Op maandag 11 april 2005 00:27 schreef BillGates het volgende:
[..]
en die heb ik nu al
http://depit.web-log.nl/log/2277149
En een Ryan-vrij Fok.quote:Op maandag 11 april 2005 00:29 schreef yvonne het volgende:
OllieA een kloon, ik de ex van Ryan, dit topic heeft wel wat opgeleverd
EN mensen die eens verder op het forum komen kijkenquote:Op maandag 11 april 2005 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dan vergeten we nog alle mensen die dankzij fok!radio wereldberoemd zijn geworden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |