quote:
Ik zeg altijd zinnige dingen, mensen snappen mij alleen nooitquote:Op zondag 10 april 2005 23:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eindelijk iets zinnigs uit je mond
wat heeft hij toch uitgehaald daar?quote:Spideyman, kan zich niet gedragen in US. Bij deze een weekban.
quote:Op zondag 10 april 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee rubber, en bans worden niet op het forum besproken
Hij was wel erg positief over Ajax vanmiddag, misschien heeft dat hem de das om gedaan....quote:Op zondag 10 april 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
uit Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*:
[..]
wat heeft hij toch uitgehaald daar?
en de GrolSCH heb je weer verstopt zekerquote:Op zondag 10 april 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee rubber, en bans worden niet op het forum besproken
Ik heb de koelkast gevuld mensen, tast toe!
[afbeelding]
dat ben je 's-nachts nooit piemelquote:Op zondag 10 april 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:doordat k vanmiddag 2 uur lang heb liggen slapen ben k nu neit meer moe
huh?quote:Op zondag 10 april 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
uit Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*:
[..]
wat heeft hij toch uitgehaald daar?
Naar Parijs Roubaix geweest, ondertussen van de stand in de Arena op de hoogte gehouden worden, Studio Sport kijken.quote:
User foto, k heb zelfs een link naar t topic gepost hierquote:
en veel valpartijen gezien ?quote:Op zondag 10 april 2005 23:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Naar Parijs Roubaix geweest, ondertussen van de stand in de Arena op de hoogte gehouden worden, Studio Sport kijken.
En frietjes eten.![]()
overal en nergens, af en toe kijk ik wel eens in de Active Topic lijst en reageer op een leuk topic,,, maar geen idee waarvoor ik ben geband.quote:Op zondag 10 april 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen idee, waar kom je dan geregeld?
k had me voorgenomen vroeg te gaan slapen, maar dat hoeft nu dus nietquote:Op zondag 10 april 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat ben je 's-nachts nooit piemel
En lekke banden, onderuit schuivende motoren, gebroken veringen.quote:
oh ik ontken ook niks hoor.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 23:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
En lekke banden, onderuit schuivende motoren, gebroken veringen.
Het is eigenlijk geen wielrennen meer, maar wel mooi.
quote:Op maandag 11 april 2005 00:03 schreef Spideyman het volgende:
Hoe zie jij er NU uit.
die post eronder, daar krijg ik dus een ban voor
dat topic? no shit sherlockquote:Op zondag 10 april 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij heeft hij lopen slowchatten in dit topic: Hoe zie jij er NU uit.
dat is één van de weinige US topics in zn postgeschiedenis
ohquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
Oh..en DG:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
![]()
Respect man.quote:Op maandag 11 april 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Mijn 2e schouderklopje al voor de toto
Bluezzzzzzzzzzz?quote:Op maandag 11 april 2005 00:11 schreef rubbereend het volgende:
hoe is het dit weekend eigenlijk verlopen met dat topic over stali en rayn3?
Viperdesign en Lynx666 zijn er geweest, OP DE JUISTE PLEK.quote:
Heb net ook een beetje bijgelezen. Maar ik mis wel een beetje de grap nu. Lijkt me leuk wanneer ze dat nog zouden uitleggen.quote:Op maandag 11 april 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Viperdesign en Lynx666 zijn er geweest, OP DE JUISTE PLEK.
Zie hun foto's in dat topic.
Geen pottenkijkers deel 28; the search must go on and on...
Verder zijn Ryan en Stali met hondje en kuiken nog lekker op vakantie vermoed ik.
Ook zou er een mobieltje op die plek gevonden zijn......
[insert eng muziekje]
Dat zit hem in hun hele voorbereiding denk ik zoquote:Op maandag 11 april 2005 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb net ook een beetje bijgelezen. Maar ik mis wel een beetje de grap nu. Lijkt me leuk wanneer ze dat nog zouden uitleggen.
Yepquote:Op maandag 11 april 2005 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga maar even pitten, en klopt het dat Woods nu een play off gaat spelen?
Hou zou dat nou komen he?quote:Op maandag 11 april 2005 09:17 schreef SCH het volgende:
Zometeen naar de uroloog
PlaSCHbuiSCHje is nu al opstandig
Ik ben nu al bang voor #630quote:
Bij deze nomineer ik vast de chauffeur van een connexxion-taxibusje die mij op de kruising Jan van Galen-Jan Toorop bijna overhoop reed omdat de kleur rood niet in zijn zichtbare spectrum valtquote:
Tjaquote:Op maandag 11 april 2005 09:23 schreef clauwheee het volgende:
Straks een belangrijke groepsdiscussie voor mijn onderzoek hier op kantoor...Hoe heb ik dat op een maandag kunnen plannen
au(s)ch !quote:Op maandag 11 april 2005 09:17 schreef SCH het volgende:
Zometeen naar de uroloog
PlaSCHbuiSCHje is nu al opstandig
Succes/sterkte !quote:
Die inburgeringsexamens van tegenwoordig stellen ook niets meer voorquote:Op maandag 11 april 2005 09:59 schreef SCH het volgende:
Kleuterhooltjes, vanmiddag om 14.00 een extra les aan de bar in de Nederlandse cultuur, verplicht aanwezig!!!
Neem Axel maar mee, gaan we uitleggen wie Abe Lenstra was.quote:Op maandag 11 april 2005 10:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die inburgeringsexamens van tegenwoordig stellen ook niets meer voor
Klinkt als een goede cursus!quote:Op maandag 11 april 2005 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem Axel maar mee, gaan we uitleggen wie Abe Lenstra was.![]()
De naam zegt mij wel wat, maar zijn muziek echt niet !quote:Op maandag 11 april 2005 09:59 schreef SCH het volgende:
Kleuterhooltjes, vanmiddag om 14.00 een extra les aan de bar in de Nederlandse cultuur, verplicht aanwezig!!!
En weer terug! wat kosten dit soort gesprekken toch een hoop (verkeerde) energie. Als het goed is krijg ik over 4 weken een financieel voorstel over mijn ontslag!quote:Op maandag 11 april 2005 10:04 schreef clauwheee het volgende:
Succes JM!
Ik heb wel eens gehoord dat je dat 1e voorstel altijd moet weiegeren !quote:Op maandag 11 april 2005 11:15 schreef just me het volgende:
[..]
En weer terug! wat kosten dit soort gesprekken toch een hoop (verkeerde) energie. Als het goed is krijg ik over 4 weken een financieel voorstel over mijn ontslag!
Grinz.. ze vroeg of ik niet in een winkel wilde gaan werken en daar heb ik mooi voor bedankt
Bruin schijnt een mooie schutkleur te zijn!quote:Op maandag 11 april 2005 11:38 schreef Lionheaad het volgende:
Wat voor kleur??
schutkleur of scheitkleurquote:Op maandag 11 april 2005 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bruin schijnt een mooie schutkleur te zijn!
steenroodquote:Op maandag 11 april 2005 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Schu(ij)tkleur moet steenrood worden.
het land van Maas en Waal ookquote:
Ik zie hetquote:
Een plasedate....quote:Op maandag 11 april 2005 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom je een keer plassen dan als het af is ?
quote:Op maandag 11 april 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
Hier ook in zonnig Groningen!
*korte broek aantrekt*quote:
Waar zit u nu zoal?quote:Op maandag 11 april 2005 12:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*korte broek aantrekt*
Alleen jammer dat ik hier in een halve studio zit en amper de zon kan zien....
Studiegenoot van me zit ook in Hilversum voor zijn afstuderen, maar dan bij de NCRV.quote:Op maandag 11 april 2005 12:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*korte broek aantrekt*
Alleen jammer dat ik hier in een halve studio zit en amper de zon kan zien....
om in Fok! termen te blijven wordt het een plasmeetquote:Op maandag 11 april 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een plasedate....
sorry die is echt te flauw
quote:Op maandag 11 april 2005 11:58 schreef Bluezz het volgende:
uuuhhhhhhh....wattuhquote:Op maandag 11 april 2005 11:54 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat het straks tijd is voor de MAMIBI's.
maar niet steenroodquote:Op maandag 11 april 2005 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De TROS... www.cyberchannel.nl is een project van ons...quote:
Internetafdeling voor de jeugd, het eerste wat ik zie is een kroegquote:Op maandag 11 april 2005 12:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De TROS... www.cyberchannel.nl is een project van ons...
Wij zijn de internet afdeling voor de jeugd... (nee ik sta niet op de site)
quote:Op maandag 11 april 2005 12:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Internetafdeling voor de jeugd, het eerste wat ik zie is een kroeg.
quote:
Klinkt okayquote:Op maandag 11 april 2005 12:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]goed he... het is vanaf 16 t/m 25 ongeveer... maar het is tegenwoordig veel meer... het wordt vooral een portal om nieuwe 'dingen' te testen....
jij zit waarschijnlijk volop in de MAMIMOMEquote:
Ik ook. Maar het gaat natuurlijk om het uiteindelijke procesquote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef Bjoro het volgende:
Maar ik vind het hele woord lekkerder klinken dan die afkorting, JaWi
Dat stroomt de hele dag doorquote:Op maandag 11 april 2005 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij zit waarschijnlijk volop in de MAMIMOME
maandagmiddagmoedermelk
zo actief op de maandag, waar haal je die spirit vandaanquote:Op maandag 11 april 2005 13:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hey Hools
ff melden dat ik al vanaf 9 uur uit bed ben en vanaf half 10 bezig met mn tentamen van van de week
Van de wc?quote:Op maandag 11 april 2005 13:30 schreef appelsientje het volgende:
Maak er maar een foto van Bluezz als het allemaal klaar is... ik ben benieuwd!
hahaquote:Op maandag 11 april 2005 13:37 schreef golfer het volgende:
Eerste halve werkdagje zit er weer op.
Werkoverleg met directeur: "Je wilt meer doen dan je nu doet. Prima hoor. Trek het maar allemaal naar je toe wat je wilt gaan doen."
Ja,zo lust ik er nog wel een paar. Lekker makkelijk gedacht van hem. Hoeft hij het niet te doen.
Pas maar op dat je straks niet alles doet.....quote:Op maandag 11 april 2005 13:37 schreef golfer het volgende:
Eerste halve werkdagje zit er weer op.
Werkoverleg met directeur: "Je wilt meer doen dan je nu doet. Prima hoor. Trek het maar allemaal naar je toe wat je wilt gaan doen."
Ja,zo lust ik er nog wel een paar. Lekker makkelijk gedacht van hem. Hoeft hij het niet te doen.
is goedquote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van de wc?
Ok, van voor en na dan maar
maak je het niet te aantrekkelijk om naast de bril te spetteren ???quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van de wc?
Ok, van voor en na dan maar
* zitplaats zoektquote:
Het lijkt mijn eigen opleiding welquote:Op maandag 11 april 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
hmmm de leraar is weer eens te laat... maar dat is niet iets nieuws
hahaha dit is idd school...quote:Op maandag 11 april 2005 14:04 schreef SCH het volgende:Shit, helemaal vergeten, pak allemaal je boek voor je.
AZ: bek houwe anders ga je eruit.
quote:
Ga maar snel zitten lieverd.quote:Op maandag 11 april 2005 14:07 schreef clauwheee het volgende:
*Klop klop* Sorry meneer SCH, ik ben iets te laat, mag ik er nog bij komen zitten? Mijn band was lek.
Hadden die niet Johan Derksen als manager?quote:Op maandag 11 april 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
Noca - lees eens voor wat daar staat in het hoofdstuk over Cuby and the Blizzards
Je hond inleveren?quote:Op maandag 11 april 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
meneer, mn hond heeft het huiswerk opgegeten, mag ik het volgende week inleveren?
* just me gaat in de hoek staanquote:
Eindhoven, meneer?quote:Op maandag 11 april 2005 14:11 schreef SCH het volgende:
AZ, niet zo lummelen - naar welke Drentse plaats is hun beroemdste plaat vernoemd?
ja natuurlijk, u wil het huiswerk toch, nou dat zit in de hond!quote:
Da's een eitje meester, Spargo, in 1980.quote:Op maandag 11 april 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
Wat een teringzooi jongens. Ik ga even met Suijk in het kamertje hiernaast zitten, doen jullie ondertussen je opdracht. Welke Nederlandse discogroep scoorde in welk jaar een grote hit met het nummer You and Me?
Dat is het maag-darm kanaal van juffrouw JustMe.quote:Op maandag 11 april 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
k snap er geen fuck van meneer, van wat u tekent op het bord
Ik zei meester tegen SCHquote:Op maandag 11 april 2005 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Da's een eitje meester, Spargo, in 1980.
k denk dat meneer SCH dit boek nodig achtquote:Op maandag 11 april 2005 14:15 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje fluisterd naar rubbereend, welke boek ook al weer ?
Noem nog eens 3 Nederlandse discobands die een grote hit scoorden?quote:Op maandag 11 april 2005 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Da's een eitje meester, Spargo, in 1980.
quote:Op maandag 11 april 2005 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is het maag-darm kanaal van juffrouw JustMe.
Welkom, wilt u koffie?quote:Op maandag 11 april 2005 14:18 schreef golfer het volgende:
* schoolinspecteur meldt zich
Gaat achterin de klas de lesmethoden van deze leraar observeren.
Dat hoefden we toch niet te leren?quote:Op maandag 11 april 2005 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Noem nog eens 3 Nederlandse discobands die een grote hit scoorden?
dank u, nu snap ik het.quote:Op maandag 11 april 2005 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is het maag-darm kanaal van juffrouw JustMe.
Niet in mijn tas rommelenquote:Op maandag 11 april 2005 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat meneer SCH dit boek nodig acht
[afbeelding]
Half punt eraf wegens taalfout.quote:Op maandag 11 april 2005 14:15 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje fluisterdt naar rubbereend, welke boek ook al weer ?
Zelfredzaamheid mijn zoon. Blijf trouwens van rubbereend af.quote:Op maandag 11 april 2005 14:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat hoefden we toch niet te leren?
Stelletje broodmuzikanten, niet op letten verder!quote:
Die steekpenningen-methodes zijn achterhaald.quote:Op maandag 11 april 2005 14:22 schreef SCH het volgende:
De meester gaat even koffiedrinken met die ouwe grijze meneer daar die zich inspecteur golfer noemt.
meneer AZ heeft weer kauwgom in mn haar gesmeerdquote:Op maandag 11 april 2005 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfredzaamheid mijn zoon. Blijf trouwens van rubbereend af.
Ik dacht aan heel iets andersquote:Op maandag 11 april 2005 14:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Die steekpenningen-methodes zijn achterhaald.
In jouw kapsel zie je het verschil toch niet.quote:Op maandag 11 april 2005 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meneer AZ heeft weer kauwgom in mn haar gesmeerd
quote:Op maandag 11 april 2005 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
In jouw kapsel zie je het verschil toch niet.
Je hebt wel een leuke kuif nu!quote:Op maandag 11 april 2005 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meneer AZ heeft weer kauwgom in mn haar gesmeerd
dat zijn mn wenkbrauwenquote:
Ja, ik wist ook niet dat je daar zo'n leuke kuif in kon makenquote:
oquote:
Meester, Meester *hand omhoog steekt*quote:Op maandag 11 april 2005 14:32 schreef just me het volgende:
* just me sluipt sneaky de klas uit!
spijbelen dus (even naar Leiden om met dochterlief naar de gamma te gaan)
quote:Op maandag 11 april 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Meester, Meester *hand omhoog steekt*
JM sluipt weg!!
gewoon insturen en vangen dat geldquote:Op maandag 11 april 2005 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een serieuze vraag btw...
Ik heb nu eindelijk pas mn laatste jaaropgaaf binnen, dus ben te laat voor mn belastingbla in te vullen... Wat zijn daar de gevolgen van?
* Da_Sandman zat eens even te kijken en komt misschien wel uit op een teruggave van 1500 euro
Lijkt mij ook.quote:
hier kun je wel Waldo zoeken:quote:
Die doet toch iets met TV?quote:
Roberto is toch presentator? Tenminste dat is toch Erik van t Hoff of zoietsquote:Op maandag 11 april 2005 14:57 schreef SCH het volgende:
Dat is geen disco Bjoro, alleen Mai Thai kan er mee door.
Wat doet Roberto trouwens momenteel?
* hard wegrentquote:Op maandag 11 april 2005 15:02 schreef SCH het volgende:
TRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGGGGTot morgen
Yeah ! vrij!!quote:Op maandag 11 april 2005 15:02 schreef SCH het volgende:
pfff morgen weer?quote:Op maandag 11 april 2005 15:02 schreef SCH het volgende:
Laten we die niet vergeten natuurljikquote:
Jeuj, ik ben weg!quote:Op maandag 11 april 2005 15:02 schreef SCH het volgende:
Roept door het raam: woonprogramma's op Net 5 presenteren.quote:Op maandag 11 april 2005 14:57 schreef SCH het volgende:
Dat is geen disco Bjoro, alleen Mai Thai kan er mee door.
Wat doet Roberto trouwens momenteel?
Daarom was hij ook uitgenodigd bij het onderdeel 'De leukste Nederlander' bij Claudiaquote:Op maandag 11 april 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
Erik van der Hoff is trouwens wel een van de leukste presentatoren van Nederland, tis een verandeming om hem te zien, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld een carlo boszhart
Ik vind I save the Day nog altijd een erg leuk liedje.quote:Op maandag 11 april 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
Erik van der Hoff is trouwens wel een van de leukste presentatoren van Nederland, tis een verandeming om hem te zien, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld een carlo boszhart
* Bjoro meldt nog even tijdens het nablijven dat hij wel eens bij een optreden van Cuby and the Blizzards is geweest en daar nog een T-shirt heeft gekocht ookquote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind I save the Day nog altijd een erg leuk liedje.
[leraarmodus]Erik heeft een eigen bedrijf: Blazzhofski dat commercials en tv-programma's maakt en Van der Hoff wordt ook al serieus in verband gebracht met Talpa[/leraarmodus]
Je bent een kanjer!!!!quote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro meldt nog even tijdens het nablijven dat hij wel eens bij een optreden van Cuby and the Blizzards is geweest en daar nog een T-shirt heeft gekocht ook
Het huishouden van Jan Steenquote:Op maandag 11 april 2005 15:39 schreef Againzender het volgende:
Hm, Axel heeeft het, net verschoonde, bed ondergespuugd en mijn vrouw is verbrand door de zon. Lekker huishouden
quote:Op maandag 11 april 2005 16:01 schreef Lionheaad het volgende:
Vandaag tekeningnummers aangemaakt voor een groot gebouw op een groot terrein....
Als iemand de logica snapt vind ik het knap. Maar ja, klant is koning...
zal er ff 1 posten.....
E107E502
Doe eens een poging....quote:
Was bij ons toen ook de bedoeling.quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
Tja, AZ schijnt erbij te horen !!
* Bjoro mag vanavond mee naar puf-yoga.....
echt zin in, maar goed, schijnt erbij te horen !
Mijn vrouw vond dat gepuf onzin, dus dat is mij bespaard geblevenquote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
Tja, AZ schijnt erbij te horen !!
* Bjoro mag vanavond mee naar puf-yoga.....
echt zin in, maar goed, schijnt erbij te horen !
E - elektraquote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Doe eens een poging....
Zijn elektra tekeningen cq. plattegronden
Is dit een combinatie van twee kleurstoffenquote:
Welke van de 2??quote:Op maandag 11 april 2005 16:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
E - elektra
de rest zegt me totaaaaaal niks nada noppes
![]()
dat zou een slimme zet van Talpa zijn, de manier waarop hij het Blok en samenwonen presnteert is verfrissend en leukquote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind I save the Day nog altijd een erg leuk liedje.
[leraarmodus]Erik heeft een eigen bedrijf: Blazzhofski dat commercials en tv-programma's maakt en Van der Hoff wordt ook al serieus in verband gebracht met Talpa[/leraarmodus]
Last van verstopping?quote:Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
PUF!
Wat een leven!quote:Op maandag 11 april 2005 16:51 schreef golfer het volgende:
Eerst even op het balkon in het zonnetje in slaap gedut, daarna toch maar even op bed gaan liggen en .... het is opeens ruim een uur later.
Bier !!quote:
Bier+zonquote:
Heb er al een aantal opquote:Op maandag 11 april 2005 16:58 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools
Wie lust er nog meer een biertje?
Alleen maar werk+zon voorlopigquote:
Ze hebben hier eens het hele kantoor 'per ongeluk' afgesloten, erg leuk was datquote:Op maandag 11 april 2005 17:14 schreef JaWi het volgende:
Zo maar even de kpn bellen of ze me over zetten op automatische incasso, anders sluiten ze me voor de 3e keer af.
quote:9christensen 722
Suijk 659
zjroentje 586
rubbereend 539
Noca 510
-Vaduz- 416
methodmich 357
AirRaid 350
PyTh 205
Dos37 205
The_BoezelaaR 175
appelsientje 149
Dylan Dog 90
Bos81 44
quote:Op maandag 11 april 2005 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb een reuze sprong gemaakt dankzij Parijs - Roubaix
Deden ze het maar per ongelukquote:Op maandag 11 april 2005 17:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hebben hier eens het hele kantoor 'per ongeluk' afgesloten, erg leuk was dat
quote:Op maandag 11 april 2005 17:34 schreef tha_dark het volgende:
En natuurlijk een rondje op de kosten van Sikora!
Aha, op die manier.quote:Op maandag 11 april 2005 17:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hij viert vandaag alweer zijn 27e verjaardag!
Dat ga ik na het eten ook even doen..quote:Op maandag 11 april 2005 16:51 schreef golfer het volgende:
Eerst even op het balkon in het zonnetje in slaap gedut, daarna toch maar even op bed gaan liggen en .... het is opeens ruim een uur later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |