Of juist welquote:Op woensdag 13 april 2005 08:11 schreef PatrickM het volgende:
Dan komt de voorkant wel los tijdens het vol accelereren, maar je hoeft niet bang te zijn dat 'ie omslaat![]()
Zelf doenquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:36 schreef basset het volgende:
[..]
Hij gaat zoiezo sneller dan mijn NTV-tje maar ook zo hard loop ik niet.
En ze moeten de werkplaatstarieven halveren!![]()
Ja, alleen moet nog een WPH kopen de verbouwing thuis afmaken, dus tot die tijd wordt het een dealer (waar ie nu staat voor een beurt, nieuwe afdichting voor de voorvork, een achterremschijf/blokjes en wat afstellen) Daarna is ie hopelijk weer het mannetje en kunnen we voortaan zelf rommelen.quote:
Mijn fiets loopt nog harderquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar zo hard loop ik toch ook niet hoor!
vrij zuur, dat zijn juist de dingen die je relatief simpel zelf kan doenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef basset het volgende:
[..]
Ja, alleen moet nog een WPH kopen de verbouwing thuis afmaken, dus tot die tijd wordt het een dealer (waar ie nu staat voor een beurt, nieuwe afdichting voor de voorvork, een achterremschijf/blokjes en wat afstellen) Daarna is ie hopelijk weer het mannetje en kunnen we voortaan zelf rommelen.
Volgende keer rij ik wel ff langsquote:Op woensdag 13 april 2005 12:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
vrij zuur, dat zijn juist de dingen die je relatief simpel zelf kan doen
Waar heb je dat voor nodigquote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef basset het volgende:
[..]
Volgende keer rij ik wel ff langsHeb jij een momentsleutel?
idd, als je 4 boutjes hebt draai je door tot de eerste breekt, de overige 3 draai je wat minder vast. eentje minder merkt je motor niks vanquote:Op woensdag 13 april 2005 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar heb je dat voor nodigMet een beetje gevoel voor techniek heb je dat echt niet nodig
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd, als je 4 boutjes hebt draai je door tot de eerste breekt, de overige 3 draai je wat minder vast. eentje minder merkt je motor niks van
die ben ik vergeten mee te bestellenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef basset het volgende:
[..]
Volgende keer rij ik wel ff langsHeb jij een momentsleutel?
Ja Daaahaaaag dan loopt ie straks langzamer dan Brighteyes in volle sprint!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd, als je 4 boutjes hebt draai je door tot de eerste breekt, de overige 3 draai je wat minder vast. eentje minder merkt je motor niks van
Dan zou ie omvallenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:09 schreef basset het volgende:
[..]
Ja Daaahaaaag dan loopt ie straks langzamer dan Brighteyes in volle sprint!![]()
Herenmaten zijn anders dan een vrouwenmaatquote:Op maandag 11 april 2005 01:20 schreef MissHobje het volgende:
Die schoenen# Maten: 41 t/m 45 (lekker dan als je 39 hebt
)
surequote:Op zondag 17 april 2005 19:09 schreef PatrickM het volgende:
Er bestaat geen verschil tussen herenmaten of vrouwenmaten bij de Europese maatgeving...
Hier een tabel: http://www.dortmondschoenen.nl/info/maattabel.htm
In het betreffende tabel zijn de feiten gepresenteerd... En in onderling verschil tussen fabrikanten kan idd wel eens een halve maat of hele maat schelen t.o.v. je eigen maat, maar dat is in het algemeen gewoon zo. Net zoals je van het ene merk een XL jas past, en bij een ander merk een XL jas niet past en een XXL moet nemenquote:Op zondag 17 april 2005 19:15 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
sure
Ga nu gewoon eens kijken naar de maat schoenen en hoe groot ze zijn. Ik weet ook wel dat het tabel matig zo hoort te zijn, maar realiteit is dat vrouwenmaten niet overeenkomen met herenmaten.
daar zit in mijn ervaring een maat of 2 tussen, op de manier zoals ik boven zei.
wat is daar mis mee dan? Dat was eigenlijk het enige waarvoor ik wel ff die kant op zou gaan nl.quote:Op maandag 18 april 2005 10:25 schreef basset het volgende:
Ik ben geweest,
...
Tanktas breng ik ook terug.
Niks eigenlijk, maar ik vind hem gewoon erg klein en de regenhoes zit er bij mij niet bij..quote:Op maandag 18 april 2005 10:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
wat is daar mis mee dan? Dat was eigenlijk het enige waarvoor ik wel ff die kant op zou gaan nl.
okidoki!quote:Op maandag 18 april 2005 10:37 schreef basset het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, maar ik vind hem gewoon erg klein en de regenhoes zit er bij mij niet bij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |